Версия за печат

00401-2014-0001

BG-Вълчедръм: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вълчедръм, ул. "България" № 18-20, За: Иван Бонов, Р България 3650, Вълчедръм, Тел.: 09744-3406, E-mail: vdrmkmet@yahoo.com, Факс: 09744-3406

Място/места за контакт: Община Вълчедръм

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.valchedram.com.

Адрес на профила на купувача: www.valchedram.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ВОДОПРОВОДНАТА МРЕЖА НА СЕЛО СЕПТЕМВРИЙЦИ, ОБЩИНА ВЪЛЧЕДРЪМ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Септемврийци, общ. Вълчедръм
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Водопроводните клонове, предмет на настоящия проект са с обща дължина 4 781.00 м и е предвидено да се изпълнят от полиетиленови тръбопроводи висока плътност с повишена устойчивост на разпространение на пукнатини PEND,PE 100-RC,за налягане 1.00 mpa (PN 10) с диаметър ф 90 мм Предвижда се в съответствие с Наредба 8 за Правила и норми за разполагане на технически проводи и съоръжения в населени места” водопроводния клон да се разполага на разстояние до 1.00 м от бордюра на уличното платно.Полиетиленовите тръби RC се полагат в изкоп с дълбочина 1.60 м.,след това се полага обратна засипка със земна почва ,трамбоването е с ръчна трамбовка на пластове.Предвижда се полагането на декодерна и сигнална лента в съответствие Наредба 8 за Правила и норми за разполагане на технически проводи и съоръжения в населени места.Окончателното засипване се извършва по традиционния начин.Спирателните кранове по трасето на водопровода са предвидени съобразно Чл. 143 от „Наредба № 2 за проектиране, изграждане и експлоатация на водоснабдителни системи”.Едновременно с изпълнението на уличния водопровод, могат да бъдат изпълнени и сградните отклонения. Местоположението им подлежи на прецизиране след разкриването им.Надземни противопожарни кранове трябва да са на разстояние максимум 250 м един от друг.При пресичането на кабели е необходимо да се спазват изискванията на организацията, която ги експлоатира. За целта в проекта са разработени детайли за преминаването им.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Водопроводните клонове, предмет на настоящия проект са с обща дължина 4 781.00 м,трябва да се изградят 365 броя водопроводни сградни отклонение и 19 броя пожарни хидранти

Прогнозна стойност без ДДС
362752 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 600 лева.Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Вълчедръм: IBAN – BG67STSA93003300701304 BIC - STSABGSF Банка “ДСК” АД-гр. Вълчедръм Титуляр на сметката: Община Вълчедръм Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Вълчедръм: IBAN – BG67STSA93003300701304 BIC - STSABGSF Банка “ДСК” АД-гр. Вълчедръм Титуляр на сметката: Община Вълчедръм Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури във основа на Договор с Министерството на околната среда и водите - Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда . Начина на плащане е уреден в чл. 3 от проектодоговора: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ,/ в рамките на до 80% от стойността на договора/ чрез частични плащания, след приемане поетапно на извършената работа от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с протокол обр. 19 до 5 /пет/ работни дни след получаване на средствата от МОСВ - ПУДООС. Времето на подписване и броя на протоколите не се ограничават. Плащанията ще се извършват по банков път срещу представени оригинални фактури от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, издадени в съответствие със Закона за счетоводството. Окончателно плащане след представяне на Констативен протокол за установяване годността за приемане на строежа –приложение № 15 към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: •за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; •за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; •за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; •за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс; •за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Възложителят отстранява от участие: Участникът коита е е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът които е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързани със строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Участникът които има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Участникът ,които има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. Участникът, които е е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът ,които има лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Участникът които има сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: а) Оферта за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1, Приложение № 1.1; б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; д) Регистрационни документи на участника: За юридически лица и ЕТ - копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. За физически лица – копие от документа за самоличност; За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата в която е установен, който се представя в официален превод*; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие от документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. е) Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 15.1); ж) Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 5, Образец № 6, Образец № 7.1 и Образец № 7.2; Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители, изискванията на точка ж) се прилагат и за подизпълнителите. з) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; и) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от Търговския регистър); к) Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 13 ; л) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 14; м) Срок на валидност на офертата н) Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 21; о) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – попълва се Образец 19. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната от Национална агенция за приходите, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”. т) Декларация за оглед на обекта- Образец №17
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Справка за оборота от строителство на обекти сходни на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - Заверено копие на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен. Изискването за представяне на копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър - Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия. - Заверено копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Заедно със копието от застраховката, участникът представя и декларация, че след изтичане на срока на валидност на застраховката, същата ще бъде удължена до изтичане на срока на сключения договор.
Минимални изисквания: - Участникът да има оборот от строителство на обекти сходни на предмета на поръчката, сумарно за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013) , в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева с ДДС.Под „сходни с предмета на поръчката” ще се приемат само договори за изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на водопроводна мрежа на населени места). - Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитен ресурс в размер не по-малък от 100 000 (сто хиляди) лева. - Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката, определено съобразно Наредбата за условията и реда задължително застраховане в проектирането и строителството. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на договорите за строителство, с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите.За договорите посочени от участника като договори с предмет, подобен с предмета на настоящата процедура задължително се представят и Референции (препоръки) за добро изпълнение. - Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. - Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен. - Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. Сертификатите трябва да са с обхват, съответстващ на обекта на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, ведно с талон - приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице. - Списък на техническите лица - Образец № 11. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец - Образец № 12) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение - Образец № 16
Минимални изисквания: - Участникът през последните 5 години да е изпълнил договор/и с предмет, подобен предмета на настоящата поръчка – изграждане или реконструкция на водопроводна мрежа, като общата дължина на изградената/реконструираната водопроводна мрежа по договорите да е минимум 9.00 км. Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от участника. - Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; - Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен; - Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; - Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на четвърта група строежи от втора категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или за по-висока категория строежи, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен за изпълнение на аналогични видове строителни работи. - В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти:„Ръководител на обекта” – строителен инженер, притежаващ висше образование - специалност „ВиК” или еквивалентно и не по-малко от 7 години професионален опит от които не по-малко от 5 години като ръководител на строителен обект; „Координатор по безопасност и здраве”, притежаващ съответното удостоверение и минимум 2 години професионален опит.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1.Срок за изпълнение ; тежест: 20
Показател: 2.Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: 3. Технологична последователност на строителните процеси; тежест: 20
Показател: 4.Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.03.2014 г.  Час: 14:30
Място

зала № 2 на общинска администрация, Вълчедръм, ул." България" № 18-20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители както и представители на средствата за масовоосведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