Версия за печат

02305-2014-0001

BG-Габрово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДПП "Българка", ул."Чардафон" № 1, За: инж. Али Алиев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 808857, E-mail: dppbulgarka@abv.bg, Факс: 066 808857

Място/места за контакт: ДПП "Българка"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ppbulgarka.net.

Адрес на профила на купувача: www.ppbulgarka.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПРЕДМЕТ: „ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ФОТОВОЛТАИЧНА ИНСТАЛАЦИЯ ПО ПРОЕКТ ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИ ЗА УСТРОЙСТВО И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРИРОДЕН ПАРК „БЪЛГАРКА” ОБОСОБЕНО В СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация на фасадата на „Детски занимателен център” в офис сградата на ДПП „Българка”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация - Стационар за мониторинг на значими видове в м.”Потока”;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Място на изпълнение на поръчката: 1. За обособена позиция № 1 - Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Република България, като доставката и монтажът е на фасадата на „Детски занимателен център” в офис сградата на ДПП „Българка”. 2. За обособени позиция - Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Република България, като доставката и монтажът е на „Стационар за мониторинг на значими видове” в м.”Потока”;
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е: „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация по проект „Изпълнение на дейности за устройство и управление на ПП „Българка”. Обособено в следните позиции: Обособена позиция № 1 – „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация на фасадата на „Детски занимателен център” в офис сградата на ДПП „Българка”; Обособена позиция № 2 – „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация - Стационар за мониторинг на значими видове в м.”Потока” по проект: Проект № DIR-5113326-8-102 „Изпълнение на дейности за устройство и управление на Природен парк „Българка”, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5113326–С–002 по Оперативна програма «Околна среда 2007-2013 г.», съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на ЕС, Приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”, съгласно Технически спецификации, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09331200

Описание:

Слънчеви фотоволтаични модули

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1 – „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация на фасадата на „Детски занимателен център” в офис сградата на ДПП „Българка” - 1.Изпълнителят следва да извърши следното: Доставка и монтаж на автономна фотоволтаична система реализирана с 30 /тридесет/ бр. силициеви фотоволтаични модули с обща мощност 7,0 kWp, и свързани към тях два броя фотоволтаични зарядни устройства за заряд на 4 /четири/ бр. акумулатори с капацитет 185 Ah. Акумулираната енергия се преобразува посредством инвертор XTH 6000. Монтира се разпределително табло за защита на ел.инсталацията. Системата е опроводена с медни проводници с нужното сечение. Изпълнява се конструкция за монтаж на модулите. Демонтаж на луминисцентни осветителни тела и монтаж на нови енергоспестяващи осветителни тела тип „Луна” 2х26W и на пана за окачен таван. 2.Фотоелектрически устройства и стандартните слънчеви елементи трябва да отговарят на: БДС EN 60904-2:2007 3. Осветителните тела трябва да бъдат в съответствие с: БДС EN 60598-1:2006, 2008 Лампи по: БДС EN 61195:2002 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация - Стационар за мониторинг на значими видове в м.”Потока” 1. Изпълнителят следва да извърши следното: Доставка и монтаж на автономна фотоволтаична система реализирана с 30 /тридесет/ бр. силициеви фотоволтаични модули с обща мощност 7,5 kWp, и свързани към тях два броя фотоволтаични зарядни устройства за заряд на 4 /четири/ бр. акумулатори с капацитет 185 Ah. Акумулираната енергия се преобразува посредством инвертор XTH 6000. Монтира се разпределително табло за защита на ел.инсталацията. Системата е опроводена с медни проводници с нужното сечение. Изпълнява се конструкция за монтаж на модулите. 2.Фотоелектрически устройства и стандартните слънчеви елементи трябва да отговарят на: БДС EN 60904-2:2007

