01060-2014-0003
Технически редакции | ||
12.02.2014 09:30 ч. : | 11/02/2014 18:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.02.2014 09:30 ч. : | 11/02/2014 18:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: Покупка
Доставки
"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "3-ти март" 59, За: Яна Янева, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 655888, E-mail: vik@bergon.net, Факс: 058 630003
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.vikdobrich.bergonnet.
Адрес на профила на купувача: www.vikdobrich.bergonnet.
Електронен достъп до информация: www.vikdobrich.bergonnet.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
НЕ
“Доставка на тръби, фитинги и фланци за нуждите на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич”
„Доставка на тръби, фитинги и фланци за нуждите на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич ”, включваща: 1.Доставка на фитинги – тип бърза механична връзка; 2.Доставка на фитинги от материал PE 100 или еквивалент за челна заварка; 3.Доставка на фланци с ПП покритие; 4.Доставка на тръби от полиетилен висока плътност /HDPE- 100/ PN10 или еквивалент; 5.Доставка на тръби от полиетилен висока плътност /HDPE- 100/ PN16 или еквивалент.
44162000, 44163230
Описание:
НЕ
НЕ
Съгласно документацията за участие
НЕ
НЕ
24
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 10 000 лв. (десет хиляди лева) без включен ДДС. Гаранцията за участие в открита процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за участие под формата на парична сума: - платена в касата на Централно управление; - платена в Банка: „Инвест Банк” АД, клон Добрич по следната банкова сметка на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД:банкова сметка в лева: IBAN: BG10 IORT 8088 1000 0011 00, BIC: IORT BGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (Приложение № 4). Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат, усвояват и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД, гр. Добрич – ул. „3-ти март” № 59 или в банка „Инвест Банк” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София „ ЕАД:банкова сметка в лева: IBAN: BG10 IORT 8088 1000 0011 00, BIC: IORT BGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение № 4 към договора) и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.
Заявената доставка се заплаща в 30 /тридесет/ дневен срок след представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършената доставка, фактура и следните документи: 1. Подписана и подпечатана фактура от Изпълнителя, показваща дата на издаване, описание на стоките, количество, единични цени, обща цена и номер на договора. 2. Сертификат за качество; 3. Декларация за съответствие, съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите;
Всяка оферта трябва да съдържа информацията и документите, посочени в чл. 56 от ЗОП и в настоящата документация за участие, а именно:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:Оферта, изготвена по образец, подписана и подпечатана от участника. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.Информационен лист на участника, подписан и подпечатан от участника.Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. От представените документи следва да е видна информацията по отношение на лицата, които представляват дружеството (вкл. за прокуристите) и начина на представителство.Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.Оригинал на писмена банкова гаранция за участие или заверено копие от документ, удостоверяващ паричен превод за гаранция за участие.Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП, както и за техническите им възможности и/ или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в допълнителните изисквания към тази документация.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец от документацията.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, изготвена по образец от настоящата документация. Когато участникът предвижда подизпълнител, декларация за съгласие се попълва и от него, по образец;Оригинал или заверено копие от документ за закупена документация.Декларация за приемане на условията в проекта на договор.Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции, съгласно съдебното удостоверение за актуално състояние. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”.Образец на „Предложение за изпълнение на поръчката”.Срок за изпълнение на поръчката, гаранционен срок и технически характеристики на предлаганата стока, които следва да бъдат посочени в образец „Предложение за изпълнение на поръчката”.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – изготвя се в съответствие с Техническата спецификация за изпълнение на поръчката.Други документи, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий и допълнително посочените в документацията документи и изисквания описани в раздел „Допълнителни указания за участие”. Проект на договор - подписан и подпечатан от участника.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”:24. Предлагана цена, изготвена по образеца от настоящата документация – Приложение № 13. Никаква информация, свързана с предлаганата цена, не трябва да има под каквато и да е форма извън този плик. При несъответствие между общата и единичната цена ще се вземат предвид единичните цени.Ценова таблица с единични цени, изготвена по Образец от документацията.
Изисквания за икономическите възможности на участниците: 1. Участникът да има реализиран оборот, сходен с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) минимум 3 000 000 лв. (три милиона лева), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. За доказване на икономическите си възможности по чл. 50 от ЗОП, участниците представят следния документ: 1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. 1. Участникът да има минимум 3 (три) договора, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът да има минимум 3 (три) броя референции.препоръки за добро изпълнение за доставка на стоки, сходни с предмета на обществената поръчка. 3. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредирирана институция с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура. 4. Производителят да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредирирана институция с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура. 5. Участникът трябва да е упълномощен от производителя на стоките, предмет на обществената поръчка за участие в настоящата процедура. 6. Участникът трябва да притежава сертификат/и за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП) или еквивалент. Представеният от участника сертификат/и за съответствие трябва да са за стоките, с които участва в настоящата обществена поръчка. 7. За стоките, които влизат в пряк контакт с питейна вода, участникът трябва да притежава заверено копие от здравна оценка за приложимост на продукти, съгласно изискванията на Наредба №9 (за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели), за влияние на материалите при контакт върху качеството на питейната вода, издадена от Министерство на здравеопазването или друг български акредитиран орган към Министерство на здравеопазването или еквивалент. За доказване на техническите си възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща списък на договори за доставки на стоките, предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от минимум 3 (три) броя референции/препоръки за добро изпълнение; 2. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредирирана институция с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура. 3. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредирирана институция с обхват на приложение производство и/или търговия със стоки, които са предмет на настоящата процедура. 4.Заверено копие от оторизационен документ, пълномощно или друг документ, от който да е видно, че участникът е упълномощен от производителя за участие в настоящата обествена поръчка. (оторизационните документи да са със срок на действие минимум 2 /две/ години от датата на откриване на настоящата процедура). 5. Заверено копие на сертификат/и за съответствие на стоките, предмет на настоящата обществена поръчка, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП) или еквивалент. 6. Заверено копие от здравна оценка за приложимост на продукти, съгласно изискванията на Наредба №9 (за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели), за влияние на материалите при контакт върху качеството на питейната вода, издадена от Министерство на здравеопазването или друг български акредитиран орган към Министерство на здравеопазването или еквивалент.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
1.1. Цената на документацията за участие е в размер на 30 (тридесет) лева без ДДС или 36 (тридесет и шест) лева с ДДС и може да бъде заплатена, както следва: • по банков път по сметката на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич – „Инвест Банк“ АД, IBAN: BG10 IORT 8088 1000 0011 00, BIC: IORT BGSF за превод в лева или • парична сума в лева, платена в касата на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич, ул. „3-ти март”, № 59. 1.2. Документацията за участие се получава в сградата на „Водоснабдяване и канализация” ЕООД, гр. Добрич - ул. „3-ти март” № 59, ет. 2, стая 201, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа, срещу представен документ за платената цена.
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. Добрич, бул. "3-ти март" 59
Участниците, техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
11.02.2014 г.