Версия за печат

00230-2014-0007

BG-с.Лесичово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лесичово, ул."Никола Чочков" №11-13, За: Любка Фиткарова, Р.България 4463, с.Лесичово, Тел.: 03517 2221, E-mail: oba_lesichovo@abv.bg, Факс: 03517 2798

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lesichovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lesichovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на улично осветление в село Церово.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с.Церово, общ.Лесичово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Уличното осветление на село Церово е разположено върху стълбовната въздушна мрежа на НН на Електроразпределителното дружество - ЕВН. И, с двустранен протокол между ЕВН и Община Лесичово, ЕВН, като собственик на терена, върху която е разположена стълбовната мрежа, разрешава на Община Лесичово да разположи уличното осветление. Категория на строежа ІІІ-та , съгласно чл.6, ал1, т.1 и т.2 и чл.7, ал.1 от Наредба №1/2003 год. за номенклатурата на видовете строежи 1. Цели и задачи на проекта Подобряване качеството на уличното осветление и привеждане в съответствие с Стандарт БДС EN 13201-3:2005 – Улично осветление. Подобряване енергийната ефективност на уличното осветление и относително намаляване на консумираната електрическа енергия, гарантиращо възвращаемост на капиталните вложения. Осигуряване на безопасно движение на МПС, повишаване сигурноста на населението през тъмната част на денонощието и създаване на естетичен комфорт. 2. Модернизация на улично и парково осветление Село Церово се намира в подножието на най-източните гънки на Ихтиманска Средна гора. Посредством автомагистрала "Тракия" Церово се свързва с град София /70 км./, град Пазарджик /29 км./. Всяка година през февруари се провеждат кукерски игри и ежегодно през Церово минава една от отсечките на ралита „България“ и „Траянови врата“. Населението на селото е около 930 души. При изработването на проекта е взето под внимание категоризацията на улиците на село Церово. Модернизацията включва: • пълна подмяна на живачните осветителни тела – 250W, 125W с подходящи енергоспестяващи натриеви и луминисцентни; • възстановяване и модернизация на кабелна и въздушна осветителна мрежа; • възстановяване и модернизация на защитна, разпределителна апаратура и апаратура за управление на уличното осветление; • проверка и монтаж при необходимост на заземителни уредби. 3.Резултати от ОДИТ Извършения ОДИТ и енергийно обследване на съществуващото улично осветление включва: • Технически данни за състоянието на осветителните уредби; • Технически данни за захранващата мрежа НН за осветителните уредби; • Технически данни за захранващите табла и управлението. Уличното осветление в село Церово се състои от живачни осветителни тела (ОТ) в лошо техническо състояние, енергоспестяващи натриеви и луминисцентни осветители. Осветителните тела са монтирани на съществуващата въздушна мрежа – НН, състояща се от стандартни ЖБ-стълбове Уличното осветление на с.Церово се захранва от 3 броя ТП с монтирани в тях РТ “мерене”. Съществуващите улични осветителни тела са живачни (250, 125W), луминисцентни енергоспестяващи (1х36W; 2х26W, 2x11W) и натриеви енергоспестяващи (1х70W), монтирани съответно над въздушната мрежа за част от живачните тела и под нея за енергоспестяващите. При огледа се установи че голяма част от живаните осветителни тела са в лошо техническо състояние и по-голяма част от тях не работят. Главните улици и площада не са добре осветени. Продължава в раздел VI.3.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 31527200, 34993000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Външно осветление
Обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 Доставка и монтаж ново тяло 1х70W HЛ/к-кт с лампа/ бр. 18 2 Доставка и монтаж на прожектор 150W МХЛ/к-кт с лампа/ бр. 4 3 Доставка и монтаж ново тяло1х36W PL-L/к-кт с лампа/ бр. 219 4 Доставка и монтаж на конзола за ул.осветление бр. 237 5 Демонтаж старо тяло с лум.лампа PL/2х26,2х11, 1х36W/ и демонтаж конзола бр. 85 6 Демонтаж старо тяло с ЖЛ/250,125W/и демонтаж конзола бр. 85 7 Доставка и монтаж ул.проводник 2х ПВО-6мм2 м 385 8 Доставка и монтаж на отклонителни клеми бр. 40 9 Доставка и монтаж часовник с целогодишен календар бр. 3 10 Доставка и монтаж парков стълб/Н=4 метра/ бр. 4 11 Доставка и монтаж парково осв.тяло тип Фенер/к-кт с КЛЛ 32W/ бр. 4 12 Доставка табло с предпазител за парков стълб бр. 4 13 Направа заземление с 1 бр.заземителен кол бр. 4 14 Направа изкоп 0.8/0.4 м със зариване м 70 15 Доставка и монтаж СВТ 2х2.5 м 90 16 Доставка и монтаж на гофр.тръба ф21 м 70 17 Доставка и монтаж излазна стом.тръба ф25мм м 4 18 Замерване и заземителна инсталация с протокол бр. 4

