Версия за печат

00038-2014-0004

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215630

Община Габрово, площад "Възраждане" № 3, За: Неджля Юмерова, Момчил Недев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818384, E-mail: nedzhi@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка и монтаж на оборудване по проект DIR – 5112122-1-66 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в Регион Габрово”, по ОП „ОКОЛНА СРЕДА” 2007-2013 г., включващо - 1 бр. инсталация за изгаряне на депониен газ (комплексна доставка)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Площадката на Регионално депо за неопасни отпадъци на Регион Габрово, находящо се в имот № 000255 в землището на с.Гръблевци, с ЕКАТТЕ : 17991, Община Габрово
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка и монтаж на оборудване по проект DIR – 5112122-1-66 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Габрово”, по приоритетна ос 2 на ОП „Околна среда” 2007-2013 г.”, включващо - 1 бр. инсталация за изгаряне на депониен газ (комплексна доставка).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42941000, 39340000

Описание:

Машини за термична обработка на газове
Оборудване за газова мрежа

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и монтаж на оборудване по проект DIR – 5112122-1-66 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Габрово”, по приоритетна ос 2 на ОП „Околна среда” 2007-2013 г.”, включващо - 1 бр. инсталация за изгаряне на депониен газ (комплексна доставка).

Стойност, без да се включва ДДС
271039.72 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

29.05.2014 г. 

