Версия за печат

00258-2014-0015

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на околната среда и водите, МОСВ, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22, За: Станислава Христова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406560, E-mail: shristova@moew.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.moew.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=88.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Закриване и рекултивация на депо за твърди битови отпадъци на град Килифарево, Община Велико Търново“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на община Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка е във връзка с разработен проект за Закриване и рекултивация депо за твърди битови отпадъци на гр.Килифарево, Община Велико Търново и е изготвена в съответствие с Наредба № 8/24.08.2004г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци – МОСВ, Наредба № 26/1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабо продуктивни земи и оползотворяване на хумусния слой. Площадките на съществуващото депо за битови отпадъци (сметище) на гр. Килифарево, предмет на настоящата проектна разработка, са три и са разположени в землището на гр.Килифарево, на около 2 км в югозападна посока от гр. Килифарево: в местността "Кой колележ" и в местността „Бейски лъки”. Поземлените имоти са съответно с №000394, №123021 и №123022, ЕКАТТЕ 36837 по плана за земеразделяне – землище на гр.Килифарево, и представляват публична общинска собственост, притежават Акт за общинска собственост на недвижим имот, отреден за сметище. Началото на експлоатацията му е 1980 година, като периодично Възложителят извършва подравняване и запръстяване на натрупаните битови отпадъци. Имотите, съседни на съществуващото сметище са с различен правен статут и са собственост на: Община Велико Търново, държавен поземлен фонд, кметство Килифарево (пасище с храсти), държавата и частна земеделска земя (нива). Площадките, съгласно издадените скици от общинска служба по земеделие, отредени за сметище имат обща площ 22,96 дка: 4,874 дка (№000394), 8,838 дка (№123021) и 9,248 дка (№123022). Разположени са на средна кота 185м и са покрити с разхвърляни битови, полиетиленови и хартиени отпадъци на площ около 10 дка със средна дебелина на пласта отпадъци от около 400см. Строителните отпадъци се депонират на законно отредено и контролирано депо за строителни отпадъци в с.Леденик, отстоящо на 16км от гр.Килифарево. Предвижда се закриването на депото да се изпълни на два етапа: • Първи етап – техническа рекултивация, върху 6 900м2; • Втори етап – биологична рекултивация, върху 6 900м2. Цялото количество на отпадъците, които са извозени на площадките на съществуващото сметище, съгласно изготвения от Възложителя План за привеждане на съществуващото депо в съответствие с нормативните изисквания, които ще бъдат депонирани е 72 000 m3 . Освен отпадъците, депонирани в зоната на сметището, се предвижда депониране и на отпадъците, разхвърляни извън границите на площадката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112350, 45112360, 90722300

Описание:

Работи по рекултивация на замърсени земи
Работи по възстановяване състоянието на терени
Услуги по рекултивиране на земя

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие и количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
265511 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

