Версия за печат

00398-2014-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на апаратура за научно-изследователска дейност по проект BG161PO003-1.2.04-0086-С0001, с финансовата подкрепа на Операция BG161PO003-1.2.04 „Развитие на приложните изследвания в изследователските организации в България” на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, за нуждите на Медицински Университет – София, по 9 обособени позиции”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Медицински Факултет при Медицински Университет - София, адрес гр.София, ул.”Георги Софийски” № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на апаратура за научно-изследователска дейност по проект BG161PO003-1.2.04-0086-С0001, с финансовата подкрепа на Операция BG161PO003-1.2.04 „Развитие на приложните изследвания в изследователските организации в България” на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие, за нуждите на Медицински Университет – София, по 9 обособени позиции” включваща дейностите по транспорт до крайния получател, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционен сервиз на доставената апаратура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимата апаратура за нуждите на Медицински университет – София по 9 обособени позиции и включва:1-ва - "Автоматизирана лазерна конфокална система за наблюдение, дигитална регистрация и анализ на клетъчни процеси в реално време" - 1 брой;2-ра - "Флоуцитометър за научни и приложни изследвания" - 1 брой;3-та - "Скенерна система със специализиран софтуер за многоцветен флуоресцентен, хемилуминесцентен и радиоактивен анализи на сканирани образи" - 1 брой;4-та -"Настолна ултрацентрофуга" - 1 брой;5-та - "Изотермална титрационна калориметрична система" - 1 брой;6-та - "Диференциална сканираща калориметрична система" - 1 брой;7-ма - "Система за изоелектрично фокусиране и 2Д протеомен анализ"- 1 брой;8-ма - "Флуоресцентен спектрофотометър" - 1 брой и 9-та - "Високо разделителна масс спектрометрична система за изследване на нативни протеини" - 1 брой.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 11000,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 2880,00 лв., за 3-та обос.позиция -2340,00 лв.,за 4-та обос.позиция-1850,00лв.; за 5-та обос.позиция-1900,00лв.; за 6-та обос.позиция -1930,00 лв., за 7-ма обос.позиция -2480,00 лв.,за 8-ма обос.позиция-1460,00лв.; за 9-та обос.позиция-11700,00лв.; При участие за цялата поръчка в размер на37540,00 лв. Гар. за участие - парична сума, платима по банк. с-ка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банк. гаранция, издадена от бълг. банка или от чужд. банка с клонове в България в полза на Възложителя - в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. В банк. гаранция изрично да са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от бълг. банка или от чужд.банка с клонове в България в полза на Възложителя . Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесената гаранция за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че доставката е изпълнена качествено и в срок,съгласно изискванията на договора, както и ако е внесена дължимата неустойка по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такава е предявена. В противен случай, дължимата от Изпълн. неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от – Медицински факултет при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата, монтажа, пускане в експлоатация и обучение на персонала и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на МФ при Медицински университет - София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол между Медицински факултет и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на апаратурата, извършения монтаж, пускане в експлоатация и обучение на персонала на място от производителя или от изпълнителя с продължителност съобразена с особеностите на апаратурата. - Гаранционни карти; - Инструкция за работа на български език; - Сертификат за произход.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителя определя финансовият лимит по обособени позиции в размер на: за първа обособена позиция - 1 102 963,00 лв без ДДС; за втора обособена позиция – 288 150,00 лв. без ДДС; за трета обособена позиция – 234 300,00 лв. без ДДС; за четвърта обособена позиция – 185 420,00 лв. без ДДС; за пета обособена позиция – 190 200,00 лв. без ДДС; за шеста обособена позиция – 193 850,00 лв без ДДС; за седма обособена позиция – 248 164,00 лв без ДДС; за осма обособена позиция – 146 230,00 лв без ДДС; за девета обособена позиция – 1 171 345,00 лв без ДДС

