00087-2014-0050
Технически редакции | ||
10.04.2014 16:44 ч. : | 10/04/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.04.2014 16:44 ч. : | 10/04/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 13 - Рекламни услуги
Услуги
Столична община, ул. "Московска" 33, За: Татяна Здравкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9377324
Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" 3, стая 1- партерИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Изпълнение на мерки за информация и публичност в рамките на проект " Проект за интегриран столичен градски транспорт по оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 по обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – Изработване на стратегия, организиране и провеждане на информационна кампания, на събития, на публикации и на радио репортажи и изпълнение на мерки за визуализация по време на строителството на проект за интегриран столичен градски транспорт. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 – Изработване и излъчване на преки телевизионни включвания, телевизионни репортерски теми и филм за популяризиране на проекта
Обявлението обхваща обществена поръчка
Набор от мерки за ефективно информиране на обществото относно всички въпроси, свързани с осигуряването на информация и публичност в рамките на проект "ПРОЕКТ ЗА ИНТЕГРИРАН СТОЛИЧЕН ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ” 2007-2013” . Изработване на стратегия за кампанията, организиране на събития, организиране и провеждане на информационна кампания, изработване на информационни материали за популяризиране целите на проекта, мерки за визуализация по време на строителството и медиен мониторинг.Пълна информация за дейностите и изискванията към тях се съдържат в Техническата спецификация , неразделна част от документацията за участие.Настоящата обществена поръчка касае дейност, планирана в рамките на Проект за интегриран столичен градски транспорт, Договор за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 от 23 август 2011г., финансиран от Кохезионен фонд на ЕС и правителството на Р България чрез Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”
79952000, 79800000, 92111210
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Задача 1. Изработване на стратегия за кампанията - 1 бр.; Задача 2. Организиране на събития в т.ч.2.1 Организиране на начална пресконференция за анонсиране на проекта - 1 бр.2.2 Организиране на междинна пресконференция за информиране за промените в градския транспорт - 2бр.2.3.Организиране на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта - 1 бр.2.4 Организиране на събитие при откриване нa строителен обект - 2бр. Задача 3. Организиране и провеждане на информационна кампания в т.ч.3.1 Организиране и провеждане на информационна кампания в Интернет - Минимум по 2 /две/ публикации във всяка кампания,3.2 Изработване на банери за Интернет - 2бр.3.3 Изработване на тематична страница в Интернет- 1бр.3.4 Организиране на публикации (информационни карета или материали) в централни и местни печатни медии - общо 24 бр.3.5 Организиране на репортажи в централни и местни радиостанции -общо 36 бр.3.6 Информационни брошури за отчитане резултатите от проекта - 5 000 бр.3.7 Информационни стикери -740 бр. 3.8 Транспаранти - 2 бр. Задача 5. Мерки за визуализация по време на строителството в т.ч.5.1 Информационни билбордове -8 бр. 5.2 Постоянни информационни табели - 10 бр.Задача 6. Медиен мониторинг - 24 бр.Задача 4. Информационни материали за популяризиране целите на проекта в т.ч.4.1 Излъчване на преки включвания от различни етапи на реализацията на проекта 3 бр.,4.2 Разработване на репортерски теми по различни компоненти на проекта -4 бр. 4.3 Заснемане на кратък филм- 1 бр.
НЕ
НЕ
23.08.2014 г.
I. гаранция за участие в обществената поръчка в размер както следва: - За обособена позиция 1 – 656,00 /шестстотин петдесет и шест/ лева. - За обособена позиция 2 – 517,00 /петстотин и седемнадесет/ лева,представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";или - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. ІI.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до 30 /тридесет/ календарни дни след датата на изтичане срока на договора.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20% /двадесет процента/ от стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (2) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 80% /осемдесет процента/ от стойността на договорената сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена от окончателен доклад за изпълнението, одобрен от Възложителя
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, т. 27.6 и т. 27.7. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Обстоятелства наличието на, които води до отстраняване на участниците по чл. 47, ал.1, т.1, от "а" до "д",ал.2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в Обявлението и Документацията за участие.
За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: Справка за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за 2011г., 2012г. и 2013г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ( Приложение № 6).
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Участникът следва да е реализирал оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), както следва - За обособена позиция 1 не по-малко от 195 000 (сто деветдесет и пет хиляди) лева без включен ДДС; - За обособена позиция 2 не по-малко от 155 000 (сто петдесет и пет хиляди) лева без включен ДДС; Забележка: Дейности , сходни с предмета на поръчката са : - За Обособена позиция 1: услуги за изработване на печатни/презентационниматериали и /или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия; - За Обособена позиция 2: услуги за изработване и разпространение на видеоклипове и/или рекламни клипове, радио спотове, заснемане, изработване и разпространение на информационни и /или документални филми;
За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. Списък – (Приложение № 7) на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, завършени успешно през последните 3 (три) години (считано до датата на подаване на офертите), включително стойностите, датите и получателите, както и подробно описание на вида на извършените услуги, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. За обособена позиция 1 и 2: Автобиография на ключовите експерти (Приложение № 8), пряко ангажирани в изпълнението на поръчката, придружена от документи, доказващи професионалния опит и квалификация (дипломи, трудови книжки, референции от работодател, др.). Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката.
Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участникът следва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (считано до крайния срок за подаване на офертите за участие) не по-малко от 3 /три/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (в зависимост от обособената позиция, за която участва). За всеки договор следва да се представи препоръка за добро изпълнение /референция/. 2. Участникът трябва да осигури екип за изпълнение на поръчката, както следва: - За обособена позиция 1: Участникът следва да предложи минимум 3 /трима/ ключови експерта за изпълнение на поръчката, със следните минимални изисквания към тях: Ключов експерт организиране на събития - Ръководител екип Образователна степен – магистър в една от следните области: маркетинг, реклама, журналистика или еквивалент; Професионален опит - минимум 5 години опит в областта на организиране на събития. Да бъдат представени поне две референции. Ключов експерт дизайн и предпечатна подготовка Образователна степен – бакалавър в една от следните области: графичен дизайн, приложни изкуства, информатика, математика; Професионален опит - минимум 3 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. Ключов експерт публични комуникации Образователна степен – магистър в една от следните области: журналистика, връзки с обществеността, реклама; Професионален опит – минимум 3 години опит в областта на публичните комуникации. Ключов експерт «Публикации» - магистър в една от следните области: журналистика, българска филология, реклама; Професионален опит – минимум 3 години опит в областта на писане на публикации, редактиране на печатни и(или) радио материали. -За обособена позиция 2: Участникът следва да предложи минимум 5 /пет/ ключови експерта за изпълнение на поръчката, със следните минимални изисквания към тях: Ръководител екип Образователна степен – магистър в една от следните области: маркетинг, реклама, журналистика или еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 години опит в ръководене на екип (управление на проекти); Да бъдат представени поне две референции. Ключов експерт публични комуникации Образователна степен – магистър в една от следните области: журналистика, връзки с обществеността, реклама; Професионален опит в областта на публичните комуникации – минимум 3 години, през които да е отразявал събития и/или подготовка на репортажи. Ключов експерт маркетинг Образователна степен – магистър в областта на маркетинга, рекламата, икономика, икономика на масмедиите или еквивалент; Проф. опит - минимум 3 години опит в областта на медийната реклама и/или медиа планирането, провеждането на рекламни и медийни кампании, изработването на медийни и/или рекламни стратегии. Ключов експерт „Изработка на репортажи” Образователна степен – магистър в областта на кино и/или телевизионна режисура и/или аудиовизуалните изкуства или еквивалент; Професионален опит - минимум 3 години в областта на производството на рекламни филми, радио и тв реклами. Ключов експерт „Аудиовизуални комуникации” Образователна степен – бакалавър с професионално направление: екранни изкуства, кино / тв / реклама / режисура / операторство, масови комуникации / журналистика или еквивалент. Професионален опит – минимум 3 години в областта на аудиовизуалните комуникации, през които експертът е организирал производство и/или разпространение на минимум един информационен и/или документален филм.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в електрония ргистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
ул. "Париж" 3
Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.
НЕ
ДА
Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10 - дневен срок съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
10.04.2014 г.
Задача 1. Изработване на стратегия за кампанията - 1 бр.; Задача 2. Организиране на събития в т.ч.2.1 Организиране на начална пресконференция за анонсиране на проекта - 1 бр.2.2 Организиране на междинна пресконференция за информиране за промените в градския транспорт - 2бр.2.3.Организиране на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта - 1 бр.2.4 Организиране на събитие при откриване нa строителен обект - 2бр. Задача 3. Организиране и провеждане на информационна кампания в т.ч.3.1 Организиране и провеждане на информационна кампания в Интернет - Минимум по 2 /две/ публикации във всяка кампания,3.2 Изработване на банери за Интернет - 2бр.3.3 Изработване на тематична страница в Интернет- 1бр.3.4 Организиране на публикации (информационни карета или материали) в централни и местни печатни медии - общо 24 бр.3.5 Организиране на репортажи в централни и местни радиостанции -общо 36 бр.3.6 Информационни брошури за отчитане резултатите от проекта - 5 000 бр.3.7 Информационни стикери -740 бр. 3.8 Транспаранти - 2 бр. Задача 5. Мерки за визуализация по време на строителството в т.ч.5.1 Информационни билбордове -8 бр. 5.2 Постоянни информационни табели - 10 бр.Задача 6. Медиен мониторинг - 24 бр.
79952000, 79800000
Описание:
Задача 1. Изработване на стратегия за кампанията - 1 бр.; Задача 2. Организиране на събития в т.ч.2.1 Организиране на начална пресконференция за анонсиране на проекта - 1 бр.2.2 Организиране на междинна пресконференция за информиране за промените в градския транспорт - 2бр.2.3.Организиране на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта - 1 бр.2.4 Организиране на събитие при откриване нa строителен обект - 2бр. Задача 3. Организиране и провеждане на информационна кампания в т.ч.3.1 Организиране и провеждане на информационна кампания в Интернет - Минимум по 2 /две/ публикации във всяка кампания,3.2 Изработване на банери за Интернет - 2бр.3.3 Изработване на тематична страница в Интернет- 1бр.3.4 Организиране на публикации (информационни карета или материали) в централни и местни печатни медии - общо 24 бр.3.5 Организиране на репортажи в централни и местни радиостанции -общо 36 бр.3.6 Информационни брошури за отчитане резултатите от проекта - 5 000 бр.3.7 Информационни стикери -740 бр. 3.8 Транспаранти - 2 бр. Задача 5. Мерки за визуализация по време на строителството в т.ч.5.1 Информационни билбордове -8 бр. 5.2 Постоянни информационни табели - 10 бр.Задача 6. Медиен мониторинг - 24 бр.
Задача 4. Информационни материали за популяризиране целите на проекта в т.ч.4.1 Излъчване на преки включвания от различни етапи на реализацията на проекта 3 бр.,4.2 Разработване на репортерски теми по различни компоненти на проекта -4 бр. 4.3 Заснемане на кратък филм- 1 бр.
92111210
Описание:
Задача 4. Информационни материали за популяризиране целите на проекта в т.ч.4.1 Излъчване на преки включвания от различни етапи на реализацията на проекта 3 бр.,4.2 Разработване на репортерски теми по различни компоненти на проекта -4 бр. 4.3 Заснемане на кратък филм- 1 бр.