Версия за печат

00500-2014-0006

BG-Габрово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА; 1/ КОМПЛЕКС ЗА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ "ВОДАТА" НАЦИОНАЛЕН ПАРК "ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН", ПАРКОВ УЧАСТЪК ТЕТЕВЕН, В РАЙОНА НА СЕЛО РИБАРИЦА, ОБЩИНА ТЕТЕВЕН, ОБЛАСТ ЛОВЕЧ 2/ КОМПЛЕКС ЗА ИНТЕРПРЕТАЦИЯ "ГОРАТА" НАЦИОНАЛЕН ПАРК "ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН", ПАРКОВ УЧАСТЪК СТОКИТЕ, ОБЩИНА АПРИЛЦИ, ОБЛАСТ ЛОВЕЧ 3/ РЕМОНТ И ОБОРУДВАНЕ НА ИНТЕРПРЕТАТИВНА ИНФРАСТРУКТУРА - СЪЩЕСТВУВАЩА И НОВА по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Комплекс за интерпретация "Водата" - Поземлен имот с идентификатор 62579.247.622 по КККР в землището на село Рибарица, община Тетевен, област Ловеч. Комплекс за интерпретация "Гората" - Поземлени имоти с идентификатор 52218.288.1 и 52218.290.9 по КККР в землището на кв. Видима, гр. Априлци, община Априлци , област Ловеч. Рехабилитация на интерпретиран маршрут „Беклемето”, Парков участък „Клисура” - Разположен по Старопланинското било, близо до прохода Троян – Кърнаре, между 1 550 и 1 696 м н. в.,с обща дължина около 9 км., землища с. Балканец, Община Троян, Област Ловеч и с. Кърнаре, Община Карлово, Област Пловдив Рехабилитация на интерпретиран маршрут „Бабско пръскало”, Парков участък „Тъжа”- разположен между 1193 и 1 519 м н. в., с продължителност на прехода около 4 – 4,5 часа, в района на Бабското пръскало, землище с. Тъжа, Община Павел баня, Област Стара Загора. Експозиция „Национален Парк Централен Балкан” - Градски Парк, кв. Видима, гр. Априлци, община Априлци , област Ловеч.
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Подготовка на пълна и качествена проектна документация, необходима за изграждане и рехабилитация на посетителска инфраструктура в Нaционален парк "Централен Балкан" - съоръжения, оборудване, предвидени в Проекта по дейност 3. Интерпретация и образователни програми, поддейност 3.1. Изпълнение на дейности по интерпретация на Национален Парк „Централен Балкан” и образователни програми. 1/ Комплекс за интерпретация "Водата", Национален Парк "Централен Балкан", Парков участък Тетевен, в района на село Рибарица, Община Тетевен, Област Ловеч Комплексът за интерпретация обхваща територия с ориентировъчна обща площ ~1300м2, разпределена в две зони по двата бряга на река Заводна. Проектът трябва да включва следната посетителска и техническа инфраструктура и съоръжения към нея: Посетителска инфраструктура: Пътека между короните на дърветата; Алейна мрежа; Паркова мебел; Вход на комплекса за интерпретация; Пешеходен мост; Информационни и указателни табели. Обслужващи съоръжения: Беседка, заслон; Места за палене на огън; Санитарни възли с възможност за достъп на инвалиди; Помещение за охрана; Складово помещение за инвентар. Образователни съоръжения: Тематична детска площадка "ВОДАТА" Техническа инфраструктура: Алтернативни възобновяеми енергоизточници; Водоизточници; Системи за пречистване и ползване на отпадни води; Системи за рециклиране на отпадъци. 2/ Комплекс за интерпретация "Гората", Национален парк "Централен Балкан", Парков участък Стоките, Община Априлци, Област Ловеч Комплексът за интерпретация обхваща територия с обща площ ~900 м2, разположена от двете стани на пътя Видима - Мазането. Проектът трябва да включва следната посетитеска и техническа инфраструктура и съоръжения към нея: Посетителска инфраструктура: Алейна мрежа; Паркова мебел; Вход на комплекса за интерпретация; Информационни и указателни табели Обслужващи съоръжения: Беседка, заслон; Места за палене на огън; Санитарни възли с възможност за достъп на инвалиди; Помещение за охрана; Складово помещение за инвентар. Образователни съоръжения: Тематичен кът "ГОРАТА"; Интерпретативна инсталация на тема „Гората” Техническа инфраструктура: Алтернативни възобновяеми енергоизточници; Водоизточници; Системи за пречистване и ползване на отпадни води; Системи за рециклиране на отпадъци. 3/ Ремонт и оборудване на интерпретативна инфраструктура - съществуваща и нова Дейността включва рехабилитация на два съществуващи интерпретативни маршрута „Беклемето”, "Бабско пръскало" и поставяне на четири информационни табели тип „крайпътно изложение” в Градски парк - кв. Видима, гр. Априлци. Подобект: Рехабилитация на интерпретиран маршрут „Беклемето”, ПУ „Клисура” Рехабилитация на съществуващи съоръжения: Хоризонтални информационни табели; Вертикални информационни табели; Указателни табели; Обезопасителен парапет. Проектиране и изграждане на паркова мебел: Пейки Подобект: Рехабилитация на интерпретиран маршрут „Бабско пръскало”, ПУ „Тъжа” Рехабилитация на съществуващи съоръжения: Хоризонтални информационни табели; Вертикални информационни табели; Указателни табели; Обезопасителни парапети; Дървени парапети, стъпала и стълби; Дървени мостчета Проектиране и изграждане на паркова мебел: Пейки; Маси. Подобект: Разработване на експозиция „Национален парк Централен Балкан” - Градски парк - квартал Видима, град Априлци Експозицията „Национален парк Централен Балкан” се разработва като тип „крайпътно изложение”, представя тематично подбрани табели с информационен характер, разположени в градския парк в кв. Видима на град Априлци. Извършване на СМР за създаване на нова посетителска инфраструктура в съответствие с одобрената проектна документация. Дейности по доставка на оборудване в изпълнение на приложени технически изисквания и спецификации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212120 (QB51) , 45212100 (QB51) , 45213316 (QB51) , 45221113 (QB51) , 43325000 (QB51)

