Версия за печат

01467-2014-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЧЕЗ Разпределение България"АД, ул. "Цар Симеон"№330, За: Мариана Бецинска, България 1309, София, Тел.: 02 8958/922/, E-mail: mariana.becinska@cez.bg, Факс: 02 8272/171/

Място/места за контакт: София, бул."Европа"№2, деловодство

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ЧЕЗ България"ЕАД, бул. "Европа"№2, За: Мариана Бецинска, България 1360, Сафия, Тел.: 02 8958/922/, E-mail: mariana.becinska@cez.bg, Факс: 02 8272/171/

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ЧЕЗ България"ЕАД, бул. "Европа"№2, За: Мариана Бецинска, България 1360, Сафия, Тел.: 02 8958/922/, E-mail: mariana.becinska@cez.bg, Факс: 02 8272/171/

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ЧЕЗ Разпределение"България"АД, ул. "Цар Симеон"№330, За: деловодител, България 1309, София, Тел.: 02 8958/922/, Факс: 02 8272/171/

Място/места за контакт: деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка и монтаж на оборудване за подстанция “Рила“, Реф.№ PPD14-003

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: На територията на "ЧЕЗ Разпределение България"АД
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка и монтаж на оборудване за подстанция “Рила“, Реф.№ PPD14-003

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Участниците задължително оферират всички позиции от предмета на поръчката. Всеки участник може да участва, при условие, че отговаря на изискванията на ЗОП, и минималните изисквания за икономическо и финансово състояние и технически възможности и/или квалификация, посочени в обявлението и тази документация.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в размер на, както следва: „ Доставка и монтаж на оборудване за в подстанция „Рила“110/10kV ” – 1000, 00 лв. Участникът избира сам, една от посочените по-долу форми, за гаранция за участие, както следва: - парична сума (депозит), преведена по сметката на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, в банка: Уникредит Булбанк - IBAN: BG43UNCR76301002ERPBUL; BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: “.................................................”, реф.№ .................; - банкова гаранция – неотменяема, безусловна, издадена от търговска банка в полза на “ЧЕЗ Разпределение България” АД в съответствие с образеца в документацията за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е един месец след изтичане срока на валидност на офертата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихва за периода, през който средствата законно са престояли при него. При подписване на договора, участникът определен за изпълнител , се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на ............................лв., представляваща 2% от максималната стойност на договора, определена според офертата на този участник. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, преведена по сметката на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43UNCR76301002ERPBUL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение по обществена поръчка с предмет: “...................................................”, реф.№ ............; - банкова гаранция – неотменяема, безусловна, издадена от търговска банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, в съответствие с образеца в документацията. Същата трябва да е валидна най-малко два месеца след изтичане срока на договора. Когато участникът, избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете, свързани с гаранцията за изпълнение, нейното задържане или освобождаване, се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията по договора за поръчаната и приетата стока ще се извършват чрез банков превод, в срок до 60 календарни дни след представяне на оригинална данъчна фактура и документите, които се изискват по договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.2 във връзка с чл. 48 ал.3 и ал.4 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техните обединения, установено в друга държава - членка на Европейския съюз се прилагат разпоредбите на чл. 49 ал.3 от ЗОП. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицерано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за изпълнение на обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удоставерението за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с документите, съдържащи се в офертата 2.1. Копие от документа на участника за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят в официален превод еквивалентен документ (за регистрация) на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно физическо лице се представя заверено копие на документа за самоличност в официален превод.В случай, че участникът е обединение от физически и/или юридически лица, то документите по т. 2.1 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като се представя и копие на договор за създаване на обединението. В договора за създаване на обединението или на отделен документ, подписан от лицата в обединението, задължително се посочва представляващия обединението. Забележка: „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 2.2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП (съгласно образеца в документацията). 2.3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП (съгласно образеца в документацията). 2.4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (съгласно образеца в документацията). Забележка: Декларациите по точки 2.2, 2.3 и 2.4 трябва да бъдат съобразени с изискванията на чл. 47 от ЗОП. 4.1. Декларация за наличие/отсъствие на подизпълнители (съгласно образеца в документацията). 4.2. Декларация от представляващия участника за имената на подизпълнителите /ако се предвиждат такива/, съдържаща данни за конкретния вид работа, която ще изпълнява всеки от тях и дела на изпълняваната от всеки подизпълнител вид/част от работата (съгласно образеца в документацията). 4.3. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (представя се от лицето/лицата, посочено/и като подизпълнител/и, съгласно образеца в документацията). 5. Други документи 5.1. Документ за гаранция за участие. 5.2. Документ за платена документация за участие. 5.3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (съгласно образеца в документацията). 5.4.Декларация за приемане условията на Споразумението за осугуряване на здравословни и безопасни условия на труд (съгласно образеца в документацията ) ОБЩИ ЗАБЕЛЕЖКИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКУЕМИТЕ ДОКУМЕНТИ: 1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.1 документите по т. 2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 1.2. документите по т. 3 и т.4 е достатъчно да се представят само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 2. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите по точки 2, 3, 4 се представят за всеки един от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 3. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език. Документите по т. 2.1 се представя в официален превод, а всички останали д-ти, които са на чужд език се представят и в превод; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, установено в друга държава – членка на Европейския съюз се прилагат разпоредбите на чл. 49, ал. 3 от ЗОП. 4. Копията на д-ти, които не е упоменати, че е необходимо да са нотариално заверени, се прставят с гриф «Вярно с оригинал" .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

