Версия за печат

00087-2014-0015

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. Московска №33, За: Корнелия Нинкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9041428, E-mail: so_green@abv.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Зелена система"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране и изграждане на автоматизирани поливни системи на градини и дейности за изграждане и присъединяване на сондажи в централна градска част по обособени позиции”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обособена позиция №1 - „Проектиране и изграждане на автоматизирана поливна система на градини в централна градска част, включително проект и изграждане на присъединителни съоръжения от 5 бр. сондажни кладенци към поливната система”; Обособена позиция №2 – „Изпълнение на присъединяване на изградените ТК1 и ТК3 към мрежата за технически нужди по готови проекти, в парковото пространство на НДК; Обособена позиция №3 – „Изграждане на тръбен кладенец №2 с изготвяне на проект за присъединяване към мрежата за технически нужди в парковото пространство на НДК; Обхвата и обема на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са: Изготвяне на проектна документация и изпълнение на автоматизирана поливна система, вкл. присъединяване и оборудване на 5 бр.сондажни кладенци за нуждите зелени площи в Централна градска част. Изпълнение на присъединяване към мрежата за технически нужди на 2 бр.изтградени сондажни кладенци по готови проекти и изграждане на един сондажен кладенец с изготвяне на проект за присъединяване към мрежата за технически нужди в околното пространство на НДК.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232120, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на проектна документация и изпълнение на автоматизирана поливна система, вкл. присъединяване и оборудване на 5 бр.сондажни кладенци за нуждите зелени площи в Централна градска част. Изпълнение на присъединяване към мрежата за технически нужди на 2 бр.изтградени сондажни кладенци по готови проекти и изграждане на един сондажен кладенец с изготвяне на проект за присъединяване към мрежата за технически нужди в околното пространство на НДК.

