Версия за печат

00954-2014-0003

BG-Златарица: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Конакчиева - директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на СМР на обекти: 1. „Основен ремонт на път № VTR 3166/VTR1162/ Равново - Дединци"; 2. „Основен ремонт на път № VTR 2180 /І-4, Велико Търново - Антоново/ - Добри дял – границата на община /Лясковец – Златарица/ - Родина-/ІІІ-4004/"; 3. „Основен ремонт на път № VTR 1161 /ІІІ-4004, Горско Ново село - Златарица/-Росно-Калайджии-Средно село-Дълги припек"; 4. „Основен ремонт на път VTR 1160 /ІІІ-4004/ Горско Ново село-Сливовица-/ІІІ-4082/”. 5. „Текущ ремонт и поддържане на път ІІІ-4004 от км. 16+420 до км. 20+350 и път ІІІ-5301 от км. 7+940 до км. 9+414”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Златарица, област Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител на СМР на обекти: 1. „Основен ремонт на път № VTR 3166/VTR1162/ Равново - Дединци"; 2. „Основен ремонт на път № VTR 2180 /І-4, Велико Търново - Антоново/ - Добри дял – границата на община /Лясковец – Златарица/ - Родина-/ІІІ-4004/"; 3. „Основен ремонт на път № VTR 1161 /ІІІ-4004, Горско Ново село - Златарица/-Росно-Калайджии-Средно село-Дълги припек"; 4. „Основен ремонт на път VTR 1160 /ІІІ-4004/ Горско Ново село-Сливовица-/ІІІ-4082/”. 5. „Текущ ремонт и поддържане на път ІІІ-4004 от км. 16+420 до км. 20+350 и път ІІІ-5301 от км. 7+940 до км. 9+414”, съгласно техническа спецификация и описание предмета на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествените сметки са посочени в Пълното описание на предмета на поръчката, част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
132586.67 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 132586.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Размерът на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП е 1000,00 (хиляда) лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: a) Банкова гаранция за участие, в която изрично е посочен нейният предмет. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да е не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. б) Документ (оригинал или заверено от участника копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие съгласно чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите на чл. 61, ал. 1 от ЗОП, респ. да я усвои в случаите по чл. 61, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора се определя в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: а) Банкова гаранция за изпълнение, в която изрично е посочен предмета на обществената поръчка. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение е крайния срок на договора. б) Документ (оригинал или заверено от изпълнителя копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приключване на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде задържана и след определения срок, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от бюджета на Община Златарица чрез целева субсидия от Министерство на финансите и Споразумителен протокол за съвместно финансиране на поддържането на републиканските пътища в чертите на град Златарица. Плащане - 100 % от извършените СМР в срок до 60 (шестдесет) дни след подписване на протокол за приемане на действително извършените СМР и издаване на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ / ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в откритата процедура може да бъде физическо лице или юридическо лице. Участници в процедурата могат да бъдат лица, за които не са налице условията на чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, както и други подробно посочени по вид и съдържание в Указанията за подготовка на офертата. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, при който има наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта за участие в открита процедура по ЗОП, изготвена в съответствие с Образец № 1 към документацията. 3. Административни сведения за участника, изготвен съгласно Образец № 2 към документацията. 4. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, тези документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, тези документи се представят от всеки подизпълнител. 5. При участници обединения – споразумение, подписано от всички членове на обединението, като задължително се посочва лицето, което има право да извършва действия от името и за сметка на обединението. Представя се нотариално заверено копие на споразумението. 6. Копие от документ за регистрация по ЗДДС, ако е приложимо. 7. Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин). Когато участникът e обединение, достатъчно е само един от участниците в него да представи такъв документ. 8. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 3 от документацията за поръчката. 9. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 4 от документацията за поръчката. 10. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 5 от документацията за поръчката. 11. Информация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, които ще участват в поръчката, делът на тяхното участие и дейността, която ще извършват, в случаите когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изготвена по образец от документацията за поръчката – по Образец № 6 към документацията. 12. Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката, изготвена по образец от настоящата документация – по Образец № 7 към документацията /ако е приложимо/. 13. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП - по Образиц № 8 към документацията. 14. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника, съгласно ІІІ.2.2 от настоящото обявление. 15. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника, съгласно ІІІ.2.3 от настоящото обявление. 16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - по Образец № 11 към документацията. 16. Документ за закупена документация за участие – заверено копие. 17. Изрично нотариално заверено пълномощно (оригинал или нотариално заварено копие) относно лицето/лицата, подписали офертата, в случай, че същият не е подписан от законния представител на участника ІІ. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Образец № 9 към документацията за обществената поръчка ІІІ. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - Образец № 10 към документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП: 1. Информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има сумарен минимален оборот за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) от строителство в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. В случай, че участникът е обединение, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г.), придружен от препоръки /референции/ за добро изпълнение за най-важните строителни обекти.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен минимум един договор за строителство, аналогичен с предмета на поръчката, за която участва за последните пет години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г.). Това изискване се доказва с препоръки (референции) за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Средно претеглена цена за 1 квадратен метър.; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на СМР на поръчката.; тежест: 35
Показател: Размер на предложената от участника неустойка при лошо или частично изпълнение на СМР.; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането и получаването на документацията за участие в откритата процедура се извършва в Информационния център на Община Златарица срещу платена сума в размер на 30,00 (тридесет) лева без включен ДДС. Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки". Документацията може да се получи по пощата след представяне на документ за закупена документация по сметка: IBAN: BG81CECB9790 8459 473000, BIC: CECBBGSF, КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 447000, Ц К Б - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Община Златарица, етаж трети, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