00500-2014-0003
Технически редакции | ||
17.03.2014 14:05 ч. : | 17/03/2014 13:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.03.2014 14:05 ч. : | 17/03/2014 13:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
Услуги
Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277
Място/места за контакт: Централен офис в град Габрово, ул."Бодра смяна" № 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.centralbalkan.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
„Мерки за информация и публичност” по Проект № DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка е свързана с възлагане на дейностите по осигуряване на информация и публичност и визуализация предвидени в рамките на Проект DIR-5113325-12-109 “Централен Балкан – парк за всички”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.” Чрез предвидените дейности за информация и публичност се цели популяризирането на проекта на всички етапи от изпълнението му. Цялата кампания е насочена към широката общественост, медиите и заинтересованите страни с цел информираност, прозрачност на изпълнението, популяризиране постигнатите ползи и ефекти от изпълнението на проекта и осигуряване на подходящи медийни средства за мултиплициране на постигнатите резултатите. Кампанията има за цел да отчете приноса на Европейския съюз и държавния бюджет за осигуряване на условия за прилагане на качествени, съгласувани и ефективни политики по опазване на околната среда.Избраният изпълнител ще подпомага бенефициента за изпълнение на неговите задължения за информиране на обществеността и осигуряване на публичност на предоставената безвъзмездна финансова помощ от Европейския социален фонд и държавния бюджет, чрез стриктно спазване на Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” и посочените в тях за визуализиране задължителни елементи.
79800000 (QB51) , 79952000 (QB51) , 92111260 (QB51) , 45233290 (QB51)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изработка и поставяне на билбордове 21 Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели 21 Изработване на банери 2 Изработване на информационни стикери 1000 Изработване на административна бланка 2000 Изработване на покани 1000 Изработване на папки 1000 Изработване на бележници 1000 Изработване на химикалки 1000 Изработване на термочаша 500 Изработване на хартиена торбичка 500 Изработване на брошури Първи вид 1000 Изработване на брошури Втори вид 1000 Изработване плакати Първи вид 500 Изработване плакати Втори вид 500 Комплектоване на Промоционални пакети 500 Организиране и провеждане на събития 4 Церемонии 2 Заснемане на промоционален филм 1 бр. Мултиплициране на промоционален филм тираж 300 бр. Публикуване на прес-съобщения 10
НЕ
НЕ
31.03.2015 г.
1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума — внася се по набирателна сметка на Възложителя IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC SOMBBGSF при Общинска банка, клон Габрово, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в процедура с предмет: „Мерки за информация и публичност” . б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Дирекция „Национален парк Централен Балкан”- Габрово, съгласно образец (Приложение №11) към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. * Участниците следва ди представят гаранция за участие в размер на 2570,00 (две хиляди петстотин и седемдесет) лева. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка, и в случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. 2.Участникът, определен за изпълнител представя Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранциите за изпълнение - парична сума - внася се по набирателната сметка, посочена в т 1.а) или банкова гаранция. Условията на гаранцията следва да са съгласно образец към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува.Гаранцията за изпълнение се освобождава след приключване на дейностите по договора с участника, определен за изпълнител. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е под формата на банкова гаранция, е в рамките на 30 календарни дни след приключване изпълнението на договора.
1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще изплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ изпълнението на отделните дейности от предмета на договора с отделни възлагателни писма. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е длъжен да възложи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ работа по всяка една от планираните дейности по ПРОЕКТА, предвидени в ценовото предложение. 2. Други разходи извън посочените в т. 1 няма да бъдат одобрени за плащане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В цената по договора не е включен данък добавена стойност. Данъкът трябва да бъде начислен от Изпълнителя и платен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е регистриран по ЗДДС. 3. Възнаграждението ще се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: - Междинни плащания /Поетапни плащания за всяка изпълнена дейност, съгласно „Техническа спецификация”. Всяко плащане ще се извършва в срок до 20 календарни дни след приемането на изпълнението на съответната дейност, съгласно Раздел XI от договора и издадена фактура по единични цени съгласно ценовата оферта. - Окончателно плащане, което ще бъде изплатено в срок до 20 календарни дни след подписването на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнените, но не разплатени дейности и услуги по договора.