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тематични паркове (Относо национални паркове )
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения (Относо национални паркове )
Строителни работи по изграждане на пешеходни пътеки/алеи (Относо национални паркове )
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пешеходни мостове (Относо национални паркове )
Оборудване за паркове и площадки за игри (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1/ Комплекс за интерпретация "Водата", Национален Парк "Централен Балкан", Парков участък Тетевен, в района на село Рибарица, Община Тетевен, Област Ловеч Комплексът за интерпретация обхваща територия с ориентировъчна обща площ ~1300м2, разпределена в две зони по двата бряга на река Заводна. Проектът трябва да включва следната посетитеска и техническа инфраструктура и съоръжения към нея. Посетителска инфраструктура: Пътека между короните на дърветата; Алейна мрежа; Паркова мебел; Вход на комплекса за интерпретация; Пешеходен мост; Информационни и указателни табели. Обсужващи съоръжения: Беседка, заслон; Места за палене на огън; Санитарни възли с възможност за достъп на инвалиди; Помещение за охрана; Складово помещение за инвентар. Образователни съоръжения: Тематична детска площадка "ВОДАТА" Техническа инфраструктура: Алтернативни възобновяеми енергоизточници; Водоизточници; Системи за пречистване и ползване на отпадни води; Системи за рециклиране на отпадъци. 2/ Комплекс за интерпретация "Гората", Национален парк "Централен Балкан", Парков участък Стоките, Община Априлци, Област Ловеч Комплексът за интерпретация обхваща територия с обща площ ~900 м2, разположена от двете страни на пътя Видима - Мазането. Проектът трябва да включва следната посетитеска и техническа инфраструктура и съоръжения към нея. Посетителска инфраструктура: Алейна мрежа; Паркова мебел; Вход на комплекса за интерпретация; Информационни и указателни табели Обсужващи съоръжения: Беседка, заслон; Места за палене на огън; Санитарни възли с възможност за достъп на инвалиди; Помещение за охрана; Складово помещение за инвентар. Образователни съоръжения: Тематичен кът "ГОРАТА"; Интерпретативна инсталация на тема „Гората” Техническа инфраструктура: Алтернативни възобновяеми енергоизточници; Водоизточници; Системи за пречистване и ползване на отпадни води; Системи за рециклиране на отпадъци. 3/ Ремонт и оборудване на интерпретативна инфраструктура - съществуваща и нова Дейността включва рехабилитация на два съществуващи интерпретативни маршрута „Беклемето”, "Бабско пръскало" и поставяне на четири информационни табели тип „крайпътно изложение” в Градски парк кв. Видима гр. Априлци. Подобект: Рехабилитация на интерпретиран маршрут „Беклемето”, ПУ „Клисура” с обща дължина около 7 км. Рехабилитация на съществуващи съоръжения: Хоризонтални информационни табели; Вертикални информационни табели; Указателни табели; Обезопасителен парапет. Проектиране и изграждане на паркова мебел: Пейки Подобект: Рехабилитация на интерпретиран маршрут „Бабско пръскало”, ПУ „Тъжа ”с обща дължина около 10 км Рехабилитация на съществуващи съоръжения: Хоризонтални информационни табели; Вертикални информационни табели; Указателни табели; Обезопасителни парапети; Дървени парапети, стъпала и стълби; Дървени мостчета Проектиране и изграждане на паркова мебел: Пейки; Маси. Подобект: Разработване на експозиция „Национален парк Централен Балкан” - Градски парк - квартал Видима, град Априлци Експозицията „Национален парк Централен Балкан” се разработва като тип „крайпътно изложение”, представя тематично подбрани табели с информационен характер, разположени в градския парк в кв. Видима на град Априлци. Извършване на СМР за създаване на нова посетителска инфраструктура в съответствие с одобрената проектна документация. Дейности по доставка на оборудване в изпълнение на приложени технически изисквания и спецификации.

