Версия за печат

00085-2014-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" №3, За: Елисавета Михайлова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9225504

Място/места за контакт: Отдел Логистика- ВМА София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: www.vma.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул."Св.Г.Софийски"№3, За: Виолета Николчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: Деловодство на ВМА София, ет.2

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Периодични доставки на постелъчен инвентар за клиники, операционно бельо и облекло, медицинско облекло и обувки, работно облекло за Бърза помощ и шофьори, и хавлиени изделия за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на ВМА София и подразделенията й в страната- болниците във Варна, Пловдив, Плевен и санаториумите в гр. Банкя, Хисаря, Поморие и Наречен.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на постелъчен инвентар за клиники, операционно бельо и облекло, медицинско облекло и обувки, работно облекло за Бърза помощ и шофьори, и хавлиени изделия за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции, както следва: І поз.- Постелъчен инвентар за клиники ІІ поз.- Операционно бельо и облекло ІІІ поз.- Работно облекло за клиники ІV поз.- Работни дрехи за ОБМП-Бърза помощ и шофьори V поз.- Работни обувки за медицински персонал VІ поз.- Хавлиени изделия съгласно Техническо задание- Приложение №1, неразделна част от Документацията. Количествата на изделията, посочени в Приложение № 1 са ориентировъчни и се доставят от Изпълнителя по писмена Заявка на Възложителя според финансовите средства и потребностите му, съобразени с МЗ № ОХ- 73 / 01.02.2011 г. Предметът на поръчката включва всички дейности във връзка с доставката на обособените позиции до крайния получател - Вещеви склад на Възложителя на територията на ВМА. Доставките се изпълняват след писмена Заявка от Възложителя за съответното количество и номенклатурна позиция. Всички техническите изискванията за изпълнение на поръчката са подробно посочени в Техническото задание - Приложение № 1, както следва: За обособена позиция 1- Приложение № 1.1 За обособена позиция 2- Приложение № 1.2 За обособена позиция 3- Приложение № 1.3 За обособена позиция 4- Приложение № 1.4 За обособена позиция 5- Приложение № 1.5 За обособена позиция 6- Приложение № 1.6

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39512000, 39518000, 33199000, 18813000, 18810000, 19242000, 18314000

Описание:

Спално бельо
Болнично бельо
Работно облекло за медицински персонал
Обувки с горна част от естествена кожа
Обувки, с изключение на спортни или предпазни
Хавлиена тъкан
Халати за баня

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчни количества, съгласно Техническо задание по Приложение №1 за всички обособени позиции.

Стойност, без да се включва ДДС
390000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

