Версия за печат

00447-2014-0002

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, бул. Витоша 18, За: Бианка Гергиева, България 1111, София, Тел.: 029486 199, E-mail: bianka.trifonova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Провеждане на специализирани обучения по информационни технологии за служители на дирекция “Информационно обслужване и технологии”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Провеждане на специализирани обучения по информационни технологии за служители на дирекция “Информационно обслужване и технологии

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Специализирани обучения по информационни технологии, пряко обвързани със специфичната дейност на служители от дирекция „Информационно обслужване и технолигии” към Агенция по вписванията

Прогнозна стойност без ДДС
61698 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.04.2014 г. 

Завършване

31.05.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Тъй като стойността на поръчката е под праговете по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, гаранция за участие, на основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, не се изисква.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане по договора: в срок от 10 (десет) работни дни след приключване на всяко обучение срещу представена фактура и доклад, одобрен от възложителя, и присъствен списък на участниците. Финансиране на проекта: по Оперативна програма "Административен капацитет, финансирана от Европейския социален фонд.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • Документи за идентификация: 1. За юридически лица и ЕТ, се представя: копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Забележка: В случай че в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага ЕИК. 2. За физически лица: копие от документа за самоличност. 3. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. • При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; • Пълномощно на лицето, подписващо офертата - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (или някой друг документ от нея). • Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП, подписан от лицата съгласно указанията в образеца; • Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, подписан от лицата съгласно указанията в образеца; • Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, подписан от лицата съгласно указанията в образеца; • Декларация за подизпълнител/и. Участникът прилага декларация, независимо дали ще използва или няма да използва подизпълнител/и. В случай че, участник предвижда използването на подизпълнител/и при изпълнение на поръчката, посочва същия/те, както и дела на тяхното участие. Посочват се стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. В тези случаи документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира в офертата като подизпълнител на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът ще използва подизпълнители, в офертата се прилага декларация за тяхното съгласие, подписана от подизпълнителите; • Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; • Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за общия оборот и за оборота от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката, за последните 3 (три) приключени финансови години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако същите са обявени в Агенция по вписванията, представянето им не е задължително, но изрично се декларира това обстоятелство; а за участници - физически лица - копие от Годишна данъчна декларация - заверено от НАП, за последните три години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си.
Минимални изисквания: o Минимален оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката, за последните 3 (три) приключени финансови години, предхождащи крайната дата за подаване на оферти, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Декларация, че участникът е сертифициран партньор на водещи световни компании в областта на информационните технологии. o Декларация, че участникът е член на партньорските програми, описани в раздела за минимални изисквания за технически възможности; o Списък с инструкторите, ангажирани с изпълнението на поръчката. Представят се заверени от участника копия на сертификатите на инструкторите. o Списък на изпълнените договори, сходни с предмета на поръчката, извършени през последните за последните 3 (три) приключени финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите. o Декларация относно представените материали за обучение; o Декларация относно изпълнението на изискванията към учебните програми; o Декларация относно документите, удостоверяващи преминаването и успешното завършване на курсовете;
Минимални изисквания: o - Участникът трябва да е сертифициран партньор на водещи световни компании в областта на информационните технологии. Партньорският му статус трябва да позволява обучения по оторизирани учебни програми, с одобрени от партньорите съдържание и методи. Партньорството трябва да позволява също достъп до информационни ресурси, свързани с нови продукти и технологии и добри практики на партньорите. Партньорският статус трябва да е със статута на оторизиран партньор, трябва да покрива стандартите изисквани от организацията партньор, които да включват като минимум: сертификация на инструкторите, спецификация на техниката, административни процедури и ниво на удовлетвореност на клиентите. Декларира се от участника. o - Участникът трябва да е член на поне една от следните партньорски програми: 1. "Microsoft академия за информационни технологии" (Microsoft IT Academy); 2. „Cisco Мрежова академия” (Cisco Networking Academy); 3. „Oracle Aкадемия” (Oracle Academy). Декларира се от участника. o - Участникът трябва да представи списък с инструктори, ангажирани с изпълнението на поръчката. Всички инструктори трябва да са сертифицирани в съответните области, по които ще преподават. o - Участникът трябва да е изпълнил успешно поне два договора със сходен предмет за последните три приключени финансови години. Доказва се с референция за добро изпълнение на договора. o - Изисквания към предоставяните материали за обучение: обучението трябва да се осъществи с оригинални учебни и помощни материали, които се предоставят на всеки обучаем и стават негова собственост. Декларира се от участника. o - Изисквания към учебните програми: всички учебни програми трябва да се проведат със съответната методика за обучение, подходяща и приложима за всеки курс. Декларира се от участника. o - Изисквания към документите, удостоверяващи преминаването и успешното завършване на курсовете: след успешно приключване на всеки курс на обучаемия задължително се издава документ за завършен курс (сертификат). Декларира се от участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

в сградата на Агенция по вписванията, находяща се в гр. София, ул. „Елисавета Багряна” № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване, и на юридическите лица с нестопанска цел. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено ,,Вярно с оригинала” от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект „Подобряване на професионалната компетентност на служителите от администрацията на Агенция по вписванията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията” (проекта), финансиран с договор № ЦА-12-22-83/02.07.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-08, сключен между Управляващия орган на „ОПАК” и бенефициента Агенция по вписванията

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1111, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