Версия за печат

00087-2014-0045

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска № 33, За: И. Кривошиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8681169, E-mail: rajon@studentski-so.org, Факс: 02 8686116

Място/места за контакт: Студентски град, бл. 5, ет. 4, стая 407

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg, www.studentski.bg.

Адрес на профила на купувача: www.studentski.bg.

Електронен достъп до информация: www.studentski.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община - район "Студентски", Студентски град, бл. 5, ет. 1, Център за Информация и ускуги", За: Ирина Кривошиева, България 1700, гр. София, Тел.: 02 8681169, E-mail: irina.krivoshieva@abv.bg, Факс: 02 8686116

Място/места за контакт: Студентски град, бл. 5, ет. 4, ст, 406

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.studentski.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на служителите от общинската администрация на Столична община - район „Студентски” по проект „Изграждане и усъвършенстване на знанията и уменията на служителите от общинската администрация на Столична община - район „Студентски”, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София и дестинации до 200 км извън гр. София
Код NUTS: BG4
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на процедурата ще бъде повишена квалификацията на служители на Столична община - Район „Студентски”, чрез провеждане на следните обучения: Първи модул – Английски език с административна насоченост; Втори модул – Гръцки и турски език – базов курс; Трети модул – Специализирано обучение по жестомимика, Четвърти модул – Обучение в специализиран софтуер – Autocad,Пети модул – Изграждане на нови модели за организация на работата в екип

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80533100, 80580000, 80570000, 80510000

Описание:

Услуги по компютърно обучение
Осигуряване на курсове по чужди езици
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Услуги по специализирано обучение

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Първи модул – Английски език с административна насоченост (100 учебни часа) – 20 броя служители; Втори модул – Гръцки и турски език – базов курс ( всеки един по 80 учебни часа) – 12 броя служители; Трети модул – Специализирано обучение по жестомимика (80 учебни часа) – 6 броя служители; Четвърти модул – Обучение в специализиран софтуер – Autocad (48 учебни часа) – 12 броя служители; Пети модул – Изграждане на нови модели за организация на работата в екип – (20 учебни часа, 3 дни) – 60 броя служители. Учебният час е с продължителност 45 мин.