В офертата си всеки участник трябва да представи гаранция за участие, както следва: - за позиция І – 1200 лв. /хиляда и двеста лв./; - за позиция ІІ –600 лв. /шестотин лв./; - за позиция III – 950 лв. /деветстотин и петдесет лв./; - за позиция ІV - 150 лв. /сто и петдесет лв./; - за позиция V – 750 лв./седемстотин и петдесет лв./; - за позиция VІ - 250 лв. /двеста и петдесет лв./ със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал да е придружен със списък на позициите, за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва позиция, размер на внесена гаранция за участие по позиции и общата сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по позициите, за които участникът подава оферта. Определеният за изпълнител участник при сключване на договора трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на сключения договор без ДДС, със срок на валидност – до 1 /един/ месец след приключване на изпълнението му. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя Когато гаранцията за участие се представя като парична сума, в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в процедура, открита с Решение № ...............за позиция №..... и наименование” (посочват се № и дата на решението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка и позицията, за която се участва). Парична сума преведена по банкова сметка на ВМА: IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01; BIC - BNBGBGSD Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът на гаранцията може да се удължава при постъпване на обосновано искане на възложителя. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява при условията на чл. 61 и 62 от ЗОП. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение е по договор за обществена поръчка, възложена след процедура, открита с Решение № ............... за позиция №..... и наименование” (посочват се № и дата на решението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка и позицията, за която се участва). Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най- малко 1 (един) месец след изтичане на срока на изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: по банков път с платежно нареждане по банкова сметка на Продавача, в срок до 60 /шестдесет/ дни след предаване на стоките и представяне на Оригинална фактура за стойността на доставката и Приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Общи изисквания: В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на изискванията от Възложителя, посочени в обявлението и в документацията за участие. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2 и 3, и ал. 5 от ЗОП. Необходими документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец №1 (оригинал). В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), включително относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. 2. Оферта по Образец №2 (оригинал). 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат и удостоверения за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие). ЧЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедура е ЧФ или ЮЛ или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация, респ. ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация и/или ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. 4. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) (нотариално заверено). При участници – обединения, които не са ЮЛ, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, към офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 5. Документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението и в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е ЮЛ) – оригинал или нотариално заверено копие. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“ и ал. 5, т. 1 от ЗОП, попълнена по Образец №5 (оригинал). 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец № 6 (оригинал). 8. Оторизационно писмо от производителя или еквивалентен документ за извършване на доставки, включващи предмета на настоящата поръчка и валидно към датата на търга. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по Образец № 7 (оригинал), само когато участникът е заявил участие на подизпълнители). 10. Документ за гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 11. Участникът прилага сертификати, протоколи от изпитване или други еквивалентни документи за доказване на съответствието на приложените образци с изискванията на Възложителя. 12. Участникът предоставя каталози, мостри и образци, според изискванията на Възложителя от документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за оборота от дейности, сходни с предмета на обществената поръчка за 2010, 2011 и 2012 г. или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът представя информация за оборота по предмета на поръчката по Образец №8 от документацията. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) от доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, за съответната обособена позиция в размер на: - за позиция І - за последните 3/три години, не по-малко от 120 000 лв. без ДДС; - за позиция ІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 60 000 лв. без ДДС; - за позиция ІІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 95 000 лв. без ДДС; - за позиция ІV – за последните 3/три години не по-малко от 15 000 лв. без ДДС; - за позиция V - за последните 3/три години, не по-малко от 75 000 лв. без ДДС; - за позиция VІ – за последните 3/три години, не по-малко от 25 000 лв. без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Представен от участника списък по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за основните договори, сходни с предмета на обществената поръчка (Образец № 9), към който се прилагат референции (препоръки за добро изпълнение) за включените в списъка договори (минимум 3 бр.). 2. Мострите се представят в запечатани кашони с приложен опис, като на всяка мостра се отбелязва поредния номер от Техническата спецификация по Приложение №1. Списъкът с номенклатурните единици от позициите, придружаващ мострите, да бъде изготвен в 3 екземпляра /един приложен в плик №1 към офертата, един към мострите и един за участника/. 3. Представено от участника валидно към датата на търга и с период на действие не по-малък от периода на договора оторизационно писмо от производителя и включващо цялата номенклатура от техническата спецификация за обособената/ите позиция/и, за която/ито участва. Чуждестранни участници представят заверено от тях копие на удостоверението за регистрация за извършване дейността по предмета на поръчката или еквивалентен документ. 4. Декларация за уверение, свободен текст, подписана и подпечатана от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка, като през последните (три) години, считано до датата на подаване на съответната оферта трябва да е изпълнил най-малко 3 (три) договора със сходен предмет. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. 2. Участниците представят каталози, снимки, мостри или друго описание на предлаганите изделия, както и сертификати и протоколи за изпитване /по обособените позиции, за които участват/ от сертифицирани за това лаборатории, от които да са видни наименованието /вида/, характеристиките, качеството и произхода на предлаганите стоки, или техническо досие на производител или сертификати, издадени от признат орган. 3. Участникът да е производител или упълномощен дистрибутор на производителя за извършване на доставки, предмет на настоящата процедура. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася до участника/участниците в обединението, за които от документа за създаване на обединението е видно, че ще изпълняват дейности от предмета на поръчката, изискващи наличието на оторизационно писмо или друг еквивалентен документ. Чуждестранните участници трябва да имат право да извършват дейността по предмета съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 4. Всеки участник да декларира, че ако бъде избран за изпълнител, ще доставя изделията, предмет на обособената/ите позиция/и, със съответните етикети за произход и указания за ползване и начин на поддръжка, съгласно Наредбата за етикетиране на /нехранителни/ стоки.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.04.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.04.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр.София, бул."Св.Г.Софийски"№3,Административна сграда на ВМА, ет.1, зала 10

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначалното отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти- Плик №3 имат представители на участниците /законни или с пълномощно/, на средствата за масово осведомяване, както и представители на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя Профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез Профила си на купувача Възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие /ако има такива/; датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти /Плик №3/, както и тегленето на жребий по чл.71 ал.5 от ЗОП /при възникване на основание за това/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. /чл. 120 ал.5 т.1 от ЗОП/. Жалби срещу действие или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120 ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки на постелъчен инвентар за клиниките на ВМА и подчинените й структури в страната.
1) Кратко описание

Периодични доставки на постелъчен инвентар за клиниките на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание - Приложение №1.1 от документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39512000

Описание:

Спално бельо

3) Количество или обем

Съгласно спецификация по Приложение №1.1 и ориентировъчни количества.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
120000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки на операционно бельо и облекло за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната.
1) Кратко описание

Периодични доставки на операционно бельо и облекло за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.2.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39518000

Описание:

Болнично бельо

3) Количество или обем

Съгласно спецификация по Приложение №1.2. и ориентировъчни количества.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки на медицинско работно облекло за клиниките на ВМА и подчинените й структури в страната
1) Кратко описание

Периодични доставки на медицинско работно облекло за клиниките на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.3.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000

Описание:

Работно облекло за медицински персонал

3) Количество или обем

Съгласно спецификация по Приложение №1.3. и ориентировъчни количества.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
95000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки на работно облекло за ОБМП- Бърза помощ и шофьори за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната
1) Кратко описание

Периодични доставки на работно облекло за ОБМП- Бърза помощ и шофьори за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.4.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33199000, 18110000

Описание:

Работно облекло за медицински персонал
Работно облекло

3) Количество или обем

Съгласно спецификация по Приложение №1.4. и ориентировъчно количество.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки на работни обувки за медицинския персонал във ВМА и подчинените й структури в страната
1) Кратко описание

Периодични доставки на работни обувки за медицинския персонал във ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.5.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18810000, 18813000

Описание:

Обувки, с изключение на спортни или предпазни
Обувки с горна част от естествена кожа

3) Количество или обем

Съгласно спецификация по Приложение №1.5. и ориентировъчни количества.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
75000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Периодични доставки на хавлиени изделия за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната
1) Кратко описание

Периодични доставки на хавлиени изделия за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.6.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

19242000, 18314000

Описание:

Хавлиена тъкан
Халати за баня

3) Количество или обем

Съгласно спецификация по Приложение №1.6. и ориентировъчни количества.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24