Версия за печат

00500-2014-0008

BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. "Бодра смяна" № 3, За: Ирена Цонева, Генчо Илиев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Оценка на съответствието на проектната документация и упражняване на независим строителен надзор при изпълнението на строителството на пътища: кв. Видима - местност „Мазането”; местност „Заводна“ - хижа „Вежен“; „Беклемето” - хижа „Дерменкая” и с.Тъжа – местност „Смесите” – хижа „Тъжа” по Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: 1.път кв. Видима-местност „Мазането” - ” в землището на гр. Априлци, общ. гр. Априлци, обл. гр. Ловеч;2. път м-т Заводна -хижа Вежен” - в землището на с. Рибарица, общ. гр. Тетевен, обл. гр. Ловеч;3.път „Беклемето”-хижа „Дерменкая” - в землищaтa на селата Бели Осъм, Балканец и Черни Осъм, общ. гр. Троян, обл. гр. Ловеч и землището на с. Кърнаре, общ. Карлово, обл. гр. Пловдив ;4. път с.Тъжа – м.”Смесите” – хижа Тъжа” -в землището на с. Тъжа, общ. Павел баня обл. гр. Стара Загора и землището на гр. Априлци, обл. гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Оценка на съответствието на проектната документация и упражняване на независим строителен надзор при изпълнението на строителството на пътища” по Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013. Строителните обектите, на които ще се извършва оценка на съответствието на проектната документация и упражняване на независим строителен надзор са: Ремонт и възстановяване на път кв. Видима - местност „Мазането; Ремонт и възстановяване на път местност Заводна - хижа „Вежен“; Ремонт и възстановяване на път „Беклемето” - хижа „Дерменкая”; „Ремонт и възстановяване на път с. Тъжа – местност „Смесите” – хижа Тъжа”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Път кв. Видима-местност „Мазането” - дължина 4.1 км 2. Път м-т Заводна - хижа Вежен” - дължина 14.7 км. 3. Път „Беклемето” - хижа „Дерменкая” - дължина 9.8 км 4. Път с.Тъжа – м.”Смесите” – хижа Тъжа” - 23.6 км