Прогнозна стойност без ДДС
516500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер 1.0 % (едно на сто) от стойността на поръчката в размер на 5 165,00 (пет хиляди сто шестдесет и пет) лв. Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” – Габрово и че е със срок на валидност, най-малко за срока на изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

• В 20 дневен срок от деня на откриване на строителна площадка и представена надлежно оформена фактура Възложителят превежда стойността на проектната документация и аванс в размер на 20 (двадесет) % от стойността на СМР. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 50 (петдесет) % от сумата по аванса от следващите плащания към Изпълнителя, до размера на полученото Авансово плащане. • Междинни плащания се извършват след реализиране на поне 40 (четиридесет) % от стойността на СМР. На Изпълнителя се заплаща за съответното количество извършена от него работа, съгласно утвърдените разбивки и посочените в количествено-стойностната сметка към работния проект единични цени за всяка позиция. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР) в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура. Възложителя предвижда до 2 междинни плащания. • Окончателното плащане включва остатъка от неразплатените извършени СМР, цената за доставка на оборудване и обзавеждане и стойността на авторския надзор. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР, Протокол обр.15) в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Уч. в процедура за общ. поръчка може да бъде всяко бълг. или чужд. физ. или юрид. лице, както и техни обед.В случай, че уч. участва като обед., изброените по-долу изисквания, ще се прилагат за обед. (консорциум и др.) като цяло.В случай, че уч. участва като обед. (или консорциум), което не е регистрирано като самост. юрид. лице, тогава уч. в обед. (или консорциума) сключват споразумение. Споразум. трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички чл. на обеди. / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълн.о на договора; че представл. член на обед./консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на вс. член на обед./ консорциума, че изпълн. на договора, вкл. плащанията, са отгов. на представл. член на обед./ консорциума, и че вс. чл. на обед./ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изп. на договора. Уч. в обед. / консорциума трябва да определят едно лице, което да предст. обед./консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обед. след подаването на офертата.Когато не е приложено споразум. за създ. на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепос. условия или състава на обед. се е променил след подав. на офертата – уч. ще бъде отстранен от участие в процед. за възлагане на наст. общ. поръчка.1.2. Уч. са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за обще.а поръчка и докум. за участие в процедурата.1.3. Уч. се представляват от ръковод. си или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с пълномощно.1.4. Лице, което участва в обед. или е дало съгласие и фигурира като подизпълн. в офертата на друг участник, не може да представя самост. оферта.1.5. В процедура за възлагане на общ.поръчка едно физ. или юрид. лице може да участва само в едно обед.1.6. Когато уч. предвижда участието на подизп. при изпълнение на поръчката, изискв. посочените по – долу се прилагат и за подизпълнителите.Възлаго на работи на подизп.допустимо само, ако уч. приеме, че отговаря за действията, бездейств. и работата на посочените подизп. като за свои действия, бездействия и работа.1.7. Не може да участва в процедура за възлагане на общ поръчка, участник, за който са налице обстоят по чл. 47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.1.8. При подаването на офертата, обст по т.1.7. се доказват с представ на декларациите по обр към докум. за участие, като при подписване на договора за общ. поръчка уч., определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съотв. компетентни органи за удост. липсата на обст. по чл. 47, ал.1 и чл. 47, ал.2, т.1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП в съотв. с чл.47, ал.10 от ЗОП.1.9. Когато уч. или негов подизп. е чужд. ЮЛ или обед. на чужд. физ. и/или чужд. юрид. лица, то тези чужд.лица трябва да отговарят на изискв. по чл. 48 от ЗОП.1.10. Да има регистр. в Центр. профес. регистър на Камарата на строит. за изпълн. на строежи от пета категория съгл. чл. 137 ал. 1 от ЗУТ или екв. за чуждестранни участници. 1.11. Уч. трябва да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ за профес. отг. в проектирането и строит.с мин. застрахов. сума, съгласно чл. 5, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за условията и реда за зад. застр. в проектирането и стр. за пета категория.Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата. Застраховката се придружава от декларация, че при изтичане на валидността й преди изпълн. на договора, ще бъде подновена/продължена до приключване на договора. Чуждестранните участници в обществената поръчка следва да притежават екв. документ съгл. Законод. на страната, където те са установени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от заверен отчет за приходите и разходите за последните 3 години (2011, 2012, 2013 години) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен – заверен с подпис и печат на всяка страница – заверката да бъде извършена от лицето, упълномощено или притежаващо права да представлява участника, като към подписа на това лице да бъде вписано негово име и фамилия. Ако участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, документът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискването за общ оборот, заверен с подпис и печат на всяка страница – заверката да бъде извършена от лицето, упълномощено или притежаващо права да представлява отделния участник в обединението, като към подписа на това лице да бъде вписано негово име и фамилия. 2. Справка - Декларация за оборота от строителство за последните три години (2011, 2012, 2013 години) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител се прилагат разпоредбите на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Ако участникът е обединение /консорциум, което не е юридическо лице, документът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискването зца оборот от строителство. 3. Удостоверение от кредитния регистър при БНБ, с което участникът да докаже, че няма необслужвани кредити. 4.Удостоверения от обслужващи банки, удостоверяващи размера на финансовия ресурс, с който участника може да разполага при изпълнението на поръчката – оригинал. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ, издаден от компетентната институция на държавата, в която е регистриран, удостоверяващ горните обстоятелства. Всички документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването им с офертата не повече от 6 (шест) месеца или да са в срок на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език. Ако в офертата са включени документи на чужд език, то следва да са придружени от заверен превод на български. В случай, че участникът е посочил ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР.
Минимални изисквания: 1. Общият оборот на участника, общо за последните три приключили финансови години (2011, 2012, 2013 години) и към момента на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 1 000 000 (един милион) лева. 2. Обща сума на оборота от строителство за последните три години в размер минимум на 500 000 ( петстотин хиляди) лева. 3. Участникът трябва да е редовен платец и да няма необслужвани кредити. Под кредит да се разбира дефиницията в параграф 1 т. 2 от ДР на Наредба №22 на БНБ от 16 юли 2009г. в сила от 01 октомври 2009г. 4. Участникът да има достъп до финасов ресурс не по-малко от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева), удостоверен от обслужваща банка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка – Декларация -Списък на основните договори за строителство с предмет, изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, детски площадки, спортни площадки и др. (Образец № 8), придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Препоръките посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и са надлежно оформени с издател и лице за контакт. 2. Списък - декларация за експертите, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката 3. Декларация - съгласие от експертите 4. Професионална автобиография – за всеки от експертите участникът следва да представи професионална автобиография и следните документи, доказващи уменията, квалификацията и професионалния опит на предложените експерти: o копия на дипломи за завършено образование, o сертификати за придобита правоспособност и квалификация, изискуема за конкретната позиция; o препоръки от работодатели или възложители на проекти/строежи за сходни по обем сгради, в чието изпълнение е участвал съответният експерт. 5. Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство на строежи от пета категория, придружено от валиден талон. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. 6. Заверено от участника копие на валидни сертификати, както следва: ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалент; ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент; 7. Заверени от участника копия на валидни застрахователни полици за професионална отговорност в проектирането и строителството и декларация
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълнен през последните пет години, до датата на подаване на офертата, поне 1 (един) договор за строителство (СМР) на сходни обекти(изграждане/основен ремонт/реконструкция/ рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, детски площадки, спортни площадки и др.) 2. Участникът трябва да представи списък с необход. специалисти, нужни за качественото изпълнение на поръчката – проектантски екип и строителен екип. Списъкът следва да включва минимум следните специалисти:Проектантски екип - Архитект/Ландшафтен архитект (рък. на проектантски екип),Стр.инженер, Инженер геодезист,Ландшафтен архитект /Архитект, Електроинженер,ВиК (водоснабдяване и канализация) инженер,ОВК (отопление, вентилация, климатизация) инженер*Ръководителят на проектантския екип (архитект/ландшафтенархитект) трябва да притежава квалификация в съответните Профес.направления съгласно ПМС 125/24.06.2002 г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образ. и профес. направл. и пълна проектантска правоспособност по съответнита специалност съгласно изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или призната профес. квалификация съгласно чл. 10 от същия. *Проектантите по всички части трябва да притежават квалификация в съответните Професи. направления съгласно ПМС125/24.06.2002г. за Утвържд.класификатор на обл. на висше образов. и профес.направления или придобили образователно-квалификационна степен по специалност, еквив. на посочените в съответствие с условията за взаимно признаване и проектантска правоспособност по съотв. специалности съгласно изискванията на ЗКАИИП или призната профес. квалиф. съгласно чл. 10 от същия.*Проектантите по части Архитектура и Паркоустройство и Благоустройство трябва да притежават опит в своето профес. направл., доказан с препоръка за добро изпълнение на поне един проект през последните пет години в съответната специалност за сходни обекти (изграждане/ основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, детски площадки, спортни площадки и др.)Строителен екип - Ръководител на строителен обект (технически ръководител)Квалиф. и умения: Магистърска/ бакалавърска степен в профес. направление Архитектура, строителство и геодезия или професионална квалификация строителен техник; Профес. опит: Минимум 5 години опит в техническо ръководство на строителни обекти. Отговорник по качеството:Квалификации и умения: Удостоверение за завършен курс за oсъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строит. и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти. Профес. опит: Минимум 2 години опит в областта на контрола по качеството на строителни дейности. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ):Квалиф. и умения: Удостоверение за завършен курс за КБЗ Профес. опит: Минимум 2 години опит като Координатор по безопасност и здраве на строителни обекти.*За техническия ръководител, отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на позициите. 3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 в съответствие с предмета на поръчката или екв. сертификат, внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 в съотв. с предмета на поръчката или еквив. сертификат.* В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице, изискванията за техн. капацитет се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или администр.акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател; тежест: 60
Показател: Финансов показател ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Дирекция "НП Централен Балкан", гр. Габрово, ул. Бодра смяна № 3, ст. 301

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”

VI.3) Допълнителна информация

1. Достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по електронен път е предоставен в деня на публикуването на настоящото обявление на сайта на Дирекцията - http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/index/l:home/Администрация/Управление/Обяви, конкурси, поръчки/Обществени поръчки 2. Показатели за оценка А)Технически показател с тежест 60% и включва следните под показатели: А1 - ПРОЕКТИРАНЕ - Комплексна оценка на идейния проект съобразно изискванията на заданието до 60 т. по следните показатели: 1.Функционално и площно разпределение на терена- до 20 т. 2. Посетителска инфраструктура и обслужващи съоръжения- до 20 т. 3. Интерпретация и образователни съоръжения; до 20 т. А2- СТРОИТЕЛСТВО Линеен График и Стратегия за изпълнение на СМР До 40 т. 1.Видове СМР, последователност на изпълнение, организация на ползвани ресурси, методи за контрол, обвързани с конкретния подход за изпълнение на СМР. Съответствие на графика за изпълнение на проектиране (работен проект), строителство и доставка с технологичните ограничения за конкретни видове работи. До 20 т. 2.Характеристики (технически и функционални) на предложените строителни материали и продукти. Технологии за изпълнение на отделните видове СМР. Организация за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Мерки за контрол на качеството. Мерки за опазване на околната среда. До 20 т. Максимален брой точки А=А1+А2 – 100 т Б) Финансов показател 40%

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