Версия за печат

00322-2014-0005

BG-Кърджали: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235920

Община Кърджали, бул."България"41, За: Надя Цветкова, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 62968, E-mail: nadejda.tzvetkova@gmail.com, Факс: 0361 62968

Място/места за контакт: Отдел “Управление на проекти”

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изготвяне на технически паспорти, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работни проекти на обекти включени в проект „Техническа помощ за развитието на град Кърджали”, договор №BG161PO001/5-02/2012/014, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на град Кърджали
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изготвяне на технически паспорти, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работни проекти на обекти както следва: Обособена позиция №1 " Разработване на работен проект за обект ”Въвеждане на енeргоспестяващо улично осветление в централна градска част, кв."Възрожденци" и кв."Студен кладенец" в гр.Кърджали" Обособена позиция №2-"Разработване на работен проект за обект „Ремонт и реконструкция на улична мрежа и въвеждане на енергоспестяващо осветление в старата част на града, включваща площад „Хаджи Димитър”, ул.”Иван Вазов”, ул.”Климент Охридски” и ул.”Добруджа”" Обособена позиция №3 -"Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „П.Р.Славйков” в град Кърджали" Обособена позиция №4- " Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „Отец Паисий” в град Кърджали" Обособена позиция №5- " Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ГПЧЕ „Хр.Ботев” и ОУ „Св.Св. Кирил и Методий” в град Кърджали" Обособена позиция №6- " Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „П.К Яворов” в град Кърджали" Обособена позиция №7- "Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „ Дом на Културата” в град Кърджали" Обособена позиция №8- " Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „Младежки Дом” в град Кърджали" Обособена позиция №9- 'Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на Регионална библиотека”Н.Й.Вапцаров” в град Кърджали''

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71310000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на технически паспорти, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работни проекти на обекти по обособени позиции при максимално допустима стойност 419 721.16 лева без ДДС в т.ч.: Обособена позиция №1 Разработване на работен проект за обект ”Въвеждане на енeргоспестяващо улично осветление в централна градска част, кв."Възрожденци" и кв."Студен кладенец" в гр.Кърджали- 80 020.83 лв. без ДДС Обособена позиция №2 Разработване на работен проект за обект „Ремонт и реконструкция на улична мрежа и въвеждане на енергоспестяващо осветление в старата част на града, включваща площад „Хаджи Димитър”, ул.”Иван Вазов”, ул.”Климент Охридски” и ул.”Добруджа”- 44 648.33 лв., без ДДС Обособена позиция №3 Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „П.Р.Славйков” в град Кърджали- 65 144 лв. без ДДС Обособена позиция №4 Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „Отец Паисий” в град Кърджали-48 076.00 лв.без ДДС Обособена позиция №5 Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ГПЧЕ „Хр.Ботев” и ОУ „Св.Св. Кирил и Методий” в град Кърджали-80 860.50 лв. без ДДС Обособена позиция №6 Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „П.К Яворов” в град Кърджали- 32 776 лв. без ДДС Обособена позиция №7 Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „ Дом на Културата” в град Кърджали- 36 745.50 лв.без ДДС Обособена позиция №8 Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „Младежки Дом” в град Кърджали-13 974 лв. без ДДС Обособена позиция №9 Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на Регионална библиотека”Н.Й.Вапцаров” в град Кърджали- 17 476 лв.без ДДС