Прогнозна стойност без ДДС
296666.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие за съответната обособена позиция както следва: 1.За обособена позиция №1 – в размер на 2 500/две хиляди и петстотин/ лева. 2.За обособена позиция №2 – в размер на 291/двеста деветдесет и един/ лева. 3.За обособена позиция №3 – в размер на 175/сто седемдесет и пет/ лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без ДДС по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането на договорените дейности по отделните обособени позиции се извършва както следва: За обособена позиция №1: 1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на не повече от 20% от стойността на договорените проектни работи в срок до 30/тридесет/ календарни дни от датата на регистрационния индекс на договора след представяне на фактура. 2. Окончателното разплащане на договорените проектни работи по т.1 се извършва в 30/тридесет/ дневен срок след издаване Разрешението за строеж като се приспада преведения аванс. 3.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на не повече от 20% от възложените строително-монтажните работи, в срок до 30/тридесет/ дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка. 4.Окончателното разплащане на изпълнениете строително-монтажните работи се извършва в срок до 30/тридесет/ дни след приемане на обекта с приемателно-предавателен протокол, подписан между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ, като се приспада преведения аванс. За обособена позиция №2 1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на не повече от 20% от стойността на възложените строително-монтажните работи в срок до 30/тридесет/ дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка. 2.Окончателното разплащане на изпълнениете строително-монтажните работи се извършва при условията на ал.2 в срок до 30/тридесет/ дни след приемане на обекта с приемателно-предавателен протокол, подписан между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ. За обособена позиция №3 1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на не повече от 20% от стойността на възложените строително-монтажните работи в срок до 30/тридесет/ дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка. 2.Окончателното разплащане на изпълнениете строително-монтажните работи се извършва при условията на ал.2 в срок до 30/тридесет/ дни след приемане на обекта с приемателно-предавателен протокол, подписан между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. II.Участниците в процедурата трябва да представят:Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние. III.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV група, III-та категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или друг документ от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. IV.В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие, както и да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; 2.Участниците в обединението трябва да определят (упълномощат) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; 3.Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 4.В документа трябва да се определи и наименованито на участника (обединение/консорциум); 5.Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 6.Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 7.Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 8.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Всеки участник представя заверено копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи трета категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”. 2.Всеки участник, заявил участие по обособена позиция №1 представя декларация за оборота от извършена доставка на напоителни системи или изпълнение на СМР за изграждане на напоителни системи за последните 3/три/ години (2011, 2012 и 2013г.).
Минимални изисквания: 1.Изисквания, отнасящи се за всички обособени позиции: 1.1.Всеки участник трябва да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи, съгласно чл.171 от ЗУТ за трета категория. 2.Изисквания, отнасящи се за обособена позиция №1: 2.1.Всеки участник, заявил участие по обособена позиция №1 трябва да има реализиран оборот от извършена доставка на напоителни системи или изпълнение на СМР за изграждане на напоителни системи, в размер на не по-малко от 300 000 /триста хиляди/ лева за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи и информация, отнасящи се за обособена позиция №1 1.Декларация, съдържаща списък на изпълнените договори за строително - монтажни работи за благоустройство свързани с проектиране и/или изграждане на напоителни системи. Към списъка се представят препоръки за изпълнението на минимум 5 от посочените договори, указващи доброто изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък – декларация за квалифицирания персонал, като за лицата предложени в него се прилагат копия от дипломи, удостоверения за пълна проектантска правоспособност по съответните специалности и документи доказващи правоотношението на лицата с участника. Документи и информация, отнасящи се за обособена позиция №2 2.1.Декларация, съдържаща списък на изпълнените договори за изграждане на напоителни системи и присъединителни съоръжения. Към списъка се представят препоръки за изпълнението на минимум 5 от посочените договори, указващи доброто изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.2.Списък – декларация за квалифицирания персонал, като за лицата предложени в него се прилагат копия на документи за придобито образование и квалификация и документи доказващи правоотношението на лицата с участника. 2.3.Списък с техническо оборудване и механизация, които ще се използват при изпълнение на поръчката. Към списъка се представят документи за собственост на механизацията, договори за наем, копие на регистрационни талони и други документи, от които следва да е видно, че участникът ще има на разположение посочената техника. 3.Документи и информация, отнасящи се за обособена позиция №3 3.1.Декларация, съдържаща списък на изпълнените договори за изграждане и узаконяване на вододобивни сондажи. Към списъка се представят препоръки за изпълнението на минимум 5 от посочените договори, указващи доброто изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3.2.Списък – декларация за квалифицирания персонал, като за лицата предложени в него се прилагат копия на документи за придобито образование и квалификация и документи доказващи правоотношението на лицата с участника. 3.3.Списък с техническо оборудване и механизация, които ще се използват при изпълнение на поръчката. Към списъка се представят документи за собственост на техниката, договори за наем и други документи, от които следва да е видно, че участникът ще има на разположение посочената техника.
Минимални изисквания: 1.Изисквания, отнасящи се за обособена позиция №1: 1.Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на строително - монтажни работи за благоустройство с изпълнени договори свързани с проектиране и/или изграждане на напоителни системи, да има не по-малко от 5 /пет/ обекта, с предмет, подобен на предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 /пет/ години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. 2.Всеки участник трябва да разполага с квалифициран персонал, както следва: 2.1. Строителен инженер по част „В и К” с пълна проектантска правоспособност; 2.2. Проектант с пълна проектантска правоспособност по част „Електро”. 2.Изисквания, отнасящи се за обособена позиция №2: 2.1.Всеки участник да е изпълнил минимум 5 договора за изграждане на напоителни системи и присъединителни съоръжения за последните 5/пет/ години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. 2.2.Всеки участник трябва да разполага с квалифициран персонал, както следва: 2.2.1.Строителен инженер; 2.2.2.Инженер по част „В и К”; 2.2.3.Специалист по част „Електро”; 2.3.Участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване: 2.3.1.Багер; 2.3.1.Автокран; 2.3.1.Товарен автомобил; 3.Изисквания, отнасящи се за обособена позиция №3: 3.1.Всеки участник да е изпълнил минимум 5 договора за изграждане и узаконяване на вододобивни сондажи за последните 5/пет/ години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. 3.2.Всеки участник трябва да разполага с квалифициран персонал, както следва: 3.2.1.Сондажен инженер; 3.2.2.Хидрогеолог; 3.2.3.Участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване: 3.1.Сондажна апаратура; 3.2.Компресор; 3.3.Помпено оборудване;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01 BIC: SOMB BGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г.  Час: 13:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1. V.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Документите по ал.1, т.4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. VI.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представените от подизпълнителя документи не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с изискванията посочени от Възложителя. VII.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Проектиране и изграждане на автоматизирана поливна система на градини в централна градска част, включително проект и изграждане на присъединителни съоръжения от 5 бр. сондажни кладенци към поливната система”
1) Кратко описание

Изготвяне на проектна документация и изпълнение на автоматизирана поливна система, вкл. присъединяване и оборудване на 5 бр.сондажни кладенци за нуждите зелени площи в Централна градска част.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232120, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

3) Количество или обем

„Проектиране и изграждане на автоматизирана поливна система на градини в централна градска част, включително проект и изграждане на присъединителни съоръжения от 5 бр. сондажни кладенци към поливната система”

Прогнозна стойност, без ДДС
250000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на присъединяване на изградените ТК1 и ТК3 към мрежата за технически нужди по готови проекти, в парковото пространство на НДК;
1) Кратко описание

Изпълнение на присъединяване към мрежата за технически нужди на 2 бр.изтградени сондажни кладенци по готови проекти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232120

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи

3) Количество или обем

Изпълнение на присъединяване към мрежата за технически нужди на 2 бр.изтградени сондажни кладенци по готови проекти.

Прогнозна стойност, без ДДС
29166.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане на тръбен кладенец №2 с изготвяне на проект за присъединяване към мрежата за технически нужди в парковото пространство на НДК;
1) Кратко описание

Изграждане на един сондажен кладенец с изготвяне на проект за присъединяване към мрежата за технически нужди в околното пространство на НДК.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232120, 71322000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

3) Количество или обем

изграждане на един сондажен кладенец с изготвяне на проект за присъединяване към мрежата за технически нужди в околното пространство на НДК.

Прогнозна стойност, без ДДС
17500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20