Версия за печат

00109-2014-0003

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Община Благоевград, Пл. "Геолги Измирлиев" № 1, За: Крум Алуминов - Ст. юрисконсулт " Обществени поръчки", Ангел Даилов - Началник отдел "Архитектура и проектиране", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 590992, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел "ПНООП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба № 4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по проект „Инвестиции в бъдещето на община Благоевград” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от техническата инфраструктура“ Обособена позиция 2: „Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Работните проекти следва да бъдат изготвени за всички обекти на интервенция както следва: Обособена позиция 1: „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от техническата инфраструктура“ Обект 1: “Изграждане на амфитеатър, реконструкция, облагородяване, озеленяване и изграждане на парково и алейно осветление в пространството между Регионален исторически музей и Младежки дом" Обект 2: "Изграждане на зона за обществен отдих (вкл. възстановяване на зелени площи и изграждане на поливни системи, изграждане на пейки/беседки, детски площадки) по „Алея на здравето” Обект 4: „Реконструкция на ул. „Александър Стамболийски“ и изграждане на пътен възел между ул. „Александър Стамболийски” и бул. „Св. Димитър Солунски” Обект 5: „Реконструкция на площадното, подплощадното пространство и фонтаните, художествено осветление в централна градска част – площад „Георги Измирлиев” Обект 6: „Изграждане на велосипедна алея, свързваща бул. ”Св. Димитър Солунски”, ул.“Даме Груев”, бул. “Васил Левски”, бул. “Кирил и Методий” (до хотел “Ален мак”) и от ул. “Марица” до ул. “Иван Михайлов” Обект 7: „Благоустрояване на IV-ти микрорайон, включително рехабилитация и реконструкция на улици, енергоспестяващо улично осветление и озеленяване в района на ул. „Ветрен“ до Югозападен университет „Неофит Рилски“ Обособена позиция 2: „Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост“ Обект 3: „Цялостен ремонт, реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в Междуучилищен център по трудово и професионално обучение” Обект 8: „Цялостен ремонт/реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в сградата на Камерна опера – Благоевград” При проектирането на обектите да се спазват изискванията на Наредба за изменение и допълнение на Наредба № РД-02-20-19 от 2011 г. за проектиране на строителните конструкции на строежите чрез прилагане на европейската система за проектиране на строителни конструкции издадена от Министерство на инвестиционното проектиране (Обн. ДВ. бр.111 от 27 Декември 2013г.)

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Работните проекти следва да бъдат изготвени за всички обекти на интервенция както следва: Обособена позиция 1: „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от техническата инфраструктура“ Обект 1: “Изграждане на амфитеатър, реконструкция, облагородяване, озеленяване и изграждане на парково и алейно осветление в пространството между Регионален исторически музей и Младежки дом" Обект 2: "Изграждане на зона за обществен отдих (вкл. възстановяване на зелени площи и изграждане на поливни системи, изграждане на пейки/беседки, детски площадки) по „Алея на здравето” Обект 4: „Реконструкция на ул. „Александър Стамболийски“ и изграждане на пътен възел между ул. „Александър Стамболийски” и бул. „Св. Димитър Солунски” Обект 5: „Реконструкция на площадното, подплощадното пространство и фонтаните, художествено осветление в централна градска част – площад „Георги Измирлиев” Обект 6: „Изграждане на велосипедна алея, свързваща бул. ”Св. Димитър Солунски”, ул.“Даме Груев”, бул. “Васил Левски”, бул. “Кирил и Методий” (до хотел “Ален мак”) и от ул. “Марица” до ул. “Иван Михайлов” Обект 7: „Благоустрояване на IV-ти микрорайон, включително рехабилитация и реконструкция на улици, енергоспестяващо улично осветление и озеленяване в района на ул. „Ветрен“ до Югозападен университет „Неофит Рилски“ Обособена позиция 2: „Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост“ Обект 3: „Цялостен ремонт, реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в Междуучилищен център по трудово и професионално обучение” Обект 8: „Цялостен ремонт/реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в сградата на Камерна опера – Благоевград”