Стойност, без да се включва ДДС
419721.16 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на нейното плащане Гаранциите за участие по обособени позиции са както следва: • за обособена позиция №1 - 800.00 (осемстотин) лева; • за обособена позиция №2 - 400.00(четиристотин) лева; • за обособена позиция №3 - 600.00 (шестстотин) лева; • за обособена позиция №4 - 450.00 (четири стотин и педесет) лева; • за обособена позиция №5 - 800.00 (осемстотин) лева; • за обособена позиция №6 - 310.00 (триста и десет) лева; • за обособена позиция №7 - 360 (триста и шестдесет) лева; • за обособена позиция №8 - 130.00 (сто и тридесет) лева; • за обособена позиция №9 - 170.00 (сто и седемдесет) лева; Гаранцията за участие се внася всяка една обособена позиция по отделно и трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. - Паричната сума следва да бъде внесена предварително по банкова сметка на Община Кърджали:IBAN BG55DEMI92403300072458,BIC DEMIBGSF,„Търговска Банка Д” АД; - Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договорa е в размер на 2 % от стойността на поръчката без ДДС за всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да бъде под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя платежния документ за внесената парична сума или банковата гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът, определен за изпълнител избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка:IBAN:BG55DEMI92403300072458, BIC: DEMIBGSF „Търговска Банка Д” АД; Когато участникът, определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Кърджали и че е валидна до 30 дни след изтичане на срока на договора. Възложителя задържа гаранцията за изпълнение на договора при неизпълнение или лошо изпълнение на възложените работи, установени с констативен протокол. Оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансовото плащане по договора със срок на валидност 30 (тридесет) дни след срока на изпълнение на договора. Гаранцията се представя в едно с фактурата за искания аванс.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния начин: 1. Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената на договора, в срок до 60 (шестдесет) дни, след представяне от Изпълнителя на: а) проформа фактура за авансово плащане и банкова гаранция; 2.Междинни плащания - до 35% 3. Окончателно плащане на стойност - до 35 % (тридесет и пет) от цената на договора. Плащането ще се извърши в срок от 20 (двадесет) дни след: а) одобряване на проектите от Главния архитект на Община Кърджали и подписване на приемо-предавателен протокол; б) представяне на оригинална фактура 4. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от учатника; 2. Оферта за участие; 3. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата, в случай че същото няма представителни функции; 5. Административни сведения; 6. Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от ЗТР или копие от документа за регистрация - заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице или едноличен търговец, регистрирани в България); Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци прилагат и удостоверение за актуално състояние.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или адм. орган от държавата, в която са установени, като документът бъде преведен на бълг. език и легализиран; Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на бълг. език и легализиран (за юридическо лице или едноличен търговец, които не са регистрирани в България). Документ за самоличност (копие) за участник - физическо лице; 6. Копие на валидна към момента на подаване на офертата застрахователна полица на участника за застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ; 7. Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности на участника указани в поле III.2.1 и поле III.2.1 от обявлението; 8. Документ (договор, споразумение и др. за създаване на обединението) ако е приложимо - нотариално заверен, подписан от лицата в обединението – при участници обединения. В случай, че в същия не е посочен представляващият, участникът следва да представи друг документ, от който да е виден представляващият обединението;9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д” и ал.5, т. 1 от ЗОП; 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 12. Декларация за посещение и оглед на обектите;13. Оригинал на вносна бележка за внесена гаранция за участие или банкова гаранция за участие за всяка една обособена позиция поотделно.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие на валидна към момента на подаване на офертата застрахователна полица на участника за застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да представи декларация, че ще осигури застраховка “Професионална отговорност” за срока на изпълнение на договора. Когато участникът е чуждестранно лице, същият представя еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, в която е установен. 2. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 4, придружена от копие от отчета за приходите и разходите за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Забележка: Под „услуги, които са предмет на поръчката” за обособена позиция №1 се разбират дейности по проектиране на улици и пътища. Под „услуги, които са сходни с предмет на поръчката” за обособени позиции от № 3 до № 9 се разбират дейности по проектиране на обществени, търговски и жилищни сгради. Юридическите лица, посочили ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР могат да не представят заверени копия от отчет за приходите и разходите за 2011 г., 2012 г. и 2013г., ако те са обявени в пълния им обем във финансовите им отчети за съответните години и са вписани по партидата им в Търговския регистър. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да притежава валидна към момента на подаване на офертата застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.) и с общ лимит на отговорността, покриващ минималната застрахователна сума за вида строежи, предмет на позицията, за която участникът подава оферта. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че ще осигури застраховка “Професионална отговорност” за срока на изпълнение на договора. 