Версия за печат

00169-2014-0009

BG-Ловеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" №22, За: Камелия Вълчанова, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688294, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция Вътрешна водопроводна мрежа, с. Малиново, община Ловеч“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Малиново, община Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка се провежда в изпълнение на ПМС №19 от 07.02.2014 г. за одобряване на средствата от резерва по чл.1, ал.2, раздел ІІ, т.4.1.2 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. Реконструкцията на Вътрешна водопроводна мрежа (ВВМ), с. Малиново, община Ловеч е разделена на Два етапа: Етап І - Зона с помпено водоснабдяване Етап ІІ - Зони с гравитачно водоснабдяване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Етап І - Зона с помпено водоснабдяване – 821 666,67 (Осемстотин двадесет и една хиляди, шестстотин шестдесет и шест и 0,67 лева Етап ІІ - Зони с гравитачно водоснабдяване – 1 017 350,83 (Един милион, седемнадесет хиляди, триста и петдесет и 0,83) лева

Прогнозна стойност без ДДС
1839017.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие е в размер на 15 000 (Петнадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата определена за краен срок за подаване на оферти. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG22IORT80463300081201 BIC: IORTBGSF при ТБ „Инвест банк" – клон Ловеч При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или за учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ловеч, че е със срок на валидност 180 дни от датата, определена за краен срок за представяне на оферти, и че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1,5% (един и половина процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато класираният на първо място участник избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Ловеч, и че е със срок на валидност 1 година след приключване на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се провежда в изпълнение на ПМС №19 от 07.02.2014 г. за одобряване на средствата от резерва по чл.1, ал.2, раздел ІІ, т.4.1.2 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. Реконструкцията на Вътрешна водопроводна мрежа (ВВМ), с. Малиново, община Ловеч е разделена на Два етапа: Етап І - Зона с помпено водоснабдяване - Публично инвестиционна програма "Растеж и устойчиво развитие на регионите" Етап ІІ - Зони с гравитачно водоснабдяване. Схемата на плащане на поръчката е следната: Аванс – до 30% от стойността на етап І в срок от 30 /Тридесет/ дни от възлагането и представяне на фактура. Авансът се приспада пропорционално от следващите плащания. Междинни плащания – в размер на изработеното и прието с приспаднат пропорционално аванс, в срок до 30 /Тридесет/ дни от приемане на изработеното и представяне на фактура. Окончателно плащане – след издаване на Разрешение за ползване, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и представяне на фактура. Ремонтните работи за всеки обект приключват с протокол за приемане на извършени СМРР, подписан от изпълнителя и представител на Възложителя и строителния надзор. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Те трябва да съдържат следната задължителна информация: Получател: (име на Възложител) Адрес: ЕИК по БУЛСТАТ: Получил фактурата: Номер на документа, дата, място В описателната им част следва да впише следният текст: „Разходът е по Договор №……………“

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако Участникът не отговаря на изискванията на чл.47, ал.2, т.1, 2а (първо изречение), 3, 4 и т.5 от ЗОП ще бъде отстранен от процедурата. Участникът следва да отговаря на следните адмитистративни изисквания, съгласно ЗОП: 1/Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната с-ма, вкл. изпиране на пари, по чл.253-260 от НК; за подкуп по чл.301-307 от НК; за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; за престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК; за престъпление п-в стопанството по чл.219-252 от НК; 2/Участникът да не е обявен в несъстоятелност;3/Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура с-но националните закони и подзаконови актове; 4/Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;5/Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;6/Участникът да няма задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 7/Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 г.;8/Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във вр-ка с провеждане на процедури за възлагане на ОП;9/Участникът да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които са сключили д-р с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ. •Съгласно чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици „На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І.Плик №1 “Документи за подбор” сл. да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта по образец; 3.Регистрационни документи на участника (ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР или Документ за регистрация, съгл. чл.24, ал.1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние; Документ за рег-ция на чуждестранно лице, съобр. национ. му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на бълг. език в официален превод по смисъла на §1, т.16 от ЗОП; Копие от документ за самоличност, ако участникът е ФЛ. 4.Документ за създаване на обединение (което не е юридическо лице), с нотариална заверка на подписите, в което задължително се посочва представляващият и трябва да съдържа следните клаузи: -се гарантира, че всички членове са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; -се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове д-сти м/у отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, която ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на % разпределение на д-стите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОПи ДУ от отделните членове на обединението и съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП; -се посочва ФЛ, упълномощено да представлява обединението пред 3-ти лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; -представляващият обединението се упълномощава да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; -се гарантира, че вс. членове са задължени да останат в него за целия п-д на изпълнение на д-ра; -се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -да е уточнено кой от участниците ще поеме отговорността за отстраняването на дефекти в рамките на гаранц. срокове. 