00258-2014-0015
Технически редакции | ||
30.04.2014 17:30 ч. : | 30/04/2014 17:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.04.2014 17:30 ч. : | 30/04/2014 17:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на околната среда и водите, МОСВ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22, За: Станислава Христова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406560, E-mail: shristova@moew.government.bg, Факс: 02 9807041
Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.moew.government.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=88.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Закриване и рекултивация на депо за твърди битови отпадъци на град Килифарево, Община Велико Търново“
Възлагане на обществена поръчка
Настоящата обществена поръчка е във връзка с разработен проект за Закриване и рекултивация депо за твърди битови отпадъци на гр.Килифарево, Община Велико Търново и е изготвена в съответствие с Наредба № 8/24.08.2004г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци – МОСВ, Наредба № 26/1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабо продуктивни земи и оползотворяване на хумусния слой. Площадките на съществуващото депо за битови отпадъци (сметище) на гр. Килифарево, предмет на настоящата проектна разработка, са три и са разположени в землището на гр.Килифарево, на около 2 км в югозападна посока от гр. Килифарево: в местността "Кой колележ" и в местността „Бейски лъки”. Поземлените имоти са съответно с №000394, №123021 и №123022, ЕКАТТЕ 36837 по плана за земеразделяне – землище на гр.Килифарево, и представляват публична общинска собственост, притежават Акт за общинска собственост на недвижим имот, отреден за сметище. Началото на експлоатацията му е 1980 година, като периодично Възложителят извършва подравняване и запръстяване на натрупаните битови отпадъци. Имотите, съседни на съществуващото сметище са с различен правен статут и са собственост на: Община Велико Търново, държавен поземлен фонд, кметство Килифарево (пасище с храсти), държавата и частна земеделска земя (нива). Площадките, съгласно издадените скици от общинска служба по земеделие, отредени за сметище имат обща площ 22,96 дка: 4,874 дка (№000394), 8,838 дка (№123021) и 9,248 дка (№123022). Разположени са на средна кота 185м и са покрити с разхвърляни битови, полиетиленови и хартиени отпадъци на площ около 10 дка със средна дебелина на пласта отпадъци от около 400см. Строителните отпадъци се депонират на законно отредено и контролирано депо за строителни отпадъци в с.Леденик, отстоящо на 16км от гр.Килифарево. Предвижда се закриването на депото да се изпълни на два етапа: • Първи етап – техническа рекултивация, върху 6 900м2; • Втори етап – биологична рекултивация, върху 6 900м2. Цялото количество на отпадъците, които са извозени на площадките на съществуващото сметище, съгласно изготвения от Възложителя План за привеждане на съществуващото депо в съответствие с нормативните изисквания, които ще бъдат депонирани е 72 000 m3 . Освен отпадъците, депонирани в зоната на сметището, се предвижда депониране и на отпадъците, разхвърляни извън границите на площадката.
45112350, 45112360, 90722300
Описание:
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие и количествена сметка
НЕ
44
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 2800.00 лв. (две хиляди и осемстотин лева), представляващи до 1 % от прогнозната стойност без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. 3. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 6. Възложителят задържа гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП и я освобождава по реда на чл.62 от ЗОП. 7. Възложителят освобождава гаранциите по т. 8, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. 9. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор. 10.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. Гаранцията за изпълнение се възстановява/освобождава на участника както следва: - 80 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец след приемане на окончателното изпълнение на обекта, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, приемане на изпълнената работа по техническата рекултивация съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт - 20 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец, след приемане на изпълнената работа по биологичната рекултивация съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и представяне на протокол от комисия, назначена от Кмета на общината по реда на чл.23, ал.1, т.1, ал.2, т.1 и ал.3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (посл. изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 год.). Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя.
Финансирането се осигурява по ПМС №19/07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва на националния бюджет. Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Авананс. плащане е в размер на 20 % от стойността на договора. След подписването на договора и след представяне на фактура от изпълнителя, авансовото плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. 2. Регулярни междинни плащания от стойността на договора се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР и дейности по поръчката, установени с констативен приемо–предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно оправомощени правоспособ. лица, ведно с приложимите съпътстващи документи, при следната процедура: 2.1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя към ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ покана за приемане и заплащане на изпълнените СМР и дейности по поръчката, като посочва ден и час, в които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да осигури присъствие на легитимен представител. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва обстойна документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР и дейности по поръчката. 2.2. Извършените СМР и дейности по поръчката се приемат с подписването на констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи. 2.3. Неявяването на представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в деня и часа за приемане, посочени в поканата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се счита за приемане без забележки на извършената работа и е основание за плащане. Констативният протокол се подписва от явилите се лица. 2.4. Всяко междиннo плащанe се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след представяне на оригинална фактура, придружена от документи, приложими съобразно етапа на изпълнение на поръчката: - съответните протоколи и актове за изпълнените СМР съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството - одобрен протокол за приемане на изпълнената работа (техническа рекултивация) съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт - констативен приемо – предавателен протокол; - оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. 2.5. От стойността на всяко междинно плащане се извършва пропорционално приспадане на платения аванс. Срокът на всички плащания разписани в договора може да бъде удължен при възникнали обстоятелства съгласно чл.303а, ал.2 от ТЗ.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22, стая 511. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG35 BNBG 9661 3000 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.
Български
180
Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата с представителни функции следва да се легитимират с документ за самоличност, а присъстващите пълномощници следва да представят освен документ за самоличност и изрично пълномощно за целта.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.moew.government.bg/ от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - http://www.moew.government.bg/.Продължение от Раздел ІІІ.2.1: Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи в групи съгласно издадените разрешения за сториеж на обектите, включении в обхвата на наст.процедура, съответно строежи от четвърта група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език. Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юрид.лице, от лицето за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР от ПРВВЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно нац.му закон за вписването на лицето в съотв.проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно зак-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр.работи обект на наст.поръчка.Когато уч-кът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителството и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторно строителство чрез процедура на договаряне по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящя проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности сходни с настоящия проект.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
30.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