Версия за печат

00479-2014-0003

BG-Балчик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852544

Община Балчик, Балчик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Стелиян Железов, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71033, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: зам. кмет УТТЕМСЕ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000852544

Община Балчик, Балчик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Красимира Костова - младши експерт ОбА, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71046, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: balchik.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на машини, оборудване и транспортни средства за Претоварна станция за твърди битови отпадъци (ТБО) Балчик, вкл. такива, изискващи монтажни работи, по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ПИ №.02508.544.618 в землището на гр.Балчик, община Балчик, където трябва да бъдат извършени Доставките
Код NUTS: BG332
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обхватът и основните параметри на обществената поръчка с предмет „Доставка на машини, оборудване и транспортни средства за Претоварна станция за ТБО Балчик, вкл. такива, изискващи монтажни работи, по обособени позиции” са подробно описани в Техническото задание на възложителя за изпълнение на обществената поръчка от настоящата документация. Доставките са разпределени в следните обособени позиции: Обособена позиция №1: Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци Обособена позиция №2: Лабораторно оборудване Обособена позиция №3: Ремонтно и спомагателно оборудване Обособена позиция №4: Оборудване за пожарна безопасност Всички машини и оборудване трябва да отговарят на действащите стандарти. Транспортните средства трябва да отговарят на европейски стандарт за емисии EURO 6.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42000000, 42400000, 16500000, 16700000, 34000000, 34100000, 35100000, 38000000, 42900000

Описание:

Машини за промишлена употреба
Оборудване за повдигане и преместване на товари и резервни части за него
Самотоварни или саморазтоварни ремаркета и полуремаркета със селскостопанска употреба
Трактори
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране
Моторни превозни средства
Оборудване за авариини ситуации и осигуряване на безопасност
Лабораторно, оптично и прецизно оборудване (без стъклени изделия)
Различни видове машини с общо и специално предназначение

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 803 815,00 /осемстотин и три хиляди осемстотин и петнадесет лева / без ДДС, разпределени в обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци – 767 845,00 лв. Обособена позиция №2: Лабораторно оборудване – 6 970,00 лв. Обособена позиция №3: Ремонтно и спомагателно оборудване – 24 776,00 лв. Обособена позиция №4: Оборудване за пожарна безопасност – 4 224,00 лв. Стойността на поръчката се определя в лева (BGN) без ДДС и се предлага от участника в Офертата му – Образец № 21. В цената на договора се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на доставката в описания вид и обхват. Договорът ще бъде обект на данъци и такси, включително ДДС съгласно законодателството на страната, в която се изпълнява.

Стойност, без да се включва ДДС
803815 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

91

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата Участникът трябва да представи в офертата си гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на: Обособена позиция №1: Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци – 7 678,00 лв. Обособена позиция №3: Лабораторно оборудване – 69,00 лв. Обособена позиция №4: Ремонтно и спомагателно оборудване – 247,00 лв. Обособена позиция №5: Оборудване за пожарна безопасност – 42,00 лв. които се депозират по сметка на възложителя, както следва: IBAN: BG11 UNCR 9660 3324 0052 12, BIC: UNCRBGSF При УниКредит Булбанк, или се представят под формата на банкова гаранция, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №18 съгласно документацията за обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата /180 дни от датата на представяне на офертата/ и че е за настоящата обществена поръчка При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията, както и обособената/ите позиция/и,за които участникът подава оферта. Гаранция за изпълнение на договора Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без включен ДДС. Гаранцията може да се внесе по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG11 UNCR 9660 3324 0052 12, BIC: UNCRBGSF При УниКредит Булбанк Или се представи под формата на банкова гаранция по избор от страна на определеният за изпълнител на обществената поръчка, съдържаща всички реквизити от образец Приложение №22 съгласно документацията за обществена поръчка. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след изтичане срока на договора за доставка, предложен от участника.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: 1. авансово плащане - 20 % /двадесет на сто/ от цената на договора в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на договора срещу представена банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100 % (сто на сто) от стойността на искания аванс и оригинална фактура за дължимата сума; 2. междинно плащане, от което се приспада авансовото плащане, в размер на 90% /деветдесет на сто/ от цената на договора. Плащането се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни от подписване на приемо-предавателен протокол за доставката на машините, оборудването и/или транспортните средства на площадката. 3.окончателно плащане – в размер на 10% /десет на сто/ от цената на договора, платима в срок до 14 (четиринадесет) дни след представяне на окончателен приемо-предавателен протокол за изпълнение предмета на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

