Версия за печат

00608-2014-0004

BG-Лъки: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лъки, ул. Възраждане № 18, За: Емилия Стоянова - юрисконсулт, РБългария 4241, Лъки, Тел.: 03052 2255, E-mail: obshtinalaki@abv.bg, Факс: 03052 2168

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.oblaki.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОСВЕТИТЕЛНИ ТЕЛА ЗА ОБЩИНА ЛЪКИ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Лъки
Код NUTS: BGZ
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е: Доставка и монтаж на светодиодни осветителни тела за Община Лъки, включваща следните населени места: – град Лъки, като административен център и осем населени места: Борово, Белица, Джурково, Дряново, Здравец, Лъкавица, Манастир и Югово. Предлаганите от участниците свeтодиодни улични осветители LED-40W, необходими при изпълнение на поръчката следва да отговарят на изискванията на българските и международни стандарти и норми: БДС EN 55015:2007+А1:2007+А2:2009; БДС EN 61000-3-2: 2006+А1:2009+А2:2009; БДС EN 61000-3-3: 2008; БДС EN 61000-4-2:2009; БДС EN 61000-4-4:2006+А1:2010; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-8:2010; БДС EN 61000-4-11:2006; БДС EN 61547:2010; БДС EN 60598-1:2008; БДС EN 60598-1:2008/А11:2009; БДС EN 60598-2-3:2004;БДС EN 60598-2-3:2003/А1:2011; БДС EN 62262(50102):2004; БДС EN 60529+A1:2004. Осветителите са специфицирани по вид, количество и технически параметри, както следва: Вид на продукта: Високотехнологични осветителни тела с ефективни светодиоди, както следва: - улични светодиодни осветители LED 40W – 1030 броя; - паркови светодиодни осветители LED 15W – 70 броя; Цвят на осветлението: Студено Бяло Общо количество: 1100 бр. Количествата на светодиодните осветители по населени места са уточнени в КСС неразделна част от този Договор. Условия на доставката: Доставката ще се извърши до възложителят на поръчката Община Лъки. Срок на изпълнение на поръчката: • Срокът за изпълнение се оферира в цели календарни дни и е част от оценка на предложенията, съгласно одобрената методика за оценка. • Срокът за изпълнение на поръчката се оферира от участника в процедурата, като минималния срок за доставка и монтаж е 20 (двадесет) календарни дни, а максималния е 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора за обществена поръчка. Предложения извън конкретизирания от възложителя минимален и максимален срок за изпълнение ще бъдат отстранени от участие в процедурата.Транспорт и монтаж: транспортирането на стоките до мястото на изпълнение на поръчката и монтажа се извършва от Изпълнителя за негова сметка. Стойността на транспорта и монтажа, е включена в цената на стоките. Гаранционен срок: Гаранционният срок на доставените осветителни тела трябва да е минимум от 24 (двадесет и четири) месеца, като максималният гаранционен срок, който могат да оферират участниците е 56 (петдесет и шест) месеца. Участниците предлагат гаранционен срок в цели месеци, не се допуска предложение в дни, часове и т.н. Участници, които предложат гаранционен срок по-кратък от 24 месеца или по дълъг от 56 месеца, или не в цели месеци ще бъдат отстранени от процедурата. Гаранционният срок е част от методиката за оценка като при сключване на договора за обществена поръчка срока за гаранционния срок се определя в съответствие с предложението на определения за изпълнител участник. Срок на валидност на офертата: 180 календарни дни от датата, определена за краен срок за предаване на офертите за участие. Предложение с по-малък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложителя, като несъответствуващо на изискванията. В изключителен случай Възложителят може да изиска от класираните участници да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за изпълнение на доставката, предмет на настоящата поръчка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928500

Описание:

Оборудване за обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата цена за изпълнение на дейностите по доставката и монтажа е до 249 950,00 лева /двеста четиридесет и девет хиляди деветстотин и петдесет лева/ без ДДС. Разпределена по обекти както следва: - Град Лъки – не повече от 100 900, 00 / сто хиляди и деветстотин/ лева без ДДС. - Село Борово – не повече от 16 230,00 /шестнадесет хиляди двеста и тридесет /лева без ДДС. - Село Белица – не повече от 31 860,00 /тридесет и една хиляди осемстотин и шестдесет/ лева без ДДС. - Село Джурково – не повече от 19 495,00 /деветнадесет хиляди четиристотин деветдесет и пет/ лева без ДДС. - Село Дряново – не повече от 31 860,00 /тридесет и една хиляди осемстотин и шестдесет / лева без ДДС. - Село Здравец – не повече от 8 145, 00 /осем хиляди сто четиридесет и пет/ лева без ДДС. - Село Лъкавица – не повече от 7 030,00 /седем хиляди и тридесет лева/ лева без ДДС. - Село Манастир – не повече от 20 610,00 / двадесет хиляди шестотин и десет/ лева без ДДС. - Село Югово – не повече от 13 820,00 /тринадесет хиляди осемстотин и двадесет/ лева без ДДС. Осветителите са специфицирани по вид, количество и технически параметри, както следва: Вид на продукта: Високотехнологични осветителни тела с ефективни светодиоди, както следва: - улични светодиодни осветители LED 40W – 1030 броя; - паркови светодиодни осветители LED 15W – 70 броя; Цвят на осветлението: Студено Бяло Общо количество: 1100 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
249950 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя съгласно образеца от документацията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Общината: Банка ЦКБ АД - Клон Асеновград IBAN: BG13CECB97903356275900; BIC: CECBBGSF; Гаранцията за участие в процедурата 2 000,00( две хиляди) лева с вкл. ДДС. При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане, съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката . Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи оригинал на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Лъки, и че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни от датата на приемане на извършените дейности. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Общата цена за изпълнение на дейностите по доставката и монтажа е до 249 950,00 лева /двеста четиридесет и девет хиляди деветстотин и петдесет лева/ без ДДС. Плащането към Изпълнителя ще се извършва, както следва: Авансово плащане – 30 % / тридесет/ в десетдневен срок от издаване на надлежно оформена фактура съдържаща всички реквизити по ЗС. Окончателно плащане – 70 % / седемдесет/ в 30 (тридесет) дневен срок от издаване на надлежно оформена фактура съдържаща всички реквизити по ЗС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата задължително съдържа:В Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:1. Списък на документите.2. Административни сведения - по образец 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, 4. Декларация, че участникът е запознат с условията на процедурата – по образец.5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и да съдържа задължително информация за представляващия обединението.7. Декларация от членовете на обединението - по образец 8 При участници обединения – нотариално заверен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението.Списък на основните договори по образец , изпълнени през последните 5години. 10. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т.1, т.3 и т.4, и ал. 5, т. 2 от ЗОП.11. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, буква „а – д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 отЗОП . 12. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 .13. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП.14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.16. Документи за подизпълнителите, съгласно чл. 56, ал. 1 т. 1,4,5,6 от ЗОП. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от последните три години (2011 -2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учр.18. Декларация справка общ и сходeн с предмета на поръчката оборот (2011 -2013 г.).19. Документ за внесена гаранция за участие.20 . Документи, доказващи, че Улични осветителни тела със светодиодни осветители LED отговарят на посочените от възложителя изисквания.Документ/и удостоверяващи, че предлаганите от участниците улични осветителни тела със светодиодни осветители отговарят на изискванията на следните българските и международни стандарти/посочени в документация/.Сертификати (за електромагнитна съвместимост, за техническа безопасност, за изпитване степента на защита, осигурени от обвивката (IP код) и за изпитване степента на защита, осигурена от обвивката, за електрически съоръжения срещу външни механични удари (IК код)), както и Протоколи от типови изпитания (за електромагнитна съвместимост и за техническа безопасност), издадени от акредитирана българска или от европейския съюз лаборатория за техническите параметри на 40W улично осветително тяло. 20.3. Протоколи от типови изпитания в светотехническа лаборатория на светлинният източник на 40 и 15 W улично осветително тяло. 20.4. Заверено копие от писмо на производителя, удостоверяващо че участникът разполага с възможност за монтаж, поддръжка и експлоатация на предлаганите осветителни тела на територията на Р. България. 21. Заверени копия на описания, каталожни материали на фирмата производител и/или фотографски снимки, схеми на уличните тела с информация и за светлинните им параметри и други параметри, чиято автентичност трябва да бъде доказана най-малко чрез :- документ/ти удостоверяващи, че предлаганите свeтодиодни улични осветители LED-40W отговарят на изискванията на българските и международни стандарти и норми: БДС EN 55015:2007+А1:2007+А2:2009; БДС EN 61000-3-2:2006+А1:2009+А2:2009; БДС EN 61000-3-3: 2008; БДС EN 61000-4-2:2009; БДС EN 61000-4-4:2006+А1:2010; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-8:2010; БДС EN 61000-4-11:2006; БДС EN 61547:2010; БДС EN 60598-1:2008; БДС EN 60598-1:2008/А11:2009; БДС EN 60598-2-3:2004;БДС EN 60598-2-3:2003/А1:2011; БДС EN 62262(50102):2004; БДС EN 60529+A1:2004. В Плик № 2 Техническо предложение – по образец: В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”: Ценово предложение и попълнено КС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: - За юридическите лица (само които не са представили ЕИК и за които данните не са достъпни в Търговския регистър): 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г. ) 2. Участникът да представи декларация, съдържаща информация за оборота от дейности, аналогични с предмета на настоящата обществена поръчка за всяка от последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - За физическите лица: - За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г. ).
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от 600 000,00 (шестстотин хиляди) лева. 2. Участникът следва да има минимален документално доказан оборот сходен с предмета на поръчката общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от 100 000,00 (сто хиляди) лева. В случай, когато участникът е обединение, посочените по – горе минимални изисквания се отнасят за обединението като цяло. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности по чл. 51 от ЗОП, всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на основните договори, изпълнени през последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойност, дата и място. 2. Документ/и /заверени от участника копия/ удостоверяващи, че предлаганите от участниците улични осветителни тела със светодиодни осветители отговарят на изискванията на следните българските и международни стандарти: БДС EN 55015: 2007+А1:2007+А2:2009 - Гранични стойности и методи за измерване на характеристиките на радиосмущенията от електрически осветителни и подобни на тях устройства . EN 61000-3-2:2006+А1:2009+А2:2009; EN 61000-3-3:2008; EN 61000-4-2:2009; EN 61000-4-4:2006+А1:2010; EN 61000-4-5:2007; EN 61000-4-8:2010; EN 61000-4-11:2006; - Електромагнитна съвместимост (EMC). EN 61547:2010 - Съоръжения за общи осветителни цели. Изисквания за електромагнитна съвместимост. EN 60598-1:2008; EN 60598-1:2008/А11:2009 - Осветители. Част 1: Общи изисквания и изпитвания EN 60598-2-3:2004; EN 60598-2-3:2003+А1:2011; - Осветители. Част-2-3: Специфични изисквания. Осветители за осветяване на улици и пътища БДС EN 60529+A1:2004 - Степени на защита, осигурени от обвивката (IP код) БДС EN 62262(50102):2004 - Степени на защита, осигурени от обвивката, за електрически съоръжения срещу външни механични удари (IК код). 3. Сертификати – заверени копия (за електромагнитна съвместимост, за техническа безопасност, за изпитване степента на защита, осигурени от обвивката (IP код) и за изпитване степента на защита, осигурена от обвивката, за електрически съоръжения срещу външни механични удари (IК код)), както и Протоколи от типови изпитания (за електромагнитна съвместимост и за техническа безопасност), издадени от акредитирана българска или от европейския съюз лаборатория за техническите параметри на 40W улично осветително тяло. 4. Протоколи- заверено копие от типови изпитания в светотехническа лаборатория на светлинният източник на 40 W улично осветително тяло и 15 W парково осветително тяло. 5.Заверено копие от оторизационно писмо на производителя, удостоверяващо че участникът разполага с възможност за монтаж, поддръжка и експлоатация на предлаганите осветителни тела на територията на Р. България. 6.Да се представят заверени копия на описания, каталожни материали на фирмата производител и/или фотографски снимки, схеми на уличните тела с информация и за светлинните им параметри и други параметри, чиято автентичност трябва да бъде доказана най-малко чрез : Документ/ти удостоверяващи, че предлаганите свeтодиодни улични осветители LED-40W отговарят на изискванията на българските и международни стандарти и норми: БДС EN 55015:2007+А1:2007+А2:2009; БДС EN 61000-3-2: 2006+А1:2009+А2:2009; БДС EN 61000-3-3: 2008; БДС EN 61000-4-2:2009; БДС EN 61000-4-4:2006+А1:2010; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-8:2010; БДС EN 61000-4-11:2006; БДС EN 61547:2010; БДС EN 60598-1:2008; БДС EN 60598-1:2008/А11:2009; БДС EN 60598-2-3:2004;БДС EN 60598-2-3:2003/А1:2011; БДС EN 62262(50102):2004; БДС EN 60529+A1:2004.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил поне 1 /един/ основен договор, сходен с предмета на поръчката през последните 3 /три/ години, считано от датата на изтичане на срока за подаване на оферти по настоящата обществена поръчка. 2. Участникът трябва да предложи улични осветителни тела със светодиодни осветители, които да отговарят на изискванията на следните българските и международни стандарти: БДС EN 55015: 2007+А1:2007+А2:2009 - Гранични стойности и методи за измерване на характеристиките на радиосмущенията от електрически осветителни и подобни на тях устройства . EN 61000-3-2:2006+А1:2009+А2:2009; EN 61000-3-3:2008; EN 61000-4-2:2009; EN 61000-4-4:2006+А1:2010; EN 61000-4-5:2007; EN 61000-4-8:2010; EN 61000-4-11:2006; - Електромагнитна съвместимост (EMC). EN 61547:2010 - Съоръжения за общи осветителни цели. Изисквания за електромагнитна съвместимост. EN 60598-1:2008; EN 60598-1:2008/А11:2009 - Осветители. Част 1: Общи изисквания и изпитвания EN 60598-2-3:2004; EN 60598-2-3:2003+А1:2011; - Осветители. Част-2-3: Специфични изисквания. Осветители за осветяване на улици и пътища БДС EN 60529+A1:2004 - Степени на защита, осигурени от обвивката (IP код) БДС EN 62262(50102):2004 - Степени на защита, осигурени от обвивката, за електрически съоръжения срещу външни механични удари (IК код). 3. Участникът да притежава Сертификати (за електромагнитна съвместимост, за техническа безопасност, за изпитване степента на защита, осигурени от обвивката (IP код) и за изпитване степента на защита, осигурена от обвивката, за електрически съоръжения срещу външни механични удари (IК код)), както и Протоколи от типови изпитания (за електромагнитна съвместимост и за техническа безопасност), издадени от акредитирана българска или от европейския съюз лаборатория за техническите параметри на 40W улично осветително тяло. 4. Участникът да притежава Протоколи от типови изпитания в светотехническа лаборатория на светлинният източник на 40 и 15 W улично осветително тяло. 5. Участникът трябва да притежава оторизационно писмо на производителя, удостоверяващо че участникът разполага с възможност за монтаж, поддръжка и експлоатация на предлаганите осветителни тела на територията на Р. България. 6. Предлаганите от участникът свeтодиодни улични осветители LED-40W отговарят на изискванията на българските и международни стандарти и норми: БДС EN 55015:2007+А1:2007+А2:2009; БДС EN 61000-3-2: 2006+А1:2009+А2:2009; БДС EN 61000-3-3: 2008; БДС EN 61000-4-2:2009; БДС EN 61000-4-4:2006+А1:2010; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-8:2010; БДС EN 61000-4-11:2006; БДС EN 61547:2010; БДС EN 60598-1:2008; БДС EN 60598-1:2008/А11:2009; БДС EN 60598-2-3:2004;БДС EN 60598-2-3:2003/А1:2011; БДС EN 62262(50102):2004; БДС EN 60529+A1:2004.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: финансов показател; тежест: 50
Показател: Технически показател; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на община Лъки, етаж 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, които се легитимират с документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 03052 2255, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03052 2168

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