Стойност, без да се включва ДДС
36166.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1% /един процент/ от прогнозната стойност предмета на настоящата обществена поръчка -360 /триста и шестдесет/ лева без начислено ДДС; 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Когато са под формата на парична сума гаранциите се внасят по сметка на Столична община – район „Студентски”-"Общинска банка" АД – клон „Младост”, сметка: IBAN : BG33SOMB91303317618401, BIC: SOMBBGSF, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура по ЗОП за провеждане на обучения на служители от район „Студентски“ или “Гаранция за изпълнение на договор за обучения на служителите от район „Студентски“. Гаранциите може да са и под формата на банкови гаранции, съгласно образец към документацията или по образец на банката, съдържаща същите условия за Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да е 30 дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се възлага по проект „Изграждане и усъвършенстване на знанията и уменията на служителите от общинската администрация на Столична община - район „Студентски“, съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13-22-89/27.01.2014 г. по приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подпроритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“.Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлаганена на обществената поръчка, както следва : 1. Аванс, в размер на 20%, платим в срок до 10 работни дни след получаване от страна на Изпълнителя на писмо за уведомяване от Възложителя за започване на изпълнението, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, срещу представена фактура и встъпителен доклад, одобрен от възложителя. 2. Окончателно плащане се извършва след представяне на фактура по одобрения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ окончателен доклад за дейностите по договора. Плащане се превежда, само ако окончателният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 дни от датата на фактурата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно чл. 303а от ТЗ. Фактурите за извършване на плащания да се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и в описателната им част задължително следва да се впише следния текст: „Разходът е по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13-22-89/27.01.2014 г. по ОПАК”.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя. Следва да се представят : Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документи по тази точка се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документ по тази точка се представя за всеки от тях.Когато участникът е обединение, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Реализиран оборот за последните 3 (три) приключили финасови години от изпълнени услуги, сходни с предмета на обществената поръчка в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 90 000 (деветдесет хиляди) лева.Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на минимум две от следните видове обучения на пълнолетни лица : чуждоезикови обучения (Английски, Гръцки и Турски език); Компютърни обучения (Autocad); Oбучения за придобиване на умения със специфични групи граждани (Жестомимика) и обучения на теми свързани с новите модели за работа в екип, както и семинари, курсове и други подобни форми на обучение по теми със същата насоченост.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности и квалификацията си участниците представят следните документи: Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите; За всеки от договорите участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение, издадени с дата, подпис и печат от възложителите по съответните договори. От информацията в представените от участниците референции (препоръки) трябва да е видно предмета на съответния договор, стойността на договора, дата на сключване и период на изпълнение по договора, както и дали е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Заверено копие от сертификата за внедрена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 за управление на качеството с предмет „сходен“ с предмета на поръчката или друг документ, доказващ въведени еквивалентни мерки за управление на качеството; Списък на екип от ключови експерти, придружен с автобиографиите им, Декларация за разположение на експерт;Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата :копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и други; копия от трудови, осигурителни книжки, удостоверения и др., препоръки и референции, издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива). Списък на притежаваното или наето оборудване, необходимо за осигуряване на обучението, придружен от доказателства за собствеността на оборудването или нейното наемане, легално придобиване на лицензирани компютърни програми, както за специализирания софтуер за обучения, така и операционната система – например: фактура или друг документ за плащане, договор с дистрибутор и т. н.). Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите минимум три договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и други подобни форми на обучение), като в рамките на изпълнените договори да е провел минимум по две обучения за всеки един от петте модула, предмет на настоящата поръчка. Участникът следва да е внедрил система за управление на качеството - ISO 9001:2008 за управление на качеството с предмет „сходен“ с предмета на поръчката или да е въвел други еквивалентни мерки за осигуряване на качество. Участникът трябва да има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услуга. A. Ключов експерт - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания: висше образование (магистърска степен или еквивалентна) по обществени, педагогически, природни, социални, хуманитарни, икономически, технически или правни науки, или еквивалент; минимум 3 (три) годишен (считано до крайния срок за подаване на оферти), организационен и управленски опит, свързан с подготовка, организиране и провеждане на обучения, семинари, курсове и др. и/или управление на проекти, включващи обучения. B. Ключов експерт – 2 броя – Координатор на дейностите по логистика на обученията, отговарящ на следните изисквания: висше образование (бакалавърска степен или еквивалентна) по обществени, природни, социални, икономически, правни или технически науки, или еквивалент; минимум 2 (две) годишен опит (считано до крайния срок за подаване на оферти) в подготовката, организирането и провеждането на обучения, семинари, курсове и др. и/или управление на проекти, включващи обучения. Екип за провеждане на обученията: За всеки от петте модула на обучение, минимум двама преподаватели. За обучението по първи и втори модул: 2 обучители, притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“ (или еквивалентна) по Английски, Гръцки и Турски език, които да са на раположение за целия период на изпълнение на дейността; Най-малко пет години професионален опит в сферата на чуждоезиковите обучения. За обучението по трети модул: Двама преподаватели притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“ (или еквивалентна), със специалности от областите "Педагогически науки", "Хуманитарни науки", "Социални, стопански и правни науки"; Най-малко 3 /три/ години професионален опит като преподаватели по жестомимичен език, които да са на разположение за целия период на изпълнение на дейността. За обучението по четвърти модул Двама преподаватели, притежаващи висше образование с образователно-квалификационна степен магистър (или еквивалентна) по информатика и компютърни науки или еквивалентна специалност; Най-малко три години професионален опит в сферата на обучения за работа с Autocad, които да са на разположение за целия период на изпълнение на дейността. За обучението по пети модул Двама преподаватели за обучение на тема „Изграждане на нови модели за организация на работа в екип“, притежаващи висше образование образователна квалификационна степен "бакалавър" или "магистър" по някое от следните професионални направления: психология, обществени, педагогически, природни, социални, хуманитарни, икономически, или еквивалентни на тях и минимум 5 (пет) години преподавателски опит. Минимално техническо оборудване - 7 /седем/ бр. компютърни конфигурации с инсталирани лицензирани програми, екран, мултимедия.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

Страдата на район "Студентски", бл. 5, ет. 4, заседателна сграда

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект „Изграждане и усъвършенстване на знанията и уменията на служителите от общинската администрация на Столична община - район „Студентски”, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13-22-89/27.01.2014 г., приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие от официалния интернет сайт на възложителя htpp:/www.sofia.bg/, Раздел "Профил на купувача" и на сайта на Район "Студентски" www.studentski.bg, в раздел "Профил на купувача - обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

СО - Район "Студентски", отдел ПНО, Студентски град, бл. 5, Република България 1700, София, Тел.: 02 8687584, E-mail: rajon@studentski-so.org, Факс: 02 86861165

Интернет адрес/и:

URL: http://www.studentski.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