неприложимо

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да представи:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.Приложение № 1А, 2. Декл-я за запознаване с условията на поръчката (по обр.Приложение № 2);3. Административни сведения (по обр.Приложение № 3) 4.Нотар.заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника, 5. Документи за правосубектност на Участника (съгл.чл.56, ал.1,т.1 ЗОП и/или чл.24, ал.1 от ППЗОП),6. Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представят:6.1. Договор с нотариална заверка на подписите, положени под него (споразумение) за учредяване на обединението (заверено от участника копие)Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договорите; - определеният за представител на обединението е упълномощен да се задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всеки член на обединението, и - че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 6.2. Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението – нотар.заверен;7.Декл-я за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, букви от "а" до "д" и ал.2, т. 2 от ЗОП (по образец Приложение № 5); 8. Декл-я за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП (по обр.Приложение № 6 ) 9. Декл-я за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (по обр.Приложение № 7) 10. Доказателства за икономическите и финансови възможности на участника - описани в т.ІІІ.2.2) от наст.обявление;11. Доказателства за техническите възможности - описани в т.ІІІ.2.3) от наст.обявление; 12.Декл-я по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители, 13. Декл-я за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка на участниците,14. Заверено от участника копие от документа за закупена документация,15. Оригинал на документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата16. Декл-я за срока на валидност на офертата - по обр.Приложение № 19,17. Декл-я за липсата на обстоятелствата по членове 106 и 107 и член 109, параграф 2, буква а) от Регламент (ЕО) № 966/2012 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности- по обр.Приложение № 23,18. Декл-я от членовете на обединението/ консорциума, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора – по обр.Приложение № 24, 19. Декл-я, че участникът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – по обр. Приложение № 25, 20.Декл-я, че участникът приема условията в проекта на договор към настоящата документация – по обр.Приложение № 26, 21. Списък на документите, съдържащи се в плик № 2, подписан и подпечатан (само когато лицата по закон трябва да притежават печат) от участника на всяка страница - по обр. Приложение № 1Б (поставя се в Плик №2); 22. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (оригинал) - обр. Приложение № 20,23. Ценова оферта по обр.Приложение № 21. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налични обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, букви от "а" до "д" и ал.2, т. 2, чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.3 и т.4 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) счетоводно приключени години , а именно: 2011, 2012 и 2013 г. или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ, чуждестранните участници представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която учадтника е установен. В случай, че участникът е обединение/консорциум, докуменитте се представят само за членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Общият оборот на участника през последните 3 (три) години, а именно: 2011, 2012 и 2013 г., да не е по-малко от три пъти стойността на съответната обособена позиция без ДДС, за която участникът подава оферта; В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. Когато участникът подава оферта за повече от една обособени позиции, изискването за оборот се прилага кумулативно. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горното изискване.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка, с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността, включително стойностите, датите и получателите; – попълва се Приложение № 9, придружено от копия от доказателствата, удостоверяващи покриването на минималните изисквания, съобразно указанията на Възложителя. Като доказателства се представятпрепоръки/референции от възложители, от които е видно предмета на съответния договор, обхвата на доставката, стойността на договора, датата на започване и приключване на работата по него и оценка на качеството на изпълнение. *Забележка: Не е необходимо да се представят референции за други договори освен за тези, които доказват техническите възможности на кандидата. 2. Декларация, че Участникът разполага със сервизна база на разстояние до 150 км. от с.Стожер, осигуряваща техническа възможност за извършване на обслужване и ремонт на машините, оборудването и транспортните средства; – попълва се Приложение № 10, придружено с 2.1. документ за собственост на сервиз или договор за наем/лизинг на сервиз, 2.2. разрешение за ползване/удостоверение за въвеждане в експлоатация на сервиза (съгласно ЗУТ) 2.3. 