Версия за печат

00265-2014-0019

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Георги Николов - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Радостина Петрова, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3084/

Място/места за контакт: отдел "Деловодство и архив" - партер - деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.marica-iztok.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на сухи силови трансформатори”, реф.№012/2014-ЗОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя – отдел „Логистика и контрол” – гр. Раднево /Инкотермс 2010/.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 4 /четири/ броя сухи силови трансформатори 5000 kVA; 20/6,3 kV. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на процедурата. Техническите изисквания и условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31174000

Описание:

Захранващи трансформатори

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

4 /четири/ броя.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

210


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 4 000 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в Първа Инвестиционна Банка, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

До 30 /тридесет/ календарни дни след всяка доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки Участник представя в офертата си: 1. Актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. - копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. - документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 2. Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП – по приложени в документацията образци. 3. Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП - по приложени в документацията образци. 4. Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1, 2 и 3 от ЗОП - по приложени в документацията образци. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 от ЗОП се отстранява от участие. 5. *При участници обединения – документ за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението. *T.5 е в свободен текст и представлява писмено споразумение. 5a. Декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите и представляващите обединението за целите на поръчката – по приложен в документацията образец. 6. Декларация от участника за приемане на условията в проекта на договор и общите условия към него. 7. Документите по чл. 56 от ЗОП описани в обявлението и документацията за участие. 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Други особени условия. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване: Възложителят ще отстранява офертите на участници, за които са налице основанията на чл. 118 от ЗОП. При възлагане на обществена поръчка, Възложителят ще отстранява офертите на участници, при които делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките, включени в нея. Отстраняване на офертите няма да се извършва и прилага ако има сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. Когато предлаганите от участника стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1, т.32 от допълнителните разпоредби на ЗОП, участниците представят документи удостоверяващи наличие на сключен договор между Република България или Европейския съюз и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна, копия придружени с превод на български език. /Документите се представят в техническата оферта/ Участниците да посочат в техническите си оферти производителя и страната на произход на изделията. Изисква се производителя на предлаганите трансформатори да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент /доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език – документите се представят в техническата оферта/.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Реф.№012/2014-ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

В брой, в касата на дружеството, всеки работен ден от 10:00 до 11:50 и от 13:00 до 15:00 часа или внесени в една от следните банки. Сметка в лева: Банка: Първа Инвестиционна Банка, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Сметка в евро: Банка: "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BGSF. Цената на документацията е 6 лева с ДДС за български данъчно-задължени лица, и 5 лева или 2,50 евро за всички останали. При желание, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъдат изпратени чрез български куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документите, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на желаещите да закупят документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.04.2014 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.04.2014 г.  Час: 13:30
Място

Управлението на "Мини Марица-изток" ЕАД - гр.Раднево, партер, зала №2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно документацията за участие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