Версия за печат

00087-2014-0029

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Евгения Захариева; Блага Живкова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365;02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Евгения Захариева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg;

Място/места за контакт: дирекция "Управление на отпадъците"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" по обособени позиции, както следва: Първа зона - райони „Средец”, „Лозенец”, „Студентски"; Втора зона – райони „Искър”, „Панчарево”, „Кремиковци”; Трета зона – райони „Изгрев”, „Слатина”, „Подуяне”; Четвърта зона – райони „Илинден”, „Надежда”, „Сердика"; Пета зона– райони „Банкя”,„Връбница”, „Нови Искър”; Шеста зона - райони "Красно село”, „Красна поляна”; Седма зона – райони „Възраждане”, „Оборище”, "Триадица – център”, между булевардите: „Витоша”, „Патриарх Евтимий”, „Христо Ботев” и ул. „Позитано”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката е територията на Столична община в следните административни райони, групирани в седем зони - обособени позиции: Първа зона – включва 3 (три) административни района: Район "Средец", включително следните улици и булеварди в обособено трасе: - бул. „Евлоги и Христо Георгиеви” от бул. „Черни връх” до пл. „Орлов мост”/ двете посоки/, пл. „Орлов мост”, бул. „Цариградско шосе” от пл. „Орлов мост” до „Околовръстен път” /двете посоки / без локални платна, бул. „Брюксел” от бул. „Цариградско шосе” до ул. „Мими Балканска” - двете посоки. Към обособеното трасе се включват и прилежащите пътни връзки към посочените булеварди и подлези.; Район "Лозенец"; Район "Студентски". Втора зона – включва 3(три) административни района: Район "Искър"; Район "Панчарево"; Район "Кремиковци". Трета зона – включва 3 (три) административни района: Район "Изгрев"; Район "Слатина"; Район "Подуяне". Четвърта Зона – включва 3 (три) административни района: Район "Илинден"; Район "Надежда"; Район "Сердика". Пета зона – включва 3 (три) административни района: Район "Банкя"; Район "Връбница"; Район "Нови Искър". Шеста зона – включва 2 (два) административни района: Район "Красно село"; Район "Красна поляна". Седма зона – включва 2 (два) административни района и "Триадица център": Район "Възраждане"; Район "Оборище" Район "Триадица – център", между булевардите: „Витоша”, „Патриарх Евтимий”, „Христо Ботев” и ул. „Позитано”
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" по обособени позиции, както следва: 1.Първа зона - райони „Средец”, „Лозенец”, „Студентски"; 2.Втора зона – райони „Искър”, „Панчарево”, „Кремиковци”; 3.Трета зона – райони „Изгрев”, „Слатина”, „Подуяне”; 4.Четвърта зона – райони „Илинден”, „Надежда”, „Сердика"; 5.Пета зона– райони „Банкя”,„Връбница”, „Нови Искър”;6.Шеста зона - райони "Красно село”, „Красна поляна”; 7.Седма зона – райони „Възраждане”, „Оборище”, "Триадица – център”, между булевардите: „Витоша”, „Патриарх Евтимий”, „Христо Ботев” и ул. „Позитано”. Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности:1 Събиране и транспортиране на отпадъци от контейнери и улични кошчета до съоръжение за третиране; 2 Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета;3 Събиране и транспортиране на едрогабаритни отпадъци и изхвърлени около контейнерите строителни отпадъци /образувани при извършване на ремонтни дейности от домакинствата/ до съоръжение за третиране;4. Събиране и транспортиране на пепел и сгурия до съоръжение за третиране;5. Събиране и транспортиране на биоотпадъци до съоръжение за третиране;6. Събиране и транспортиране на зелени отпадъци до съоръжение за третиране;7. Дейности по почистване на улици и други територии за обществено ползване:7.1 Механизирано метене на улични платна и площади;7.2 Механизирано метене на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;7.3 Ръчно метене и почистване на прораснала трева на тротоари, регули на улични платна, спирки на масовия градски транспорт (МГТ), надлези, подходи към метростанции и др.;7.4 Тесане на треви по тротоари, улични платна, площади и други места за обществено ползване;7.5 Почистване на междублокови пространства, алеи, детски и спортни площадки, гробищни паркове и други места за обществено ползване. 7.6 Косене, кастрене на клони, събиране и извозване на окосена трева в градини, зелени площи, разположени в междублокови пространства, алеи, детски, спортни площадки, гробищни паркове и други места за обществено ползване; 7.7 Механизирано почистване на пътното платно от отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.;7.8 Ръчно почистване на пътното платно от отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.;7.9 Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади, спирки на МГТ, велоалеи в обхвата на тротоарите и др. места за обществено ползване; 7.10 Миене с автоцистерна с дюзи на улици и площади; 7.11. Оросяване на улици и площади; 7.12 Почистване, поддържане проводимостта на вертикалната част на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 7.13 Почистване на пътни принадлежности - пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради /мантинели/ и др.; 7.14 Почистване на улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии /разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания/; 7.15. Почистване на подлези;7.16 Почистване на рекламни и агитационни материали; 7.17. Почистване на графити;8. Дейности по зимно поддържане на улици и други територии за обществено ползване:8.1 Механизирано обработване на уличните платна, чрез разпръскване на подходящи смеси; 8.2 Механизирано почистване от сняг на улични платна и площади;8.3 Механизирано почистване на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;8.4 Ръчно обработване на тротоари, подходи към подлези и метростанции, пасарелки, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси;8.5 Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед;8.6 Товарене и извозване на сняг;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90510000, 90610000

Описание:

Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности:1.1 Събиране и транспортиране на отпадъци от контейнери и улични кошчета до съоръжение за третиране; 1.2 Ръчно почистване на отпадъци от улични кошчета;1.3 Събиране и транспортиране на едрогабаритни отпадъци и изхвърлени около контейнерите строителни отпадъци /образувани при извършване на ремонтни дейности от домакинствата/ до съоръжение за третиране;1.4 Събиране и транспортиране на пепел и сгурия до съоръжение за третиране;1.5 Събиране и транспортиране на биоотпадъци до съоръжение за третиране;1.6 Събиране и транспортиране на зелени отпадъци до съоръжение за третиране;1.7 Дейности по почистване на улици и други територии за обществено ползване:1.7.1 Механизирано метене на улични платна и площади;1.7.2 Механизирано метене на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;1.7.3 Ръчно метене и почистване на прораснала трева на тротоари, регули на улични платна, спирки на масовия градски транспорт (МГТ), надлези, подходи към метростанции и др.;1.7.4 Тесане на треви по тротоари, улични платна, площади и други места за обществено ползване;1.7.5 Почистване на междублокови пространства, алеи, детски и спортни площадки, гробищни паркове и други места за обществено ползване.1.7.6 Косене, кастрене на клони, събиране и извозване на окосена трева в градини, зелени площи, разположени в междублокови пространства, алеи, детски, спортни площадки, гробищни паркове и други места за обществено ползване; 1.7.7 Механизирано почистване на пътното платно от отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.;1.7.8 Ръчно почистване на пътното платно от отпадъци като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.;1.7.9 Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади, спирки на МГТ, велоалеи в обхвата на тротоарите и др. места за обществено ползване;1.7.10 Миене с автоцистерна с дюзи на улици и площади;1.7.11 Оросяване на улици и площади;1.7.12 Почистване, поддържане проводимостта на вертикалната част на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 1.7.13 Почистване на пътни принадлежности - пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради /мантинели/ и др.; 1.7.14 Почистване на улични платна след пътно-транспортни произшествия или други аварии /разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания/; 1.7.15 Почистване на подлези;1.7.16 Почистване на рекламни и агитационни материали; 1.7.17 Почистване на графити;1.8 Дейности по зимно поддържане на улици и други територии за обществено ползване:1.8.1 Механизирано обработване на уличните платна, чрез разпръскване на подходящи смеси; 1.8.2 Механизирано почистване от сняг на улични платна и площади;1.8.3 Механизирано почистване на тротоари, пешеходни зони, велоалеи и други места за обществено ползване;1.8.4 Ръчно обработване на тротоари, подходи към подлези и метростанции, пасарелки, надлези, спирки на МГТ и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси;1.8.5 Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед;1.8.6 Товарене и извозване на сняг;2. Обхватът, основните параметри, и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, са подробно описани в Технически спецификации (ТС) (Приложение № 23) и "Минимални условия за изготвяне на техническо и ценово предложение" с приложения към тях, неразделна част от настоящата документация за участие (Приложения № 22, 22а и 22б).Точният обхват на дейността и обектите за събиране и транспортиране на отпадъци, почистване и поддържане на териториите за обществено ползване ще се актуализират ежегодно, съгласувано с Възложителя, за да бъдат отчетени всички промени - новопостроени сгради или разрушени такива, нови улици, улици с променена категоризация, паркове и/или други територии с обществено ползване, или други промени, по възлагане.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие:1 Участникът следва да представи с офертата си документ за внесена гаранция за участие за съответната об. позиция, за която подава оферта:1.Об.позиция № 1 (Първа зона)-400 000 /четиристотин хиляди/лв.;2.Об.позиция № 2 (Втора зона)-383 000/триста осемдесет и три хиляди/ лв.;3.Об. позиция №3 (Трета зона) - 458 000/четиристотин петдесет и осем хиляди/лв.;4.Об. № 4 (Четвърта зона) - 320 000/триста и двадесет хиляди/ лв.;5.Об. позиция № 5 (Пета зона) - 366 000/триста шестдесет и шест хиляди/лв.;6.Об. позиция № 6 (Шеста зона) - 250 000 /двеста и петдесет хиляди/лв.;7.Об.