Версия за печат

00087-2014-0050

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: Татяна Здравкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9377324

Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" 3, стая 1- партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на мерки за информация и публичност в рамките на проект " Проект за интегриран столичен градски транспорт по оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – Изработване на стратегия, организиране и провеждане на информационна кампания, на събития, на публикации и на радио репортажи и изпълнение на мерки за визуализация по време на строителството на проект за интегриран столичен градски транспорт. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 – Изработване и излъчване на преки телевизионни включвания, телевизионни репортерски теми и филм за популяризиране на проекта

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Набор от мерки за ефективно информиране на обществото относно всички въпроси, свързани с осигуряването на информация и публичност в рамките на проект "ПРОЕКТ ЗА ИНТЕГРИРАН СТОЛИЧЕН ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ” 2007-2013” . Изработване на стратегия за кампанията, организиране на събития, организиране и провеждане на информационна кампания, изработване на информационни материали за популяризиране целите на проекта, мерки за визуализация по време на строителството и медиен мониторинг.Пълна информация за дейностите и изискванията към тях се съдържат в Техническата спецификация , неразделна част от документацията за участие.Настоящата обществена поръчка касае дейност, планирана в рамките на Проект за интегриран столичен градски транспорт, Договор за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 от 23 август 2011г., финансиран от Кохезионен фонд на ЕС и правителството на Р България чрез Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79800000, 92111210

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги, свързани с производство на рекламни кинофилми

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Задача 1. Изработване на стратегия за кампанията - 1 бр.; Задача 2. Организиране на събития в т.ч.2.1 Организиране на начална пресконференция за анонсиране на проекта - 1 бр.2.2 Организиране на междинна пресконференция за информиране за промените в градския транспорт - 2бр.2.3.Организиране на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта - 1 бр.2.4 Организиране на събитие при откриване нa строителен обект - 2бр. Задача 3. Организиране и провеждане на информационна кампания в т.ч.3.1 Организиране и провеждане на информационна кампания в Интернет - Минимум по 2 /две/ публикации във всяка кампания,3.2 Изработване на банери за Интернет - 2бр.3.3 Изработване на тематична страница в Интернет- 1бр.3.4 Организиране на публикации (информационни карета или материали) в централни и местни печатни медии - общо 24 бр.3.5 Организиране на репортажи в централни и местни радиостанции -общо 36 бр.3.6 Информационни брошури за отчитане резултатите от проекта - 5 000 бр.3.7 Информационни стикери -740 бр. 3.8 Транспаранти - 2 бр. Задача 5. Мерки за визуализация по време на строителството в т.ч.5.1 Информационни билбордове -8 бр. 5.2 Постоянни информационни табели - 10 бр.Задача 6. Медиен мониторинг - 24 бр.Задача 4. Информационни материали за популяризиране целите на проекта в т.ч.4.1 Излъчване на преки включвания от различни етапи на реализацията на проекта 3 бр.,4.2 Разработване на репортерски теми по различни компоненти на проекта -4 бр. 4.3 Заснемане на кратък филм- 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
117349.8 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

23.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. гаранция за участие в обществената поръчка в размер както следва: - За обособена позиция 1 – 656,00 /шестстотин петдесет и шест/ лева. - За обособена позиция 2 – 517,00 /петстотин и седемнадесет/ лева,представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";или - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. ІI.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до 30 /тридесет/ календарни дни след датата на изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20% /двадесет процента/ от стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (2) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 80% /осемдесет процента/ от стойността на договорената сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена от окончателен доклад за изпълнението, одобрен от Възложителя

