00307-2014-0005
Технически редакции | ||
08.04.2014 15:49 ч. : | 08/04/2014 15:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.04.2014 15:49 ч. : | 08/04/2014 15:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Козлодуй: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, За: Марио Милов, директор на дирекция "Международни проекти и обществени поръчки", Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183
Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.bg.
Адрес на профила на купувача: www.kozloduy.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Закриване на съществуващо сметище за ТБО в град Козлодуй”
Възлагане на обществена поръчка
В настоящия момент съществуващото депо не е оградено, няма контролно пропусквателен пункт и денонощна охрана, липсва развита външна инфраструктура – няма ел. захранване, водоснабдяване, както и организирано отвеждане на повърхностните и дъждовни води и не отговаря на европейските екологични изисквания за състоянието на регламентираните депа за твърди битови отпадъци. Сметището на територията на Община Козлодуй е необходимо да бъде приведено в съответствие с нормативните изисквания за предотвратяване на неблагоприятното върху околната среда и съгласно заложените цели в Националната програма за управление на дейностите по отпадъците. В изпълнение на възложената му обществена поръчка, предмет на предстоящата процедура, е закриване на настоящото сметище за твърди битови отпадъци на град Козлодуй и рекултивация на терена, което ще доведе до опазване на компонентите на околната среда. Целта на предстоящата процедура Закриването на сметището ще доведе до подобряване на екологичните характеристики на района и предотвратяване на отрицателното въздействие, предизвикано от наличието на голямото количество депонирани отпадъци с неустановен морфологичен състав. Изпълнителят следва да осъществи следните видове дейности: 1. Анализ на настоящото състояние на компонентите на околната среда; 2. Предепониране и преоткосиране на част от отпадъците в общо тяло със стабилни откоси извън границите на сметището; 3. Изграждане на 2 броя газови кладенци през 50 м. един от друг; 4. Техническа и биологична рекултивация. Техническата рекултивация включва изграждането следните пластове a. Газов дренаж; b. Изравнителен слой пръст за основа на геоглинения екран; c. Геоглинен екран; d. Дренажен геокомпозит с мека сърцевина; e. Пръст; f. Хумус. С обособяването на тези пластове се удовлетворяват изискванията на нормативната уредба за рекултивиране на нарушени терени. Биологична рекултивация - тя се извършва след приключване на техническата и включва комплекс от агрохимически, технологични и мелиоративни мероприятия за създаване на условия за затревяване и залесяване. Условно биологичната рекултивация може да се раздели на следните видове дейности: а. Мелиоративни мероприятия - минерално торене, затревяване и залесяване; b. Отгледни мероприятия - минерално торене; дейности за поддържане на влагообезпечеността на отглежданата растителност; окосяване на тревната растителност. Реализирането на проекта ще доведе до закриването на съществуващото сметище на град Козлодуй и рекутивиране на терена, съгласно изискванията за рекултивация на нарушени терени. Приключването на проекта ще бъде своеобразен стимул за качественото внедряване на организираната система за сметосъбиране и сметоизвозване на територията на общината. Чрез закриването на сметището ще се изпълнят едни от основните приоритети, заложени в националната програма за управление на дейностите по отпадъците, а именно стимулиране на регионалния принцип на сметосъбиране и обособяване на ефективна и рационална система за управление на отпадъците.