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Важи за обособена позиция № 1 и 2: Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 400 лв. /четиристотин лева/, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 2% /два процента/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на на РДГ – Велико Търново: Банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК BIC: UNCRBGSF IBAN: BG84UNCR75273341053636 Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя, при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ (Важи за обособени позиции № 1 и № 2) Начинът на плащане е уреден и подробно описан в проекта на договор, приложен към настоящата документация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1.1. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението представят документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 1.1.2. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 1.1.3. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. В случай, че по отношение на участник бъде констатирано неизпълнение по т.1.1. участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.2. Подизпълнители. Участникът е длъжен да заяви дали за изпълнение на поръчката ще ползва подизпълнители. Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и самият участник, съобразно вида и дела на участието му. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. За действията, бездействията и работата на подизпълнителите отговаря изпълнителят. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 от ЗОП (копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5) се представят за всеки един от тях поотделно, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че по отношение на участник и/или посочен подизпълнител бъде констатирано неизпълнение по настоящата точка, то този участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта, съдържаща декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - Образец № 1; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата - Образец № 2; 3.Информация за общия оборот и оборота на стоки предмета на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) - Образец № 3 4.Справка - декларация на основните договори с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура - Образец № 4; 5. Списък с експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката - Образец № 5; 6. Декларация по 47, ал. 1, т.1, б. „а – д”, ал.2, т. 5 и ал.5, т.1 от ЗОП - Образец № 6 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Образец № 7; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - Образец № 8; 9. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител - Образец № 9; 10. Образец на Автобиография на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката- Образец № 10; 11. Банкова гаранция за участие - Образец № 11; 12. Банкова гаранция за изпълнение - Образец №12; 13. Техническа оферта - Образец № 13; 14. Ценово предложение - Образец № 14; 15. ПРОЕКТ НА ДОГОВОР; 16. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура /в оригинал/; 17. Документ за закупена документация за участие; Пълен електронен достъп до документацията за участие, както и до постъпили запитвания от Участници и съответно разясненията на Възложителя, е осигурен на www.www.ppbulgarka.net
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Информация за общия оборот и оборота на стоки предмет предмет на поръчката (по съответната обособена позиция, за която участниците подават оферта) за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 3). Участниците следва да докажат оборотите за обособената позиция за която участват, за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейносттта си. Участниците прилагат към офертата си отделна информация за общия оборот и оборота на стоки предмет на съответната обособена позиция за всяка обособена позиция за която участват. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответсва на изискването съобразно вида и дела на участието си.
Минимални изисквания: - За обособена позиция № 1 - Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), не по-малко от 80 000 лв. /осемдесет хиляди лева/. - За обособена позиция № 1 - Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), не по-малко от прогнозната стойност на поръчката за «Обособена позиция» № 1 - 40 000 лв. /четиридесет хиляди лева/. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от дейности по доставка и монтаж на фотоволтаични инсталации. - За обособена позиция № 2 - Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), не по-малко 80 000 лв. /осемдесет хиляди лева/. - За обособена позиция № 2 - Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), не по-малко от прогнозната стойност на поръчката за Обособена позиция» № 2 – 40 000 лв. /четиридесет хиляди лева/. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от дейности по доставка и монтаж на фотоволтаични инсталации. В случай, че участник подава оферти за обособени позиции № 1 и № 2, то изискването за общ оборот се прилага "сумарно", тоест участникът следва да има оборот в размер на минимум 160 000 /сто и шестдесет хиляди/ лв. за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.). В случай, че участник подава оферти за обособени позиции № 1 и № 2, то изискването за оборот от сходни с предмета на поръчката услуги се прилага "сумарно", тоест участникът следва да има оборот в размер на минимум 80 000 /осемдесет хиляди/ лв. от дейности по доставка и монтаж на фотоволтаични инсталации за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване изпълнението на изискването за минимум три договора за доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката. участникът представя Списък-декларация на основните договори за услуги с предмет сходен с предмета на поръчката (за съответната обособена позиция за която участва), изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите – Образец № 4. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение към всеки посочен в списъка договор, посочени от участника в Образец № 4. Препоръките трябва да са надлежно оформени и да съдържат информация за срока на изпълнение на договора. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответсва на изискването съобразно вида и дела на участието си. 2. За доказване на опита експертът следва да представи: автобиография; диплома за завършено образование; копие на трудова/служебна книжка и/или възложени граждански договори и др., удостоверяващи професионален опит в целевата област. В случай че участник подава оферта за обособени позиции № 1 и № 2, той може да предложи едно и също лице за изпълнение на отделните позиции. Участникът представя декларация по образец № 10 - Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит (автобиография по образец № 5, трудови/осигурителни книжки, дипломи и референции, доказващи съответствието с изискванията на възложителя, декларация за ангажираност с изпълнение на договора от всеки един експерт, съдържаща се в автобиографията).
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, имат опит в изпълнението на минимум три договора за доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори за извършване на дейности доставка и монтаж на фотоволтаични инсталации. В случай че участник подава оферти за обособени позиции № 1 и № 2, то изискването за изпълнени договори не се прилага "сумарно", тоест участникът следва да има изпълнени успешно минимум три договора с предмет извършване на дейности доставка и монтаж на фотоволтаични инсталации. 2. Участникът трябва да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на услугите, нужни за качественото изпълнение на поръчката. Екипът следва да включва минимум следните специалисти: За обособени позиции № 1 и № 2 В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: Участникът следва да разполага с минимум един експерт както следва: Експерт „Ел. инжинер”, отговарящ на следните минимални изисквания: - образователно-квалификационна степен минимална „магистър”; - професионален опит – минумум 3 /три/ години по специалността.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: В1 е показател “Предложена цена”; тежест: 2
Показател: В2 е показател „Гаранционен срок“; тежест: 4
Показател: В3 е показател „Срок за доставка” ; тежест: 4

