Версия за печат

00500-2014-0004

BG-Габрово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА ПОСЕТИТЕЛСКИ ИНТЕРПРЕТАТИВЕН ЦЕНТЪР ВЕЖЕН – ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩА СГРАДА „СТАРАТА ХИЖА ВЕЖЕН“, РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩА И СЪЗДАВАНЕ НА НОВА ПРИЛЕЖАЩА ПОСЕТИТЕЛСКА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФРАСТРУКТУРА, ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ в изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Сграда с идентификатор 62579.247.8.1 (Старата хижа Вежен) и Поземлен имот с идентификатор 62579.247.8 по КККР в землището на село Рибарица, община Тетевен, област Ловеч.
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Подготовка на пълна и качествена проектна документация за Посетителски интерпретативен център „Вежен“ по приложено задание за проектиране, включваща: • Преустройство на съществуващата сграда на Старата хижа Вежен – адаптация за многофункционален посетителски център. При оптимално ползване капацитета на сградата, да се проектират функционално необходимите административни, експозиционни, обслужващи площи и помещения: Приемно пространство (информация, сувенири...); Подходящо оборудвана и обзаведена многофункционална зала с капацитет до 30 души (едновременно); Сервизни помещения (санитарни възли, кухненски офис...); Складови и технически помещения; Помещения за персонал (максимум трима души), в т.ч. битови помещения. При запазване на обемно-пространствените характеристики, специфичните фасадни елементи на сградата и типа на конструкцията, да се предвиди необходимото конструктивно укрепване в съответствие с действащата нормативна уредба. • Рехабилитация и създаване на Посетителска (извън сградата) инфраструктура, която да предвижда: Пешеходни маршрути и пътеки за преходи с водач-интерпретатор; Интерпретативни и интерактивни експозиции: детска площадка, класна стая на открито, лятно кино; Съоръжения за наблюдаване на диви животни; Съоръжения за „природни“ игри и забавления, въжена градина, стена за катерене; • Рехабилитация и създаване на Техническа инфраструктура: Алтернативни възобновяеми енергоизточници (независими от републиканската енергийна инфраструктура); Водоизточници; Системи за пречистване и ползване на отпадни води; Системи за рециклиране на отпадъци; Отопление. • Оборудване и обзавеждане на сградата и прилежащите пространства: Оборудване - преносими компютри, мултимедиен проектор и аксесоари, лазерно мултифункционално устройство, екрани за прожекции, вкл. и извън сградата, дигитален фотоапарат и аксесоари, бинокли, телевизор, уреди за оборудване на кухненски офис, стена за катерене; Мебели за екстериорно обзавеждане – маси, пейки, парапети, детски съоръжения; Мебели за интериорно обзавеждане – столове, бюра, маси, шкафове, гардероби, стелажи, витрини, осветителни тела, рамки и стативи за изложби, дивани, легла, кухненско обзавеждане, щори. Извършване на СМР за преустройство на „Старата хижа Вежен“ за Посетителски интерпретативен център, рехабилитация на съществуващата и създаване на нова прилежаща посетителска и техническа инфраструктура в съответствие с одобрената проектна документация. Дейности по доставка на оборудване в изпълнение на приложени технически изисквания и спецификации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000 (QB51) , 71221000 (QB51) , 44115800 (QB51)

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях (Относо национални паркове )
Архитектурно проектиране на сгради (Относо национални паркове )
Вътрешно обзавеждане на сгради (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подготовка на проектна документация за Посетителски интерпретативен център „Вежен“ по приложено задание за проектиране Извършване на СМР за преустройство на „Старата хижа Вежен“ за Посетителски интерпретативен център, рехабилитация на съществуващата и създаване на нова прилежаща посетителска и техническа инфраструктура в съответствие с одобрената проектна документация. Дейности по доставка на оборудване в изпълнение на приложени технически изисквания и спецификации

Прогнозна стойност без ДДС
660000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 6600 (шест хиляди и шестстотин ) лева. Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 90 дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” – Габрово и че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” – Габрово и че е със срок на валидност, най-малко за срока на изпълнение на договора . При представяне на гаранция в платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