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя или б) банкова гаранция в полза на Възложителя.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: при Банка: ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Обособена позиция №1 „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от техническата инфраструктура“ – 2 750,00 (две хиляди седемстотин и петдесет) лева Обособена позиция №2: „Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост“ – 750,00 (седемдесет и петдесет) лева Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. За парични гаранции:ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България, по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/5-02/2012/003, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период”. Възложителят заплаща цената на договора в лева по банков път както следва: За обособена позиция №1: 1. Авансово плащане - в размер на 10% /десет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. В описателната част на фактурата трябва задължително да се посочва името на проекта и номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ. 2. 1-во междинно плащане – в размер на 20% /двадесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работните проекти по Етап 1 съгласно чл.28, ал.3 и представане на фактура. 3. 2-ро междинно плащане – в размер на 20% /двадесет процента/ от посочената в договор обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работните проекти по Етап 2 съгласно чл.28, ал.3 и представане на фактура. 4. Окончателно плащане - в размер на 50% /петдесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след след издаване на разрешение за строеж на всички обекти, включени в обхвата на договора и представяне на фактура За Обособена позиция №2: 5. Авансово плащане - в размер на 10% /десет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. В описателната част на фактурата трябва задължително да се посочва името на проекта и номера на Договора за безвъзмездна финансова помощ. 6. 1-во междинно плащане – в размер на 30% /тридесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работния проект по Етап 1 съгласно чл.28, ал.3 и представане на фактура. 7. 2-ро междинно плащане – в размер на 30% /тридесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след одобрение на работния проектт по Етап 2 съгласно чл.28, ал.3 и представане на фактура. 8. Окончателно плащане - в размер на 30% /тридесет процента/ от посочената в договора обща цена в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след след издаване на разрешение за строеж на всички обекти, включени в обхвата на договора и представяне на фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. 2. Всеки участник може да представи само една оферта; 3. Не се допуска представянето на варианти; 4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители; 6. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите; 7.Участникът трябва да притежава валидни застраховки за професионална отговорност на участниците, които ще осъществяват проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му. Същата трябва да е в сила минимум два месеца след първоначалния срок за получаване на оферти. В плик № 1 се прилага декларация в свободен текст, че лицето ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора, ако валидността на представената в офертата междувременно е изтекла – на основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 2 от ЗОП Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка - Декларация за реализирания оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 3 /три/ финансово приключили години (2011, 2012, 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 5; 2. Заверено от участника копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за професионална отговорност със срок на валидност, минимум 2 месеца дни след изтичането на срока на валидност на офертата, придружена от декларация за продължаване срока й на действие през срока на договора /свободна форма/. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения това изискване се доказва с документ, удостоверяващ наличието на еквивалентна застраховка, съобразно законодателството на страната. Застраховката следва да има минимална застрахователна сума съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. * При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за застраховки за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ се представят за всеки член на обединението.
Минимални изисквания: Участниците трябва да имат минимален документално доказан оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка общо за последните 3 /три/ финансово приключили години (2011, 2012, 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от както следва: За обособена позиция №1: 825 000 /осемстотин двадесет и хиляди / лева без ДДС За обособена позиция №2: 225 000 /двеста двадесет и пет хиляди / лева без ДДС Под услуги, „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги свързани с: За обособена позиция №1: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство, ремонт или рехабилитация на републиканска пътна мрежа, общинска пътна мрежа или улична мрежа и прилежащите им площи, изграждане или ремонт на улично осветление; изграждане или ремонт на зони за спорт, отдих, спортни и рекреационни съоръжения, изграждане или ремонт на площадни пространства. За обособена позиция №2: изготвяне на инвестиционни проекти във фаза или техническа или работна – за ново строителство и изграждане на сгради, ремонт или реконструкция на сгради Участникът трябва да притежава валидни застраховки за професионална отговорност на участниците, които ще осъществяват проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171а от ЗУТ.Застраховката да бъде с минимална застрахователна сума, съобразно категорията строеж съглсасно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Същата трябва да е в сила минимум два месеца след първоначалния срок за получаване на оферти. В плик № 1 се прилага декларация в свободен текст, че лицето ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора, ако валидността на представената в офертата междувременно е изтекла – на основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Забележки: В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, той следва да докаже реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за всяка от обособените позиции. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документите, с които се доказва съответстивето с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи, доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък – Декларация на договорите за услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени за период от 3 години до крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 6 *** Към Списъка задължително следва да се приложат референции/препоръки за добро изпълнение. *** Референциите/препоръките следва да бъдат издадени от възложителя, краен ползвател на услугата и точно да кореспондират с данните по договора, да съдържат предмета, стойността, датата на сключване и изпълнение и мястото на услугата, както и дали е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. *** Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. 2. Декларация, съдържаща списък на лицата, наети на трудов или граждански договор, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката - Образец № 7. Към декларацията се прилагат следните документи за доказване на професионалната квалификация и опит на експертите: • Професионална автобиография на експерт - Образец № 8; • Декларация за за ангажираност на експерта - Образец № 9; • Копие от удостоверение за пълна проектантска правоспособност (ППП), редовно отчетено за текущата година, съгласно ЗКАИИП; • Копия на дипломи за доказване на професионална квалификация; • Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки - за доказване на общия професионален опит, от които да е видна и позицията, на която е бил назначен експертът; • Копия на референции от работодатели/референции от възложители - за доказване на специфичния професионален опит на експерта. От официалните документи следва да е видно, че конкретният експерт е бил на съответната позиция. 3. Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват всички части на работните проекти или еквивалентни сертификати. Относно изискванията към чуждестранните участници се прилага чл. 10 – 11 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил успешно за последните 3 г, считано до крайния срок за получаване на оферти или в зависимост от датата на учредяването му: За ОП1- не по-малко от 3 дог., сходни с предмета на настоящата поръчка. - един дог. за изготвяне на инв. проекти във фаза техн. или работна – за ново строит. на сгради; - един дог. за изготвяне на инв. проекти във фаза техн. или работна – ремонт или рехаб. на републиканска пътна мрежа, общинска пътна мрежа или улична мрежа и прилежащите им площи, изграждане или ремонт на улично осветление; - един дог. за изготвяне на инв. проекти във фаза техн.а или работна – изграждане или ремонт на зони за спорт и отдих, изграждане или ремонт на площадни простра; За ОП2- не по-малко от 1 дог., сходен с предмета на настоящата поръчка, за изготвяне на инв.проекти във фаза тех. или работна – за ново стр., ремонт или реконструкция на сгради. 2. Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация. 3. Валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват всички части на работните проекти или еквивалентни сертификати. Забел: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документи, доказващи, съответствие с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители. Когато участникът е установен / регистриран извън Република България се представя списък на експертите и съответните им специалности, съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на български език. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок на изпълнение в календарни дни ; тежест: 50
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в Община Благоевград – адрес гр. Благоевград 2700 , пл. „Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:30 часа и от 13:30 до 17:30 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Документацията за участие се закупува срещу представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена.Цената на документацията за участие е 24 (двадесет и четири) лева с ДДС, като плащането може да бъде извършено на касите на община Благоевград или по банков път по бюджетна сметка на Община Благоевград: при Банка:ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград. IBAN: BG 57 IORT 80498400816500, ВIС IORTBGSF код на вид плащане 44 70 00.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.05.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”; Операция 5.3 Изграждане на капацитет на бенефициентите по ОПРР; Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период"

