00085-2014-0002
Технически редакции | ||
11.03.2014 15:37 ч. : | 11/03/2014 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.03.2014 15:37 ч. : | 11/03/2014 15:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" №3, За: Елисавета Михайлова, Р България 1606, София, Тел.: 02 9225214, E-mail: elisaveta@vma.bg, Факс: 02 9225504
Място/места за контакт: Отдел Логистика- ВМА СофияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: www.vma.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул."Св.Г.Софийски"№3, За: Виолета Николчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: Деловодство на ВМА София, ет.2Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Периодични доставки на постелъчен инвентар за клиники, операционно бельо и облекло, медицинско облекло и обувки, работно облекло за Бърза помощ и шофьори, и хавлиени изделия за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Периодични доставки на постелъчен инвентар за клиники, операционно бельо и облекло, медицинско облекло и обувки, работно облекло за Бърза помощ и шофьори, и хавлиени изделия за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции, както следва: І поз.- Постелъчен инвентар за клиники ІІ поз.- Операционно бельо и облекло ІІІ поз.- Работно облекло за клиники ІV поз.- Работни дрехи за ОБМП-Бърза помощ и шофьори V поз.- Работни обувки за медицински персонал VІ поз.- Хавлиени изделия съгласно Техническо задание- Приложение №1, неразделна част от Документацията. Количествата на изделията, посочени в Приложение № 1 са ориентировъчни и се доставят от Изпълнителя по писмена Заявка на Възложителя според финансовите средства и потребностите му, съобразени с МЗ № ОХ- 73 / 01.02.2011 г. Предметът на поръчката включва всички дейности във връзка с доставката на обособените позиции до крайния получател - Вещеви склад на Възложителя на територията на ВМА. Доставките се изпълняват след писмена Заявка от Възложителя за съответното количество и номенклатурна позиция. Всички техническите изискванията за изпълнение на поръчката са подробно посочени в Техническото задание - Приложение № 1, както следва: За обособена позиция 1- Приложение № 1.1 За обособена позиция 2- Приложение № 1.2 За обособена позиция 3- Приложение № 1.3 За обособена позиция 4- Приложение № 1.4 За обособена позиция 5- Приложение № 1.5 За обособена позиция 6- Приложение № 1.6
39512000, 39518000, 33199000, 18813000, 18810000, 19242000, 18314000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Ориентировъчни количества, съгласно Техническо задание по Приложение №1 за всички обособени позиции.
НЕ
НЕ
24
В офертата си всеки участник трябва да представи гаранция за участие, както следва: - за позиция І – 1200 лв. /хиляда и двеста лв./; - за позиция ІІ –600 лв. /шестотин лв./; - за позиция III – 950 лв. /деветстотин и петдесет лв./; - за позиция ІV - 150 лв. /сто и петдесет лв./; - за позиция V – 750 лв./седемстотин и петдесет лв./; - за позиция VІ - 250 лв. /двеста и петдесет лв./ със срок на валидност, срока на валидност на офертата. Документът за внесена гаранция за участие - в оригинал да е придружен със списък на позициите, за които е внесена гаранция за участие. В списъка се посочва позиция, размер на внесена гаранция за участие по позиции и общата сума, формирана като сбор на всички внесени суми за гаранция за участие по позициите, за които участникът подава оферта. Определеният за изпълнител участник при сключване на договора трябва да представи гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на сключения договор без ДДС, със срок на валидност – до 1 /един/ месец след приключване на изпълнението му. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя Когато гаранцията за участие се представя като парична сума, в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в процедура, открита с Решение № ...............за позиция №..... и наименование” (посочват се № и дата на решението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка и позицията, за която се участва). Парична сума преведена по банкова сметка на ВМА: IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01; BIC - BNBGBGSD Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът на гаранцията може да се удължава при постъпване на обосновано искане на възложителя. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява при условията на чл. 61 и 62 от ЗОП. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва „Гаранция за изпълнение е по договор за обществена поръчка, възложена след процедура, открита с Решение № ............... за позиция №..... и наименование” (посочват се № и дата на решението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка и позицията, за която се участва). Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най- малко 1 (един) месец след изтичане на срока на изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на банковите гаранции са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Начин на плащане: по банков път с платежно нареждане по банкова сметка на Продавача, в срок до 60 /шестдесет/ дни след предаване на стоките и представяне на Оригинална фактура за стойността на доставката и Приемо-предавателен протокол.
НЕ
Общи изисквания: В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на изискванията от Възложителя, посочени в обявлението и в документацията за участие. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2 и 3, и ал. 5 от ЗОП. Необходими документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец №1 (оригинал). В списъка се описват всички представени документи (задължителни и други по преценка на участника), включително относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. 2. Оферта по Образец №2 (оригинал). 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат и удостоверения за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие). ЧЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедура е ЧФ или ЮЛ или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация, респ. ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистрация и/или ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. 4. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) (нотариално заверено). При участници – обединения, които не са ЮЛ, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, към офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 5. Документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението и в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е ЮЛ) – оригинал или нотариално заверено копие. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“ и ал. 5, т. 1 от ЗОП, попълнена по Образец №5 (оригинал). 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец № 6 (оригинал). 8. Оторизационно писмо от производителя или еквивалентен документ за извършване на доставки, включващи предмета на настоящата поръчка и валидно към датата на търга. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по Образец № 7 (оригинал), само когато участникът е заявил участие на подизпълнители). 10. Документ за гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 11. Участникът прилага сертификати, протоколи от изпитване или други еквивалентни документи за доказване на съответствието на приложените образци с изискванията на Възложителя. 12. Участникът предоставя каталози, мостри и образци, според изискванията на Възложителя от документацията за участие.
