Версия за печат

00398-2014-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка чрез закупуване на 2 (два) броя нови и неупотребявани автомобили за нуждите на Медицински университет-София по 2 обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: офис или склад на изпълнителя на територията на гр.София.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка чрез закупуване на 2 (два) броя нови и неупотребявани автомобили за нуждите на Медицински университет-София по 2 обособени позиции”, осигуряване на инструкция за експлоатация - обхващаща наставления за водача, както и документация за техническо обслужване и ремонти - предписани от завода производител на български език /същите трябва да се опише мястото за извършване на ремонтно въздействие/ и осигуряване на гаранционно обслужване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34100000, 34113300, 34110000

Описание:

Моторни превозни средства
Превозни средства с 4 задвижващи колела за движение по терени без път (тип off-road)
Леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1 " Доставка на автомобил с висока проходимост (4х4) за нуждите на Ректората на Медицински университет-София"- 1 бр.; Обособена позиция № 2 "Доставка на лек автомобил/6+1 места/ мултифункционален ван за нуждите на база СОССБОС при Медицински университет-София"-1 бр.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

190


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 1100,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 200,00 лв.; При участие за цялата поръчка в размер на 1300,00 лв. Гар. за участие - парична сума, платима по банк. с-ка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банк. гаранция, издадена от бълг. банка или от чужд. банка с клонове в България в полза на Възложителя - в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. В банк. гаранция изрично да са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от бълг. банка или от чужд.банка с клонове в България в полза на Възложителя . Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесената гаранция за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че доставката е изпълнена качествено и в срок,съгласно изискванията на договора, както и ако е внесена дължимата неустойка по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такава е предявена. В противен случай, дължимата от Изпълн. неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от звеното краен получател на Медицински университет-София както следва: Авансово плащане в размер на 10% от стойността на договора в срок до 10/ десет/ календарни дни след сключване на договора и представяне на фактура-оригинал с данните на звеното краен получател от страна на Изпълнителя; Окончателно плащане в размер на 90% от стойността на договора в срок до 20 /двадeсет/ календарни дни след доставката и представяне на следните документи: - фактура-оригинал на името и с данните на звеното краен получател, оформена съгласно изискванията на Закона за счетоводството и ЗДДС; - приемо-предавателен протокол, подписан от звеното краен получател и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ; - осигуряване на инструкция за експлоатация - обхващаща наставления за водача; - документация за техническо обслужване и ремонти - предписани от завода производител на български език. В същите трябва да се опише мястото за извършване на ремонтно въздействие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителя определя финансовият лимит по обособени позиции в размер на: за първа обособена позиция - 150 000,00 лв без ДДС; за втора обособена позиция – 25 200,00 лв. без ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК,се представя оригинал или копие на УАС,издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност,когато участникът е ФЛ. УАС- оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ,а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ,подписан от лицата в обед. с посочване на представляващия.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която са установени.Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/,ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език,като само документът за регистрация,респ. за самоличност се представя в официален превод.Документите, за които не се изисква оригинал,могат да се представят като копия,заверени с гриф "Вярно с оригинала",подпис и печат на участника.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1/без б."е"/ и ал.5 от ЗОП;-при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът:- е в открито производство по несъстоятелност,или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда,или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община,установени с вл. в сила акт на комп. орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен;- е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка;-не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик №1 на офертата,съгласно Прил. № 5 на докумен. и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП– в случай,че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП в срок;-чието предложение не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие;-при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП;-е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от Възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП;-предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП– Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика,както следва: Плик 1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик 2 "Предл. за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;Когато документите от съдържанието на Плик 2 и 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно,поставени в общите пликове 2 и 3, когато участникът е подал оферта за участие за повече от една об.позиция, при непредставяне на извадки от фирмени брошури или каталози,при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика, при надхвърляне на финансовия лимит за съответната обособена позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък - декларация (свободен текст), съдържаща основните договори за сходни доставки изпълнени през последните три години, към момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие; 2. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника за доставка и сервиз на предлагания автомобил или еквивалентни мерки за доказване на качеството- заверено от участника копие; 3. Сертификат ISO 14001:2004 за управление по отношение на околната среда за дейностите продажба и сервиз на МПС или с еквивалентни мерки за доказване на качеството- заверено от участника копие; 4. Списък на сервизната мрежа с адреси и телефонни номера; 5. Оторизация от производителя- оригинал или заверено от участника копие за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата марка автомобили с превод на български език; 6. Задължително се представят извадки от фирмени брошури или каталози, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на автомобила с изискванията на Възложителя, без посочване на цени. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР /същите се разглеждат за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника/.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват участници, които за последните три години, към момента на подаване на офертата им, имат изпълнени най-малко 3/три/ договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложители по смисъла на ЗОП или с други лица, да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки за добро изпълнение - минимум 3 /три/ броя. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката се разбира: за обособена позиция № 1- доставка на автомобил с висока проходимост (4х4); за обособена позиция № 2- доставка на лек автомобил мултифункционален ван; 2. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка и сервиз на предлагания автомобил или с еквивалентни мерки за доказване на качеството; 3.Участникът да е сертифициран по ISO 14001:2004 за управление по отношение на околната среда за дейностите продажба и сервиз на МПС или с еквивалентни мерки за доказване на качеството; 4. Участникът да разполага със сервизна мрежа за извършване на гаранционно и следгаранционно обслужване на автомобилите; 5. Участникът да е оторизиран от производителя на съответната марка автомобили за продажба и сервиз на територията на страната; 6. За доказване на съответствието на предлагания автомобил участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 587689 от 25.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.05.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.8 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София - гр.София, бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София - гр.София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.05.2014 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат- гр.София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях представители при представяне на документ за самоличност и оригинално или заверено от участника копие от пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София - http://mu-sofia.bg/ - Профил на купувача, раздел „Обяви и съобщения”.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция " Доставка на автомобил с висока проходимост(4х4) за нуждите на Ректората на Медицински университет-София"
1) Кратко описание

Доставка на автомобил с висока проходимост(4х4) за нуждите на Ректората на Медицински университет-София

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34113300

Описание:

Превозни средства с 4 задвижващи колела за движение по терени без път (тип off-road)

3) Количество или обем

1 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 190
5) Допълнителна информация

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 150 000,00 лв. без ДДС.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на лек автомобил /6+1 места/ мултуфункционален ван за нуждите на база СОССБОС при Медицински университет-София"
1) Кратко описание

Доставка на лек автомобил /6+1 места/ мултуфункционален ван за нуждите на база СОССБОС при Медицински университет-София

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

1 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 190
5) Допълнителна информация

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 25 200,00 лв. без ДДС.