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 6.Документ за внесена гаранция за участие; 7.Д-ции за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 8.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 9.Д-ция, придружена с удостоверение, че участникът е вписан в ЦПРС за строителство на обекти от 4 група, ІІ категория строежи (ЧЛ представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгл. националното им законодателство); 10.Д-ция за запознаване със строителната площадка; 11.Д-ция за участието на подизпълнители, съдържаща информация за вида на работите, които те ще извършват, както и дела на тяхното участие; 12.Д-ция от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 13.Д-ция, че участникът приема условията на проекта на договор; 14.Д-ция по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 15.Д-ция за приемане на етичните клаузи; 16.За доказване на икон., фин. и техн. възможности се прилагат документите, посочени в поле ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. ІІ. ПЛИК №2 "Предложение за изпълнение на поръчката": 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо обяснителна записка за извършване на дейностите, предмет на поръчката; 2.Д-ция по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП; 3.Списък на материалите, които ще се влагат в обекта; 4.Д-ция за механизацията, с която разполага Участникът за изпълнение на конкрекретната поръчка; 5.ЛКГ;6.Диаграма на работната ръки и м-ция. ІІІ.ПЛИК №3 “Предлагана 1.Ценова оферта; 2.Остойностена КССна харт. носител подписан и подпечатан с мокър печат на вс. страница и на магнитен носител (CD) EXSEL.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Копие на отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка от предходните три финансови години – 2011, 2012 и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени; Ако участникът е физическо лице – възложителят ще приеме копие на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващи дохода му за последните три години 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. Забележка: -Ако изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години не са обявени в търговския регистър, Участниците трябва да ги представят заверени с мокър печат -Ако изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години са обявени в търговския регистър, Участниците не ги представят -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години, съгласно националното му законодателство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 1.2.Справка за оборот от извършени СМР/СРР на ниско строителство за последните три години или от датата на учредяване; Забележка: В случай, че по обективни причини (ново регистрирани участници) участникът не може да представи горепосочените справки по отношение на общ оборот от извършени СМР/СРР във връзка предмета на поръчката за последните три години, той следва да представи доказателства за размера на изискуемите обороти от датата на регистрацията си до датата на представянето на офертата; 2.Декларация за наличие на застраховката за професионална отговорност – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ и Заверено копие от валидна Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му като строител, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са установени. В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се покрива от членовете в обединението, които ще изпълняват съответните дейности. В случай, че участникът ще ползва подизпълнители и те ще изпълняват дейности по строителство, изискването за застраховка “Професионална отговорност” се отнася и за тях. Застрахователните суми по „Застраховка за професионална отговорност в строителството” трябва да покриват минималните застрахователни суми за обекта, предмет на поръчката, определени с чл.5, ал.1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.) в съответствие с категорията на строежа. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1.Реализиран оборот сумарно за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.,) от ниско строителство не по-малък от 2 пъти прогнозната стойност на поръчката. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2.Да притежава валидна застраховка за професионална отговорност при строителство, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа от предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. В случай на участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация - справка за основните договори с предмет ниско строителство, изпълнени от участника през последните пет години, (като този срок е до датата определена като краен срок за получаване на оферти) с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение и възложители придружен с препоръки за добро изпълнение. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемно - предавателни протоколи и/или актове за завършване на работата. 2.Копие от валидни сертификати ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството и ISO 14001:2004 за опазване на околната среда по стандарт OHSAS 18001:2007 за безопасни условия на труд (заверено от участника копие) или еквивалентни сертификати; 3.Копие от сертификат на акредитирана лаборатория, включително и договор за услуга, ако лабораторията не е собствена на участника. Условието се доказва и с друг документ, доказващ, че участникът ще има на разположение ресурсите на трети лица, съгласно чл.51а, ал.1 от ЗОП; 4.Справка за инженерно техническия и изпълнителен състав, определен за изпълнението на обществената поръчка, придружена с професионални автобиографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи общия и специфичен опит. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация по образец. Чуждестранните участници представят и декларация по образец, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които България има визов режим - подава се от участника. Декларации за разположение на инженерно-техническия състав за изпълнение на поръчката. 5.За изпълнителския състав, определен за изпълнението на поръчката се представят само документи за квалификация, покриващи минималните изисквания на възложителя; 6.Декларация-списък на техническо оборудване и механизация.
