Версия за печат

00087-2014-0033

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Диана Иванова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фрон офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за СМР за възстановяване на фонтан и водна каскада, водна каскада в детски сектор, ВиК по проект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване” по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PО001/1.4-09/2012/0034

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на изпълнител за СМР на фонтан и водна каскада, водна каскада в детски сектор, ВиК по проект: „Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване”, със съответните части: "ВиК, вкл. пътни работи", „Конструктивни”, „Архитектурно-технологична”, „Черпателен резервоар”, „Геодезия” и „Ел.захранване на помпени станции” Проектното предложение е свързано с възстановяване и обновяване облика и състоянието на парковата територия, в това число Фонтан и водна каскада, водна каскада в детски сектор, ВиК, като дейностите включват: 1.Възстановяване на водната каскада в детския сектор: Детският сектор в парковото пространство на НДК, е изграден през 80-те години на миналия век. Основният елемент в сектора е изградената водна каскада. Каскадата представлява изкуствена река с прагове, водопади и езерца. Изградена е чрез направа на стоманобетонно дъно и ограждащи стени, като басейн. На дъното и стените е направена 5 см. циментова замазка за хидроизолация. Предвид сериозното количество вода, необходимо за осигуряване на необходимата скорост на движение на водата в коритото с цел самопочистване и постигане на добър ефект на преливане през праговете е предвидена оборотна схема на водата. За целта под мостчето на детския кът е изградена помпена станция с 3 работни помпи, засмукващи вода от най- долното езеро. С реконструкцията се предвижда захранването да стане от новопроектиран водопровод за условно чиста вода, свързан с тръбни кладенци. Настоящото проектно предложение предвижда изграждането на нова шахта, разположена в по-горното езеро, нови смукатели, преработка на помпената станция с нова тръбна разводка и нови помпи, като тласкателите се запазват. 2.Реконструкция на фонтан в подлеза на НДК и каскадите – водни огледала пред НДК: Проектът предвижда цялостен ремонт и възстановяване на фонтана и водната каскада пред сградата на НДК, връщайки пълния блясък на фонтанирането и осигуравайки всички съвременни изисквания за подобен тип водни съоръжения. 3. Възстановяване и обновяване на ВиК мрежите и ел.захранване на помпените станции и съоръжения.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45232152

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на помпени станции

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Възстановяване на водната каскада в детския сектор: 2. Реконструкция на фонтан в подлеза на НДК и каскадите – водни огледала пред НДК: 3. Възстановяване и обновяване на ВиК мрежите и ел.захранване на помпените станции и съоръжения.

Стойност, без да се включва ДДС
1815210.59 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

80

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на - 18 151 /осемнадесет хиляди сто петдесет и един/ лева; 2. Гаранцията за авансово плащане е в размера на исканото от участника авансово плащане, посочено в образец №5 към офертата. Гаранцията за авансово плащане е задължително банкова. Нейния размер се намалява пропорционално от всяко дължимо междинно плащане на строително- монтажните работи. 3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 /три/ на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. 4. Гаранциите за участие в процедурата и за изпълнение на договора за обществена поръчка се представят в една от следните форми: 4.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 4.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, по посочените в Документацията образци. 4.3. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 4.4. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. - Валидността на банковата гаранцията за участие следва да бъде до срока на валидност на офертата на участника. - Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок на валидност 30 дни след издаване на констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа (акт 15); 5. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 6. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. 8. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на % от стойността на договорените видове работи /до 20%/, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на договора и представяне на банкова гаранция за сума, равна на авансовото плащане, като нейният размер се намалява пропорционално от всяко дължимо междинно плащане на строително-монтажните работи. Допускат се междинни плащания, като пропорционално се приспада преведения аванс. Първото междинно плащане за СМР се извършва при извършване на работи на стойност поне 20% (двадесет) на сто от цената за изпълнение по Договора. Всяко следващо плащане трябва да е не по-голямо от 20% от цената за изпълнение на договора (без отчитане на приспадащата се част от авансовото плащане). Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 60% от стойността на договора. Междинните плащания се извършват въз основа на следните документи: подписани от строителен надзор и инвеститорски контрол на обекта подробни количествени сметки, актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от строителния надзор; - протокол за извършените СМР; - оригинална фактура. Сертификатите и декларациите за съответствие на вложените материали, които не са в оригинал се заверяват с „Вярно с оригинала” от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и се подписват и подпечатват от строителния надзор. Окончателното разплащане се извършва в 30 (тридесет)-дневен срок след подписването на протокол за установяване годността за ползване на строежа (акт 16 за целия обект на проект: „Парково пространство на Национален дворец на културата – възстановяване и обновяване”) на строежа, като се приспада останалата част от аванса.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В откритата процедура за възлагане на общ. поръчка може да участва всяко бъл. или чуждестранно физ. или юр. лице или обединение от такива лица. Всеки участник трябва да представи заверено от него копие на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или едноличен търговец, а когато е физ. лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физ. или юр. лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чужд. юридически лица трябва да приложат в oфициален превод екв. документ на съдебен или адм. орган, от държавата, в която са установени. Същите следва да представят документ, който изрично съдържа информация за законния/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостов. за актуално състояние или евк. док.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, или документа за самоличност, се представят за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юр. лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. В документа за създаване на обединението трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на общ. поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Документа за създаване на обединението, задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1. всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на договора спрямо възложителя ; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Съгласно чл. 56., ал.1, т.2 от ЗОП упълномощеното лице може да бъде посочено и в друг документ, подписан от членовете на обединението. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. Документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. Декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физ. или юр. лице или техни обединения, офертата се подава на бъл. език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в офиц. превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят превод. Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за ІV група – трета категория строежи. Участници, вписани в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, подават декларация, че при определянето им за изпълнител до подписването на договора ще се впишат в Централния професионален регистър на строителя, на основание чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите и чл. 20 от ПРВВ ЦПРС. Възложителят няма да сключи договор с избрания изпълнител, в случай че същият не представи удостоверение за такава регистрация. Продължава в раздел VI.3) допълнителна информация ...

