Версия за печат

00275-2014-0002

BG-Годеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Годеч, пл. "Свобода" 1, За: Ангел Ангелов - зам. кмет на община Годеч, Република България 2240, Годеч, Тел.: 0729 22300, E-mail: obshtina_godech@abv.bg, Факс: 0729 23513

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.godech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.godech.bg/profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на СМР по проект “Подобряване на средата на живот в Община Годеч чрез ремонт и обновяване на „Народно читалище „Никола Йонков Вапцаров-1899” и изграждане на три броя детски площадки”, финансиран по мярка 322 на ПРСР”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Годеч, община Годеч, София област
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително-монтажни работи, съгласно техническата спецификация на възложителя и одобрения технически проект: 1) Архитектурно-строителни работи, 2) Електро инсталация, 3) Водопровод и канализация, 4) ОВ инсталация, 5) Озеленяване и благоустройство

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидени са следните основни работи: 1) Архитектурно-строителни работи: • Общи работи – демонтаж на седалки и акустична обшивка в театралната зала на партера и на балкона, демонтаж на ламперия, паркет, дървен таван, събаряне на тухлени стени, изчукване на обшивки и др. • СТБ и метални – конструкция – бетонови, кофражни и армировъчни работи, възстановяване на тавани, стени и подове, демонтаж, доставка и монтаж на дограми • Покривни работи • Фасадни работи • Реставрация и консервация на дървени повърхности и каменна зидария • Противопожарно оборудване и др. 2) Електро инсталация: • Доставка и монтаж на електрически табла и оборудване • Доставка и изтегляне на кабели и проводници • Доставка и полагане на кабелни скари, тръби, кабелни канали • Доставка и монтаж на осветителна инсталация • Доставка и монтаж на контакти, ключове и принадлежности към тях • Доставка и монтаж на мълниезащитна и пожароизвестителна инсталация и др. 3) Водопровод и канализация: • Възстановяване и изграждане на водопроводна инсталация • Възстановяване и изграждане на канализационна инсталация 4) ОВ инсталация: • Доставка и монтаж на вентилаторни конвектори • Доставка и монтаж на отоплителни тяла алуминиев тип • Доствка и монтаж на тръби полипропилен с алуминиева вложка • Доставка и монтаж на тръбна изолация със затворена микропореста структура • Хидравлечна проба, баланс и пускане в експлоатация на отоплителна инсталация с 48 отоплителни точки • Инсталиране на котелно, система слънчеви колектори и др. 5) Озеленяване и благоустройство: • Тънък изкоп с багер в земни почви, дебелина на слоя до 0,50 м • Трамбоване с пневматична трамбовка • Кофраж на фундаменти и полагане на бетон • Доставка и монтаж на пана за ограда от ковано желязо • Поставяне на декоративни осветителни тела и пилони от ковано желязо • Поставяне на дървени пейки, градински маси и кашпи • Засаждане на храсти и др.

Прогнозна стойност без ДДС
722705.29 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 7 000 (седем хиляди) лева и представлява под 1% от прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Годеч със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от крайния срок за представяне на офертата, включително удължения такъв. Срокът на гаранцията трябва да бъде удължен от участника, след получаване на обосновано искане от страна на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Годеч: IBAN: BG69UNCR96603372027219; BIC: UNCR BGSF; Банка: УниКредит Булбанк – офис Годеч; Титуляр на сметката: Община Годеч. В платежното нареждане трябва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер (участникът посочва уникалния номер на процедурата)”. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Годеч: IBAN: BG69UNCR96603372027219; BIC: UNCRBGSF; Банка: УниКредит Булбанк – офис Годеч; град/клон/офис: Годеч; Титуляр на сметката: Община Годеч. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, определен за изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея е изрично записано, че е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най-малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане, в размер на 50 (петдесет) процента от стойността на договора, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, предоставяне от изпълнителя на обезпечение в същия размер и одобряване на проведената процедура за възлагане на обществена поръчка от ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция. Авансовото плащане се извършва след настъпване на всички посочени обстоятелства и представяне на фактура за авансово плащане, издадена от Изпълнителя съгласно закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора. Окончателно плащане, в размер на разликата между стойността на действително извършените и приети работи и размера на получения аванс, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на обекта, представяне на окончателен доклад, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), извършена оторизация на плащанията по Заявките за окончателно плащане и за ДДС към него от ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция. Окончателното плащане се извършва след настъпване на всички посочени обстоятелства и представяне на фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя съгласно закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след оторизация на плащанията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано образувание

