Версия за печат

00571-2014-0002

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. "Генерал Владимир Вазов" №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/pages/index.aspx?id=46&catid=799&ex=1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на бактериален инокулант за оптимизиране процесите на пречистване на отпадъчни води и стабилизиране на утайките на ПСОВ, експлоатирани от ”Водоснабдяване и канализация” ЕАД Бургас.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка на бактериален инокулант за оптимизиране процесите на пречистване на отпадъчни води и стабилизиране на утайките на ПСОВ, експлоатирани от ”Водоснабдяване и канализация” ЕАД Бургас.” Приложението на продукта ще се извърши на ПСОВ „Равда“; ПСОВ „Обзор“; ПСОВ „Поморие“; ПСОВ „Меден рудник“; ПСОВ „Китен“ и ПСОВ „Царево“ по пътя на линията за третиране на първични и излишни активни утайки. Мястото на дозиране е в точката между първичното утаяване и съоръженията за стабилизиране на утайка. Необходимото количество реагент е за обработка на приблизително 87 000 м3 нестабилизирана утайка (смесена първична и излишна активна утайка). И за обработката на 4 250 000 м3 входяща отпадна вода.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000, 24962000

Описание:

Химически продукти
Химически продукти, използвани за обработка на вода

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно необходимостта на възложителя. Необходимото количество реагент е за обработка на приблизително 87 000 м3 нестабилизирана утайка. И за обработката на приблизително 4 250 000 м3 отпадна вода.

Прогнозна стойност без ДДС
550000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Вид и размер на гаранциите: Парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника. Сумите да се превеждат по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF. Гаранция за участие: 4000 лв. Гаранция за изпълнение: 2% от прогнозната стойност на договора при сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране от Възложителя. Плащането ще се извършва от Възложителя чрез банков превод по сметка на Изпълнителя, в срок предложен в офертата, в календарни дни, от представяне на оригинална фактура и подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, но така определеният участник следва да спазва разпоредбата на чл.49 от ППЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Образец Оферта – попълва се Образец № 1, с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Административни сведения - попълва се Образец № 2; 3. Копие от документ за рагистрация (Удостоверение за актуално състояние - от фирмено отделение на съответния съд по регистрацията на Участника или от Агенцията по вписванията, което да е актуално към датата на подаване на офертата) или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец №4 и Образец №5. 5. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – Образец №3. 6. Доказателства за техническите възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП. 7. Документ за закупена документация за участие – копие. 8. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинала на банковата гаранция, покриваща срока на валидност на офертата от 120 календарни дни. 9.Декларация за участие на подизпълнители – попълва се Образец № 6 и Образец №6.1. 10. Проект на договор Образец №10 - не се прилага - попълва се и се прилага декларация за приемане клаузите по договора -Образец № 9. 11. Друга допълнителна информация, по преценка на Участника Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях.* Когато документите са ксерокопия, следва да бъдат заверени от участника. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата на участник, който: 1. Не е представил някой от документите, съгласно чл.56 от ЗОП и изискванията на настоящата документация; 2. За когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 3. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Който е представил оферта в нарушение на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. За когото по реда на чл.68, ал.11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. Не е представил документ за закупуване на документация (когато е приложимо).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се предвиждат.

ІІІ.2.3) Технически възможности

6.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на поръчката през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите), включително стойностите, датите и Възложителите – попълва се Образец №13. Към посочените договори участникът следва да представи и препоръки за добро изпълнение с посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителят може да получи допълнителна информация. 6.2. Удостоверение за регистрация на препарата в ЕО. 6.3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоката със съответните спецификации или стандарти. 6.4. Референции за прилагане на препарата с приложени протоколи за доказване на ефект. 6.5. Доказателства (документи, договори и др.) за производство; представителство и/ или дистрибуция със срок на валидност, не по-малък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка. Минималните изисквания за всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, изпълнението на които се явява и необходима предпоставка за оценяването им, са както следва: Участникът в процедурата трябва да е изпълнил или да е участвувал в изпълнението на минимум 3 (три) поръчки от подобен характер, сходен с предмета на поръчката, през последните три (2011; 2012; 2013г.) години. Участникът в процедурата следва да представи Удостоверение за регистрация на препарата в ЕО. Участникът в процедурата да представи Декларация/ Сертификат от производителя за качество и произход на продукта, данни за безопасност на продукта. Инструкции за начина на употреба на предлагания препарат (задължително на български език), съдържащи пълно описание на състава на препарата, изискванията за опазване на околната среда, предпазни мерки за работещите с него и други. Участникът в процедурата да представи референции за прилагане на препарата при пречистване на отпадъчни води, третиране на утайки, премахване на специфичните за утайки от ПСОВ миризми, с приложени протоколи за доказване на ефект. Участникът в процедурата да докаже, че е производител, официален дистрибутор или търговски представител на съответния производител.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Стабилност и запазване ефективността (трайност) на разтвора; тежест: 3
Показател: Снижение на органичното вещество; тежест: 3
Показател: Снижение на колиформите в утайките; тежест: 2
Показател: Срок на годност на продукта; тежест: 2
Показател: Срок на доставка; тежест: 2
Показател: Цена на предлаганият продукт- лв./литър; тежест: 4
Показател: Срок на разплащане; тежест: 4
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 525739 от 26.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 60,00 лв. (50,00 лв. без ДДС), платима в касата на Дружеството или по банков път по следната банкова сметка: в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC – CECBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Месец януари 2015 година.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията може да бъде изтеглена от интернет адреса на Възложителя - www.vik-burgas.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