Прогнозна стойност без ДДС
157500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията за участие е в размер 1% (едно на сто) от стойността на поръчката в размер на 1575,00 лева; Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 2. Гаранция за изпълнение на договора. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” и че е със срок на валидност не по-рано от 30 (тридесет) календарни дни от датата на приемане окончателното изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При представяне на гаранция в платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Плащането ще се извършва по следната схема: 1. Стойността на оценката за съответствие на проектната документация се заплаща след издаване на строително разрешение за съответния строителен обект съгласно ценовата оферта в 20 дневен срок след представяне на фактура; 2. Стойността на независимия строителен надзор се заплаща след въвеждане в експлоатация на съответния строителен обект съгласно ценовата оферта в 20 дневен срок след представяне на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Уч. в процедура за общ. поръчка може да бъде всяко бълг. или чуждестр.о физ. или юрид. лице, както и техни обединения. Съгл. чл.56, ал.3, т.1 и 2 от ЗОП, когато уч. в процедурата е обединение, което не е юрид лице, докум по чл.56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физ или юрид лице, включено в обединението, а докум по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участн, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.В случай, че у участва като обед (или консорциум), което не е регистрирано като самост. юрид. лице, тогава участн. в обед./ консорциума сключват споразумение и определят едно лице, което да представлява обед./ консорциума за целите на поръчката. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че вс. членове на обед./ консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълн. на договора; че лицето, представляващо обед./ консорциума, е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на вс. член на обед./ консорциума, че изпълн. на договора, вкл. плащанията, са отговорност на представляващия обед./ консорциума, и че вс. членове на обед./ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълн. на договора. Не се допускат промени в състава на обед. след подаването на офертата.Когато не е приложено споразумение за създав. на обед./ консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепос. условия или състава на обед. се е променил след подаването на офертата- участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата ОП, след като бъдат приложени разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП.2. Участн. са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за общ. поръчка и докум. за участие в процедурата.3. Участн. се представляват от ръковод. си или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с нотар. заверено пълномощно.4.Лице, което участва в обед. или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самост. оферта.5.В процедура за възлагане на ОП едно физ. или юрид. лице може да участва само в едно обединение.6. Когато уча. предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56,ал.1,т. 1,4,5 и 6 от ЗОП се представят и за всеки от тях, а изискв. към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлаг. на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участн. приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.7. Не може да участва в процедура за възлагане на ОП участник, за който са налице обстоятелствата по:- чл. 47, ал.1, т.1, б.“а“, б.“б“, б.“в“, б.“г“ и б.“д“, т.2 и т. 3;- чл. 47, ал.2, т.1, т. 2а- който е виновен за неизпълн. на задължения по договор за общ. поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съд.о решение; т.3, т.4, т.5;- чл.47, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.8. При подаването на офертата, участникът удостоверява липсата на обстоят. по т.7. с представ. на декларациите по образец към документацията за участие.При подписване на договора за общ. поръчка участникът, опред. за изпълнител, е длъжен да представи документи от съотв. компетентни органи за удостовер. липсата на обстоят. по чл.47, ал.1 и чл.47, ал.2, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, с изключение на докум относно обстоят, вписани в Търг. регистър към Агенция по вписванията. 9.Когато уч. или негов подизпълн. е чужд. Юрид. лице или обед. на чужд. физ. и/или чуждестр. юрид. лица, то тези чуждестр. лица трябва да отговарят на изискв. по чл.48 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови години (2011, 2012 и 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, както следва: заверено копие на балансите за последните 3 финансови (2011, 2012 и 2013) години (или еквивалентен документ по Международните счетоводни стандарти) или декларация в свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови (2011, 2012 и 2013) години (или еквивалентен документ по Международните счетоводни стандарти) или декларация в свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ.В случай, че участникът e посочил ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя изисканите по т. 3.1.1. документи, ако тези обстоятелства са видими в Търговския регистър към Агенция по вписванията, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър, което обстоятелство се посочва в декларация в свободен текст.Чуждестранните участници могат да представят еквивалентни на горните документи, одобрени и заверени съобразно изискванията на националното им законодателство (когато публикуването им се изисква съобразно националното законодателство на участник). 2.Заверено от участника копие на Застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност при упражняване на строителен надзор с минимална застрахователна сума, съгласно приложимото законодателство, за обекти от трета категория, валидна към датата на подаване на офертата, придружена с декларация (свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, участникът ще поднови или ще продължи застраховката до приключване на договора. Чуждестранните участници в обществената поръчка следва да притежават еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, където те са установени.На основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Възложителят ще изиска от определения изпълнител преди сключване на договора да представи подновена/продължена застрахователна полица /анекс към такава, когато валидността на приложената в офертата застраховка е изтекъл междувременно.