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел III.2.3 Технически възможности, Минимални изисквания: Участникът следва да разполага минимум със следните технически лица (собствени или наети) на трудов или граждански договор, притежаващи съответната професионална квалификация: За обособена позиция №1: За всеки един от обектите включени в обособена позиция 1 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект) включващ специалист проектант по съответната част; Проектант част „Архитектурна“ П - т част „Конструктивна“ П-т част „Технологична“ П-т част „Пътна“ П-т част „ВиК“ П-т част „Електрическа“ П-т част „Геодезия“ П-т част „Паркоустройство и благоустрояване“ П-т части „ВОД“ и „ОД“ П-т части „ПБЗ “ П-т части „Пожарна безопасност “ * Един проектант може да участва в екип максимум на 3 обекта; Ако участникът участва и за двете обособени позиции един проектант може да участва в екип максимум на 3 обекта за поръчката като цяло. Мин. изисквания за всеки проектант по ОП №1: Квалификации и умения o Висше обр. степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; o Валидна пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ; Специфичен проф. опит o опит в проектирането на мин.1 обект от техническата инфраструктура по съответната част; o за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и изготвяне на количествени сметки по съответната част; Ръководител екип за всеки обект: Ръководител екип за всеки обект: - Ръководител екип следва да бъде: За обект 1: Архитект За обект 2: Ландшафтен архитект За обект 4: Пътен инженер За обект 5: Архитект За обект 6: Архитект за обект 7: Пътен инженер Квалификации и умения o Висше обр. степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; o Валидна пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ; За ОП №2: За ОП 2 участникът следва да предложи екип (за всички части на работния проект) включващ специалист проектант по съответната част; Проектант част „Архитектурна“ П-т част „Конструктивна“ П-т част „Технологична“ П-т част „ВиК“ П-т част „Електрическа“ П-т част „ОВК“ П-т част „Енергийна ефективност“ П-т части „ПБЗ “ П-т части „Пожарна безопасност “ Мин. изисквания за всеки проектант по ОП №2: Квалификации и умения o Висше обр. степен „магистър“ в съответната област или еквивалентна; o Пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ; Специфичен професионален опит o опит в проектирането на мин. 1 обект - сграда по съответната част; o за всеки член на екипа следва да се представи референция за проектиране и изготвяне на количествени сметки по съответната част; Ръководител екип: Квалификации и умения o Висше образование степен „магистър“ инженер част Конструкции или еквивалентна; o Валидна пълна проектантска правоспособност съгласно чл.230 от ЗУТ;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно член 120 от Закона за обществени поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от техническата инфраструктура“
1) Кратко описание