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да получат документацията за участие в процедурата срещу представен документ за заплащане на нейната цена в размера, посочен в настоящото Обявление по сметка на ДПП «Българка»: Банка ОББ АД- клон Габрово, BG97UBBS80023106232907, BIC: UBBSBGSF При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

ДПП "Българка" - гр. Габрово ул."Чардафон" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект № DIR-5113326-8-102 „Изпълнение на дейности за устройство и управление на Природен парк „Българка”, съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5113326–С–002 по Оперативна програма «Околна среда 2007-2013 г.», съ-финансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на ЕС, Приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие”.

VI.3) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката (за обособени позиции № 1 и № 2) 1. Срокът за изпълнение на възложената обществена поръчка е не повече от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от издаване на Протокол за откриване на строителна площадка - Акт Образец № 2, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Срокът за изпълнение на поръчката изтича с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт образец № 15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. * Забележка: За Обособена позиция № 2 съставянето на Протокол за откриване на строителна площадка - Акт Образец № 2, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, ще бъде изпълнено след подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт образец № 15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Пълен електронен достъп до документацията за участие, както и до постъпили запитвания от Участници и съответно разясненията на Възложителя, е осигурен на www.www.ppbulgarka.net

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация на фасадата на „Детски занимателен център” в офис сградата на ДПП „Българка”;
1) Кратко описание

„Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация на фасадата на „Детски занимателен център” в офис сградата на ДПП „Българка”, съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09331200

Описание:

Слънчеви фотоволтаични модули

3) Количество или обем

1.Изпълнителят следва да извърши следното: Доставка и монтаж на автономна фотоволтаична система реализирана с 30 /тридесет/ бр. силициеви фотоволтаични модули с обща мощност 7,0 kWp, и свързани към тях два броя фотоволтаични зарядни устройства за заряд на 4 /четири/ бр. акумулатори с капацитет 185 Ah. Акумулираната енергия се преобразува посредством инвертор XTH 6000. Монтира се разпределително табло за защита на ел.инсталацията. Системата е опроводена с медни проводници с нужното сечение. Изпълнява се конструкция за монтаж на модулите. Демонтаж на луминисцентни осветителни тела и монтаж на нови енергоспестяващи осветителни тела тип „Луна” 2х26W и на пана за окачен таван. 2.Фотоелектрически устройства и стандартните слънчеви елементи трябва да отговарят на: БДС EN 60904-2:2007 3. Осветителните тела трябва да бъдат в съответствие с: БДС EN 60598-1:2006, 2008 Лампи по: БДС EN 61195:2002

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката (за обособени позиции № 1 и № 2) 1. Срокът за изпълнение на възложената обществена поръчка е не повече от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от издаване на Протокол за откриване на строителна площадка - Акт Образец № 2, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2.Срокът за изпълнение на поръчката изтича с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт образец № 15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация - Стационар за мониторинг на значими видове в м.”Потока”;
1) Кратко описание

„Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация - Стационар за мониторинг на значими видове в м.”Потока”, съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09331200

Описание:

Слънчеви фотоволтаични модули

3) Количество или обем

1. Изпълнителят следва да извърши следното: Доставка и монтаж на автономна фотоволтаична система реализирана с 30 /тридесет/ бр. силициеви фотоволтаични модули с обща мощност 7,5 kWp, и свързани към тях два броя фотоволтаични зарядни устройства за заряд на 4 /четири/ бр. акумулатори с капацитет 185 Ah. Акумулираната енергия се преобразува посредством инвертор XTH 6000. Монтира се разпределително табло за защита на ел.инсталацията. Системата е опроводена с медни проводници с нужното сечение. Изпълнява се конструкция за монтаж на модулите. 2.Фотоелектрически устройства и стандартните слънчеви елементи трябва да отговарят на: БДС EN 60904-2:2007

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 30
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката (за обособени позиции № 1 и № 2) 1. Срокът за изпълнение на възложената обществена поръчка е не повече от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от издаване на Протокол за откриване на строителна площадка - Акт Образец № 2, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Срокът за изпълнение на поръчката изтича с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт образец № 15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. * Забележка: За Обособена позиция № 2 съставянето на Протокол за откриване на строителна площадка - Акт Образец № 2, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, ще бъде изпълнено след подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт образец № 15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.