НЕ
1.Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата обществена поръчка се представлява от управителя/управителите си или от специално упълномощени с пълномощно лица.2.Съгласно чл.47, ал. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е:2.1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от НК;б) подкуп по чл.301-307 от НК;в) участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;г) престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;д) престъпление против стопанството по чл. 219-252 от НК;2.2. Oбявен в несъстоятелност;2.3.В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.3.Съгласно чл.47, ал.2. т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, който е:3.1.В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;3.2.Лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с осигуряване на информация и публичност съгласно чл.47, ал.2, т.2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура.3.3. Виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение.3.4.Има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.3.5. Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 3.6.Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.Когато участниците са юридически лица, изискванията по т.2.1. и по т.3.2 и 3.6 от Условията за участие, се прилагат в съответствие с чл.47 ал.4 от ЗОП.4. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници:4.1 При които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;4.2.Които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.5.Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по т.2.1-2.3. или 3.1-3.6.6.От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в документацията за участие при спазване на редът по чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП.
За юридическите лица (само които не са представили ЕИК и за които данните не са достъпни в Търговския регистър): 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011, 2011 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че към датата на подаване на офертата, участниците нямат изготвен и приет (заверен) годишен финансов отчет за 2013 г., представят предварителен ОПР и счетоводен баланс за тази финансова година, като изрично посочат това обстоятелство. За физическите лица: 3. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.) 4.Информация за оборота от услугите, предмет на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си (чл. 50, ал. 1, т. 3 ЗОП)
За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата, участникът следва да е реализирал общ оборот (или приходи - по отношение на физическите лица) за последните 3 (три) години - 2011 г, 2012 г. и 2013 г., не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева, без ДДС, от които не по-ниско от 100 000 (сто хиляди) лева, без ДДС – от всякакви дейности и услуги за осигуряване на информация и публичност. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според вида и дела на участие на подизпълнителя.
1. Списък на основните договори /от дейности сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните 3 години считано от датата, посочена в обявлението за краен срок за подаване на оферти, с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение№ 6); Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени копия на препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите. 2. Списък на персонала на участника, който ще изпълнява дейността с посочени: задача по проекта, име, образование, общ професионален опит, специфичен опит, ключови компетентности по проекта с място и период на придобиване съгласно образец 3. Автобиографии (СV), копия от дипломи, сертификати, препоръки за добро изпълнение от възложители, включващи кратко описание на ангажимента, период на изпълнение и лице за обратна връзка, доказващи посочените в автобиографиите обстоятелства (Приложение № 6а)
1. Участникът (сумарно консорциумът/обединението) следва да е изпълнил минимум един договор, сходен с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години считано от датата, посочена в обявлението за краен срок за подаване на оферти). Под "сходни договори" се разбират договори, свързани с всякакви дейности и услуги за осигуряване на информация и публичност; 2.Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на договора, обхващащ не по-малко от следните позиции: 1.Ръководител на екипа; 2.Технически експерт – един 3.Организационни експерти – двама Критерии за допустимост за ръководител на екипа: • Образование: висше - магистърска степен • Професионален опит в областта на PR и/или журналистика и/или информация и публичност - не по-малко от 5 години • Опит в управлението на проекти - не по-малко от 2 проекта • Опит в организиране/изпълнение на събития, подготовка нa промоционални материали, информационни кампании, услуги по информация и публичност по оперативни програми. Критерии за допустимост на технически експерт: • Образование: висше - бакалавърска степен • Опит в областта на графичния дизайн и предпечатна подготовка, подготовка на информационни и промоционални материали - не по малко от 3 години Критерии за допустимост на организационните експерти: • Образование: висше - бакалавърска степен • Опит в изпълнение на проекти - не по-малко от 1 проект • Опит в организиране/изпълнение на събития, подготовка на промоционални материали, информационни кампании, услуги по информация и публичност по Оперативни програми. Поне един от организационните експерти задължително трябва да има професионален опит в производството на документални, игрални и/или рекламни филма.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово Документация за участие може да се получи от Дирекция „Национален парк Централен Балкан”- Габрово гр.Габрово,п.к. 5300, ул. „Бодра смяна” 3, ПК 80,етаж.3, стая 301 или по куриер за сметка на желаещия.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
ДА
Проект "Централен Балкан - парк за всички" по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."
Достъп до докуметацията за участие в процедурата по електорен път е предоставен на интернет страницата на Д "НП Централен Балкан" www.centralbalkan.bg – (Администр /Управление/Обяви,конкурси,Ебществени поръчки/Обществени поръчки)
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
17.03.2014 г.