Версия за печат

00109-2014-0004

BG-Благоевград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: инж. Цветан Попниколов, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867781, E-mail: sthristov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, Стая № 319

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на кръгово кръстовище на бул. „Св. Димитър Солунски" и бул. „Васил Левски“ - гр. Благоевград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

С поръчката се възлага изграждане на кръгово кръстовище на бул. „Св. Димитър Солунски и бул. „Васил Левски“ - гр. Благоевград, съобразно одобрен работен проект с количествени сметки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

С поръчката се възлага изграждане на кръгово кръстовище на бул. „Св. Димитър Солунски и бул. „Васил Левски“ - гр. Благоевград, съобразно одобрен работен проект с количествени сметки.

Прогнозна стойност без ДДС
397025 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

55


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранцията за участие е в размер на 3 900 (три хиляди и деветстотин лева). При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ИНВЕСТБАНК АД - ФЦ Благоевград; Банков код (BIC): IORTBGSF Банкова сметка (IBAN): BG36 IORT 80493300714600 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец 12 на Банкова гаранция. ІІ. участникът, определен за изпълнител на поръчката, внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е със срок на валидност най – малко 120 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец или да са по-благоприятни за Възложителя. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят може да откаже да приеме гаранцията и/или да поиска нейната корекция. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съобразно изготвената от Община Благоевград Инвестиционна програма и разходната част на Бюджет-2014 г., максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за строителството, предмет на настоящата обществена поръчка е размер общо на 397 025 (триста девдесет и седем хиляди и двадесет и пет) лв. без ДДС или 476 430 (четиристотин седемдесет и шест хиляди четиристотин и тридесет) лв. с ДДС Осигуреният от Възложителя финансов ресурс не може да се надвишава!

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изисквания за придобиване на правна форма от Изпълнителя. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор/споразумение. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие. Споразумението /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.2.1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 1.2.2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 1.2.3. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 1.2.4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 1.2.5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства : 1. Който е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от НК; подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; 2. Който е обявен в несъстоятелност; 3. Който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 4. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 5. Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7. Който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 8. Който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. При които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 10. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;11. Който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие; 12. Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.2 от ЗОП; 13. Който е представил гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертите.Участниците представят: 1.Образец №1.1. Административни сведения ; Образец №2 Списък на документите съдържащи се в офертата. Образец № 3. Информация за общия оборот и оборота от строително-монтажни работи (СМР), сходни с предмета на поръчката за последните три отчетени години; Образец № 4. Списък на основните договори за строителство, сходни с предмета на поръчката; Обр. №5Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“- „д“, ал. 2, т. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; Образец № 6 Декларация по чл.47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; Образец № 7 Декларация за използване на подизпълнител по чл.56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; Образец № 8 Декларация по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП; Образец № 9 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; Образец № 10 Декларация за запознаване с с условията на откритата процедура и строителната площадка; Образец № 11 Декларация за съгласие за участие на подизпълнител; Образец № 12 Банкова гаранция за участие; Образец № 13 Банкова гаранция за изпълнение; Образец № 14 Техническа оферта за изпълнение на поръчката; Образец № 15. Ценово предложение за изпълнение на поръчката; Образец № 16. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП. Образец № 17. Списък на работниците; Други документи, изискуеми съгласно документацията за участие и/или обявлението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот и оборота от строителство (СМР), сходно с предмета на поръчката, реализиран общо за последните три отчетени финансови години /2011, 2012, 2013 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансов състояние се прилагат към обединението участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него.При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2.Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2011, 2012 и 2013/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2011, 2012 и 2013/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2011, 2012 и 2013/ години. Изискваните документи се прилагат в зависисимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си. Когато участникът е обединение, съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че е представен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, се допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представянето им с офертата. В случай, че участникът не разполага с изготвен годишен финансов отчет за календарната 2013 г., изцяло съобразен със посочените срокове за изготвяне и публикуване в Закона за счетоводството, то той може да приложи различни финансови извлечения и други сходни документи, доказващи реализиран оборот за календарната 2013 г.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал общ оборот и оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка, общо за последните 3 /три/ финансово приключили години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, си считано към датата на подаване на офертата в размер на не по-малко от 1 119 000 лв. ( един милион и сто деветнадесет хиляди лева) без ДДС; Под „оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира оборот от договори за изграждан, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с предмет, сходен на предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, считано от изтичане крайния срок за подаване на офертите, удовлетворяващи минималните изисквания – по образец №4; Поне 3 (три) от договорите, посочени в списъка, трябва да бъдат придружени от: * препоръки за добро изпълнение, издадени от предишни възложители. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Препоръки се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. 2.Декларация (Образец №16), за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание, съответно доказано с документ за собственост или договор за наем/лизинг и др. за периода на поръчката. 3.Списък на предложените работници за изпълнение на поръчката (по образец 17). Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ръководни експерти и на работниците за пътни работи: 1. Строителен инженер пътно строителство и/или Строителен техник; 2. Геодезист на обекта; 3. документи удостоверяващи провесионалнана квалификация и опит на работниците за пътни работи и ел. работниците (заверени копия от трудова/служебна книжка и/или трудови/ граждански договори, дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи, доказващи по безспорен начин минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите и квалифицираните работници за пътни работи и ел. работниците. 4.Заверено копие с подис и печат на участника от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи минимум ІІ-ра група, ІІІ-та категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице – представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език. 5.Доказва се с документ за собственост/наем или с копие от валиден договор за доставка. 6.Заверено копие на Застрахователна полица за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ. 7.Доказва се с представяне на заверено от участника Копие от валиден договор с лицензирана лаборатория за изпитване на влаганите материали в строителството.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 3 (три) договора, сходни с предмета на поръчката. За „договор с предмет, сходен на предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа. 2. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване минимум, както следва: 1. Бордова товарна кола до 3 тона-1бр. 2. Автобагер с кофа над 0.5м3-1бр. 3. Автосамосвали-2бр. 4. Водоноска до 3 куб.м.-1бр. 5. Автогрейдер-1бр. 6. Пътна фреза до 0,5 м.-1бр. 7. Фугорезачка -1бр. 8. Компресор подвижен -1бр. 9. Механична четка-1бр. 10. Автогудронатор за битумна емулсия-1бр. 11. Ръчна пръскачка за битумна емулсия -1бр. 12. Асфалтополагаща машина-1бр. 13. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона-1бр 14. Самоходен пневматичен валяк 10- 15 тона-1бр. 15. Малогабаритна техника-1бр. 3. Участникът следва да притежава собствена или наета работна ръка. 1. Строителен инженер по пътно строителство с минимум 5 г. стаж по специалността -1бр. или строителен техник с минимум 7 г. стаж по специалността -1бр; 2. Геодезист на обекта -1бр.; 3. Квалифицирани работници за пътни работи-9 бр.; 4. Ел. работници-3бр; 5 Общи работници-2бр.; 6. Охрана на обекта-1бр. 4. Участникът следва да притежава валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя с предмет строителство минимум за строежи ІІ-ра група - ІІІ- та категория. 5. Да притежава собствена или наета асфалтова база или да има валиден договор за доставка на асфалтобетон /асфалтова смес/. 6.Да притежава валидно сключена застраховка за провесионална отговорност в на участниците в строителството. 7. Участникът следва да има сключен договор с Лицензирана лаборатория за изпитване на влаганите материали в строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Размер на предложената цена ; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Размер на авансово плащане в %; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.05.2014 г.  Час: 10:30
Място

Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересуваните лица могат да получат документацията за участие на електронен адрес www.blgmun.com- профил на купувача, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя – www.blgmun.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