3. предварителен договор за наем, договор под условие или друг документ, от който е видно, че участникът ще осигури сервизна база за срока на изпълнение на договора, вкл. през гаранционните срокове 3. Декларация, че Участникът е оторизиран от производителите и/или официалните вносители/дистрибутори за територията на РБългария да извършва гаранционно сервизно обслужване на машините, оборудването и транспортните средства, предмет на договора за доставка – попълва се Приложение № 11, придружено оторизационно писмо / писма за територията на РБългария от фирмата производител или официален неин представител /вносител /дистрибутор на съответната машина, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва гаранционно сервизно обслужване на тази техника 4. Декларация за сервизните специалисти (по образец Приложение № 13). 5. Професионална автобиография на сервизните специалисти (по образец, Приложение № 14), с приложени към нея: -диплома за завършено висше техническо или средно специално (техническо) образование -трудова книжка /като доказателство за натрупания практически опит от сервизния специалист през последните пет години / 6. Списък - декларация за мобилна техника със сервизни функции, предназначена за отремонтиране на предмета на поръчката на място в депото, с която Участникът разполага – попълва се по образец, Приложение № 12, придружено с документи за собственост – свидетелство за регистрация част І на собствено МПС – товарен автомобил, тип фургон, пикап или др. подобно или договор за наем/лизинг на същия вид МПС и свидетелство за регистрация част І - на името на наемодателя/лизингодателя.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За всички обособени позиции: 1.1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от крайната дата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността, поне 2 договора, сходни с предмета на поръчката. Под „договори, сходни с предмета на поръчката” се разбират договори с предмет доставка на машини, оборудване и транспортни средства, включени в съответната обособена позиция, за която Участникът подава оферта. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум изискванията се отнасят общо за обединението. 1.2. Участникът следва да е производител или да е оторизиран от производителите и/или официалните вносители/дистрибутори за територията на РБългария да извършва гаранционно сервизно обслужване на машините, оборудването и транспортните средства, предмет на договора за доставка. Изпълнението на изискването се доказва с представяне на оторизационно писмо / писма за територията на РБългария от фирмата производител или официален неин представител /вносител /дистрибутор на съответната машина, от което да е видно, че участникът е упълномощен да извършва гаранционно сервизно обслужване на тази техника. *Забележка: В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, всеки от участниците трябва да представи документи, че е оторизиран да извършва гаранционно сервизно обслужване за съответните машините, оборудването и транспортните средства, които ще достави за изпълнение на договора. 2. За обособени позиции №1 и №3: 2.1. Участникът трябва да разполага със сервизна база на разстояние до 150 км. от гр.Балчик, осигуряваща техническа възможност за извършване на обслужване и ремонт на машините, оборудването и транспортните средства. *Забележка: В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциума да разполага със сервизна база. 2.2 Участникът трябва да разполага с необходимите сервизни специалисти (техник – механик и/или инженер-механик по НКПД) с минимум 3 /три/ години опит на такава длъжност (натрупан през последните пет години). В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изискването по тази точка се прилага за обединението (консорциум и др.) като цяло. 2.3. Участникът трябва да разполага с мобилна техника със сервизни функции, предназначена за отремонтиране на предмета на поръчката на място в депото.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: А – Обща стойност на доставките ; тежест: 60
Показател: B - Гаранционен срок на машини, оборудване и транспортни средства; тежест: 30
Показател: C - Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документацията за участие могат да направят това в срока, посочен в Обявлението на следния адрес: България гр.Балчик пл."21-ви Септември" 6 гише "Каса" от 8:00 до 16:00 часа всеки работен ден Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от лицето адрес, след заплащането й. Сумата може да бъде внесена в касата на "Център за административно обслужване" при Община Балчик или да се преведе по следната банкова сметка на Община Балчик: IBAN:BG38 UNCR 9660 8497 5033 15, BIC: UNCRBGSF код на плащане 447 000 при Уни Кредит Булбанк –Балчик