Минимални изисквания: 1.Успешно изпълнени в рамките на последните 5 г.(до датата определена за краен срок за подаване на оферти) 1 или повече д-ри за ниско строителство на обща ст-ст не по-малко от 2 пъти прогнозната ст-ст. Когато участникът е обединение, изискването е за обединението като цяло. 2.Да притежава следните сертификати: по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството; по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; по стандарт OHSAS 18001:2007 за безопасни условия на труд. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, за опазване на околната среда и безопасност на труда. Когато участникът е обединение, изискването е за обединението като цяло. 3.Да разполага с Акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали и продукция – собствена или наета с договор за услуга. 4. Да разполага с екип за изпълнение на поръчката, който трябва да отговаря на следните изисквания: Ръководител на обект: диплома от завършено висше образование /ВО/, степен „магистър”, квал-ция строителен инженер, специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; опит в областта на строителство на инвестиционни инфраструктурни проекти за изграждане и/или рехабилитация на В и К мрежи – мин. 5г. участие като ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на обществената поръчката. Технически ръководител: диплома от завършено ВО, степен „магистър”, квал-ция строителен инженер със специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентна специалност или диплома за строителен техник със средно образование с 4-г. курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; -опит в областта на строителство на инвестиционни инфраструктурни проекти за изграждане и/или рехабилитация на В и К мрежи – минимум 3 г. и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка; Инженер – геодезист: диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, квал-ция строителен инженер със специалност „Геодезия“ или еквивалентна специалност и мин. 3г. стаж по специалността; Експерт–контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на строителните продукти, влагани в строежите, със съществените изисквания за безопасност, съгласно чл.9, ал.1, т.4, б. „б“ от ПРВВЦПРС: диплома от завършено ВО, степен „Магистър; да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол в/у качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на строителните продукти, влагани в строежите, със съществените изисквания за безопасност; Експерт-координатор по безопасност и здраве /КБЗ/: -най-малко 2г. стаж на длъжност КБЗ, с-но изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, с-но Наредба №2/2004 на МРРБ, а за чуждестранните участници–еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство. Забележка: В случай, че някой от членовете на екипа за изпълнение притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството не е необходимо, допълнителен експерт за изпълняване на дейността. Възложителят допуска ръководителят на обекта да е и технически ръководител. 5.Да разполагат с необходимия брой изпълнителски състав, който да осигури изпълнението на всички дейности. Необходимо е мин. 2 бр. заварчици на неметали - представят се само документи за квалификация, покриващи минималните изисквания на възложителя. 6.Да притежава специализирано техническо оборудване механизация (собствено или наето), необходими за изпълнение на поръчката, мин:Машина за рязане на асфалт и бетон–1бр; Багери-2бр;Челен товарач–1бр; Транспортна техника–самосвали–4бр;Малка уплътнителна техника–2бр;Водни помпи–2бр;Машина за безизкопно полагане на тръби–1бр; Асфалтополагач с необходимия брой валяци, съгласно ТС на АПИ от 2009 г.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обяснителна записка за организация и изпълнение на строителството; тежест: 30
Показател: Линеен календарен график с диаграми на работната ръка и механизацията; тежест: 30
Показател: Финансова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на общинска администрация, гр. Ловеч, ул. "Търговска" №22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на срествата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При провеждане на откритата процедура Възложителят изпраща обявлението за обществената поръчка до Агенцията по обществени поръчки за вписване в Регистъра на обществените поръчки, най-малко 52 дни преди крайния срок за получаване на офертите. Този срок се намалява със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на обнародване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена www.lovech.bg. При необходимост от повторение на строително монтажните работи от същия изпълнител, Възложителят ще се възползва от правата, които му дава разпоредбата на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал.1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл.76, ал.3 или чл.86, ал.3 от ЗОП или на договаряне без обявление; 3. получаване на решението по чл.79, ал.8, чл.83г, ал.3, чл.83ж, ал.1, чл.88, ал.8, чл.93ж, ал.4 и чл.106, ал.4 от ЗОП; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. Жалба по чл.120, ал.3 от ЗОП може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице – в случаите по чл.120, ал.4, т.1, 2 и 5, ал.5 и 6 от ЗОП; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по чл.120, ал.4, т.3 и ал.6 от ЗОП; 3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по чл.120, ал.4, т.4 и ал.6 от ЗОП. В случаите по ал.3, т.1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Ако лицето не е уведомено – в десетдневен (10) срок от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