00456-2014-0002
Технически редакции | ||
10.04.2014 16:18 ч. : | 10/04/2014 16:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.04.2014 16:18 ч. : | 10/04/2014 16:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: Покупка
Доставки
Национален военен университет "Васил Левски", бул. България № 76, За: Подполковник Красимир Йорданов Кирилов, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nvu.bg.
Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
НВУ "Васил Левски", бул. България № 76, За: Майор Павлин Глушков, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618842, Факс: 062 618899
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
НВУ "Васил Левски", бул. България № 76, За: Иванка Маринова, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618884, Факс: 062 618899
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
НВУ "Васил Левски", бул. България № 76, За: Анелия Енчева, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618824, Факс: 062 618899
Публичноправна организация
Отбрана
Образование
НЕ
Доставка на вещево доволствие за нуждите на НВУ "Васил Левски"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на различни видове вещево доволствие за нуждите на НВУ "Васил Левски", разпределено в 6 (шест) позиции по вид. 1. Позиция 1 - Всекидневно облекло от камуфлажен плат и отличителни знаци за него 2. Позиция 2 - Парадно и всекидневно облекло - ризи и якета тип ОВ и ВВС и отличителни знаци за парадно облекло 3. Позиция 3 - Кожени изделия 4. Позиция 4 - Полеви обувки 5. Позиция 5 - Зимни обувки към парадно и всекидневно облекло 6. Позиция 6 - Летни обувки към парадно и всекидневно облекло
18410000, 18330000, 18443000, 18810000, 19100000, 18100000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Доставка на вещево доволствие за нуждите на НВУ "Васил Левски", както следва: Позиция 1 - Всекидневно облекло от камуфлажен плат и отличителни знаци за него. Позиция 2 - Парадно и всекидневно облекло - ризи и якета тип ОВ и ВВС и отличителни знаци за парадно облекло Позиция 3 - Кожени изделия Позиция 4 - Полеви обувки Позиция 5 - Зимни обувки към парадно и всекидневно облекло Позиция 6 - Летни обувки към парадно и всекидневно облекло
НЕ
НЕ
6
Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - банкова гаранция, издадена по приложения образец в документацията (Приложение 1) или парична сума преведена по сметката на НВУ „Васил Левски” Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Размерът на стойностите на гаранцията за участие по обособени позици е както следва: 1. Обособена позиция 1 - 2816,00 лв. 2. Обособена позиция 2 - 692,00 лв. 3. Обособена позиция 3 - 518,00 лв. 4. Обособена позиция 4 - 871,00 лв. 5. Обособена позиция 5 - 88,00 лв. 6. Обособена позиция 6 - 222,00 лв. При сключване на договор изпълнителят внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.
Заплащането ще се извърши до 30 (тридесет) дни след доставката, с платежно нареждане по банков път, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне в отдел „Логистика и ПУР” на НВУ „Васил Левски” на следните редовно оформени документи: - фактура (оригинал), надлежно оформена съгласно изискванията на чл. 114 от ЗДДС и подписана от получателя на стоката в склада; - складова разписка; - приемо-предавателен протокол, подписан между изпълнителя и възложителя; - протокол за оценка на съответствието.
ДА
Срокът за доставка на първите партиди от изделия по обособени позиции 1, 2, 3, 4, 5 и 6 е до 23.07.2013 година, втора доставка от изделия по обособени позиции 1, 2, 4 и 6 е до 13.08.2013 г., трета доставка от изделият по обособени позиции 1, 2, 3, 4, 5 и 6 е до 03.11.2014 г. Количествата на доставките са посочени в документацията за участие. При наличие на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП, участникът ще се отстранява от процедурата.