Информация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за оборота от дейности, сходни с предмета на обществената поръчка за 2010, 2011 и 2012 г. или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът представя информация за оборота по предмета на поръчката по Образец №8 от документацията. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението.
1. Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) от доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, за съответната обособена позиция в размер на: - за позиция І - за последните 3/три години, не по-малко от 120 000 лв. без ДДС; - за позиция ІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 60 000 лв. без ДДС; - за позиция ІІІ - за последните 3/три години, не по-малко от 95 000 лв. без ДДС; - за позиция ІV – за последните 3/три години не по-малко от 15 000 лв. без ДДС; - за позиция V - за последните 3/три години, не по-малко от 75 000 лв. без ДДС; - за позиция VІ – за последните 3/три години, не по-малко от 25 000 лв. без ДДС.
1. Представен от участника списък по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за основните договори, сходни с предмета на обществената поръчка (Образец № 9), към който се прилагат референции (препоръки за добро изпълнение) за включените в списъка договори (минимум 3 бр.). 2. Мострите се представят в запечатани кашони с приложен опис, като на всяка мостра се отбелязва поредния номер от Техническата спецификация по Приложение №1. Списъкът с номенклатурните единици от позициите, придружаващ мострите, да бъде изготвен в 3 екземпляра /един приложен в плик №1 към офертата, един към мострите и един за участника/. 3. Представено от участника валидно към датата на търга и с период на действие не по-малък от периода на договора оторизационно писмо от производителя и включващо цялата номенклатура от техническата спецификация за обособената/ите позиция/и, за която/ито участва. Чуждестранни участници представят заверено от тях копие на удостоверението за регистрация за извършване дейността по предмета на поръчката или еквивалентен документ. 4. Декларация за уверение, свободен текст, подписана и подпечатана от участника.
1. Участникът трябва да има опит в изпълнение на доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка, като през последните (три) години, считано до датата на подаване на съответната оферта трябва да е изпълнил най-малко 3 (три) договора със сходен предмет. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението. 2. Участниците представят каталози, снимки, мостри или друго описание на предлаганите изделия, както и сертификати и протоколи за изпитване /по обособените позиции, за които участват/ от сертифицирани за това лаборатории, от които да са видни наименованието /вида/, характеристиките, качеството и произхода на предлаганите стоки, или техническо досие на производител или сертификати, издадени от признат орган. 3. Участникът да е производител или упълномощен дистрибутор на производителя за извършване на доставки, предмет на настоящата процедура. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася до участника/участниците в обединението, за които от документа за създаване на обединението е видно, че ще изпълняват дейности от предмета на поръчката, изискващи наличието на оторизационно писмо или друг еквивалентен документ. Чуждестранните участници трябва да имат право да извършват дейността по предмета съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 4. Всеки участник да декларира, че ако бъде избран за изпълнител, ще доставя изделията, предмет на обособената/ите позиция/и, със съответните етикети за произход и указания за ползване и начин на поддръжка, съгласно Наредбата за етикетиране на /нехранителни/ стоки.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр.София, бул."Св.Г.Софийски"№3,Административна сграда на ВМА, ет.1, зала 10
Право да присъстват при първоначалното отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти- Плик №3 имат представители на участниците /законни или с пълномощно/, на средствата за масово осведомяване, както и представители на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя Профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез Профила си на купувача Възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие /ако има такива/; датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти /Плик №3/, както и тегленето на жребий по чл.71 ал.5 от ЗОП /при възникване на основание за това/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. /чл. 120 ал.5 т.1 от ЗОП/. Жалби срещу действие или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120 ал.7 от ЗОП.
11.03.2014 г.
Периодични доставки на постелъчен инвентар за клиниките на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание - Приложение №1.1 от документацията.
39512000
Описание:
Съгласно спецификация по Приложение №1.1 и ориентировъчни количества.
Периодични доставки на операционно бельо и облекло за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.2.
39518000
Описание:
Съгласно спецификация по Приложение №1.2. и ориентировъчни количества.
Периодични доставки на медицинско работно облекло за клиниките на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.3.
33199000
Описание:
Съгласно спецификация по Приложение №1.3. и ориентировъчни количества.
Периодични доставки на работно облекло за ОБМП- Бърза помощ и шофьори за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.4.
33199000, 18110000
Описание:
Съгласно спецификация по Приложение №1.4. и ориентировъчно количество.
Периодични доставки на работни обувки за медицинския персонал във ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.5.
18810000, 18813000
Описание:
Съгласно спецификация по Приложение №1.5. и ориентировъчни количества.
Периодични доставки на хавлиени изделия за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната, съгласно Техническо задание по Приложение №1.6.
19242000, 18314000
Описание:
Съгласно спецификация по Приложение №1.6. и ориентировъчни количества.