44


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 2800.00 лв. (две хиляди и осемстотин лева), представляващи до 1 % от прогнозната стойност без ДДС. 2. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. 3. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 6. Възложителят задържа гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП и я освобождава по реда на чл.62 от ЗОП. 7. Възложителят освобождава гаранциите по т. 8, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. 9. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор. 10.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на на Министерство на околната среда и водите в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF. Гаранцията за изпълнение се възстановява/освобождава на участника както следва: - 80 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец след приемане на окончателното изпълнение на обекта, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, приемане на изпълнената работа по техническата рекултивация съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт - 20 % от стойността на гаранцията до 1 (един) месец, след приемане на изпълнената работа по биологичната рекултивация съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и представяне на протокол от комисия, назначена от Кмета на общината по реда на чл.23, ал.1, т.1, ал.2, т.1 и ал.3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (посл. изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 год.). Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осигурява по ПМС №19/07.02.2014г. за одобряване на средства от резерва на националния бюджет. Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Авананс. плащане е в размер на 20 % от стойността на договора. След подписването на договора и след представяне на фактура от изпълнителя, авансовото плащане е платимо до 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на фактурата от възложителя. 2. Регулярни междинни плащания от стойността на договора се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР и дейности по поръчката, установени с констативен приемо–предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно оправомощени правоспособ. лица, ведно с приложимите съпътстващи документи, при следната процедура: 2.1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя към ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ покана за приемане и заплащане на изпълнените СМР и дейности по поръчката, като посочва ден и час, в които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да осигури присъствие на легитимен представител. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва обстойна документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР и дейности по поръчката. 2.2. Извършените СМР и дейности по поръчката се приемат с подписването на констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи. 2.3. Неявяването на представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в деня и часа за приемане, посочени в поканата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се счита за приемане без забележки на извършената работа и е основание за плащане. Констативният протокол се подписва от явилите се лица. 2.4. Всяко междиннo плащанe се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след представяне на оригинална фактура, придружена от документи, приложими съобразно етапа на изпълнение на поръчката: - съответните протоколи и актове за изпълнените СМР съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството - одобрен протокол за приемане на изпълнената работа (техническа рекултивация) съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт - констативен приемо – предавателен протокол; - оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. 2.5. От стойността на всяко междинно плащане се извършва пропорционално приспадане на платения аванс. Срокът на всички плащания разписани в договора може да бъде удължен при възникнали обстоятелства съгласно чл.303а, ал.2 от ТЗ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физ. или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и документацията за участие. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47,ал.1,т.1,б.“а“-„д“, ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП и чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника.Продължава в Раздел VI.3. от обявлението...Общият плик трябва да съдържа следното:1. Плик № 1 „Документи за подбор”,в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл.56, ал.1,т.1-6,т.8 и т.11-14 от ЗОП,отнасящи се до критериите за подбор на участниците,а именно:1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.1.2.Оферта, изготвена по образец(Приложение № 1).1.3.Административни сведения,изготвени по образеца(Приложение № 4).1.4.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК)съгласно чл.23 от ЗТР,когато участникът е юр.лице или едн. търговец, или копие от документ за самоличност, когато участникът е физ. лице.Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, участниците в него сключват споразумение по между си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие. Ако участникът е обединение, което не е юрид.лице, документите по чл.56,ал.1,т.1 и т.6 се представят от всяко физ.или юрид.лице, включено в обединението.1.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, ал.2, т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП(Приложение № 5).1.6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП (Приложение № 6).В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се попълват от всяко физ.или юрид.лице, включено в обединението при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП.1.7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Приложение № 7) за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.1.8. Доказателства за икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от обявлението (съотв. на Раздел VI от документацията);1.9. Документ за внесена гаранция за участие – гаранцията за участие се представя чрез прилагане към офертата на оригинал на вносната бележка (платежно нареждане) или неотменима и безусловна банкова гаранция в оригинал в полза на МОСВ.1.10. Пълномощно(оригинал или нотариално заверено копие)–представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.1.11.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд(Приложение №11).1.12.Декларация по чл. 56,ал.1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора(Приложение №8).1.13.СПИСЪК–ДЕКЛАРАЦИЯ на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на поръчката– Приложение № 12.1.14.Приложение № 13-ДЕКЛАРАЦИЯ на инженерно-техническия персонал на ръководните и технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.2.Плик № 2„Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец(Приложение № 2).3.Плик №3„Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Приложение № 3) и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Обстоятелството се декларира със Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). 2.Обстоятелството се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.
Минимални изисквания: Участникът следва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малко от 600 000.00 лева (шестстотин хиляди лева) и оборот от СМР не по-малко от 280 000,00 лева (двеста и осемдесет хиляди лева). 2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Обстоятелството се декларира със Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на ключовите експерти, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените ключови експерти. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други специалисти и изпълнителски персонал, така че да бъдат подсигурени с ръководство и изпълнение всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 2. Обстоятелството се удостоверява с представяне на заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството и опазване на околната среда. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи. 3. Обстоятелството се удостоверява със Справка декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника).Участниците може да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени всички дейности – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 4.Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да разполага, с квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката. Ключовите експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката трябва да са в състав минимум посочения по-долу и да отговарят на следните изисквания: Ръководител обект - завършено висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; Стаж по специалността - минимум 5 г; Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. Чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален стаж – минимум 5 г. Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 брой. Специалист – безопасност и здраве, да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. на МТСП или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с най-малко 3 години професионален стаж – минимум 1 брой. Специалист опазване околна среда – с образование и/или квалификация в областта на екологията или еквивалентно, с професионален стаж не по–малко от 3 години – минимум 1 брой. 2.Всеки участник следва да притежава внедрени системи в областта на строителството по следните стандарти: - ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; - ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентно 3. Участникът трябва да разполага, с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване: Булдозер – 1 брой;Самосвал – 1 брой;Автогрейдер – 1 брой; 4. През последните до 5 (пет) години назад, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от крайния срок за подаване на оферти, да има изпълнен не по-малко от 1 (един) обект с предмет извършване на СМР. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на дейностите от поръчката; тежест: 10
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Предлагана цена; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 588752 от 27.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22, стая 511. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG35 BNBG 9661 3000 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.05.2014 г.  Час: 10:30
Място

Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Лицата с представителни функции следва да се легитимират с документ за самоличност, а присъстващите пълномощници следва да представят освен документ за самоличност и изрично пълномощно за целта.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.moew.government.bg/ от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя - http://www.moew.government.bg/.Продължение от Раздел ІІІ.2.1: Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи в групи съгласно издадените разрешения за сториеж на обектите, включении в обхвата на наст.процедура, съответно строежи от четвърта група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език. Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юрид.лице, от лицето за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР от ПРВВЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно нац.му закон за вписването на лицето в съотв.проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно зак-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр.работи обект на наст.поръчка.Когато уч-кът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителството и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторно строителство чрез процедура на договаряне по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящя проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