позиция №7 (Седма зона)- 266 000/двеста шестдесет и шест хиляди/лв.;1.2 Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на СО IBAN: BG 72 SOMB 91303333008301, BIC код:SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", на името на СО, дирекция "Финанси", като в платежното нареждане се посочва изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията; или - оригинал на банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, по образеца в документацията-Приложение № 6;Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3 Когато участникът избере тя да бъде под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна и неотменяема в полза на Възложителя, валидна най-малко 30дни след изтичане срока на валидност на офертата, като в нея изрично да е посочено, че се отнася за настоящата обществена поръчка. Като документ за представена банкова гаранция за участие ще се приема банкова гаранция в оригинал с приложени към нея документи за удостоверяване на представителната власт на лицето, подписало гаранцията - удостоверение за актуално състояние на банката, издадено не по-рано от 2 (два) месеца преди датата на откриване на процедурата и/или друг документ(и). Когато издател на гаранцията е чуждестранна банка, банковата гаранция за участие следва да е авизирана от банка, имаща седалище в Република България или от клон на чуждестранна банка, регистриран в Република България. 1.4 Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.1.5 Разходите по откриване, поддържане и обслужване на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси и разноски по откриване, поддържане и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения размер.1.6 Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията за участие са за сметка на Възложителя.1.7 Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора:2.1 Гаранцията за изпълнение на договорите за отделните обособени позиции е в размер на 2 %от прогнозната стойност на договора без включен ДДС. 2.2 Гаранцията за изпълнение на договорите се представя преди подписването им в една от следните форми:- парична сума, внесена по банкова сметка на СО IBAN: BG 72 SOMB 91303333008301, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча",на името на СО, дирекция "Финанси", като в платежното нарежданесе посочва изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията; или - оригинал на банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, по образеца в Приложение № 7; Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя, валидна през целия срок на договора и най-малко 30 дни след прекратяване на конкретния договор за възлагане на обществената поръчка, като в нея изрично да е посочено, че се отнася за настоящата обществена поръчка. Продължението на условията са описани в поле VІ.3.-Допълнителна информация.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договора:"чл.2 (1). Възложителят заплаща ежемесечно на Изпълнителя стойността на конкретно извършената и приета от Възложителя работа за изтекъл период от един Отчетен месец по приетите единични цени на услугите, съгласно Офертата и Ценовото предложение на Изпълнителя и след приспадане на наложените санкции, съгласно Раздел Х "Отговорност, санкции, неустойки" от Договора и Раздел V „Санкции за неизпълнение” от Техническите спесификации. (2). Единичните цени не подлежат на промяна за целия срок на предоставяне на услугите. (3) Всички плащания се извършват в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства за извършване на дейността, предмет на настоящия договор. През първата календарна година, плащанията по договора ще се извършват в рамките на остатъка от бюджета, предвиден за дейността за съответната календарна година. Чл. 3. Възложителят заплаща на Изпълнителя извършената работа по изпълнението на услугите за изтекъл период от един Отчетен месец, при спазване на следната процедура: т. 1. В рамките на 5 (пет) работни дни от края на всеки Отчетен месец, Изпълнителят представя на Възложителя Акт за установяване на извършените и подлежащи за заплащане видове работи по образец, утвърден от Възложителя, в който подробно са описани извършените услуги за Отчетения месец по вид, количество, единична цена и обща цена за дейността. Актът се проверява и при необходимост се коригира от Възложителя или упълномощено от него лице, като се нанасят и приспадат наложените санкции, съгласно ТС. При проверката се установява съответствието на вида и количеството извършени и приети дейности в Акта с данните за вида и количествата дейности в подписаните Ежедневни констативни протоколи и Обобщения констативен протокол през съответния Отчетен месец. С подписването на Акта от страна на Възложителя или упълномощено от него лице окончателно се определя месечната сума за плащане, за която Изпълнителят издава фактура. Актът е неразделна част от месечната фактура; т. 2. Възложителят заплаща на Изпълнителя сумата по месечната фактура в срок до 60 календарни дни от получаването на фактурата. Чл. 4. Текущото заплащане на месечни услуги се извършва в български лева (BGN) в съответствие със сроковете и условията в договора, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя."

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

І.Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: 1. Участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, букви от "а" до "д", т.2 и т.3 и ал. 2, т.1, т.2, т.2а, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП. 2.Участник за който важат забраните по чл.3, т.8 и т.19 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако за него не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон;3. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, и не представи договора/споразумението за създаването на обединението, или съдържанието на представения договор/споразумение не отговаря на изискванията, определени в т.2.1 - 2.3 от раздел ІІІ.2.1, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП;3.Не отговаря на минималните изискванията в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3"Изисквано минимално ниво" и Приложения Б за съответните обособени позиции, и други нормативноустановените изисквания в ЗОП, ЗПУКИ, ЗМИП, ЗИФОДРЮПДРСЛТДС и на изискванията, посочени в документацията за участие. ІІ.Други особенни условия, приложими към изпълнението:1.Участникът, определен за изпълнител, следва да поддържа "Обща застраховка Гражданска отговорност" за транспортните средства и техниката, с които ще изпълнява дейностите от предмета на поръчката, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 20. 2. Участникът, определен за изпълнител, следва да поддържа застраховка "Трудова злополука" на служителите, изпълняващи услугите от предмета на поръчката, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 20; 3.Всички транспортни средства и техника, необходими за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, при изпълнението ще бъдат надлежно регистрирани и застраховани и ще работят в съответствие с всички действащи закони и нормативни актове, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 20. 4.Специализираните транспортни средства и техника, предназначени за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, следва при изпълнението й, да са оборудвани с GPS предаватели за контрол на тяхното движение и местоположение в реално време съгласно изискванията, посочени в ТС, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17; 5.Във всеки момент от изпълнение на договора, участникът, определен за изпълнител, следва да разполага с необходимия брой транспортни средства за събиране и транспортиране на отпадъци, за почистване и други машини и оборудване, контейнери за отпадъци, улични кошчета и всякакви други активи, необходими за извършване на дейностите, които се съхраняват в материално-техническите бази. В базите следва да се поддържа наличен резерв от активи и консумативи, необходими за извършване на дейностите, в това число минимум 5 % от броя и вида на контейнерите и 5% от уличните кошчета, разположени на територията на обслужвания район.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП, Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ), Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС) и в другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е ЮЛ или едноличен търговец, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. 2.1. Когато участникът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, указаните документи трябва да бъдат издадени от компетентния орган в страната, където участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. 2.2.Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участникът ЮЛ или ЕТц трябва да представи удостоверение за актуално състояние с датата на издаване на удостоверението за актуално състояние, предхождаща с не повече от 3 (три) месеца крайния срок за подаване на офертата. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, където са установени в официален превод на български език. От документите следва да е видно кои са законните представители на ЮЛ. 3. В случай че участникът е обединение, което не е ЮЛ, документите по т.2 се изискват от всички членове на обединението.3.1.Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, членовете в обединението трябва да сключат договор/споразумение за участие в откритата процедура. В него съдружниците са длъжни да определят всеки съдружник в обединението какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка.3.2. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; обединението е упълномощило член, който има право да представлява обединението при изпълнение на обществената поръчка; всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на обществената поръчка.3.3.Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора/споразумението или в отделно пълномощно лице/а, което ще представлява обединението при изпълнението на поръчката.3.4.Договорът/споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ (ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата процедура).4.Участникът удостоверява липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, букви от "а" до "д" т.2 и т.3 и ал. 2, т.1,т.2, 2а, т.3 и т.5 и ал. 5 от ЗОП с декларации по образци, приложени в документацията. Изискванията по чл.47, ал.1,т.1, букви от "а" до "д" и ал. 2,т.2 и т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП се прилагат за лицата съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2, т.1 и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП, когато участникът е ЮЛ е достатъчно подаване на декларация от 1 от лицата, които могат самостоятелно да го представляват; 5.Участникът трябва да има Регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден съгласно чл.35, ал.3 от ЗУО по реда на глава пета, р-л II от ЗУО, съответно еквивалентен документ, издаден от компетентен орган в държавата, където лицето е установено, в който случай участникът представя извадка от съответния нормативен акт по националното му законодателство, уреждащ посоченото обстоятелство.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от отчета за приходи и разходи (ОПР) и от годишния счетоводен баланс за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си изготвени и съставени съгласно изискванията на държавата, в която участникът е установен. Ако е посочен ЕИК и посочените актове са обявени в търговския регистър, същите не е задължително да се представят съгласно чл.23, ал.4 от ЗТР, но участникът посочва това обстоятелство. Ако съгласно законодателството на съответната държава на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни ОПР или ОПР, съставна част от незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Справка-декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за общия оборот и за оборот от услуги, сходни с тези от предмета на настоящата поръчка, за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си съгласно Приложение № 15; 3. Справка-декларация за финансовия резултат на участника през последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си съгласно Приложение № 15; 4.Под услуги, сходни с предмета на поръчката следва да се разбират услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, почистване и поддържане на улици и места за обществено ползване, зимно поддържане и снегопочистване. 5.В случай, че участник подаде оферта за две обособени позиции (зони), посочените в т.1 и .2 минимални финансови изисквания се отнасят за всяка една от обособените позиции поотделно.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от дейността си общо през последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която съответният участник е учреден или започнал дейността си, както следва: Обособена позиция № 1 (Първа зона) - не по-малко от 9 000 000 (девет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 2 (Втора зона) - не по-малко от 9 000 000 (девет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 3 (Трета зона) - не по-малко от 11 000 000 (единадесет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 4 (Четвърта зона) - не по-малко от 7 000 000 (седем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 5 (Пета зона) - не по-малко от 8 000 000 (осемпет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 6 (Шеста зона) - не по-малко от 6 000 000 (шест милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 7 (Седма зона) - не по-малко от 6 000 000 (шест милиона) лева без ДДС; 2. Участниците трябва да са реализирали оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо през последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която съответният участник е учреден или започнал дейността си, както следва: Обособена позиция № 1 (Първа зона) - не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 2 (Втора зона) - не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 3 (Трета зона) - не по-малко от 10 000 000 (десет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 4 (Четвърта зона) - не по-малко от 6 000 000 (шест милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 5 (Пета зона) - не по-малко от 7 000 000 (седем милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 6 (Шеста зона) - не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС; Обособена позиция № 7 (Седма зона) - не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лева без ДДС; 3.