Завършване

05.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер на 2710,00 лв. (две хиляди, седемстотин и десет лева). В случай на Участник – обединение Възложителят ще приеме за редовна и гаранция, внесена от името на един от членовете на обединението. Гаранцията се представя в една от следните форми : а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя с условията на Образец № 7. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да е с валидност мин. 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Срокът може да се удължава по обосновано искане от Възложителя. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка : Банка : ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България BIC : STSABGSF IBAN : BG 52 STSA 9300 3305 016 910 При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Всички участници могат да представят банкова гаранция в Евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс «Евро за Лев», определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. 1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без вкл. ДДС. 2. Гаранцията за изпълнение - в една от следните форми : - депозит на парична сума по сметка на Възложителя; - банкова гаранция в полза на Възложителя с условията на Образец № 17; Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – до 05.02.2015 г. Участникът, определен за изпълнител на общ. поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ (оригинал или заверено от банката копие) за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Ако опр. Изпълнител представя банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията Образец № 17 на Банкова гаранция за изпълнение. Ако в текста на представената от определения Изпълнител гаранция условията се различават от тези на представения образец в настоящата документация, Възложителят може да откаже да приеме гаранцията и/или да изиска нейна корекция. Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата Банкова гаранция за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договора : 1. Аванс, в размер на 30 % (тридесет и процента) от цената на договора. Изпълнителят има право да поиска авансово плащане след получаване на възлагателното писмо по чл. 2. Плащането ще се извърши след издаване и представяне на фактура – оригинал, заедно с валидна гаранция за авансово плащане, обезпечаваща 100% от предвидения аванс. В случай, че Изпълнителят представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е с условията на образец № 18 и с валидност, не по-рано от 05. 02. 2015 г. Възложителя следва да извърши авансовото плащане в срок до 10 раб. дни от датата на получаване на горепосочените документи. 2. Окончателно плащане в размер на 70 % (седемдесет процента) от цената на договора – след издаване и представяне от страна на Изпълнителя на фактура – оригинал за окончателно плащане, заедно с подписан двустранен констативен протокол за доставка и монтаж, и гаранционна карта на инсталацията, съобразена с изискванията в техническата спецификация – в срок до 20 дни от датата на получаване на горепосочените документи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ПЛИК№1 „Документи за подбор” : 1.Списък на документите, съдърж.се в Офертата, подписан от Участника- съгл. чл.56(1), т.14 от ЗОП - подписва се от представляв. Участника или изрично упълн. с нот. пълномощно от него лице 2. Обща Оферта -Обр.№1 – представя се от представл. 3. Нот.заверено пълномощ. на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управл. и представл. Участника съгл. актуалната му регистрация, а от изрично упълном. негов представител. 4. Документи за правосубектност на Участника - съгл.чл.56(1), т.1 от ЗОП: - когато Участникът е ЮЛ или ЕТ - копие от докум. за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, опр. по регистрация да представлява дружеството, или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР - когато Участникът е ФЛ - копие от докум. за самоличност, заверено „вярно с оригинала“ от лицето; - за лица, които не са регистрирани в Републ. България - докум. за регистрация на чужд. лице, съобраз. нац. му законодателство, като докум. бъде преведен на бълг.ез.с офиц. превод; - когато Участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите се представят от всяко физическо или ЮЛ, включено в обединението; - когато Участникът предвижда участието на подизпълнители - докум. се представят за всеки от тях; 5. Декл. по чл.47(1) т.1, (2), т.2 и 5 и (5), т. 1 от ЗОП - Обр.№2 (оригинал). В случай, че участникът е ЮЛ, декл. се подписва задължително от лицата по чл.47(4) от ЗОП. Когато Участни. в процедурата е обед-ние, което не е ЮЛ, декл. се представя от вс. ФЛ или ЮЛ, вкл. в обед-ето. Когато Участн. предвижда участието на подизпълн., декл. се представя за вс. от тях. Когато Участн. в процедурата е чужд.ФЛ или ЮЛ или техни обединения, декл. се представя и в превод. 6. Декл. по чл.47(1),т.2 и 3,(2),т.1, 2а, 3 и 4 и (5), т.2 от ЗОП,- Обр.№3 (оригинал) Когато Участник в процедурата е ЮЛ, достатъчно е декл. да бъде подадена от едно от лицата, които могат самостоятел. да го представляват, съгл.чл.47(6) от ЗОП. В случай,че Участн. е обед-ние, декл. се представя за вс. ФЛ или ЮЛ, включ. в обед-ето, съгл. чл.56(3),т.1 от ЗОП, при условията на чл.47(6) от ЗОП. Когато деклараторът е чужд.гражданин, деклар-та/ите, които са представени на чужд ез. се представя и в превод на бълг.ез. Когато Участн. предвижда участие на подизпълн., докум. се представя за вс.1 от тях, съобразно чл.56(2) от ЗОП, при условията на чл.47(8) от ЗОП. 7. Декл.,че Участн. е запознат с вс. обстоятелства, свърз. с общ. поръчка и, че ще спазва вс.условия на Възложи-ля, свърз. с изпълне-то -Обр.№4 Декл. се представя от Участника/всяко лице, вкл. в обедине-то и от подизпъл-ля/ите на участ-ка и се подписва от представляв. всяко едно от лицата или изрично упълномощено с нотариал. пълномощно от него лице. 8. Декл. за липсата на обстоятел. по Регламент (ЕО,Евратом) №966/2012г. на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Съюза(Обр.№5) - Декл.се представя лично от вс. от лицата, посоч. в забележките на съотв. образец. Докум. се представя и по отнош. на вс.1 от участниците в обед-нието и подизпълнителя/ите. 9. Декл., че участникът приема условията на проекта на договор за изпъл. на общ.поръчка -Обр.№6 – представя се от представляв.Участника. 10. В случай, че Участн. е обединение- той следва да представи Документ, удостоверяв. наличието на обединение (съгл. чл.56(1),т.2 от ЗОП). Представя се в оригинал (нотариал. завер. копие), подписан от лицата в обед-ето. В него следва да е изрично посочен представляващият; Ако обедине-то не е създадено за участие в настоящ. общ.поръчка - анекс, към първоначал. документ; 11. В случай, че Участн.е обеди-ние/консорциум по ЗЗД, той следва да попълни и представи декл.Обр.