3.1. Копие от сключена застраховка на участника за професионална отговорност в строителството, съгласно член 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), във връзка с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в строителството, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им – валидна към крайния срок за получаване на оферти.

ІІІ.2.3) Технически възможности

3.2. Участниците за изпълнение на поръчката, трябва да разполагат с минимум персонал притежаващ „квалификационна група” по ПБЗРЕУ както следва: Пета квалификационна група – минимум 1 Четвърта квалификационна група – минимум 2 Трета квалификационна група – минимум 1 Забележка: Кaто доказателство за лицата, вписани в декларацията задължително се прилагат копия от удостоверенията за квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ, заверени с гриф „Вярно с оригинала”, валидни към крайния срок за получаване на офертите, посочен в обявлението, като датата на издаване и срокът на валидност да са четливи. 3.3. Декларация, съдържаща списък на договори на участника с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2011, 2012, 2013 г.) години, съгласно образеца от документацията, придружена от препоръки за добро изпълнение. Участникът трябва да декларира минимум три договора за доставка и монтаж на оборудване в подстанции 110kV/10kV и/или 110kV/20kV. За предмет, сходен с предмета напоръчката се счита изпълнението на доставка и монтаж на оборудване в подстанции. Като доказателство за декларираните обстоятелства се прилагат оригинали или нотариално заверени копия на препоръки за добро изпълнение. Може да не се представят препоръки по всички договори от декларацията, но задължително трябва да има препоръки за договор/ите, участващ/и в покриването на минималното изискване. В препоръките следва да е посочен предмета на поръчката и да е ясно за кой точно от договорите се отнася. 3.3.Декларация от Участника, че е извършил оглед на подстанция "Рила" /Лице за контакт Нинко Янев – 0887932314/. (Декларацията се представя съгласно образеца в документацията за участие).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

PPD14-003

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата е в лв. без ДДС. Документацията за участие може да се получи на адрес: гр. София, бул. "Европа" 2, деловодство, срещу копие на платежно нареждане за банков превод по сметката на "ЧЕЗ България" ЕАД, Сити банк, IBAN BG 65 CITI 9250 1005 0048 02, BIC CITI BGSF или платени на посоченият адрес, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. "София", Бул. "Европа"№2, ет.1, конферентна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