Сумарно за периода от последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която съответният участник е учреден или започнал дейността си, участниците трябва да имат положителен финансов резултат (т.е., положително число, различно от нула). В случай че в някоя/и от трите финансови години не е налице положителен финансов резултат (т.е., налице е загуба), положителният финансов резултат от останалите години следва да компенсира загубата за тази/тези години.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът трябва да представи следните документи:1.Валидни сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент и система управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват, включващ дейностите от предмета на поръчката; 2. Справка-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени поне 2 (два) договора с предмет изпълнение на дейности, сходни с тези от предмета на настоящата обществената поръчка, изпълнени или изпълнявани от участника през последните три години, считано до крайния крок за получаване на оферти, с посочен предмет на договора, стойност, период на изпълнение, възложители съгласно Приложение № 16. Към декларацията се прилагат писма/препоръки за добро изпълнение или други документи, от които са видни предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него;3. Официална статистическа справка за броя на населението в съответното населено място/обслужван регион и/или субект/и, издадена от Националния статистически институт или еквивалентен официален орган на държавата, в която участникът е установен;4. Списък - декларация за наличие и разполагане с техниката и транспортните средства, съдържаща подробен списък с информация за вида, марката, модела, номера на талона за регистрация и/или фактурата за закупуване и/или договор за покупка/наем/лизинг/ползване, в които подробно е описана техниката и транспортните средства (Приложение № 17). Към справката-декларация се прилагат заверени копия от: регистрационни талони на превозните средства и/или фактури за закупуване на транспортни средства и техника и/или договор/и за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на описаните в офертата транспортни средства и техника, сключени от участника и/или предварителни договори за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на описаните в офертата транспортни средства и техника, в който случай участникът представя декларация, че ако бъде определен за изпълнител, ще осигури съответния брой и видове транспортни средства и техника по време на Периода на мобилизация и ще има на разположение тези ресурси през целия срок на договора съгласно Приложение № 17; 5. Сертификати от производителя за транспортните средства за съответствие минимум със стандарт ЕURO 4 за емисионни норми, преведени на български език, освен когато това обстоятелство е изрично посочено в представения талон за регистрация на транспортното средство;6. Справка-декларация за наличие и разполагане с материално-техническа база/и, предназначена/и за гариране, престой, паркиране и ремонт на механизацията и техниката, за съхранение на смеси и складиране на контейнерен парк. Към справката-декларация се прилагат документи, удостоверяващи наличие и разположение с материално-техническа база/и като копие от акт за собственост или договор за наем/ползване, с копие от акта за собственост на собственика върху терена и постройките, които ще се ползват за материално-техническа база за целия срок на договора; предварителни договори за наем/ползване на чужда материално-техническа база за целия срок на изпълнение на поръчката заедно с декларация, че ако бъде определен за изпълнител, към подписване на договора за възлагане на поръчката участникът ще разполага с материално-техническата база и ще я има на разположение през целия срок на договора съгласно Приложение № 18; 7. Декларация от участника, че ако бъде избран за изпълнител, ще осигури в Периода на мобилизация контейнери и улични кошчета за отпадъци, други активи и консумативи, необходими за изпълнението на дейностите и ще поддържа необходимата наличност от такива през целия срок на договора, в това число наличен резерв от минимум 5 % от броя и вида на контейнерите и 5% от уличните кошчета, разположени на територията на обслужвания район съгласно Приложение № 19.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да притежават издадени валидни сертификати за внедрени с-ма за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с-ма за управление на ок.среда ISO 14001:2004 или еквивалент и с-ма за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват, включващ дейностите, предмет на поръчката. 2.Участниците трябва да докажат, че имат опит в дейности по сметосъбиране и транспортиране на отпадъци, почистване на улици и други територии за обществено ползване и зимно поддържане на улици и други територии за обществено ползване. 2.1. За участие във всяка една от изброените об. позиции, всеки участник следва да докаже изпълнение на мин. 2 договора, обхващащи дейности, сходни с тези от предмета на поръчката, за последните 3 години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или започнал дейността си, от които поне един да се отнася до административно-териториална единица (или район/и в административно-териториалните единици с районно деление) с население над 100 000 жители. Договорите задължително следва да включват дейности по събиране и транспортиране на БО, почистване на улици и места обществено ползване и зимно поддържане на улици, булеварди или пътища.2.2.Всички изпълнени договори, следва да доказват сумарно мин. 200 000 обслужвани жители за съответните населени места. 2.3.Допуска се договорите по т. 2.1 и 2.2 по-горе за последните 3години да не са приключили към момента на подаване на офертите. В този случай участникът следва да представи доказателства, че договорът е изпълняван поне 1 година. 2.4.В случай, че участник подаде оферта за 2 об. позиции, посочените в т.2.1, т. 2.2 и т. 2.3 мин. изисквания се отнасят за всяка една от об. позиции поотделно.3.Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за всяка от обособените позиции, за които участва е посочено в точка 5 от Приложение Б за съответните обособени позиции, неразделна част от настоящото обявление. Посочените изисквания в Приложение Б, са за минимален брой и вид техническо оборудване за всяка обособена позиция. В случай че участник участва за две от обособените позиции, се изисква минималният брой и вид на транспортните средства и техниката да са налични сумарно за двете обособени позиции. Всеки участник може да предложи по-голям брой транспортни средства и техника за изпълнение на дейностите, като го описва в Декларация за наличие и разположение на техниката и транспортните средства, съдържаща подробен списък с информация за вида, марката, модела, номера на талона за регистрация, фактурата за закупуване, договор за покупка/ползване/наем/лизинг, в които подробно е описана техниката (Приложение № 17). Ако се подава оферта за две обособени позиции, в Декларацията се посочва кое транспортно средство/техника конкретно за коя обособена позиция е предвидено. Транспортните средства задължително трябва да отговарят минимум на стандарт ЕURO 4 за емисионни норми. При закупуване на нови и при подмяна на технически амортизирани транспортни средства и техника в хода на изпълнение на обществената поръчка същите следва да отговарят на последните действащи екологични стандарти за транспортни средства. Специализираната малогабаритна техника за механизирано метене и зимно поддържане трябва да е възможно най-нова, но във всеки случай на не повече от 3 (три) години. 4.Участникът трябва да разполага с подходяща материално-техническа база/и, предназначена/и за гариране, престой, паркиране, почистване и ремонт на механизацията и техниката, както и за съхранение на смеси, контейнерен парк и други активи. Материално-техническите бази могат да бъдат собствени или наети, за удостоверяване на което се прилагат заверени копия от акт за собственост или договор за наем/ползване, с копие от акта за собственост на собственика върху терени, които ще се ползват за материално-техническа база.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 223 - 388309 от 16.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.03.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

1. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес: ул."Париж" №3 ст. №1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст. 204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата, в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Профил на купувача/Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, следва да закупят същата в указания в обявлението срок. Изпращането на документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за участника: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие. 2. Крайният срок за закупуване на документацията за участие е посочен в Раздел IV, т. 3.3. от обявлението за настоящата поръчка. 3. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията, преди да я закупят на мястото на закупуването. 4. Документация за участие се предоставя на заинтересованато лице след представяне на платежен документ, удостоверяващ че документацията е заплатена. При поискване от заинтересовано лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, направило искането, на посочен от него адрес, след заплащането й. Искането/Писмото може да бъде изпратено и по факса на Възложителя, който факс е цитиран в Обявлението; 5.Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите, съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП. 6. В случай, че участникът е обединение, е достатъчно един член на обединението да е закупил документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.04.2014 г.  Час: 13:00
Място

Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община – www.sofia.bg най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Следващо откриване на процедура със сходен предмет е предвидено за месец януари- февруари 2019г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І.Всеки участник може да подаде оферта за не повече от 2 об-ни позиции.ІІ.Срокът за изпълнение на поръчката е 5 години, считано от Началната дата. "Начална дата" е датата, определена от Възложителя в писмо до Изпълнителя, която следва приключването на Периода на мобилизация и от която започва изпълнение на дейностите по предмета на поръчката. ІІІ.Продължение на изискванията в поле ІІІ.1.1.. Като документ за представена б-ва г-я ще се приема б-ва г-я в оригинал с приложени към нея документи за удостоверяване на представителната власт на лицето, подписало г-ята - удостоверение за актуално състояние на банката, издадено не по-рано от 3 (три) месеца преди подписване на договора и/или друг документ (и). Допуска се г-та за изпълнение да се представи във вариант, в който като срок на валидност е посочен фиксиран период от време не по-малък от 12 (дванадесет) месеца. В този случай обаче б-та гаранция следва да бъде периодично подновявана/удължавана/издавана по надлежния ред, като във всеки един момент изтичането на валидността на предходната г-я следва да съвпада с началото на действие на следващата, така че във всеки един момент от действието на договора без прекъсване и до изтичане на 30дни след неговото прекратяване да е налице валидна б-ва г-я в полза на Възложителя, обезпечаваща изпълнението на задълженията на Изпълнителя. Същата се представя своевременно на Възложителя не по-късно от изтичане на валидността на предходната гаранция. Неизпълнението на това задължение е основание за прекратяване на договора. Когато издател на г-ята е чуждестранна банка, б-та г-ия за изпълнение следва да е авизирана от банка, имаща седалище в Р България или от клон на чуждестранна банка, регистриран в РБългария.Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците може да е наредител/вносител по б-та г-я за изпълнение. ІV.Продължение на мин. изисквани техника:18 бр. спец.мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 4 бр. малогабар. за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 18 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната - но не по-малко от 8 бр.;Трета Зона -14 бр. спец. автомобила с вместимост от 12 м3 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.;1 бр. спец. автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони;3 бр. спец. автомобили за извозване на ЕГО, зелени отпадъци, клони и сняг;1 бр. спец. машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности;2 бр. челни товарача – с обем на кофата над 1 м3;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Първа зона - райони „Средец”, „Лозенец”, „Студентски";
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" - Първа зона - райони „Средец”, „Лозенец”, „Студентски";

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

1.Изпълнителят извършва всички дейности, по предварително изготвен от него и одобрен от Възложителя Оперативен план, въз основа на месечни графици, включващи маршрутите и часовете на работа, техниката, броят на работниците и отговорниците за дейностите от страна на Изпълнителя. Месечните графици се съгласуват с началниците на районните инспекторати към Столичен инспекторат и кметовете на райони. Изпълнителят публикува Оперативния план ежегодно на интернет страницата си. Възложителят има право при възникнала необходимост да прави корекции на съгласуваните графици, като писмено връща на Изпълнителя коригираните графици за преработка и изпълнение. 2.Оперативния план, касаещ частта за почистване на улици и други места за обществено ползване включва: видовете дейности, количество, единична цена, средства необходими за изпълнението, съобразени с прогнозната финансова рамка за съответната година. Обхваща периода от 01.01. до 31.12. на съответната година. Към него се прилага Списък на техниката, необходима за изпълнение на дейностите и Списък на резервна техника. Дейностите са описани в раздел ІІ.1.5 "Кратко описание на поръчката" от настоящото обявление и в техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за обособената позиция:Първа Зона – райони "Средец" с обособено трасе към района, "Лозенец" и "Студентски": За дейност "Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране": 13 бр. специализирани автомобила с вместимост от 12 м3 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.; 1 бр. специализиран автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони; 3 бр. специализирани автомобили за извозване на едрогабаритни, зелени отпадъци, клони и сняг; За дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности; 3 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност "Механизирано метене"; 3 бр. малогабаритна метачна машина за метене на тротоари; 3 бр. роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг; 1 бр. специализирана машина за почистване на графити; 20 бр. специализирани мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 5 бр. малогабаритни за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 20 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната – но не по-малко от 10 бр.; 1 бр. челен товарач – с обем на кофата над 1 м3; 1 бр. мини челен товарач – с обем на кофата до 1 м3; При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Втора зона – райони „Искър”, „Панчарево”, „Кремиковци”;
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" - Втора зона – райони „Искър”, „Панчарево”, „Кремиковци”;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

1.Изпълнителят извършва всички дейности, по предварително изготвен от него и одобрен от Възложителя Оперативен план, въз основа на месечни графици, включващи маршрутите и часовете на работа, техниката, броят на работниците и отговорниците за дейностите от страна на Изпълнителя. Месечните графици се съгласуват с началниците на районните инспекторати към Столичен инспекторат и кметовете на райони. Изпълнителят публикува Оперативния план ежегодно на интернет страницата си. Възложителят има право при възникнала необходимост да прави корекции на съгласуваните графици, като писмено връща на Изпълнителя коригираните графици за преработка и изпълнение. 2.Оперативния план, касаещ частта за почистване на улици и други места за обществено ползване включва: видовете дейности, количество, единична цена, средства необходими за изпълнението, съобразени с прогнозната финансова рамка за съответната година. Обхваща периода от 01.01. до 31.12. на съответната година. Към него се прилага Списък на техниката, необходима за изпълнение на дейностите и Списък на резервна техника. Дейностите са описани в раздел ІІ.1.5 "Кратко описание на поръчката" от настоящото обявление и в техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за обособена позиция - Втора Зона – райони "Искър", "Панчарево" и "Кремиковци": За дейност "Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране": 13 бр. специализирани автомобила с вместимост от 12 м3 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.; 1 бр. специализиран автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони; 4 бр. специализирани автомобили за извозване на едрогабаритни отпадъци, зелени отпадъци, клони и сняг; За дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности; 2 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност "Механизирано метене"; 1 бр. малогабаритна метачна машина за метене на тротоари; 1 бр. роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг; 18 бр. специализирани мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 4 бр. малогабаритни за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 18 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната - но не по-малко от 8 бр.; 2 бр. челни товарача – с обем на кофата над 1 м3; При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Трета зона – райони „Изгрев”, „Слатина”, „Подуяне”;
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" -Трета зона – райони „Изгрев”, „Слатина”, „Подуяне”;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