До участие в процедурата се допускат само участници чиито оферти отговарят на всички обявени от възложителя условия и изисквания, посочени в обявлението и документацията. Чуждестранните юридически лица от държава членка, прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган , в която са установени, който се представя в официален превод или с печат апостил, съгласно Конвенцията за премахване на изискването залегализация на чуждестранни публични актове (обн.Държавен вестник бр. 45 от11/05.2001г.). За физически лица - копие от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ със официален превод на български език. Съгласно изискванията на чл. 56, ал.1 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; когато участникът е обединение се представя договор за създаването му в който задължително се посочва представляващия. 2. Документ за гаранция за участие. 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в настоящото обявление за обществена поръчка. 5. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 6. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) – попълва се от представляващия участника. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – попълва се от представляващия участника. 9. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документи по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11, декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Декларация за съгласие за изпълнение на поръчката от подизпълнителя, ако се предвижда такъв. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1, 5, 6 и 8 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по т.7 от представляващия обединението. 10. Срок за изпълнение на поръчката. 11. Предлагана цена ( в отделен запечатан непрозрачен плик за всяка обособена позиция). 12. Техническо предложене за всяка обособена позиция за която се участва . 13. Срок на валидност на офертата. 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Пликът на офертата съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят изискуемите документи, от т.1 до т.9. включително, т.13., т.14 и т. 15. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят изискуемите документи по т. 10 и т.12. Участникът представя отделни пликове № 2 за всяка отделна позиция за която кандидатства. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника – т. 11. Участникът представя отделни пликове № 3 за всяка отделна позиция за която кандидатства.
1. Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите към 31.12.2013 г. - чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години /2011, 2012 и 2013/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – представя се под формата на декларация - чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
1. Да е налице положителен финансов резултат различен от нула за предходната 2013 г. 2. Оборотът от стоките, същи или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години да е не по-малко от 2 пъти от прогнозната стойност на съответната обособена позиция, за която се подава оферта. Ако участникът подава оферта за 2 и повече обособени позиции оборотът от стоки, същи или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години да е не по-малко от 2 пъти от сбора на прогнозните стойности на съответните обособени позиции.
1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години /2011, 2012 и 2013/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 2. Образци (мостри) по позиции 1,2,3,4,5,6 от предмета на поръчката, за която кандидатства участника, за съответните артикули, конкретизирани в документацията за участие - чл. 51, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
1. Да има изпълнени поне 2 договора за последните три години с предмет същия или сходен на предмета на поръчката, за които да се представят препоръки с информация за възложителя, дати, договор, предмет, стойност, подписани от лицето, което ги издава. 2. Изделията да отговарят на описанието на съответната техническа спецификация.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие ще се продава всеки работен ден в отделение "Финанси" - каса на НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново, бул. "България" № 76, сграда Ректорат, ет. 2, от 13,30 ч. до 16,30 ч.
Всеки от официалните езици на ЕС
90
НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново, бул. "България" № 76, Дом на културата, ет. 2
На основание чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата или техни представители, представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отварянето на офертите за проверка съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП и при отваряне на плика с ценовите оферти.
НЕ
НЕ
Пълната документация за участие в обществената поръчка ще се публикува на интернет-страницата на НВУ "Васил Левски" www.nvu.bg., Обществени поръчки - Профил на купувача.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
10-дневен срок от уведомяването на участниците за съответното решение съгласно член 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.04.2014 г.
Доставка на всекидневно облекло от камуфлажен плат и отличителни знаци за него.
18100000
Описание:
Доставка на полушуби и клинове камуфлирани с и без подплата, пуловери полеви, ризи полеви с дълъг ръкав, клин летен, фланелка полева, шапка лятна и зимна, тунел-пагон тип ОВ и ВВС, лента с фамилия, барети от плат сукно ОВ и ВВС
Парадно и ввсекидневно облекло - ризи якета тип ОВ и ВВС и отличителни знаци за парадно облекло
18400000, 18332000
Описание:
Ризи униформени, якета с дълъг и къс ръкав, фуражки 50/2, 44/2, барети 50/2, пагони твърди, наръкавни емблеми малки и големи тип ОВ и ВВС
Кожени изделия
19100000
Описание:
Полушуби кожени и ръкавици кожени за мъже и жени тип ОВ и ВВС.
Полеви обувки
18800000
Описание:
Обувки цели полеви за специални части дамски и мъжки - 922 чф.
Зимни обувки към парадно и всекидневно облекло
18813000
Описание:
Обувки специални боти дамски и мъжки - 183 чф.
Летни обувки към парадно и всекидневно облекло
18813000
Описание:
Обувки половинки дамски и мъжки - 412 чф.; обувки половинки дамски отворени - 7 чф.; обувки половинки мъжки с перфориран юз - 118 чф.