Минимални изисквания: 1. Общ оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 315 000 лв. (триста и петнадесет хиляди лева) (без ДДС) 2. Участниците трябва да имат валидна застраховка по чл. 171, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за професионална отговорност при упражняване на строителен надзор с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за обекти от трета категория. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата. Застраховката се придружава от декларация (в свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, ще бъде подновена/продължена до приключване на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на изпълнени договори за предостяване на услуги, сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Списъкът съдържа: обект (предмет), възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълн. на договора, в какво качество (на гл. изпълнител; участник в обед. или подизпълнител) е участвал кандидатът.Заверени от Участника копия на референции (препоръки) за добро изп. на обектите, предмет на договорите по списъка. Информ. в представените от участниците референции (препоръки) трябва да съдържа сл. данни: възложител, стойност, датата и място на строит., както и дали то е изпълнено профес. и в съотв. с нормат. изисквания. Уч. може да се позове на обекти, които е изпълнил като гл. изпълнител, като член на обед. или като подизпълнител, но само в рамките на своето собствено участие в този обект. Ако участн. е работил като подизпълнител или като член на обед. при изпълн. на някой от посочените обекти, то е необх. да бъде добавена декларация, удостоверение или друг документ, доказващ дяловото му участие.* В случай, че уч. е обед. от физ. и/или юрид. лица, изискването се прилага за обед. като цяло. 2 За Ръководител екип: автобиография на ръководителя;заверено от Уч. копие на документи, доказващи посочените в автоб. данни и удостов. образ., проф. квалиф., правоспособност и опита на рък. на екипа на Уч., а именно: дипломи/удостоверения за завършено образ. и/или придобита квалиф./правосп., труд. /служ./ осигур. книжки и/или референции (препоръки) от работодател;списък на въведени в експлоатация обекти, сходни с предмета на възл. общ. поръчка, при които рък. е участвал в екипа на стр. надзор, видно с документи, доказващи релевантния опит.декларации по Закона за защита на личните данни за ръков. на екипа; декларация за ангажираност на ръководителя; За специал., членове на екипа:Списък-Декларация, съдържаща списък на екипа специалисти, които ще отговарят за изпълн. на поръчката, включени в публичния регистър при ДНСК или лиценз или включени в друг екв. регистър в държава-членка на ЕС или в др. държава - страна по Споразумението за Евр. икон. пространство към лиценза по чл. 167 от ЗУТ. Списъкът следва да съдържа име, образ., квалиф., проф. опит и дейност и функции, които ще изпълнява лицето при изпълнение на общ. поръчка.•декларация за ангажираност на член от екипа за всеки от експ. от екипа на Участ.; Под сходни с предмета на общ. поръчка сл. да се разбират услуги по упражн. на стр. надзор на ново строит. и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и съоръж. на пътната инфраструктура.Ръков. на екипа може да съвместява и функциите на специалист.3.Заверено от Уч. копие на лиценз или удостоверение и основен списък към него, удостов. правото на Уч. да извършва дейност по упражн. на стр. надзор, съгл. чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или заверено от Уч. копие от документ, удостов. правото на Уч. да извършва дейност по упражн. на стр. надзор, издаден от комп. орган на държава - чл. на ЕС или на др. държава - страна по Споразум. за Европ. иконом. простр., съгл. чл. 166, ал. 7 от ЗУТ.В случай, че Уч. притежава документ, чийто срок на валидност изтича по време на изп. на договора, то той сл. да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевр. процедура по подновяв. на документа, удостов. правото му да изв. дейност по упражн. на стр. надзор, в законоуст. срок.4.Заверени от Уч. копия на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, изд. от незав. лица, които са акред. по съотв. серия евр. стандарти от ИА „Бълг.а служба за акредитация“ или от др. нац.орган за акредитация, който е страна по Многостр. Споразум.за вз. призн. на Евр.орган.за акредитация, за съотв.област или да отговарят на изискв.за призн., съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акредит. на органи за оценяване на съотв. за внедрен ISO 9001:2008 или екв.Възлож. ще приеме екв.серт,изд.от органи, уст. в др държ.членки.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени през последните три години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко 2 (два) договора за предоставянето на услуги, сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира услуги по упражняването на строителен надзор на ново строителство и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища, улици и съоръжения на пътната инфраструктура; 2. Уч. трябва да има на разположение екип от специалисти, съобразно частите на проектно-сметната документация („Пътна”; „Геодезия”; „Конструктивна”; „ПБЗ” и „Пожарна безопасност”), включени в основния списък към лиценза по чл. 167 от ЗУТ. Изисквания за минимален състав на екипа от експерти: 1. Ръководител на екипа, отговарящ на следните мин. изисквания: - придобита образователно-квалификационна степен „магистър” със строително-инженерна специалност; - минимум 5 години професионален опит по специалността;- участие в екип на строителен надзор на поне 1 (един) успешно завършен и въведен в експлоатация обект, сходен с предмета на възлаганата общ. поръчка.2.Специалисти съобразно частите на проектно-сметната документация („Пътна”; „Геодезия”; „Конструктивна”; „ПБЗ” и „Пожарна безопасност”), включени в основния списък към лиценза по чл. 167 от ЗУТ, в т.ч. лице, оправомощено да извършва Технически контрол по част „Конструктивна”. 3. Участникът трябва да притежава валиден лиценз или удостоверение, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, за лицензиране или удостоверяването на възможност за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ при условия и ред, определени с относимите подзаконови нормативни актове, определени с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността, или еквивалентен документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 4. Участникът трябва да притежават сертификат по стандарт БДС ISO 9001:2008 в съответствие с предмета на поръчката или еквивалентен.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно изскиванията на ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на проектната документация ; тежест: 10
Показател: Срок за изработване на окончателен доклад и технически паспорт за строежа; тежест: 10
Показател: Организационен план за оценка на съответствието на проектната документация и изпълнение на дейностите за упражняване на строителен надзор....; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 5.00 лева може да бъде внесена по банков път на следната сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово IBAN BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка клон Габрово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

В офиса на Дирекция „НП Централен Балкан” гр. Габрово 5300, ул. „Бодра смяна” № 3, ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

В изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”

VI.3) Допълнителна информация

Достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка е осигурен на страницата на ДНП Централен Балкан www.centralbalkan.bg – (Администрация /Управление/Обяви,конкурси, обществени поръчки/Обществени поръчки)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АГЕНЦИЯ ПО ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ, ул. "Леге" № 4, Р България 1000, София, Тел.: 02 9407050, E-mail: aop@aop.bg, Факс: 02 9407052

Интернет адрес/и:

URL: www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