№8, конкретизираща отговорностите и разпределението на правомощията м/у членовете му; 12. Документ за внесена гаранция за участие (за банк. гаранция с услов-та на Обр.№7 13. Декл.за ползване/не ползване на подизпълнител/и по чл.56(1),т.8 от ЗОП -Обр.№10 Продължава в раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копия (заверени) от отчетите за приходи и разходи за последните три счетоводно приключени години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника / когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен/; 1.1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните 3 (три) счетоводно приключени години (Образец № 12). 1.2. Копия от документи, доказващи финансовото състояние, в това число и по тяхна преценка - годишни данъчни декларации, заверени от НАП за участници – физически лица. Забележка: Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ съгласно чл. 50 (2) от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е реализирал общ оборот за последните 3 (три) счетоводно приключени години в размер не по-малко от 542 000 лв. (петстотин четиридесет и две хиляди лева) без ДДС. 2. Участникът следва да е реализирал оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката общо за последните 3 (три) счетоводно приключени години в размер не по-малко от 542 000 лв. (петстотин четиридесет и две хиляди лева) без ДДС. Забележка : Под оборот от дейност, сходна с предмета на поръчка, следва да се разбира оборота, реализиран в резултат на доставка и/или монтаж на: самостоятелни газови горивни инсталации (с открит или закрит факел) или инсталации съоръжени с газови факли, вкл. в общите им принципни технологични схеми за работа или като част от системите им осигуряващи безопасна и надеждна работа (в т.ч. инсталации за производство на биогаз и/или биодизел; комбинирани инсталации за производство на: биогаз заедно с електрическа и топлинна енергия; инсталации за когенерация на биогаз; паро-газови електроцентрали и др. подобни) В случай, че Участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи информация за общ оборот и оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните три счетоводно приключени години, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя информация от датата на учредяване, респективно от започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискванията за оборот от датата на учредяването си, респективно от започването на дейността. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56 (2) от ЗОП. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на изпълнени договори с предмет - сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите. Списъкът следва да е придружен от препоръки/референции за добро изпълнение на договорите, издадени от лица, различни от Участника. 2. Документ, доказващ собствеността или ползването на друго валидно правно основание на сервизна база/бази за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставената инсталация – заверено копие. 3.Оторизационно писмо/писма от фирмата производител на инсталация за изгаряне на депониен газ, че Участникът е официален вносител и е упълномощен да извършва гаранционно сервизно обслужване – заверено копие. 4.Декларация, че предлаганата инсталация е нова и неупотребявана (Образец № 14). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1 През последните три години (считано до крайния срок за подаване на оферти) участникът да е изпълнил не по-малко от 1 /един/ договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира -доставка и/или монтаж на: самостоятелни газови горивни инсталации (с открит или закрит факел) или инсталации съоръжени с газови факли, вкл. в общите им принципни технологични схеми за работа или като част от системите им осигуряващи безопасна и надеждна работа (в т.ч. инсталации за производство на биогаз и/или биодизел; комбинирани инсталации за производство на: биогаз заедно с електрическа и топлинна енергия; инсталации за когенерация на биогаз; паро-газови електроцентрали и др. подобни) 2. Участникът да притежава собствена или ползвана на друго валидно правно основание сервизна база/бази, за извършване на гаранционно сервизно обслужване на доставената инсталация. 3. Участникът да е официален вносител, който е упълномощен да извършва гаранционно сервизно обслужване. 4.Участникът да предложи за изпълнение на поръчката нова и неупотребявана инсталация; Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се отнасят за обединението като цяло. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е с вкл. ДДС. Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цената за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала № 330, етаж 3 в Община Габрово, Габрово, пл. "Възраждане" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68 (3) от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект DIR – 5112122-1-66 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Габрово”, договор за безвъзмездна помощ DIR- 5112122-C001 от 13.07.2012 г., финансиран от Европейски фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма Околна среда 2007 – 2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1. 14. Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Обр. № 11 от всеки от подизпълнителите (ако се предвижда) 15. Доказ-ства за икон. и фин. състояние по чл. 50 от ЗОП 16. Доказ-ства за техн. възможности и по чл. 51 от ЗОП ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“ 1.17. Технич. предложение за изпълнение на поръчката – съдържащо “Техническата оферта” на Участника - Обр. № 15, с вс. необходими приложения към нея (съгласно чл. 56 (1), т. 7 и 9 и чл. 57 (2),т. 2 ЗОП) при съблюдаване на изискванията на Техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. 18. Ценова оферта – представя се в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена” за изпълнение на поръчката. Пликът съдържа попълнен образец на ценова оферта - № 16 на хартиен и електронен носител с електронен файл. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестр. лице - се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзак. актове, включ. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упр. опр. професия или дейност/ свързана с предм. на поръчката/ съгласно законодат. на държ., в която е извършено нарушението;3. който е виновен за неизпълнение на задълж.по договор за общ.поръчка, доказано от възлож. с вл. в сила съд. решение;4. който има задълж. по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп., освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълж., или има задълж. за данъци или вноски за социалн.осигуряване съгласно законодат. на държавата, в която участникът е установен;5. който има наложено адм. наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общест.поръчки; Забележка : Критерият за оценка е "Най-ниска цена" по смисъла на чл. 37 (1), т. 1 от ЗОП;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