Изготвяне на работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба № 4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по проект „Инвестиции в бъдещето на община Благоевград” по Обособена позиция 1: „Реконструкция, изграждане и благоустрояване на обекти от техническата инфраструктура“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Работните проекти следва да бъдат изготвени за всички обекти на интервенция както следва: Обект 1: “Изграждане на амфитеатър, реконструкция, облагородяване, озеленяване и изграждане на парково и алейно осветление в пространството между Регионален исторически музей и Младежки дом" Обект 2: "Изграждане на зона за обществен отдих (вкл. възстановяване на зелени площи и изграждане на поливни системи, изграждане на пейки/беседки, детски площадки) по „Алея на здравето” Обект 4: „Реконструкция на ул. „Александър Стамболийски“ и изграждане на пътен възел между ул. „Александър Стамболийски” и бул. „Св. Димитър Солунски” Обект 5: „Реконструкция на площадното, подплощадното пространство и фонтаните, художествено осветление в централна градска част – площад „Георги Измирлиев” Обект 6: „Изграждане на велосипедна алея, свързваща бул. ”Св. Димитър Солунски”, ул.“Даме Груев”, бул. “Васил Левски”, бул. “Кирил и Методий” (до хотел “Ален мак”) и от ул. “Марица” до ул. “Иван Михайлов” Обект 7: „Благоустрояване на IV-ти микрорайон, включително рехабилитация и реконструкция на улици, енергоспестяващо улично осветление и озеленяване в района на ул. „Ветрен“ до Югозападен университет „Неофит Рилски“

Прогнозна стойност, без ДДС
275000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост“
1) Кратко описание

Изготвяне на работни проекти по реда на ЗУТ и Наредба № 4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по проект „Инвестиции в бъдещето на община Благоевград” по Обособена позиция 2: „Ремонт и реконструкция на сгради с висока обществена значимост“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Работните проекти следва да бъдат изготвени за всички обекти на интервенция както следва: Обект 3: „Цялостен ремонт, реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в Междуучилищен център по трудово и професионално обучение” Обект 8: „Цялостен ремонт/реконструкция, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и осигуряване на достъп за хора с увреждания в сградата на Камерна опера – Благоевград”

Прогнозна стойност, без ДДС
75000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120