2. Участникът следва да има реализиран общ оборот сумарно за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи не по-малко от: • за обособена позиция №1 -160 000 (сто и шестдесет хиляди) лева; • за обособена позиция №2 - 88 000 (осемдесет и осем хиляди) лева; • за обособена позиция №3 - 130 000 (сто и тридесет хиляди) лева; • за обособена позиция №4 - 96 000 (деведесет и шест хиляди) лева; • за обособена позиция №5 - 161 000 (сто шстдесет и една хиляди) лева; • за обособена позиция №6 - 65 000 (шесдесет и пет хиляди) лева; • за обособена позиция №7 - 72 000 (седемдесет и две хиляди) лева; • за обособена позиция №8 - 28 000 (двадесет и осем хиляди) лева; • за обособена позиция №9 - 35 000 (тридесет и пет хиляди) лева; 3. Оборотът на услугите, които са предмет на поръчката общо за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи да не е по-малък от: • за обособена позиция №1 - 81 000 (осемдесет и една хиляди) лева; • за обособена позиция №2 - 45 000 (четирдесет и пет хиляди) лева; • за обособена позиция №3 - 65 000 (шестдесет и пет хиляди) лева; • за обособена позиция №4 - 48 000 (четирдесет и осем хиляди)лева; • за обособена позиция №5 - 81 000 (осемдесет и една хиляди)лева; • за обособена позиция №6 - 33 000 (тридесет и три хиляди) лева; • за обособена позиция №7 - 37 000 (тридесет и седем хиляди) лева; • за обособена позиция №8 - 14 000 (четиринадесет хиляди) лева; • за обособена позиция №9 - 18 000 (осемнадесет хиляди) лева; Под „услуги, които са сходни с предмет на поръчката” за обособена позиции №1 и 2 се разбират дейности по проектиране на улици и пътища. Под „услуги, които са сходни с предмет на поръчката” за обособени позиции от №3 до №9 се разбират дейности по проектиране на обществени, търговски и жилищни сгради. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, изискването по т. 1 се прилага за всеки един от участниците в обединението, който ще участва в проектирането, изискването по т. 2 и т.3 се прилага към обединението участник. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горепосочените изисквания. При участие за повече от една обособени позиции се прилагат минималните изисквания за позицията с по-висока стойност, за които е представена офертата, по отделно за п.1-2 и п.3-9.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация със списък на основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите - Образец № 5, придружена от препоръки за добро изпълнение, в които са посочени, предмета на договора, периода на изпълнение и неговата стойност; Забележка: Под „предмет, сходен с предмета на поръчката” за обособени позиции №1 и 2 се разбират дейности по проектиране на улици и пътища. Под „предмет, сходен с предмета на поръчката” за обособени позиции от №3 до № 9 се разбират дейности по проектиране на обществени, търговски и жилищни сгради. 2,Декларация със списък на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката - Образец №6 и Образец №6а, придружена с копия от документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и изискуемата правоспособност на лицата, които отговарят за извършването на услугата (дипломи, удостоверения от КИИП, удостоверения от КАБ и др.), както и копия на документи, удостоверяващи специфичния професионален опит (трудови книжки, референции, служебни бележки, удостоверения и др.). В зависимост от позицията, за която се участва, се представя Образец №6 и/или Образец №6а; Забележка: Относно ръководителя на проектантски екип за доказване, че същият е ръководил проектантски екип за изработване на поне два проекта следва да се представят референции, декларация, съдържаща списък на изпълнени договори и проекти или други документи; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът в процедурата следва да е изпълнил за последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти поне два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Забележка:Под „предмет, сходен с предмета на поръчката” за обособена позиция №1 и 2 се разбират дейности по проектиране на улици и пътища. Под„предмет, сходен с предмета на поръчката” за обособена позиция №3-9 се разбират дейности по проектиране на обществени, търговски и жилищни сгради. 2. Участникът следва да разполага минимум с по един от следните специалисти: 2.1. За обособена позиция №1 и 2 Ръководител на проектантски екип – архитект или инженер „пътно строителство”, с образователно-квалификационна степен “Магистър”, специфичен професионален опит (като проектант) минимум пет години, да е ръководил проектантски екип за изработване на поне два проекта с предмет „проектиране на улици и пътища” и да притежава пълна проектантска правоспособност, валидна към датата на подаване на офертата. Проектантски екип: - архитект - инженер „Геодезия” - инженер „Геолог” - инженер „Пътно строителство” - ландшафтен архитект „Паркоустройство и благоустройство” и/или инженер „озеленител” - инженер „В и К” - инженер “Електро” - строителен инженер (конструктор) Специалистите в проектантския екип трябва да притежават образователно-квалификационна степен „Бакалавър”/“Магистър” по съответната специалност, специфичен професионален опит (като проектант) минимум три години и пълна проектанска правоспособност, валидна към датата на подаване на офертата. Ръководителят на проектантския екип може да заема и позицията на архитект или инженер „пътно строителство” от проектантския екип, в зависимост от притежаваната от него специалност. 2.2. За обособени позиции №3-9 Ръководител на проектантски екип – архитект или строителен инженер (конструктор), с образователно-квалификационна степен “Магистър”, специфичен професионален опит (като проектант) минимум пет години, да е ръководил проектантски екип за изработване на поне два проекта с предмет: „Строителство или основен ремонт, или реконструкция на обществени сгради” и/или „Строителство или основен ремонт, или реконструкция на търговски сгради” и/или „Строителство или основен ремонт, или реконструкция на жилищни сгради”. Да притежава пълна проектантска правоспособност, валидна към датата на подаване на офертата. Проектантски екип: - архитект - строителен инженер (конструктор); - инженер „Геодезия” - инженер „Геолог” - инженер „В и К” - инженер “Електро” - инженер „Отопление и вентилация” - правоспособно лице по чл. 23 от ЗЕЕ - ландшафтен архитект „Паркоустройство и благоустройство” и/или инженер„Озеленител” Специалистите в проектантския екип трябва да притежават образователно-квалификационна степен „Бакалавър”/“Магистър” по съответната специалност, специфичен професионален опит (като проектант) минимум три години и пълна проектанска правоспособност, валидна към датата на подаване на офертата. Ръководителят на проектантския екип може да заема и позицията на архитект или строителен инженер (конструктор) от проектантския екип, в зависимост от притежаваната от него специалност. При подаване на оферти от участник за всички обособени позиции, участникът може да посочи едно и също техническо лице в екипа за не повече от три обособени позиции по съответната специалност Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юрид. лице, тези изисквания се прилагат в съответствие с чл. 25, ал.8 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горепосочените изисквания. При участие за повече от една обособени позиции се прилагат минималните изисквания за позицията с по-висока стойност, за които е представена офертата, по отделно за п.1-2 и п.3-9