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическо и финансово състояние всеки участник прилага към офертата си: 1). Копия на годишните финансови отчети и балансите за последните 3 (три) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 2). Декларация, съдържаща информация за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълнен образец №7; 3). 5.2.3. Копие от валидна застрахователна полица за задължителна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи трета категория, съгласно чл. 171, респ. 171а ЗУТ и Декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на действие на договора – оригинал. Участникът установен/регистриран извън Република България, доказва съответствието си с поставеното изискване с представянето на заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка професионална отговорност еквивалентна на застраховката професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена в съответствие с държавата, в която е установен/регистриран. Забележка: Когато по обективни причини участник в процедурата не може да представи някой/и от посочените в настоящата документация документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да има реализиран общ оборот в размер на не по-малко от 3 000 000 /три милиона/ лева за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.). 2. Всеки участник следва да има реализиран оборот от изпълнение заедно и /или поотделно на СМР за строителство на хидротехнически съоръжения, и/или декоративни водни съоръжения (фонтани, водни каскади, водни огледала, водни стени и др.) и ВиК мрежи (включително ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация) в размер на не по-малко от 2 500 000 /два милиона и петстотин хиляди/ лева за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.). в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Всеки участник трябва да има валидна застрахователна полица за задължителна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи трета категория, съгласно чл. 171, респ. 171а ЗУТ. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изиска допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1). Доказателства за опит в изпълнение на СМР: За доказване на опита в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката, участниците следва да представят списък съгласно Образец № 8 на изпълнени договори, придружени с препоръки за добро изпълнение, в които са посочени стойност, обем на извършените работи, дата и място на изпълнение, както и дали работата е изпълнена професионално. В случай че участниците не разполагат с препоръки доказващи наличието на изискуемия обем извършени СМР, могат да представят и други документи, които намират за подходящи за доказване съотвствието им с изискванията на възложителя. 2). Доказателства за квалификации в изпълнението на СМР: За доказване на квалификациите в изпълнението на СМР участниците следва да представят декларация (образец №9) за техническия персонал придружена от заверени копия на документи доказващи образованието и професионалната квалификация на техническия персонал, с който разполагат, в това число дипломи, удостоверения и други еквивалентни документи, както и заверени от участника копия на документи доказващи професионалния опит на лицата, в това число трудови, служебни книжки, удостоврения или други еквивалентни документи. Когато участникът няма сключен трудов договор с лице от предложения от него технически персонал, съгласно списъка по Образец № 9, трябва да представи подписана от съответното лице декларация за ангажираност – Образец №.10. 3). Доказатеклства за наличието на техническо оборудване. Техническото оборудване се описва в Образец №11 към настоящата документация. То може да бъде собствено, на лизинг, под наем или на разположение на участниците. Същото се доказва чрез представяне на документи, удостоверяващи, че участникът ще има на разположение посочената техника за целия срок на изпълнение на обществената поръчка. 3. 1).В случаите, когато техническото оборудване е собствено, участниците следва да представят заверени копия от документите за собственост или регистрационите талони. 3.2).В случаите, когато техническото оборудване е на лизинг, участниците представят заверени копия от лизинговите договори. 3.3).В случаите, когато техническото оборудване е наето, участниците следва да представят заверни копия от договорите за наем. При представянето на описаните по-горе документи доказващи че участника разполага с техническо оборудване за изпълнение предмета на поръчката, участниците следва да изтрият/зачеркнат текстове, които намират за конфиденциални или засягат права или интерси на трети лица / напр. данни за лизингодателя, цена на договора за лизинг или наем и др. подобни/ 4). Доказателства за внедрени системи за управление: За доказване на внедрени системи за управление, участниците следва да представят заверени копия на валидни сертификати ЕN ISO 9001:2008 и EN ISO 14001:2004 с обхват съответстващ на предмета на поръчката. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Опит в изпълнение на СМР: Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на строително - монтажни работи (ново строителство, и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация) изпълнявани заедно или поотделно, през последните 5 /пет/ години, включително до датата на подаване на офертата за участие, в областта на хидротехническите съоражения, и/или декоративните водни съоръжения (фонтани, водни каскади, водни огледала, водни стени и др.) не по-малко от 3 (три) броя и в изпълнението на не по-малко от 3 (три) километра ВИК мрежи, вкл. съпътстващата ги инфраструктура 2. Квалификации в изпълнението на СМР. Всеки участник трябва да разполага с поне едно лице за всяка от споменатите по-долу позиции, имащо професионален опит не по-малко от 5 (пет) години по посочената специалност: •архитект и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър" или „бакалавър”; •строителен инженер конструктор и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър" или „бакалавър”; •електроинженер и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър" или „бакалавър”; •инженер ВиК и/или еквивалент, висше образование с образователно квалификационна степен „магистър" или „бакалавър” 3. Наличие на техническо оборудване в изпълнението на СМР. Участниците трябва да разполагат със собствено, наето или разполагаемо на друго правно основание, техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва: •Камион с товароносимост до 3,5т. – 1бр.; •Багер – 1бр.; •Машина за лепене на ВиК тръби – 1бр 4. Внедрени системи за управление. Всеки участник трябва да е внедрил следните системи за управление на качеството и околната среда: •ЕN ISO 9001:2008, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката; •EN ISO 14001:2004, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката; Възложителят приема еквивалентни сертификати, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Качество на техническото предложение; тежест: 30
Показател: Подпоказател 1 към показател качество на техническо предложение - ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ; тежест: 20
Показател: Подпоказател 2 към показател качество на техническо предложение - УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА; тежест: 10
Показател: Срок за отстраняване на дефекти; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 019 - 027952 от 26.01.2013 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 223 - 387582 от 16.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №3, ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, ст.405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, ст.№201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00ч. и 14.00ч.до 16.00 ч., а последния работен ден от месеца от 10.00ч. до 12.00 ч. От датата на публикуване в електронния регистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в електронната страница на Столична община www.sofia.bg , раздел "Профил на купувача".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

ул. Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, поне един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Парково пространство на Национален дворец на културата - възстановяване и обновяване" съгласно сключен Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/0034 между Столична община (СО) и Министерство на регионалното развитие (МРР), който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е да се възложи повторение на строителството от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. Всички дейности, по изпълнението на целия проект, вкл. и за обекта на настоящата поръчка, ще бъдат извършвани на етапи, съгласно схема на отделно зониране в парка (Приложение №1A). Възложителят предвижда дейностите да бъдат разделени на два етапа, като в първия етап ще бъдат извършвани предвидените дейности в зоните 1, 2, 3, 6, и срещуположните тротоари и уличното осветление по тях. Вторият етап ще обхване зоните 4, 5, 7, 7А, и прилежащите тротоари и уличното осветление по тях. Всеки участник следва да съобрази приложените в офертата си графици за изпълнение с етапите на изпълнение на поръчката. Предложението на участниците за срок за изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от: -за етап 1 на изпълнението - не повече от 50 календарни дни -за етап 2 на изпълнението - не повече от 30 календарни дни Продълж. от Раздел III.2.1) ... Участниците могат да получат необходимата информация, свързана със закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд от следните институции: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