Версия за печат

00447-2014-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Павел Павлов, България 1111, София, Тел.: 029486 111, E-mail: pavel.pavlov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на хардуерна поддръжка на техниката на Агенция по вписванията

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Цялостно абонаментно поддържане техника, собственост на възложителя, и на новозакупена техника, попадаща в предмета на обществената поръчка, но извън полето на гаранционното й обслужване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50321000, 50322000, 30120000, 30214000, 30213000, 48820000, 32420000

Описание:

Услуги по ремонт на персонални компютри
Услуги по поддържане на персонални компютри
Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат
Компютърни работни станции
Персонални компютри
Сървъри
Мрежово оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на извънгаранционна поддръжка и ремонт на техническите средства в информационната инфраструктура на АВ: Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране; Активно и пасивно мрежово оборудване; Работни станции; Периферни устройства, непрекъсваеми захранвания и копирни машини. Настоящата услуга се отнася до всички поделения на АВ.

Прогнозна стойност без ДДС
254000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

• Гаранция за участие: тъй като стойността на поръчката е под праговете по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, гаранция за участие, на основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, не се изисква. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка: IBAN BG 39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREXBGSF, Токуда банк, или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента ) от стойността на договора с ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от държавния бюджет. Заплащането на услугата става съгласно клаузите в проектодоговора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • Попълнена и подпечатана оферта съгласно образеца, приложен в документация та. Подписва се и се подпечатва (на всяка страница) от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно. • Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан; • Пълномощно на лицето, подписващо офертата - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (или някой друг документ от нея). 1. За юридически лица и ЕТ, се представя: копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Забележка: В случай че в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага ЕИК. 2. За физически лица: копие от документа за самоличност. 3. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. • При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. • Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП, подписан от лицата съгласно указанията в образеца; • Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, подписан от лицата съгласно указанията в образеца; • Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, подписан от лицата съгласно указанията в образеца; • Декларация за подизпълнител/и. Участникът прилага декларация, независимо дали ще използва или няма да използва подизпълнител/и. В случай че, участник предвижда използването на подизпълнител/и при изпълнение на поръчката, посочва същия/те, както и дела на тяхното участие. Посочват се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. В тези случаи документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира в офертата като подизпълнител на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът ще използва подизпълнители, в офертата се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите; • Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; Забележка: Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5 и 6 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Справка за общия оборот и за оборота от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката, за последните 3 (три) приключени финансови години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако същите са обявени в Агенция по вписванията, представянето им не е задължително, но изрично се декларира това обстоятелство; а за участници - физически лица - копие от Годишна данъчна декларация - заверено от НАП, за последните три години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си.
Минимални изисквания: o Минимален оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката, за последните 3 (три) приключени финансови години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 750 000 (седемстотин и петдесет хиляди) лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък на изпълнените договори, сходни с предмета на поръчката, извършени през последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 години), включително стойностите, датите и получателите, придружен с референция за изпълнението им. Общата стойност на договорите да не е по-малка от 750 000 (седемстотин и петдесет хиляди) лв. Под сходен предмет се разбира сервизна дейност на компютри, сървъри, мрежово оборудване и периферна техника. o Копие от валиден сертификати: ISO 27001:2005 или еквивалент, определящ изисквания за сигурност на информацията, който е валиден за всяка една от посочените локации в областни центрове; ISO 20000-1:2011 или еквивалент, определящ изисквания към системи за управление на услугите; ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; Изискването за наличие на валидни сертификати и техния обхват се проверява и преценява за съответствие с изискванията за изпълнение на дейността по техническото задание. При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък с организационна структура и сервизни центрове. o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. o Списък на сертифицирани инженери за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с приложени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност.
Минимални изисквания: o Участникът да разполага със сервизни специалисти с необходиното образование и професионална квалификация. o Участникът да разполага с мрежа от минимум 27 сервизни центъра във всички области на България (за София-град и Софийска област ще се приема един сервизен център). Прилага се списък с адреси на сервизните центрове и координати на отговорните лица. o Участникът да бъде официален сервиз или да има оторизационно писмо от сервиз, оторизиран от фирмата-производител или неин представител за региона, за обслужване на съответната техника, която АВ определя като критична и чието непрекъснато функциониране е от изключителна важност за протичане на работните процеси, за всяка глава на настоящия договор, както следва: За Глава 1 Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране Hewlett Packard, Dell и IBM или еквивалентни (Участникът следва да представи съответните документи за всеки един от посочените производители) За Глава 2 Активно и пасивно мрежово оборудване Cisco или еквивалент (Участникът следва да представи съответния документ за посочения производител) За Глава 3 Работни станции Hewlett Packard и Dell или еквивалентни (Участникът следва да представи съответните документи за всеки един от посочените производители) За Глава 4 Периферни устройства, непрекъсваеми захранвания и копирни машини Rex Rotary или еквивалентни (Участникът следва да представи съответните документи за всеки един от посочените производители) o Участникът да разполага с функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526340 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.03.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Елисавета Багряна" 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване, и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