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Чл. 229 и чл. 230 от Закона за устройство на територията.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение, тежест; тежест: 50
Показател: Ценово предложение, тежест; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Всяко заинтересовано лице, в срока на получаване на документацията за участие, може да закупи документацията чрез плащане в касата на Община Кърджали или да отправи писменно искане до възложителя за изпращане на документацията на посочен от него адрес. В този случай искането следва да е придружено с оригинален документ за платена такса по сметка на Община Кърджали - IBAN BG09DEMI92408400072453, BIC DEMIBGSF код на плащане 448007 финансов център Кърджали, "Търговска банка Д" АД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.04.2014 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

община Кърджали, гр. Кърджали, бул. "България" № 41, ет.4,заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел (чл. 68, ал.3 от ЗОП)

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Осъществяването на проекта се финансира от Министерство на регионалното развитие и благоустройството по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012/014, проект „Техническа помощ за развитието на град Кърджали”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително техническите проекти на всички обекти, на следния интернет адрес на Община Кърджали (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): www.kardjali.bg, Рубрика „Обществени поръчки”. Желаещите да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка подават лично или чрез упълномощено лице офертите си в деловодството на Община Кърджали, адрес: гр. Кърджали - 6600, бул. „България” № 41, всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:00 ч., най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите са за негова сметка. В този случай той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за участника. Възложителят не се ангажира да съдейства за пристигането на офертата на адреса и в срока определен от него. Участникът не може да иска от Възложителя съдействия като: митническо освобождаване на пратка; получаване чрез поискване от пощенски клон; взаимодействия с куриери или други. Възложителят може да отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участника при наличието на някое от обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Разработване на работен проект за обект ”Въвеждане на енeргоспестяващо улично осветление в централна градска част, кв."Възрожденци" и кв."Студен кладенец" в гр.Кърджали;
1) Кратко описание

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за въвеждане на енергоспестяващо улично осветлениеза в централна градска част, кв."Възрожденци" и кв."Студен кладенец" в гр.Кърджали;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Разработване на работен проект при максимално допустима стойност 80 020.83 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
80020.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Разработване на работен проект за обект „Ремонт и реконструкция на улична мрежа и въвеждане на енергоспестяващо осветление в старата част на града, включваща площад „Хаджи Димитър”, ул.”Иван Вазов”, ул.”Климент Охридски” и ул.”Добруджа”
1) Кратко описание

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за ремонт и рехабилитация на улична мрежа и въвеждане на енергоспестяващо улично осветление в старата част на града, включваща площад „Хаджи Димитър”, ул.”Иван Вазов”, ул.”Климент Охридски” и ул.”Добруджа”гр.Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Разработване на работен проект при максимална допустима стоност 44 648.33 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
44648.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „П.Р.Славйков” в град Кърджали
1) Кратко описание

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „П.Р.Славйков” в град Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност при максимална допустима стойност 65 144 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
65144 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „Отец Паисий” в град Кърджали
1) Кратко описание

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на СОУ „Отец Паисий” в град Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност при максимална допустима стойност 48 076.00 лв.без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
48076 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ГПЧЕ „Хр.Ботев” и ОУ „Св.Св. Кирил и Методий” в град Кърджали
1) Кратко описание

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ГПЧЕ „Хр.Ботев” и ОУ „Св.Св. Кирил и Методий” в град Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност при максимална допустима стойност 80 860.50 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
80860.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „П.К Яворов” в град Кърджали
1) Кратко описание

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на ОУ „П.К Яворов” в град Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност при максимална допустима стойност 32 776 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
32776 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „ Дом на Културата” в град Кърджали
1) Кратко описание

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „ Дом на Културата” в град Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност при максимална допустима стойност 36 745.50 лв.без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
36745.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „Младежки Дом” в град Кърджали
1) Кратко описание

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на „Младежки Дом” в град Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност при максимална допустима стойност 13 974 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
13974 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г. 



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на Регионална библиотека”Н.Й.Вапцаров” в град Кърджали
1) Кратко описание

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на Регионална библиотека”Н.Й.Вапцаров” в град Кърджали

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71315000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на технически паспорт, извършване на обследване за енергийна ефективност и разработване на работен проект за основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата при максимална допустима стойност 17 476 лв.без ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
17476 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2014 г.