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: 1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; 2 за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; 3 за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; 4 за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс; 5 за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. ж) Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. з) Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. и) Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците, чиито оферти или те самите не отговарят на предварително обявените условия и тези по чл. 69, ал. 1 от ЗОП. Участниците следва до отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1 (без буква “е” на т. 1), ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП, наличието на които е основание за отстраняване. Не се допуска едно и също физическо или юридическо лице да участва едновременно в 2 обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата едновременно самостоятелно и в обединение. Офертите, надхвърлящи обявения наличен финансов ресурс по проекта, вкл. лимитните стойности по отделните части, ще бъдат отстранени. Съдържание на ПЛИК №1 „Документи за подбор”: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата; Административни сведения за участника; Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; Декларация за приемане на условията на поръчката; Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него; Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”; Споразумение за обединение (при участници обединения, които не са юридически лица) и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (при участници обединения, които не са ЮЛ, ако тази информация липсва в представеното споразумение); Документ за гаранция за участие; Справка за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за предходните три години (2010, 2011, 2012); ГФО за предходните три години (2010, 2011, 2012); Удостоверение от обслужваща банка за наличие на собствени или привлечени ресурси за предварително изпълнение на строителните работи за своя сметка; Банкова референция (атестация) от обслужващата го банка; Др. документи за доказване на финансовото и икономическото състояние на участника, които възложителят приема за подходящи; Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години до датата на подаване на офертата; Препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; Списък на техническите лица; Документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и професионалния опит на лицата, които ще бъдат отговорни за изпълнение на строително-монтажните работи; Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът и ще използва за изпълнение на поръчкатa заедно с документи за собственост/договори за наем/доказателства, че участникът ще разполага с ресурсите на трети лица, удостоверяващи наличието на необходимото техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката; Сертификат, удостоверяващ внедрена Система за управление съгласно: стандарти ISO 9001:2008, BS OHSAS 18001:2007, ISO 14001:2004 или еквивалентни на тях; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (2011, 2012, 2013); Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 от ЗОП; Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, и ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 от ЗОП; Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Декларация за използване на подизпълнители, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; Декларация/и от подизпълнител/и за съгласие за участие като такъв; Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Декларация за посещение на място и запознаване с обекта на поръчката; Декларация, че участникът ще използва материали снабдени със сертификат за качество, който сертификат ще представят при изпълнението на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Копие от застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Чуждестранните участници представят документ, доказващ наличие на еквивалентна застраховка. б) Справка за общия оборот и за оборота от строителство за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводно приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.).; в) Документ, издаден от банка или друга небанкова финансова институция, или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия. г) Референция, издадена от банка – оригинал.
Минимални изисквания: а) Участникът да е застрахован и да има валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на удостоверението за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Застрахователната сума по полицата да е съобразена с минималните посочени такива в Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр.17 от 2004 г.) в съответствие с категорията строежи, за които участникът е вписан в ЦПРС. б) Участникът да е реализирал общ минимален документално доказан оборот от строителство, извършени строително-монтажни работи през последните три приключени години (2010, 2011 и 2012 г.), равен или по-голям от 1 500 000,00 (един милион и петстотин хиляди) лева без включен ДДС. в) Участникът да има на разположение свободен финансов ресурс (собствени/привлечени средства, свободна кредитна линия, банкова гаранция или еквивалентен финансов инструмент, изчистени от други договорни ангажименти) за финансиране предмета на обществената поръчка в размер на не по-малко от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева. г) Участникът следва да представи банкова референция (атестация) от обслужващата го банка, че участникът е лоялен клиент.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти с посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през посочения период. б) Списък на техническите лица (техническия екип) - към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. в) Копия от талони, издадени от компетентния по регистрацията орган - КАТ или КТИ или фактура/договор за наем за техническото оборудване и механизацията. г) Копие от валиден към датата на кандидатстване сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. д) Копие от валиден към датата на кандидатстване сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. е) Копие от валиден към датата на кандидатстване сертификат за въведена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен. ж) Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, заедно с талон - приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице. Категорията на строежите, за която участникът следва да докаже вписването си в ЦПРС се определя от категорията на строежа.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да е реализирал договори за изпълнението на строителни обекти, сходни с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от крайната дата за получаване на офертите, на обща стойност не по-малко от общия размер (стойност) на поръчката - без включен ДДС. б) Участникът трябва да има на свое разположение като минимум следния технически екип, отговарящ на следните минимални изисквания за образование и професионален опит: • 1 (един) ръководител обект - дипломиран строителен инженер, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, със стаж минимум 10 г. (десет) години като ръководител-обект или технически ръководител и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години; • 1 (един) технически ръководител – строителен техник със средно-специално строително образование (техникум или професионална гимназия) и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 5 (пет) години; • 1 (един) дипломиран инженер магистър ВиК, със стаж по специалността минимум 5 г. (пет) години; • 1 (един) дипломиран инженер-магистър в част “електрическа”, със стаж по специалността минимум 5 г. (пет) години; • 1 (един) специалист по консервация, реставрация и адаптация на единични или групови архитектурни обекти - недвижими културни ценности, отговарящ на изискванията по чл. 164 и включен в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство; • 1 (един) специалист по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация; • 1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда - правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация; • Заварчици, притежаващи следната квалификация: 1 (един) заварчик на ъглови шевове на метали 1 (един) заварчик на листов материал на метали 1 (един) заварчик на тръби на метали в) Участникът трябва да има на разположение следното собствено или наето техническо оборудване и механизация за изпълнение на обекта (строежа): самосвал – 1 (един) бр., багер – 1 (един) бр., челен товарач – колесен - 1 (един) бр. и скеле - 500 (петстотин) кв. метра. г) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството в строителството по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. д) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. е) Участникът трябва да притежава въведена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен. ж) Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група, подгрупа - четвърта категория или по-висока, както и да притежава съответните удостоверения за това и валидни талони към тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: Организационно-техническо решение ; тежест: 40
Показател: Предложена цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Община Годеч

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е в изпълнение на проект “Подобряване на средата на живот в Община Годеч чрез ремонт и обновяване на „Народно читалище „Никола Йонков Вапцаров-1899” и изграждане на три броя детски площадки”, финансиран по мярка 322 на Програмата за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие и приложенията към нея на интернет адрес www.godech.bg/profil-na-kupuvacha

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна се подава в 10-дневен срок от изтичането на 14-дневния срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