Прогнозна стойност без ДДС
21772.38 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 200 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума внесена по банковата сметка на община Лесичово: IBAN: BG54 IORT 609 133 00 131 703,BIC CODE: IORTBGSF,при Банка "Инвестбанк" АД - клон Пазарджик, или б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В случай, че участникът е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие в процедурата, в една от горепосочените форми. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на обществената поръчка община Лесичово използва финансова помощ по мярка 4.1 "Прилагане на стратегии за местно развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, съгласно сключен договор между Държавен фонд „Земеделие” гр.София – Разплащателна агенция, Сдружение „Местна инициативна група – общини Панагюрище, Стрелча, Лесичово“ и Община Лесичово за изпълнение на проект «Модернизиране на уличното осветление в село Церово, община Лесичово». Схема на плащане: Авансово плащане в размер на 50 (петдесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след одобряване на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя от ДФ”З” и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от Изпълнителя. Окончателно плащане в размер на останалите договорени и изпълнени СМР, платимо в срок до 15 календарни дни след приемането на обекта съгласно ЗУТ и издаване на фактура от Изпълнителя, в която се приспадне полученото авансово плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия /строител/ или дейност /строителна/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определениe за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик №3 с надпис „Предлагана цена”. Съдържание на Плик №1: Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника;Административни сведения;Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката;Регистрационни документи на участника:•копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; когато не е представен ЕИК, участниците в процедурата - ЮЛ или ЕТ, прилагат в офертата си освен документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние; чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени;• копие от документа за самоличност, когато участник е ФЛ;•документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени;•ако участникът е обединение, документите се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението;•ако участникът е чуждестранно ФЛ следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т. 2, т.4 и т.5 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е ЮЛ установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците, съгласно посоченото в т.ІІІ.2.2 от обявлението за обществена поръчка.Доказателства за технически възможности, съгласно посоченото в т.ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие;Декларация за участието на подизпълнители;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв.Декларация, че е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда, определена съгласно § 1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки и условията на труд.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Оферта за участие.Съдържание на Плик№2:1.Работна програма за изпълнение на видовете работи, предмет на поръчката.2.Линеен график и график за разпределение на работната ръка.3.Техническо предложение. Съдържание на Плик №3:1. Попълва се образеца на Ценова оферта.2.Попълнена количествена сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на чл.1 от Търговския закон, регистриран в България); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи или техни еквивалентни документи се представят задължително, когато публикуването им не се изисква от законодателството на държавата, в която са установени. В случай, че законодателството на държавата, в която чуждестранното лице е установено, изисква публикуването им и същите са публикувани, документите може да не бъдат представени, а да се приложи декларация, в която е посочено къде са налични. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 2. Информация за оборота на участника от строителство, сходно с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013г.) , в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Когато Участникът в процедурата е Обединение документите по т. 1 и т. 2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документа по т.3 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1, т. 2 и т. 3, се представят за всеки от посочените подизпълнители.
Минимални изисквания: 1) Оборот от договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 60 000 (шестдесет хиляди) лева, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Под “строителство, сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира изграждане и/или подновяване на улично осветление. 2) Участникът следва да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага за обединението като цяло. Застраховката следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие на подизпълнител, посочените изисквания се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: предмет на договора, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 2) Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – заверени от участника. 3) Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строително – монтажните работи. Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит, вкл. и професионална автобиография. 4)Заверено от участника копие от Удостоверениe за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително - монтажни работи минимум за категория строеж, която да отговаря на категорията строеж на обекта – III-та категория съгласно чл.6, ал.1, т.2 от Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатурата за видовете строежи, или еквивалентен от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.
