Версия за печат

00087-2014-0043

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" № 33, 1 етаж, фронт –офис, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: фронт офис

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Закупуване на специализирана горска техника и оборудване и машини за извоз и товарене на дървесина ” по мярка 122 „Подобряване икономическата стойност на горите" от Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Закупуване на специализирана горска техника и оборудване и машини за извоз и товарене на дървесина, както следва: Лек моторен трион за професионална употреба - 4 бр. Лека прътова кастрачка с телескопична тръба и самар - 2 бр. Голям моторен трион за професионална употреба - 4 бр. Хидравличен кран, монтиран върху трактор с колесна формула 4х4 - 1 бр. Трактор за извоз на дървени материали - 1 бр.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16700000, 16600000

Описание:

Трактори
Специализирани машини с употреба в селското или горското стопанство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Лек моторен трион за професионална употреба - 4 бр. Лека прътова кастрачка с телескопична тръба и самар - 2 бр. Голям моторен трион за професионална употреба - 4 бр. Хидравличен кран, монтиран върху трактор с колесна формула 4х4 - 1 бр. Трактор за извоз на дървени материали - 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
311000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 3000 (три хиляди) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната сметка на Столична община, дирекция "Финанси":Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6 IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката или да се посочи уникалния номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Столична община. Важно! Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че е:безусловна, неотменима и непрехвърлима; в полза на Възложителя;е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата;е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Столична община посочена по-горе или банкова гаранция. Важно! Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – 10 календарни след изтичане на последния гаранционен срок; има възможност за нейното усвояване на части. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие: - на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.- класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ – Столична Община превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20 % от стойността на договора, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на фактура за авансово плащане. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ - Столична Община заплаща останалата част от сумата по договор на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписването на двустранен приемо - предавателен протокол и издадена данъчна фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като се приспада получения аванс.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирно обединение на физическии/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; заверено копие на балансите за последните 3 (три) години; заверено копие на отчетите за приходите, разходите и приложенията към тях за последните 3 (три) години и заверено копие на одитните доклади от експерт счетоводителя за последните 3 (три) години. Ако участникът не подлежи на одиторска заверка съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, той декларира това обстоятелство чрез декларация в свободен текст. Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. Забележка: 1) В случай че участникът е посочил единен идентификационен код (ЕИК) и ГФО са обявени в търговския регистър, годишните баланси, отчетите за приходи и разходи и приложенията към отчетите за последните 3 (три) години могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени в търговския регистър. 2) В случай че участниците са чуждестранни юридически лица, те представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 2. Справка - декларация с информацията за оборота от доставка на специализирана техника (горска и/или селскостопанска) за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има минимален оборот от доставка на специализирана техника (горска и/или селскостопанска техника) - през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността - сумарно, равен или по-голям от 300 000,00 (триста хиляди) лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки на стоки идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на специализирана техника - горска и/или селскостопанска техника), изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с референции, с посочени стойностите, датите и получателите. 2.Копие от сертификат, удостоверяващ наличие на внедрена и действаща система ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват в областта на доставката/търговията на специализирана техника в сферата на горското и селското стопанство.
Минимални изисквания: 1.Да има изпълнени 3 (три) договора за доставки на стоки идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на специализирана техника - горска и/или селскостопанска техника), през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват в областта на доставката/търговията на специализирана техника в сферата на горското и селското стопанство
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка:Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Столична община, ул."Париж"№3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., мярка 122 „Подобряване икономическата стойност на горите"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