• В 20 дневен срок от деня на откриване на строителна площадка и представена надлежно оформена фактура Възложителят превежда стойността на проектната документация и аванс в размер на 20 (двадесет) % от стойността на СМР. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер на 50 (петдесет) % от сумата по аванса от следващите плащания към Изпълнителя, до размера на полученото Авансово плащане. • Междинни плащания се извършват след реализиране на поне 40 (четиридесет) % от стойността на СМР. На Изпълнителя се заплаща за съответното количество извършена от него работа, съгласно утвърдените разбивки и посочените в количествено-стойностната сметка към работния проект единични цени за всяка позиция. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР) в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура. Възложителя предвижда до 2 междинни плащания. • Окончателното плащане включва остатъка от неразплатените извършени СМР, цената за доставка на оборудване и обзавеждане и стойността на авторския надзор. Плащането се извършва след представяне на Доклад за извършените работи, изготвен от Строителния надзор и приет от Възложителя с приложени към него документи – надлежни доказателства за количеството и качеството на извършените видове работи (в т.ч. подробни ведомости и акт за установяване на извършени СМР, Протокол обр.15) в 20 дневен срок от представяне на надлежно оформена фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу изисквания, ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че представлавящият член на обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението/ консорциума, и че всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/ консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/ консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/ консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 1.2. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. 1.3. Участниците се представляват от ръководителите си или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с нотариално заверено пълномощно. 1.4. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 1.5. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 1.6. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочените по – долу се прилагат и за подизпълнителите. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. 1.7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка, участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 1.8. При подаването на офертата, обстоятелствата по т.1.7. се доказват с представянето на декларациите по образец към документацията за участие, като при подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и чл. 47, ал.2, т. 1, 2, 3,4 и 5 от ЗОП в съответствие с чл.47, ал. 10 от ЗОП. 1.9. Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по чл. 48 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от заверен отчет за приходите и разходите за последните 3 години (2011, 2012, 2013 години) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен – заверен с подпис и печат на всяка страница – заверката да бъде извършена от лицето, упълномощено или притежаващо права да представлява участника, като към подписа на това лице да бъде вписано негово име и фамилия. Ако участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, документът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискването по т. 2.1.1., заверен с подпис и печат на всяка страница – заверката да бъде извършена от лицето, упълномощено или притежаващо права да представлява отделния участник в обединението, като към подписа на това лице да бъде вписано негово име и фамилия. 2 Справка - Декларация за оборота от проектиране и строителство на сгради и съоръжения за последните три години (2011, 2012, 2013 години) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител се прилагат разпоредбите на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Ако участникът е обединение /консорциум, което не е юридическо лице, документът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискването по т. 2.1.2. 3.Декларация с наименованието на обслужващите банки - свободен текст, подписана задължително от лице с представителни функции, представена в оригинал. 4.Удостоверение от обслужващите банки, с което участникът да докаже, че е редовен платец. 5. Удостоверение от кредитния регистър при БНБ, с което участникът да докаже, че няма необслужвани кредити. 6. Удостоверения от обслужващи банки, удостоверяващи размера на финансовия ресурс, с който участника може да разполага при изпълнението на поръчката – оригинал. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ, издаден от компетентната институция на държавата, в която е регистриран, удостоверяващ горните обстоятелства. Всички документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването им с офертата не повече от 6 (шест) месеца или да са в срок на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език. Ако в офертата са включени документи на чужд език, то следва да са придружени от заверен превод на български. Предвид факта, че според чл. 37, ал. 1 от Закона за счетоводството, годишния финансов отчет за 2013 г. се изготвя до 31.03.2014 г., възложителят ще приеме и само справка за оборота от строителство за последната година. В случай, че участникът е посочил ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР.
Минимални изисквания: 1. Общият оборот на участника, общо за последните три приключили финансови години (2011, 2012, 2013 години) и към момента на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 1 650 000 (един милион шестстотин и петдесет хиляди) лева. Предвид факта, че съгласно чл.37, ал. 1 от Закона за счетоводството, Годишният финансов отчет за 2013 г. се изготвя до 31.03.2014 г., Възложителят ще приеме и само справка за общия оборот за последната година. 2. Обща сума оборота от строителство (СМР) на сгради и съоръжения за последните три години в размер минимум на 660 000 ( шестотин и шестдесет хиляди) лева. 3. Участникът трябва да е редовен платец и да няма необслужвани кредити. Под кредит да се разбира дефиницията в параграф 1 т. 2 от ДР на Наредба №22 на БНБ от 16 юли 2009г. в сила от 01 октомври 2009г. 4. Участникът да има достъп до финасов ресурс не по-малко от 600 000 лв. (шестотин хиляди лева), удостоверен от обслужваща банка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка – Декларация - Списък на основните договори за поръчки с предмет, СМР на сходни по обем сгради с обществено- обслужващо предназначение, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Препоръките посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и са надлежно оформени с издател и лице за контакт. 2. Списък - декларация за експертите, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката . 3. Декларация - съгласие от експертите. 4. Професионална автобиография – за всеки от експертите участникът следва да представи професионална автобиография и следните документи, доказващи уменията, квалификацията и професионалния опит на предложените експерти: o копия на дипломи за завършено образование, o сертификати за придобита правоспособност и квалификация, изискуема за конкретната позиция; o препоръки от работодатели или възложители на проекти/строежи за сходни по обем сгради, в чието изпълнение е участвал съответният експерт. 5. Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е установен, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство на строежи от пета категория, придружено от валиден талон. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. 6. Заверено от участника копие валидни септификати, както следва ISO 9001:2008за управление на качеството или еквивалент; ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент. 7. Заверени от участника копия на валидни застрахователни полици за професионална отговорност в проектирането и строителството и декларация по образец 13
Минимални изисквания: 1. Уч. трябва да има изпълнен през последните 5 г., до датата на подаване на офертата, поне 1 (един) договор за строителство на сходни по обем сгради с обществено-обслужващо предназн. 2.Уч. трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти, нужни за качественото изп. на поръчката – проектантски и строителен екип. Екипът следва да включва минимум сл.специалисти: Проектантски екип -Архитект (Р-л на проект.екип);Строителен инженер;Инженер геодезист;Ландшафтен архитект;Електроинженер; ВиК инженер;ОВК (отопление, вентилация, климатизация) инженер.Проектантите по всички части трябва да притежават квалиф. магистър в съответните Професионални направления/ПН/ съгл. ПМС 125/24.06.02г. или придобили образователно-квалификационна степен /ОКС/по специалност, екв. на посочените в съотв. с усл. за взаимно признаване и пълна проектантска правоспособност по съотв.специалности съгл. изискванията на Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или призната професионална квалиф./ПК/ съгласно чл. 10 от ЗКАИИП.Да притежават опит в своето проф. направление, доказан с препоръка за добро изпълнение на поне един проект през последните 5 г. в съответната специалност за сходни по обем обществено обслужващи сгради и съоръжения.Строителен екип:Р-л на строителен обект (техн. р-л)Маг./ бакал. степен в ПНАрхитектура, строителство и геодезия или ПК строителен техник;Мин. 5 г. опит в техническо ръководство на сходни по обем строителни обекти. Отговорник по качеството:Удостоверение за завършен курс за oсъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти. Мин. 2 г. опит в областта на контрола по качеството на строителство на сгради и съоръжения.Координатор по безопасност и здраве (КБЗ):Удостоверение за завършен курс за КБЗ.Мин. 2 г. опит като Координатор по безопасност и здраве на строителни обекти.За техническия ръководител, отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на позициите.Уч., определен за изпълнител на настоящата ОП, няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като членове на съотв.е екипи без предварително писмено съгласие на възложителя.3. Да има регистрация в Центр. Профес. регистър на Камарата на строит. за изпълнение на строежи от пета категория съгласно чл.137 ал.1 от ЗУТ или еквив. за чуждестранни участници.4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 в съответствие с предмета на поръчката или еквивалентeн сертификат, внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 в съответствие с предмета на поръчката или еквивалентен сертификат.т.5. Уч. трябва да имат застраховка по чл.171 от ЗУТ за профес. отговорност в проектирането и строителството с мин. застрах. сума, съгл. чл.5, ал.1 и ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за пета категория. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата. Застраховката се придружава от декларация, че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, ще бъде подновена/продължена до приключване на договора. Чуждестранните участници в обществената поръчка следва да притежават еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, където те са установени.6. При сключване на договор за възлагане на обществена поръчка избраният изпълнител трябва да представи застраховка по чл.173, ал.1 от ЗУТ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател; тежест: 60
Показател: Финансов показател ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