1.Изпълнителят извършва всички дейности, по предварително изготвен от него и одобрен от Възложителя Оперативен план, въз основа на месечни графици, включващи маршрутите и часовете на работа, техниката, броят на работниците и отговорниците за дейностите от страна на Изпълнителя. Месечните графици се съгласуват с началниците на районните инспекторати към Столичен инспекторат и кметовете на райони. Изпълнителят публикува Оперативния план ежегодно на интернет страницата си. Възложителят има право при възникнала необходимост да прави корекции на съгласуваните графици, като писмено връща на Изпълнителя коригираните графици за преработка и изпълнение. 2.Оперативния план, касаещ частта за почистване на улици и други места за обществено ползване включва: видовете дейности, количество, единична цена, средства необходими за изпълнението, съобразени с прогнозната финансова рамка за съответната година. Обхваща периода от 01.01. до 31.12. на съответната година. Към него се прилага Списък на техниката, необходима за изпълнение на дейностите и Списък на резервна техника. Дейностите са описани в раздел ІІ.1.5 "Кратко описание на поръчката" от настоящото обявление и в техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за обособена позиция -Трета Зона – райони "Изгрев", "Слатина" и "Подуяне": За дейност "Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране": 14 бр. специализирани автомобила с вместимост от 12 м3 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.; 1 бр. специализиран автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони; 3 бр. специализирани автомобили за извозване на едрогабаритни отпадъци, зелени отпадъци, клони и сняг; За дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности; 3 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност "Механизирано метене"; 3 бр. малогабаритна метачна машина за метене на тротоари; 3 бр. роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг; 20 бр. специализирани мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 5 бр. малогабаритни за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 20 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната - но не по-малко от 10 бр.; 2 бр. челни товарача с обем на кофата над 1 м3; При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Четвърта Зона – райони "Илинден", "Надежда" и "Сердика":
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" -Първа зона - райони „Средец”, „Лозенец”, „Студентски"; Втора зона – райони „Искър”, „Панчарево”, „Кремиковци”; Трета зона – райони „Изгрев”, „Слатина”, „Подуяне”; Четвърта зона – райони „Илинден”, „Надежда”, „Сердика";

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

1.Изпълнителят извършва всички дейности, по предварително изготвен от него и одобрен от Възложителя Оперативен план, въз основа на месечни графици, включващи маршрутите и часовете на работа, техниката, броят на работниците и отговорниците за дейностите от страна на Изпълнителя. Месечните графици се съгласуват с началниците на районните инспекторати към Столичен инспекторат и кметовете на райони. Изпълнителят публикува Оперативния план ежегодно на интернет страницата си. Възложителят има право при възникнала необходимост да прави корекции на съгласуваните графици, като писмено връща на Изпълнителя коригираните графици за преработка и изпълнение. 2.Оперативния план, касаещ частта за почистване на улици и други места за обществено ползване включва: видовете дейности, количество, единична цена, средства необходими за изпълнението, съобразени с прогнозната финансова рамка за съответната година. Обхваща периода от 01.01. до 31.12. на съответната година. Към него се прилага Списък на техниката, необходима за изпълнение на дейностите и Списък на резервна техника. Дейностите са описани в раздел ІІ.1.5 "Кратко описание на поръчката" от настоящото обявление и в техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за обособена позицияЧетвърта Зона – райони "Илинден", "Надежда" и "Сердика": За дейност "Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране": 11 бр. специализирани автомобила с вместимост от 12 м3 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.; 1 бр. специализиран автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони; 3 бр. специализирани автомобили за извозване на едрогабаритни отпадъци, зелени отпадъци, клони и сняг; За дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности; 2 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност "Механизирано метене"; 3 бр. малогабаритна метачна машина за метене на тротоари; 3 бр. роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг; 16 бр. специализирани мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 3 бр. малогабаритни за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 16 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната - но не по-малко от 9 бр.; 2 бр. челни товарача с обем на кофата над 1 м3; При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17.




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Пета зона– райони „Банкя”,„Връбница”, „Нови Искър”;
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" - Пета зона– райони „Банкя”,„Връбница”, „Нови Искър”;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

1.Изпълнителят извършва всички дейности, по предварително изготвен от него и одобрен от Възложителя Оперативен план, въз основа на месечни графици, включващи маршрутите и часовете на работа, техниката, броят на работниците и отговорниците за дейностите от страна на Изпълнителя. Месечните графици се съгласуват с началниците на районните инспекторати към Столичен инспекторат и кметовете на райони. Изпълнителят публикува Оперативния план ежегодно на интернет страницата си. Възложителят има право при възникнала необходимост да прави корекции на съгласуваните графици, като писмено връща на Изпълнителя коригираните графици за преработка и изпълнение. 2.Оперативния план, касаещ частта за почистване на улици и други места за обществено ползване включва: видовете дейности, количество, единична цена, средства необходими за изпълнението, съобразени с прогнозната финансова рамка за съответната година. Обхваща периода от 01.01. до 31.12. на съответната година. Към него се прилага Списък на техниката, необходима за изпълнение на дейностите и Списък на резервна техника. Дейностите са описани в раздел ІІ.1.5 "Кратко описание на поръчката" от настоящото обявление и в техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за обособена позиция- Пета Зона – райони „Банкя”,”Връбница” и „Нови Искър”: За дейност "Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране": 12 бр. специализирани автомобила с вместимост от 12 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.; 1 бр. специализиран автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони; 3 бр. специализирани автомобили за извозване на едрогабаритни отпадъци, зелени отпадъци, клони и сняг; За дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности; 3 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност "Механизирано метене"; 2 бр. малогабаритна метачна машина за метене на тротоари; 2 бр. роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг; 17 бр. специализирани мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 5 бр. малогабаритни за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 17 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната - но не по-малко от 8 бр.; 3 бр. челни товарача с обем на кофата над 1 м3; При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17.