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обед. с посочване на представляващия. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която са установени.Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, като само документът за регистрация, респ. за самоличност се представя в официален превод.Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1/без б. "е"/ и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на докумен. и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП в срок;-чието предложение не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от Възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;Когато документите от съдържанието на Плик№ 2 и № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно,при непредставяне на извадки от фирмени брошури или каталози,при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика, при надхвърляне на финансовия лимит за съответната обособена позиция.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са предмет на поръчката за последните 3 /три/ години-2011,2012 и 2013 в табличен вид (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минималният оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години 2011, 2012 и 2013 по обособени позиции да е не по-малък от: За 1-ва обособена позиция 1 200 000.00 лв. без ДДС, за 2-ра обособена позиция -290 000,00 лв. без ДДС, за 3-та обособена позиция – 240 000,00 лв. без ДДС, за 4-та обособена позиция – 190 000,00 лв. без ДДС, за 5-та обособена позиция – 190 000,00 лв. без ДДС, за 6-та обособена позиция – 195 000,00 лв. без ДДС, за 7-ма обособена позиция – 250 000,00 лв. без ДДС, за 8-ма обособена позиция – 150 000,00 лв. без ДДС и за 9-та обособена позиция – 1 200 000,00 лв. без ДДС. При участие за повече от една обособена позиция минималният оборот следва да бъде равен на сбора от посочените минимални обороти на обособените позиции, за които участва участника.За сходен с предмета на поръчката оборот, следва да се разбира оборот от доставката на апаратура съответстваща по клас и предназначение на посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък - декларация (свободен текст), съдържаща основните договори за сходни доставки изпълнени през последните три години, към момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие; Оторизация от производителя оригинал или заверено от участника копие за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата апаратура с превод на български език; CE-марка или еквивалент за предлаганата апаратура /заверено копие/; Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганата апаратура или еквивалентни мерки за доказване на качеството- заверено от участника копие ; Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника за доставка и сервиз на предлаганата апаратура или еквивалентни мерки за доказване на качеството- заверено от участника копие; Задължително се представят извадки от фирмени брошури или каталози, само страниците касаещи съответната апаратура, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на апаратурата с изискванията на Възложителя. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” /същите се разглеждат за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника/; - Декларация /свободен текст/, че участникът има сервизна база в България, оторизирана от производителя, а в случай, че използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси /доказва се със сключен договор или друг документ- заверено от участника копие/; -За всяка обособена позиция участникът да представи сертификат за сервизен специалист, обучен и оторизиран от производителя за сервиз и поддръжка за конкретно предлаганата апаратура; - Декларация удостоверяваща, че участникът има възможност за осъществяване на следгаранционно договорно възмездно обслужване на доставената апаратура след изтичане срока на гаранционно обслужване от негов сервиз оторизиран от производителя , а в случай, че използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси /доказва се със сключен договор или друг документ - заверено от участника копие/ - /Образец № 7/; В горния десен ъгъл на всеки сертификат, оторизация и СЕ марка задължително да е отбелязано за коя обособена позиция се отнася от Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- в процедурата могат да участват участници, които за последните три години, към момента на подаване на офертата им, имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица, да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки за добро изпълнение - минимум 2 /два/ броя; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по клас и предназначение с посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция; - Участникът да има оторизация от производителя за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата апаратура с превод на български език; - Предлаганата апаратура да има CE-марка или еквивалент; -Участникът да доставя съответната апаратура от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент, или от такъв, с еквивалентни мерки за доказване на качеството; - Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка и сервиз на предлаганата апаратура или с еквивалентни мерки за доказване на качеството; - За доказване на съответствието на предлаганата апаратура участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози; -Участникът да има сервизна база в България, оторизирана от производителя или права да използва чужди ресурси; - За всяка обособена позиция участникът да има сервизен специалист, обучен и оторизиран от производителя за сервиз и поддръжка за конкретно предлаганата апаратура. - Участникът да има възможност за договорно възмездно следгаранционно обслужване на предлаганата апаратура от негов сервиз, оторизиран от производителя или права да използва чужди ресурси.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София - гр.София, бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София - гр.София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.05.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат- гр.София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях представители при представяне на документ за самоличност и оригинално или заверено от участника копие от пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София - http://mu-sofia.bg/ - Профил на купувача, раздел „Обяви и съобщения”.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

проект BG161PO003-1.2.04-0086-С0001 «Внедряване на високотехнологично лабораторно оборудване за НИРД с приложение в наномедицинските изследвания»,Операция BG161PO003-1.2.04 „Развитие на приложните изследвания в изследователските организации в България” на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Автоматизирана лазерна конфокална система за наблюдение, дигитална регистрация и анализ на клетъчни процеси в реално време
1) Кратко описание

Епи-флуоресцентна, сканираща, конфокална система позволяваща наблюдение на 3D биологични структури, слабо представени ендогенни биомолекули или ко-локализирани протеини. Оборудвана с модули за контрол на влажност и температура. Специализирани софтуери за анализ на изображения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 1 102 963,00лв. без ДДС




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Флоуцитометър за научни и приложни изследвания
1) Кратко описание

Флоуцитометър с висока разделителна способност оборудван с три лазера и различни типове детектори за охарактеризиране на клетки. Окомплектована с автоматичен модул за обработка на пробите за анализ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 288150.00лв. без ДДС




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Скенерна система със специализиран софтуер за многоцветен флуоресцентен, хемилуминесцентен и радиоактивен анализи на сканирани образи
1) Кратко описание

Скенерна система със специализиран софтуер за качествен и количествен анализ на различни типове гелове - мокри или сухи гелове, авторадиографски плаки и блотове.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 234300.00лв. без ДДС




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Настолна ултрацентрофуга
1) Кратко описание

Компактна настолна ултрацентрофуга с максимална скорост на въртене 100,000 rpm (максимална сила: 800,000 x g) оборудвана с два ротора за обеми до 20 милилитра.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 185420.00лв. без ДДС




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Изотермална титрационна калориметрична система
1) Кратко описание

Изотермална титрационна калориметрична система за охарактеризиране на молекулярни взаимодействия на протеини, антитела, нуклеинови киселини, липиди и други биомолекули.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 190 200.00лв. без ДДС




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Диференциална сканираща калориметрична система
1) Кратко описание

Диференциална сканираща калориметрична система за измерване на интрамолекулярната стабилност на широк спектър от биомолекули включително протеини, нуклеинови киселини, липиди както и на детергентни мицеларни системи.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 193 850.00лв. без ДДС




Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Система за изоелектрично фокусиране и 2Д протеомен анализ
1) Кратко описание

Система за двудеменсионални електрофоретични анализи с възможност за едновременно пускане на до 6 гела. Оборудвана с автоматизиран модул за трансфер на протеини от гела в плаки за последващ мас спектроскопски анализ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 248164,00лв. без ДДС




Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Флуоресцентен спектрофотометър
1) Кратко описание

Флуоресцентен спектрофотометър и софтуер за управление на системата с модули за флуоресценция, фосфоресценция и луминисценция. Допълнителни модули за поляризационни измервания в ултравиолетовата област и работа с твърди проби.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 146 230,00лв. без ДДС




Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Високо разделителна масс спектрометрична система за изследване на нативни протеини
1) Кратко описание

Високо разделителна масс спектрометрична система с възможности за изследване на взаимодействия, структурни и посттранслационни модификации при нативни протеини. Широк масов обхват (до 20 000 m/z) и висока точност на измерваните маси.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят е определил финансов лимит в размер на 1171345,00лв. без ДДС