Дирекция "НП Централен Балкан", гр. Габрово, ул. Бодра смяна № 3, ст. 301

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”

VI.3) Допълнителна информация

1. Достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по електронен път е предоставен в деня на публикуването на настоящото обявление на сайта на Дирекцията - http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/index/l:home/Администрация/Управление/Обяви, конкурси, поръчки/Обществени поръчки 2. Показатели за оценка А)Технически показател с тежест 60% и включва следните под показатели: ПРОЕКТИРАНЕ - А1 до 60 т. Комплексна оценка на идейния проект съобразно изискванията на заданието по следните показатели: 1. Преустройство на съществуващата сграда, оборудване и обзавеждане до 20 т. 2. Посетителска инфраструктура в прилежащата среда до 20 т. 3. Техническа инфраструктура до 20 т. СТРОИТЕЛСТВО - А2 До 40 т.Линеен График и Стратегия за изпълнение на СМР 1. Видове СМР, последователност на изпълнение, организация на ползвани ресурси, методи за контрол, обвързани с конкретния подход за изпълнение на СМР. Съответствие на графика за изпълнение на проектиране (работен проект), строителство и доставка с технологичните ограничения за конкретни видове работи. До 20 т. 2. Характеристики (технически и функционални) на предложените строителни материали и продукти. Технологии за изпълнение на отделните видове СМР. Организация за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Мерки за контрол на качеството. Мерки за опазване на околната среда. До 20 т. Максимален брой точки А=А1+А2 100 т. Б) Финансов показател 40%

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