Версия за печат

00435-2014-0012

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Софийска вода" АД, район Младост, ж. к. Младост IV, ул. "Бизнес Парк София" №1, сграда 2А, За: Христо Зангов, Р. България 1766, София, Тел.: 02 8122495, E-mail: hrzangov@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: район Младост, ж. к. Младост IV, ул. "Бизнес Парк София" №1, сграда 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofiyskavoda.bg/default.aspx.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofiyskavoda.bg/about/public_commission_33.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на потопяеми и непотопяеми помпени агрегати"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Ремонт на потопяеми и непотопяеми помпени агрегати"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50511000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на помпи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На Изпълнителя не са гарантирани количества или продължителност на дейностите. Необходимите дейности, ремонти и доставки, които трябва да бъдат изпълнени са посочени в Ценова таблица от документацията за участие, но поради голямата номенклатура не са посочени в настоящото обявление.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

5.3. Размер на гаранцията за участие – 3 000.00 лв. 5.5. В случай, че Участник представи банкова гаранция за участие, то срокът й е минимум 150 календарни дни, считано от датата на отваряне на офертите. 5.6. Размер на гаранция за изпълнение – 3% от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора. 5.7. Гаранциите се представят както следва: 5.7.1. Парични- внесени в Център за услуги Младост 4 на „Софийска вода” АД, намиращ се на адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, (тази опция е валидна само за суми до 15 000 лв.), 5.7.2. По банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват видът на гаранцията (участие/изпълнение) и номерът на търга. 5.7.3. Оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция за съответния срок. 5.7.4. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в 45 (четиридесет и пет) дневен срок от датата на представяне от Изпълнителя на коректно съставена фактура в дирекция “Финанси” на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 17.1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2, 2а, 3, 5, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Участникът следва да представи: 20.1. Декларация за приемане на условията в проекта на договора /по образец/; 20.2. Юридически сведения за Участника /по образец/; 20.3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 20.4. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата и задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. 20.5. Декларация(и) по чл.47, ал.1, т.1 (а, б, в, г, д), ал.2, т.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП /по образец/; 20.6. Декларация(и) по чл.47, ал.1, т.2, т.3, ал.2, т.1, т. 2а и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП /по образец/; 20.7. Декларация от Участника за автономност на офертата /по образец/. 20.8. Оригинал на банкова гаранция или оригинал/копие от документа за внесена по банков път гаранция за участие. 20.9. Декларация /по образец/, че Участникът няма да ползва подизпълнители или списък на евентуалните подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Участникът изцяло отговаря за работата на подизпълнителите, като документите по чл.56, ал.2 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 20.12. Списък на документите, съдържащи се в Плик №1 „Документи за подбор” /по образец/, попълнен и подписан от Участника. Участникът следва да представи всички изискуеми документи от документацията за участие и отговарящи на изискванията на възложителя и на ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не.

ІІІ.2.3) Технически възможности

17.2. Участникът да може да представи списък с минимум 2 /два/ договора/поръчки, с предмет подобен на настоящата обществената поръчка. Договорите/поръчките да са изпълнявани/изпълнени през последните 3 /три/ години, считано до датата на подаване на офертата. Списъкът трябва да съдържа: предмет на поръчката/договора, възложител, дата/период на изпълнение и стойност. 17.3. Участникът да представи минимум две референции за добро изпълнение от различни Възложители на подобни поръчки/договори описани в предходния член. От същите следва да е видно, че участникът изпълнява и/или е изпълнил цитираните услуги в съответствие с изискванията на възложителя. Участникът следва да представи: 20.10. Списък от Участника с включени минимум 2 /два/ договора/поръчки, с предмет подобен на обществената поръчка и изпълнявани/изпълнени през последните 3 /три/ години към момента на подаване на офертата. Списъкът да съдържа: предмет, възложител, дата/период на изпълнение и стойност. 20.11. Участникът да представи минимум две референции за добро изпълнение от различни Възложители на подобни поръчки/договори описани в списъка по предходния член. От същите следва да е видно, че участникът изпълнява и/или е изпълнил цитираните услуги в съответствие с изискванията на възложителя. Участникът следва да представи всички изискуеми документи от документацията за участие и отговарящи на изискванията на възложителя и на ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ТТ001236

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.03.2014 г.  Час: 23:59
Платими документи

ДА

Цена
0 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е безплатна. Документацията за участие се получава само от сайта на Възложителя след регистрация на Участника и последващо изтегляне на целия архивен файл, който съдържа комплект документация, ценови таблици и други съпътстващи документи в електронен вид. Електронната страница на Възложителя е www.sofiyskavoda.bg, раздел "Профил на купувача, обществени поръчки и покани за оферти". Писмени разяснения по документацията могат да се поискат от възложителя до изтичането на срока за получаване на документация за участие, посочен в т.IV.3.3.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.03.2014 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Главен офис на "Софийска вода" АД, град София 1766, жк. Младост 4, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