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Шеста Зона – райони "Красно село" и "Красна поляна"
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" - Шеста Зона – райони "Красно село" и "Красна поляна":

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

1.Изпълнителят извършва всички дейности, по предварително изготвен от него и одобрен от Възложителя Оперативен план, въз основа на месечни графици, включващи маршрутите и часовете на работа, техниката, броят на работниците и отговорниците за дейностите от страна на Изпълнителя. Месечните графици се съгласуват с началниците на районните инспекторати към Столичен инспекторат и кметовете на райони. Изпълнителят публикува Оперативния план ежегодно на интернет страницата си. Възложителят има право при възникнала необходимост да прави корекции на съгласуваните графици, като писмено връща на Изпълнителя коригираните графици за преработка и изпълнение. 2.Оперативния план, касаещ частта за почистване на улици и други места за обществено ползване включва: видовете дейности, количество, единична цена, средства необходими за изпълнението, съобразени с прогнозната финансова рамка за съответната година. Обхваща периода от 01.01. до 31.12. на съответната година. Към него се прилага Списък на техниката, необходима за изпълнение на дейностите и Списък на резервна техника. Дейностите са описани в раздел ІІ.1.5 "Кратко описание на поръчката" от настоящото обявление и в техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за обособена позиция -Шеста Зона – райони "Красно село" и "Красна поляна": За дейност "Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране": 11 бр. специализирани автомобила с вместимост от 12 м3 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.; 1 бр. специализиран автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони; 2 бр. специализирани автомобили за извозване на едрогабаритни отпадъци, зелени отпадъци, клони и сняг; За дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности; 2 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност "Механизирано метене"; 2 бр. малогабаритна метачна машина за метене на тротоари; 2 бр. роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг; 14 бр. специализирани мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 4 бр. малогабаритни за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 14 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната но не по-малко от 8 бр.; 2 бр. челни товарача с обем на кофата над 1 м3 При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17




Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Седма зона – райони „Възраждане”, „Оборище”, "Триадица – център”, между булевардите: „Витоша”, „Патриарх Евтимий”, „Христо Ботев” и ул. „Позитано”.
1) Кратко описание

Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услуги по „Събиране и транспортиране на отпадъци; Почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване на територията на Столична община" по обособени позиции, както следва: Седма зона – райони „Възраждане”, „Оборище”, "Триадица – център”, между булевардите: „Витоша”, „Патриарх Евтимий”, „Христо Ботев” и ул. „Позитано”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци

3) Количество или обем

1.Изпълнителят извършва всички дейности, по предварително изготвен от него и одобрен от Възложителя Оперативен план, въз основа на месечни графици, включващи маршрутите и часовете на работа, техниката, броят на работниците и отговорниците за дейностите от страна на Изпълнителя. Месечните графици се съгласуват с началниците на районните инспекторати към Столичен инспекторат и кметовете на райони. Изпълнителят публикува Оперативния план ежегодно на интернет страницата си. Възложителят има право при възникнала необходимост да прави корекции на съгласуваните графици, като писмено връща на Изпълнителя коригираните графици за преработка и изпълнение. 2.Оперативния план, касаещ частта за почистване на улици и други места за обществено ползване включва: видовете дейности, количество, единична цена, средства необходими за изпълнението, съобразени с прогнозната финансова рамка за съответната година. Обхваща периода от 01.01. до 31.12. на съответната година. Към него се прилага Списък на техниката, необходима за изпълнение на дейностите и Списък на резервна техника. Дейностите са описани в раздел ІІ.1.5 "Кратко описание на поръчката" от настоящото обявление и в техническите спесификации, неразделна част от документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Минималният брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, наличието или придобиването на която участникът трябва да докаже в офертата си за обособена позицияСедма Зона – райони "Възраждане", "Оборище" и "Триадица-център" За дейност "Събиране и транспортиране на отпадъци до съоръжение за третиране": 9 бр. специализирани автомобила с вместимост от 12 м3 до 24 м3 за обслужване на контейнери за отпадъци с обем 1100 л. и 110 л.; 1 бр. специализиран автомобил за извозване на биоотпадъци с височина на разтоварващ борд минимум 1,2 м /1200 мм/; 1 бр. машина за раздробяване на клони; 2 бр. специализирани автомобили за извозване на едрогабаритни отпадъци, зелени отпадъци, клони и сняг; За дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 1 бр. специализирана машина за автоматична дезинфекция и измиване на контейнери за отпадъци, оборудвана с пароструйка и за измиване на пътни принадлежности; 2 бр. специализирана мултифункционална техника за дейност "Механизирано метене"; 3 бр. малогабаритна метачна машина за метене на тротоари; 3 бр. роторен снегорин за почистване на тротоари от сняг; 1 бр. специализирана машина за почистване на графити; 13 бр. специализирани мултифункционални автомобили - за зимно почистване, от които 4 бр. малогабаритни за вътрешно-квартални улици, площади, пешеходни пространства, тротоари и др. От посочените общо 13 броя - да се преоборудва необходимия брой, гарантиращ изпълнението на дейност "Механизирано миене с автоцистерна с маркуч и на дюзи" за зоната - но не по-малко от 8 бр.; 1 бр. челен товарач – с обем на кофата над 1 м3; 1 бр. мини челен товарач – с обем на кофата до 1 м3; При възлагане на дейности за косене на треви Изпълнителят осигурява за всяка зона минимум 10 /десет/ броя моторни косачки с дву- или четиритактов двигател, на шаси, задвижвани на колела, за което участникът в процедурата представя декларация-съгласие съгласно Приложение № 17