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Гр.Балчик, сграда на общинска администрация, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

„Договор за безвъзмездна финансова помощ” е договор №DIR-5112122-C011 от 14.12.2012 г., сключен с ОПОС 2007-2013 г. за финансиране на проект Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Добрич"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията на възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията. Жалба може да се подава в 10-дневен срок, съобразно реда и условията, посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Техника за третиране и транспортиране на битови отпадъци
1) Кратко описание

1.Контейнери за събиране на рециклируеми фракции с обем - 1.1 м3-бр.16, 2. Мобилна преса - хидравлична, сила на пресоване: 340kN(`~34t) площ на прес плочата-от 0.9 до 1м2, капацитет:около 60м3,инст.ел.мощност:5.5 кв-бр.1, 3.Пресконтейнер 20 м3-бр.5, 4.Самосвал с рамка за изпразване на контейнери-бр.1, 5. Контейнер 20 м3-бр.4, 6.Мелница за дървесни и градски отпадъци/прикачна/-бр.1, 7.Машина за насипване и обр. на компостни лехи-прикачна-бр.1, 8.Челен товарач обем на кофата 2 куб м.-бр.1, 9.Трактор до 160 кс.-бр.1, 10.Вилков повдигач-бр.1, 11.Специализиран автомобил снабден с приспособления за самонатоварване/разтоварване на пресконтейнери/-бр.2, 12.Специализиран автомобил снабден с приспособления за самонатоварване/разтоварване на товарни контейнери/-бр.1, 13.Ремарке за трактор с товароносимост до 4 т.-бр.1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42000000, 16000000, 16700000, 34100000, 16500000, 34000000

Описание:

Машини за промишлена употреба
Селскостопански машини
Трактори
Моторни превозни средства
Самотоварни или саморазтоварни ремаркета и полуремаркета със селскостопанска употреба
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране

3) Количество или обем

Договорът за доставка по обособената позиция включва доставката на специализирани машини, оборудване и транспортни средства за Претоварна станция за ТБО - Балчик

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
767845 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно оборудване
1) Кратко описание

1.Ренгенофлуорисцентен спектрометър-бр.1, 2.Преносим Фотометър-бр.1, 3.Фурна за изсушаване-бр.1, 4.Прецизна електронна везна с диапазон от 1 до 10000 гр и точност на измерване 0.1%- бр.1, 5.Преносим термо-хидрометър-бр.2, 6.Преносим термометър, снабден с с 2 м.сонда с диапазон м/у 0 и 200 град. с влажн.от точност на измерв.-0.1%0 до 80%-бр.2

2) Общ терминологичен речник (CPV)

38000000

Описание:

Лабораторно, оптично и прецизно оборудване (без стъклени изделия)

3) Количество или обем

Договорът за доставка по обособената позиция включва доставката на специализирано оборудване за Претоварна станция за ТБО - Балчик

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6970 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Ремонтно и спомагателно оборудване
1) Кратко описание

1.Настолен шмиргел-бр.1, 2.Ръчен ъглошлайф-бр.1, 3.Ръчна бормашина-бр.1, 4.Комплект газови горелки за нагряване,рязане и заваряване и оборудвана бутилка- к-т 1, 5.Заваръчен апарат 300А-бр.1, 6.Заваръчен апарат - СО2, с телоподаващо устройство и оборудвана бутилка-бр.1, 7.Комплект инструменти - ключове, чукове, пили и др.- к-т 1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42900000

Описание:

Различни видове машини с общо и специално предназначение

3) Количество или обем

Договорът за доставка по обособената позиция включва доставката на специализирани машини и оборудване за Претоварна станция за ТБО - Балчик

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
24776 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Оборудване за пожарна безопасност
1) Кратко описание

1.Возим прахов пожарогасител 100 кг-бр.1, 2. Диелектрични боти-бр.1, 3.Диелектрични ръкавици-бр.1, 4.Пожарогасител CO2 6кг.-бр.1, 5.Пожарогасител на водна основа с вместимост 9 л - с вода-бр. 9, 6.Пожарогасител на водна основа с вместимост 9 л - с пяна-бр.5, 7.Пожарогасител прахов 12 кг. с клас на праха ВС-бр.1, 8.Пожарогасител с въглероден диоксид 5 кг-бр.7, 9.Прахов пожарогасител 6 кг. с клас на праха ABC-бр.22, 10.Противопожарно одеяло с размер не по - малко от 1,5 м на 1,5 м -бр.6, 11.Табелки по охрана на труда-бр.15

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35000000

Описание:

Оборудване за безопасност, противопожарно, полицейско и отбранително оборудване

3) Количество или обем

Договорът за доставка по обособената позиция включва доставката на оборудване за Претоварна станция за ТБО - Балчик

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4224 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване