Версия за печат

00435-2014-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Софийска вода" АД, район Младост, ж. к. Младост IV, ул. "Бизнес Парк" №1, сграда 2А, За: Вера Кръстева, България 1766, София, Тел.: 02 8122560, E-mail: vkrasteva@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122589

Място/места за контакт: отдел "Снабдяване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofiyskavoda.bg/about/public_commission_33.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на РЕ фитинги за електрозаварка и челна заварка, и фитинги за бърза механична връзка”. Доставките, предмет на обществената поръчка, са разделени на следните обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на РЕ фитинги за електрозаварка и челна заварка. Обособена позиция 2 – Доставка на фитинги за бърза механична връзка.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на РЕ фитинги за електрозаварка и челна заварка, и фитинги за бърза механична връзка”. Доставките, предмет на обществената поръчка, са разделени на следните обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на РЕ фитинги за електрозаварка и челна заварка. Обособена позиция 2 – Доставка на фитинги за бърза механична връзка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44167000

Описание:

Фитинги

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На Доставчика не са гарантирани количества на поръчваните стоки, предмет на договора и продължителност на дейностите. Ценовите таблици за съответните обособени позиции са посочени в документацията за участие. Поради обема, ценовите таблици не са посочени в настоящото обявление.

Прогнозна стойност без ДДС
260000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранциите за участие са както следва: -Обособена позиция 1 – 1 550.00 лв. -Обособена позиция 2 – 1 050.00 лв. Размер на гаранция за изпълнение – 3% от прогнозната стойност на договора за всяка обособена позиция. Условията й са упоменати в договора. Гаранциите се представят както следва: -Парични- внесени в Център за услуги Младост 4 на „Софийска вода” АД, намиращ се на адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, (тази опция е валидна само за суми до 15 000 лв.), -По банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват видът на гаранцията (участие/изпълнение) и номерът на търга или -Оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност минимум 150 календарни дни, считано от часа и датата, определени за краен срок за получаването на офертите. При участие за повече от една обособена позиция, Участникът следва да представи отделна банкова гаранция за всяка една обособена позиция. -Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в 45 (четиридесет и пет дневен) срок от датата на представяне от Доставчика на коректно съставена фактура в резултат на подписан без възражения приемо - предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2, 2а, 3, 5, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Участникът следва да представи: Декларация за приемане на условията в проекта на договора, с посочена/и обособена/и позиция/и /по образец/. Юридически сведения за Участника /по образец/. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата и задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. Декларация(и) по чл.47, ал.1, т.1 (а, б, в, г, д), ал.2, т.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП /по образец/. Декларация(и) по чл.47, ал.1, т.2, т.3, ал.2, т.1, т. 2а и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП /по образец/. Декларация от Участника за автономност на офертата /по образец/. Оригинал на банкова гаранция или оригинал/копие от документа за внесена по банков път гаранция за участие, с посочена обособена позиция. Декларация /по образец/, че Участникът няма да ползва подизпълнители или списък на евентуалните подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Участникът изцяло отговаря за работата на подизпълнителите, като документите по чл.56, ал.2 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Списък на документите, съдържащи се в Плик №1 „Документи за подбор” /по образец/, подписан и попълнен от Участника. Участникът следва да представи всички изискуеми документи от документацията за участие и отговарящи на изискванията на възложителя и на ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът трябва да има опит в изпълнението на доставки на стоките, с които участва в процедурата за последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертите. Участникът да може да представи минимум 1 (една) референция, издадена от възложител по договор, от списъка в чл.22.10 от Инструкциите към участниците. Производителят на стоките, с които участникът участва в процедурата, трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент с обхват производство на стоките, предмет на процедурата. За стоките, за които има хармонизирани технически спецификации Производителят на стоките, предмет на обществената поръчка, трябва да разполага с декларация за експлоатационните показатели на тези стоки, съгласно Регламент (ЕС) №305/2011. За стоките, за които липсват хармонизирани технически спецификации участникът трябва да разполага с Декларация за съответствие (съгласно приложен образец в документацията за участие), издадена въз основа на валиден сертификат за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по НСИСОССП. Участникът следва да представи: Участникът представя декларация-списък с изпълнявани/изпълнени договори или поръчки, с предмет подобен на обществената поръчка. Описаните договори/поръчки трябва да са изпълнени през последните 3 (три) години до момента на подаване на офертата за участие. Списъкът-декларация следва да съдържа информацията посочена в таблицата в чл.22.10 от Инструкциите към участниците. Към списъка-декларация от предходния член се прилага копие на минимум 1 (една) препоръка за добро изпълнение (референция) на описан изпълнен договор/поръчка, издадена от съответния възложител по списъка. Участникът представя копие(я) на сертификат ISO 9001 или еквивалент на производителя на стоките, с обхват производство на стоките, с които участва в процедурата. Декларация за експлоатационните показатели на стоките, за които има хармонизирани технически спецификации, съгласно Регламент (ЕС) №305/2011 и/или Декларация за съответствие (съгласно приложен образец в настоящата документация), издадена въз основа на валиден сертификат за съответствие на строителния продукт. Декларацията следва да бъде придружена от Сертификата за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП). Представените от Участника декларации/сертификати за съответствие трябва да са за Стоките, с които участва в процедурата. Участникът следва да представи всички изискуеми документи от документацията за участие и отговарящи на изискванията на възложителя и на ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ТТ001241

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.03.2014 г.  Час: 23:59
Платими документи

ДА

Цена
0 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е безплатна и се получава само от сайта на Възложителя след регистрация на Участника и последващо изтегляне на целия архивен файл, който съдържа комплект документация, ценови таблици и други съпътстващи документи в електронен вид. Електронната страница на Възложителя е www.sofiyskavoda.bg, раздел "Профил на купувача, обществени поръчки и покани за оферти". Писмени разяснения по документацията могат да се поискат от възложителя до изтичането на срока за получаване на документация за участие, посочен в т.IV.3.3.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.03.2014 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Главен офис на "Софийска вода" АД, град София 1766, жк. Младост 4, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е безплатна и се получава само от сайта на Възложителя след регистрация на Участника и последващо изтегляне на целия архивен файл, който съдържа комплект документация, ценови таблици и други съпътстващи документи в електронен вид. Регистрацията на сайта на Възложителя и изтеглянето на пълния електронен комплект документация е задължително условие за подаване на оферта в настоящата процедура. Пълният електронен вариант на документацията за участие включва всички документи и информация по чл.28, ал.1 и чл.29, ал.2 от ЗОП, публикувани към момента на изтеглянето. Електронната страница на Възложителя е www.sofiyskavoda.bg, раздел "Профил на купувача, обществени поръчки и покани за оферти". Участниците подават предложения за участие в процедурата в Деловодството на възложителя, намиращо се на посочения адрес в настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на РЕ фитинги за електрозаварка и челна заварка
1) Кратко описание

Обособена позиция 1 – Доставка на РЕ фитинги за електрозаварка и челна заварка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44167000

Описание:

Фитинги

3) Количество или обем

На Доставчика не са гарантирани количества на поръчваните стоки, предмет на договора и продължителност на дейностите.

Прогнозна стойност, без ДДС
155000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на фитинги за бърза механична връзка
1) Кратко описание

Обособена позиция 2 – Доставка на фитинги за бърза механична връзка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44167000

Описание:

Фитинги

3) Количество или обем

На Доставчика не са гарантирани количества на поръчваните стоки, предмет на договора и продължителност на дейностите.

Прогнозна стойност, без ДДС
105000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12