Версия за печат

00447-2014-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по вписванията

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване при необходимост на канцеларски материали за нуждите на Агенция по вписванията. Доставките се извършват след предварителна заявка на посочените в техническото задание обекти. Доставките включват и внасяне на материалите до помещенията на Агенция по вписванията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000, 30197640

Описание:

Офис принадлежности
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените доставки са до достигане на прогнозната стойност на обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
220000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

7. Гаранции 7.1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 1% от стойността на поръчката и е 2 200 (две хиляди и двеста ) лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет) дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. 7.2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. 7.3. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител– до решаване на спора; участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7.4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възл

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от бюджета. Плащането се извършва след всяка заявка, след представяне на приемо-предавателен протокол и надлежно оформена фактура. Възложителя не се задължава с изразходване на цялата сума по обществената поръчка. Заявките се извършват според необходимостта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: които са свързани лица по смисъла на §1, т. 23а от допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки (ЗОП) с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е) Не могат да участват в процедурата лица, за които са налице обстоятелства по смисъла на чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток, одитно становище, ако е приложимо за последните три години (2011, 2012, 2013 г.). Документът се представя в копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър, но се декларира това обстоятелство. o Информация за оборота за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: o Участникът да е реализирал минимален оборот за последните три приключили финансови години или от датата, на която е учреден, не по–малко от 660 000 лв. o Участникът да има положителен финансов резултат от дейността си за всяка от последните три приключили финансови години (2011, 2012, 2013 г.)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години предхождащи датата на подаване на оферти или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят в копие, заверено от участника. o Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; o Сертификат на участника за въведена система за управление на околната среда по стандарт ISO14001:2004 или еквивалент; o Сертификат за производителя на предлаганата копирна хартия за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. o Сертификат за производителя на предлаганата копирна хартия за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент. o Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на рециклирана копирната хартия А3 и А4 за внедрена система за управление на качеството; o Сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент на производителя на рециклирана копирната хартия А3 и А4; o Референции за изпълнените договори. Референциите задължително следва да съдържат предмет на договора, срок на изпълнение и мнение на възложителя относно начина на изпълнение.
Минимални изисквания: o Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; o Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарта ISO14001:2004 или еквивалент. o Участникът трябва да е изпълнил поне два договора, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години предхождащи датата на подаване на оферти или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си. o Производителят на предлаганата копирна хартия А3 и А4, 80 гр. следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; o Производителят на предлаганата копирна хартия А3 и А4, 80 гр. следва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарта ISO14001:2004 или еквивалент. o Производителят на предлаганата рециклирана копирна хартия А3 и А4 следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; o Производителят на предлаганата рециклирана копирна хартия А3 и А4 следва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарта ISO14001:2004 или еквивалент. o Участникът да е изпълнил минимум 5 договора през последните три години, предхождащи датата за подаване на оферти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена за копирна и принтерна хартия съгл. ТЗ; тежест: 70
Показател: Обща цена за други канцеларски материали съгл. ТЗ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

София, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Подаването на жалби е съгалсно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