Минимални изисквания: 1) Участникът трябва да има изпълнени през последните 5 (пет) години не по – малко от 2 (два) договора за строително – монтажни работи, сходни с предмета на поръчката. «Сходни с предмета на поръчката» са строително – монтажни работи изграждане и/или подновяване на улично осветление; 2) Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 3) Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: “Технически ръководител на обекта” – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството; - има минимум 5 (пет) години професионален стаж по специалността и опит като технически ръководител или ръководител обект на минимум 2 (два) обекта, сходни с предмета на поръчката; Експерт “Строителство” по част ЕЛ - инженер, който да има минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността и опит на най-малкото 1 обект, сходен с предмета на поръчката. Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката. 4)Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от групата и категорията на строежа, предмет на настоящата обществена поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.05.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.30 часа до 12.30 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа от деловодството на община Лесичово. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: Административната сграда на община Лесичово, находяща се на ул. "Никола Чочков" №11-13 – деловодство, всеки работен ден от 08.30 часа до 12.30 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва в касата в община Лесичово. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 03517/27-98, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер: IBAN: BG47 IORT 609 131 00 131 700, BIC CODE: IORTBGSF, при Банка "Инвестбанк" АД - клон Пазарджик. В случаите по чл.27а, ал.1 ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: http://www.lesichovo.bg/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.05.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Лесичово - с.Лесичово, ул.„Никола Чочков” №11-13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 4.1 "Прилагане на стратегии за местно развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ползва възможноста на чл.64, ал.3 от ЗОП като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена: http://www.lesichovo.bg/. Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството. Продължение от раздел II.1.5: Избор на светлинни източници и осветителни тела В проекта е направена светлотехническа характеристика и енергийно обследване на системата на съществуващото улично осветление. Извършена е светотехническа категоризация на уличната мрежа и нормиране на осветлението. За улично осветление е целесъобразно използването на осветители с широко светлоразпределение, в повечето случаи некръгло симетрично. Разположението на осветителите се определя от конкретните условия и изискванията за ограничаване на заслепяването. При намаляване на височината на окачване и защитния ъгъл се повишава габаритната осветеност при относително намаляване на разхода на ел.енергия и инсталирана електрическа мощност. При избора на осветители са взети под внимание съвремените инженерни решения за височини на окачване, защитен ъгъл, разположение на осветителните тела и ефективни светлинни източници. Натриевите лампи високо налягане са едни от най-ефективните светлинни източници с висок светлинен добив до 140lm/W и незначително промяна на светлинния поток през целия цикъл на работа. Времето за запалване е до 4 минути, а времето за повторно запалване е до 2 минути, докато при метал-халогенните и живачните лампи времето за запалване е до 10 минути. Луминисцентните осветителни тела са утвърдени енергоспестяващи осветители. През последните години съвременните технологии увеличиха светлинния им добив и живот. Водещите фирми производители на осветителни тела масово ги внедряват при улично и парково осветление. Времето за разпалване и повторното разпалване на луминисцентните осветители е мигновенно. Живота на натриевите лампи високо налягане е до 24 000 часа, за лумисцентните е 10 000-12 000 часа, докато при живачните е 5 000-10 000 часа. При използването на съвременни енергоспестяващи осветителни тела се намаляват едновременно разходите за поддържане и текущо обслужване, както и средствата за заплащане на ел.енергия. В проекта и при светлоизчисления са използвани следните осветителни тела: - УТ Na 1х70W НЛ – Главни улици; - УТ 1х36W PL-L – Събирателни и обслужващи улици; - Парково осветително тяло 1х32W – Паркове и други. Запазваме конфигурацията на съществуващата мрежа и основно се подменят морално остарели живачни осветителни тела, възстановяват въздушни линии, подмяна на часовниците в табла “мерене” в ТП с часовници с вграден целогодишен календар. Пълния опис на необходимите строително монтажни работи и доставки на нови съоръжения и материали са дадени в количествената сметка. По главната улица до площада пред кметствот се монтират натриеви УТ 1х70W, останалите осветителни тела са луминисцентни енергоспестяващи тип УТ 1х36W PL-L. Ситуацията на новопроектираната осветителна мрежа е дадена в черт.1. и 2, от проекта.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Лесичово, ул.„Никола Чочков” №11-13, Р.България 4463, с.Лесичово, Тел.: 03517 2221, E-mail: oba_lesichovo@abv.bg, Факс: 03517 2798

Интернет адрес/и:

URL: www.lesichovo.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