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, т. 27.6 и т. 27.7. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Обстоятелства наличието на, които води до отстраняване на участниците по чл. 47, ал.1, т.1, от "а" до "д",ал.2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в Обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: Справка за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за 2011г., 2012г. и 2013г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ( Приложение № 6).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Участникът следва да е реализирал оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), както следва - За обособена позиция 1 не по-малко от 195 000 (сто деветдесет и пет хиляди) лева без включен ДДС; - За обособена позиция 2 не по-малко от 155 000 (сто петдесет и пет хиляди) лева без включен ДДС; Забележка: Дейности , сходни с предмета на поръчката са : - За Обособена позиция 1: услуги за изработване на печатни/презентационниматериали и /или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия; - За Обособена позиция 2: услуги за изработване и разпространение на видеоклипове и/или рекламни клипове, радио спотове, заснемане, изработване и разпространение на информационни и /или документални филми;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. Списък – (Приложение № 7) на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, завършени успешно през последните 3 (три) години (считано до датата на подаване на офертите), включително стойностите, датите и получателите, както и подробно описание на вида на извършените услуги, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. За обособена позиция 1 и 2: Автобиография на ключовите експерти (Приложение № 8), пряко ангажирани в изпълнението на поръчката, придружена от документи, доказващи професионалния опит и квалификация (дипломи, трудови книжки, референции от работодател, др.). Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът следва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (считано до крайния срок за подаване на офертите за участие) не по-малко от 3 /три/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (в зависимост от обособената позиция, за която участва). За всеки договор следва да се представи препоръка за добро изпълнение /референция/. 2. Участникът трябва да осигури екип за изпълнение на поръчката, както следва: - За обособена позиция 1: Участникът следва да предложи минимум 3 /трима/ ключови експерта за изпълнение на поръчката, със следните минимални изисквания към тях: Ключов експерт организиране на събития - Ръководител екип Образователна степен – магистър в една от следните области: маркетинг, реклама, журналистика или еквивалент; Професионален опит - минимум 5 години опит в областта на организиране на събития. Да бъдат представени поне две референции. Ключов експерт дизайн и предпечатна подготовка Образователна степен – бакалавър в една от следните области: графичен дизайн, приложни изкуства, информатика, математика; Професионален опит - минимум 3 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. Ключов експерт публични комуникации Образователна степен – магистър в една от следните области: журналистика, връзки с обществеността, реклама; Професионален опит – минимум 3 години опит в областта на публичните комуникации. Ключов експерт «Публикации» - магистър в една от следните области: журналистика, българска филология, реклама; Професионален опит – минимум 3 години опит в областта на писане на публикации, редактиране на печатни и(или) радио материали. -За обособена позиция 2: Участникът следва да предложи минимум 5 /пет/ ключови експерта за изпълнение на поръчката, със следните минимални изисквания към тях: Ръководител екип Образователна степен – магистър в една от следните области: маркетинг, реклама, журналистика или еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 години опит в ръководене на екип (управление на проекти); Да бъдат представени поне две референции. Ключов експерт публични комуникации Образователна степен – магистър в една от следните области: журналистика, връзки с обществеността, реклама; Професионален опит в областта на публичните комуникации – минимум 3 години, през които да е отразявал събития и/или подготовка на репортажи. Ключов експерт маркетинг Образователна степен – магистър в областта на маркетинга, рекламата, икономика, икономика на масмедиите или еквивалент; Проф. опит - минимум 3 години опит в областта на медийната реклама и/или медиа планирането, провеждането на рекламни и медийни кампании, изработването на медийни и/или рекламни стратегии. Ключов експерт „Изработка на репортажи” Образователна степен – магистър в областта на кино и/или телевизионна режисура и/или аудиовизуалните изкуства или еквивалент; Професионален опит - минимум 3 години в областта на производството на рекламни филми, радио и тв реклами. Ключов експерт „Аудиовизуални комуникации” Образователна степен – бакалавър с професионално направление: екранни изкуства, кино / тв / реклама / режисура / операторство, масови комуникации / журналистика или еквивалент. Професионален опит – минимум 3 години в областта на аудиовизуалните комуникации, през които експертът е организирал производство и/или разпространение на минимум един информационен и/или документален филм.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в електрония ргистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.05.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 - дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изработване на стратегия, организиране и провеждане на информационна кампания, на събития, на публикации и на радио репортажи и изпълнение на мерки за визуализация по време на строителството на проект за интегриран столичен градски транспорт.
1) Кратко описание

Задача 1. Изработване на стратегия за кампанията - 1 бр.; Задача 2. Организиране на събития в т.ч.2.1 Организиране на начална пресконференция за анонсиране на проекта - 1 бр.2.2 Организиране на междинна пресконференция за информиране за промените в градския транспорт - 2бр.2.3.Организиране на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта - 1 бр.2.4 Организиране на събитие при откриване нa строителен обект - 2бр. Задача 3. Организиране и провеждане на информационна кампания в т.ч.3.1 Организиране и провеждане на информационна кампания в Интернет - Минимум по 2 /две/ публикации във всяка кампания,3.2 Изработване на банери за Интернет - 2бр.3.3 Изработване на тематична страница в Интернет- 1бр.3.4 Организиране на публикации (информационни карета или материали) в централни и местни печатни медии - общо 24 бр.3.5 Организиране на репортажи в централни и местни радиостанции -общо 36 бр.3.6 Информационни брошури за отчитане резултатите от проекта - 5 000 бр.3.7 Информационни стикери -740 бр. 3.8 Транспаранти - 2 бр. Задача 5. Мерки за визуализация по време на строителството в т.ч.5.1 Информационни билбордове -8 бр. 5.2 Постоянни информационни табели - 10 бр.Задача 6. Медиен мониторинг - 24 бр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79800000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни и други, свързани с печата услуги

3) Количество или обем

Задача 1. Изработване на стратегия за кампанията - 1 бр.; Задача 2. Организиране на събития в т.ч.2.1 Организиране на начална пресконференция за анонсиране на проекта - 1 бр.2.2 Организиране на междинна пресконференция за информиране за промените в градския транспорт - 2бр.2.3.Организиране на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта - 1 бр.2.4 Организиране на събитие при откриване нa строителен обект - 2бр. Задача 3. Организиране и провеждане на информационна кампания в т.ч.3.1 Организиране и провеждане на информационна кампания в Интернет - Минимум по 2 /две/ публикации във всяка кампания,3.2 Изработване на банери за Интернет - 2бр.3.3 Изработване на тематична страница в Интернет- 1бр.3.4 Организиране на публикации (информационни карета или материали) в централни и местни печатни медии - общо 24 бр.3.5 Организиране на репортажи в централни и местни радиостанции -общо 36 бр.3.6 Информационни брошури за отчитане резултатите от проекта - 5 000 бр.3.7 Информационни стикери -740 бр. 3.8 Транспаранти - 2 бр. Задача 5. Мерки за визуализация по време на строителството в т.ч.5.1 Информационни билбордове -8 бр. 5.2 Постоянни информационни табели - 10 бр.Задача 6. Медиен мониторинг - 24 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
65636.8 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 23.08.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изработване и излъчване на преки телевизионни включвания, телевизионни репортерски теми и филм за популяризиране
1) Кратко описание

Задача 4. Информационни материали за популяризиране целите на проекта в т.ч.4.1 Излъчване на преки включвания от различни етапи на реализацията на проекта 3 бр.,4.2 Разработване на репортерски теми по различни компоненти на проекта -4 бр. 4.3 Заснемане на кратък филм- 1 бр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

92111210

Описание:

Услуги, свързани с производство на рекламни кинофилми

3) Количество или обем

Задача 4. Информационни материали за популяризиране целите на проекта в т.ч.4.1 Излъчване на преки включвания от различни етапи на реализацията на проекта 3 бр.,4.2 Разработване на репортерски теми по различни компоненти на проекта -4 бр. 4.3 Заснемане на кратък филм- 1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
51713 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 23.08.2014 г.