45112300, 45112350
Описание:
НЕ
НЕ
Съществуващото сметище за ТБО се използва 28 години. Формата му е приблизително правоъгълна с дължина 320м и ширина 130м. В него се депонират всички отпадъци в района. Запръстяването е нерегулярно, чрез нает от Общината булдозер, отпадъците се уплътняват и прибутват по склона към дерето. В голямата си част са натрупани на неоформени купчини, а по-леките са разпръснати от вятъра по цялото околно поле. Обема на отпадъците, депонирани на сметището е около 97 840 м3. Няма система за отвеждане на инфилтрата и всичко се утаява в почвата. Пълно и детайлно описание на конкретните видове работи и съответното, необходимото количество за изпълнение на поръчката е отразено в количествената сметка към работният проект, приложение към документацията за участие в процедурата. Съгласно приложените към документацията за участие в процедурата количествена сметка и техническа спецификация. Мястото за изпълнение на поръчката е гр. Козлодуй, община Козлодуй, област Враца, Република България. Съществуващото общинско депо за твърди битови отпадъци на Община Козлодуй, се намира в землището на града. Разположено е на около 5км западно от него. Изградено е върху южния склон на безименно дере с непостоянен воден отток. От север граничи с обработваеми площи, а от юг – от трасето на дерето, над което се издигат високи повече от 20-25м льосови хълмове с почти вертикални склонове. Според плана за земеразделяне отреденият имот за общинско сметище е с №000587 и площ F=41дка. До депото се достига по асфалтовия път за гр. Лом и лява отбивка, земен път. Входът му е от североизточната страна. През него, преминава обслужващ земен път. Срокът за изпълнение на договорените видове СМР е съгласно предложените срокове от участниците (в месеци), но не повече от o 8 /осем/ месеца за техническата рекултивация заедно с изграждането на мониторинговите съоръжения. o 3 /три/ години за биологичната рекултивация, след приключването на изпълнението на техническата рекултивация. За начало на изпълнението на договора ще се счита датата на съставяне на протокол обр. 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво. Общия максимален одобрен бюджет на поръчката е на стойност 1 563 467.34 лева (един милион петстотин шестдесет и три хиляди четиристотин шестдесет и седем лева и 34 стотинки) без включен ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят максималния одобрен бюджет на поръчката. В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация до приемането на изпълнените дейности по техническата и биологичната рекултивация в съответствие с изискванията на Раздел V на Наредба №26/02.10.1996 година и Глава четвърта, чл.23, ал.1, т.1, ал.2 и ал.3 и чл.24, ал.1 и ал.2 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (ДВ, бр., 84/04.10.1996 г., изм. и доп. бр., 66/27.07.2001 г.). . Участник, предложил цена, по-висока от допустимата - 1563467.34 лева без включен ДДС, ще бъде отстранен от участие.
НЕ
44
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Документ за внесена гаранция за участие в размер на 15 634,00 лева (петнадесет хиляди шестстотин тридесет и четири лева и нула стотинки). Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя във формата по приложеният образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: IBAN: BG68 SOMB 9130 3336 5415 01, BIC код: SOMB BGSF. Банка: „Общинска банка” АД – клон Козлодуй В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Закриване на съществуващо сметище за ТБО в град Козлодуй”. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на минимум валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя по образец; Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 30 календарни дни от окончателно приемане на изпълнението по договора.
Съгласно договорите за изпълнение на поръчката се предвижда: 1. Авансово плащане по договора не се предвижда. 2. Първо плащане в размер на ……….. лева (………………………… лева) се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след приемане на окончателното изпълнение на техническата рекултивация заедно с изграждането на мониторинговите съоръжения и изпълнение на биологичната рекултивация за първата година, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (акт образец 15), приемане на изпълнената работа съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и представяне на протокол от комисия назначена от Кмета на община Козлодуй със заповед по реда на чл.23, ал.1, т.1, ал.2, и ал.3 и чл.24, ал.1 и ал.2 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (посл. изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 год.) и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 3. Второ плащане в размер на ……….. лева (………………………… лева) се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след приемане изпълнението на биологичната рекултивация за първата година, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 4. Трето плащане в размер на ……….. лева (………………………… лева) се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след приемане изпълнението на биологичната рекултивация за втората година, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 5. Четвърто окончателно плащане за биологичната рекултивация в размер на ……….. лева (………………………… лева) се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след приемане окончателното изпълнение на биологичната рекултивация за третата (последна) година, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (акт образец 16), приемане на изпълнената работа съгласно изискванията на Раздел V. „Приемане на рекултивирани или подобрени площи“ от Наредба №26 от 02.10.1996 год. (изм. и доп. ДВ бр.30/22.03.2002 г.) за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и представяне на протокол от комисия назначена от Кмета на община Козлодуй със заповед по реда на чл.23, ал.1, т.1, ал.2 и ал.3 и чл.24, ал.1 и ал.2 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (посл. изм. ДВ, бр.35 от 08.05.2012 год.) и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. 6. Размера на плащанията ще се формира на база предложена стойност от офертата на участника.
1. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по ал.2 или когато те не включват всички случаи по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП, Участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, Участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Когато Участникът е посочил ЕИК-то си, документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП може да не ги представи на възложителя, ако обстоятелствата са вписани в търговския регистър. Документите се представят в оригинал или заверено от Участника копие “Вярно с оригинала”. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без включен ДДС. 2. Лицето, определено за изпълнител включително и декларираните в офертата подизпълнители, членове на обединението, трябва да отговаря на изискванията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Ако при разглеждането на офертите от възложителя бъде установена сума или елементи свързани с ценовото предложение поставени извън плик №3 с надпис „Предлагана цена“, офертата ще бъде отхвърлена като неотговаряща на изискванията, а участникът който я е подал отстранен от по-нататъшно участие в процедурата по смисъла на чл.69, ал.1, т.4 от ЗОП. 4. Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ по точка 1 Съдържание на офертата от Указанията за участие и подготовка на офертата към документацията, точка ІІІ.2.1, точка ІІІ.2.2, точка ІІІ.2.3 от настоящето обявление, включително и след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл.69, ал.1, т.1 от ЗОП. 5. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Писмени искания за разяснения по същество относно документация за участие и/или реда за провеждане на процедурата могат да бъдат подавани от лицата, всеки работен ден между 8:00ч. и 17:00ч., в деловодството на Община Козлодуй най-късно до 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Възложителят предоставя исканите разяснения в четири дневен срок от постъпване на искането.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Място, срок и цена за получаване на документацията за участие 1. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Козлодуй, гр. Козлодуй 3320, ул. “Христо Ботев” №13. 2. Документацията за участие може да се закупува до 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Заплащането се извършва в касата на Информационния център на общината. 3. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. 4. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. 5. Документация за участие се предоставя от дирекция „Международни проекти и обществени поръчки” след представяне на платежно нареждане (квитанция), че документацията е заплатена. Цена на документацията за участие и начин на плащане. - Цената на документацията е 9.00 (девет) лева с включен ДДС. Цената на документацията може да бъде заплатена и по банков път по сметката на Община Козлодуй: IBAN: BG84 SOMB 9130 8436 5415 44 BIC: SOMB BGSF Вид плащане: 44 70 00 Банка: „Общинска банка” АД – клон Козлодуй
Български
180
Заседателната зала на Община Козлодуй
По смисъла на чл.68, ал.3 от ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Процедурата е открита с Решение №147/08.04.2014 г. на Кмета на община Козлодуй. Възложителят ще обявяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на интернет сайта на община Козлодуй – www. kozloduy.bg. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Пълен електронен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет сайта на Община Козлодуй - www.kozloduy.bg. 1. Участникът следва да предложи необходимите технически правоспособни експерти за изпълнение на поръчката с оглед удовлетворяването на всички нормативни изисквания и спецификата на поръчката, включително за осигуряване на контрола на качеството: • Ключов експерт 1 – Ръководител на екип: Квалификация: Да има диплома за завършено висше образование магистър с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или еквивалентно. Професионален опит: Да има професионален опит минимум 5 (пет) години по съответната специалност или да е изпълнявал длъжност като „ръководител или заместник ръководител на проект“ при изпълнението на поне един обект сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, въведен в експлоатация, което се доказва с референция от възложител. • Ключов експерт 2 – Технически ръководител: Квалификация: Да има диплома за завършено висше строително образование, специалност строителен инженер или еквивалентно. Професионален опит: Да има професионален опит минимум 5 (пет) години по съответната специалност или да е изпълнявал длъжност, като „технически ръководител“ при изпълнението на поне един обект сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, въведен в експлоатация, което се доказва с референция от възложител. • Ключов експерт 3 – Геодезист: Квалификация: Да има висше образование – магистър строителен инженер по специалността „Геодезия“. Професионален опит: Да има минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността. • Ключов експерт 4 – Специалист контрол по качеството: Квалификация: Строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ. • Ключов експерт 5 – Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: Квалификация: Да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Професионален опит: Да има най-малко 3 (три) години професионален стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ. 2. Участниците трябва да са вписвани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на ІV-та група, ІІ-ра категория или еквивалентен документ.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подаде всяко от лицата по чл.120, ал.8 и 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл.120, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисия за защита на конкуренцията (КЗК) и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред КЗК. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя с което се възпрепятства достъпът или участието в процдурата.
Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183
Интернет адрес/и:
URL: www.kozloduy.bg.
08.04.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