Версия за печат

00322-2014-0009

BG-Кърджали: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул."България"41, За: инж.Харитон Христов- сектор "Обествени поръчки", Р.Бълагрия 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330

Място/места за контакт: сектор "Обествени поръчки"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Строителни и монтажни работи по обособени позиции свързани с изграждане и реконструкция на канализации и водопроводи в с. Бойно и с. Черешица, община Кърджали"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е извършване на строителни и монтажни работи по обособени позиции свързани с изграждане и реконструкция на канализации и водопроводи в с. Бойно и с. Черешица, община Кърджали, подробно описани в количествени сметки, приложени към документацията за участие в процедурата

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1 -"Строителни и монтажни работи по обособени позиции свързани с изграждане и реконструкция на канализации и водопроводи в с. Бойно и с. Черешица, община Кърджали" на обща стойност до 583333,33 лв. без ДДС , 700000,00 лв. с включен ДДС; Обособена позиция №2 -" „Подмяна на тласкател от помпена станция до напорен резервоар (150 м3), подмяна на довеждащ водопровод от напорен резервоар до с. Черешица и изграждане на вътрешната водопроводна мрежа на с. Черешица” на обща стойност до 1012832,50 лв. без ДДС, 1215399,00 лв. с включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
1596165.83 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник следва да представи отделна гаранция за участие по обособени позиции от настоящата обществена поръчка /позволявяща освобождаването за една или повече позиции/, в размер на: ОП1 - 5800,00 лв.; ОП2 - 10100,00 лв., представена под формата на банкова гаранция или внесена по банков път по сметка IBAN: BG 55 DEMI 924 033 000 72458, BIC: DEMI BG SF, при “Търговска банка Д” АД, финансов център Кърджали. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на: ОП1 - 17500 лв.; ОП - 30300 лв.,представена под формата на банкова гаранция или внесена по банков път по сметка IBAN: BG 55 DEMI 924 033 000 72458, BIC: DEMI BG SF, при “Търговска банка Д” АД, финансов център Кърджали.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Републикански бюджет

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата; 2.Заявление за участие; 3.Административни сведения; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5.Декларация за регистрация по закона за търговския регистър 6.Документ за данъчна регистрация; 7.Булстат; 8.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); 9.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението); 10.Протокол от извършен оглед – оригинал; 11.Документ за внесена гаранция за участие; 12.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , б "а", "б", "в", "г", "д", ал .2, т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП 13. Декларации за липсата на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП 14.Сертификат – доказателство за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите за съответната категория, позволяваща възлагане на договора; 15.Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал.1 от ЗУТ; 16.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години; 17.Декларация за общия оборот и за оборота на строителството, сходно с обекта на поръчката за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 18.Информация за броя на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника –собствени и наети; 19.Справка-декларация за наличието на собствено или наето техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката; 20.Справка-декларация на изпълнените договори за строителство през последните 5/пет/ години, съдържаща информация за стойностите, датите, възложителите и предмета на договора, придружен с препоръки за добро изпълнение /референции/; 21. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11; 22. Декларация относно спазването на правилата по охраната на труда, по пожарната безопасност и по безопасността на движение по пътищата при изпълнението на обществената поръчка; 23.Декларация за участие на подизпълнители и дела на тяхното участие; 24.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 25.Декларация,че участникът е запознат и съгласен с всички обстоятелства, изисквания и условията по Договора – проект; 26.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 27.Техническо предложение; 28.Ценово предложение; 29.Други посочени в документацията за участие и обявлението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3(три) години; 2.Декларация за общия оборот и за оборота на строителството, сходно с обекта на поръчката за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход общо за предходните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в размер не по-малък от двукратната стойност на обособената/ните позиции, за които е представено предложението и има минимален оборот от строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката общо за предходните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.) равен или в размер не по-малък от трикратната стойност на обособената/ните позиции, за които е представено предложението. 2.Участникът да има сключена валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на оферта, до определената крайна дата за срок на изпълнение на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за броя на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника –собствени и наети; 2.Справка-декларация за наличието на собствено или наето техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката; 3.Справка-декларация на изпълнените договори за строителство през последните 5/пет/ години, съдържаща информация за стойностите, датите, възложителите и предмета на договора, придружен с препоръки за добро изпълнение /референции/; 4.ISO 9001:2000 и/или ISO 9001:2008 и ISO 14001 или еквивалентни на тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнени успешно в рамките на последните пет години (2009-2013 г.), минимум два договора за строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката, на обща стойност не по-малка от двукратната стойност на обособената/ните позиции за които е представено предложението. 2.Всеки участник трябва да разполага с ръководен персонал, който ще изпълни поръчката и трябва да включва минимум 15 квалифицирани строителни работници и един технически ръководител - дипломиран строителен инженер или строителен техник, отговарящо на условията на чл. 163а от ЗУТ, минимум 5 години стаж, за всяка обособена позиция. 3.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи в съответствие с групата и категорията на строежа, предмет на настоящата обществена поръчка. 4. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2000 и/или ISO 9001:2008 и ISO 14001 или еквивалентни на тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Последователност, пълнота и хронология на графика и работната програма за изпълнение на предвидените строителни работи, технология и организация изпълнението на строителството; тежест: 20
Показател: Предложение за организация на ръководството на обекта и мерки по управление на качеството, опазване на околната среда и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.06.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Кърджали

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Юридически и физически лица - участнице в процедурата, представители на неправителствени организации и представители на средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

От датата на публикуване на обявлението, възложителят ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и документи, свързани с изпълнение на поръчката, на посочения интернен адрес на възложителя www.kardjdli.bg. За осигуряване своевременно информиране на всички потенциални участници в процедурата, отговор на всички поставени въпроси и информация относоно насрочените открити заседания на комисията ще бъде публикуван на посочения интернен адрес на възложителя www.kardjdli.bg. Потенциалните участници в процедурата, могат да извършат оглед на обектите от 13:00 до 17:00 часа, след предварителна заявка, до посочения в обявата ден за получаване на документацията. Предложения, които не съответстват на изискванията на възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата няма да бъдат оценявани.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Строителни и монтажни работи по обособени позиции свързани с изграждане и реконструкция на канализации и водопроводи в с. Бойно и с. Черешица, община Кърджали"
1) Кратко описание

Обособена позиция №1 -"Строителни и монтажни работи по обособени позиции свързани с изграждане и реконструкция на канализации и водопроводи в с. Бойно и с. Черешица, община Кърджали" на обща стойност до 583333,33 лв. без ДДС , 700000,00 лв. с включен ДДС.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

3) Количество или обем

Съгласно количествена сметка, приложена в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
583333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Подмяна на тласкател от помпена станция до напорен резервоар (150 м3), подмяна на довеждащ водопровод от напорен резервоар до с. Черешица и изграждане на вътрешната водопроводна мрежа на с. Черешица”
1) Кратко описание

Обособена позиция №2 - „Подмяна на тласкател от помпена станция до напорен резервоар (150 м3), подмяна на довеждащ водопровод от напорен резервоар до с. Черешица и изграждане на вътрешната водопроводна мрежа на с. Черешица” на обща стойност до 1012832,50 лв. без ДДС , 1215399,00 лв. с включен ДДС

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествена сметка

Прогнозна стойност, без ДДС
1012832.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение