Версия за печат

00073-2014-0004

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Община Велико Търново, стая 318

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Зорница Кънчева - Миладинова - началник отдел "Околна среда" в Община Велико Търново, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619503

Място/места за контакт: Община Велико Търново, стая 503

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Крумов Лазаров, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 606108

Място/места за контакт: Иво Крумов Лазаров

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на Община Велико Търново, по позиции",

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на Община Велико Търново, по позиции": Позиция 1 - „Доставка на паркови и улични кошчета за битови отпадъци и кошчета за кучешки екскременти за нуждите на Община Велико Търново”. Позиция 2 - „Доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци 110 литра” Позиция 3 - „Доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда”. Доставките се изпълняватдо обекти, посочени от възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44613700, 34928480, 39224340

Описание:

Кошове за отпадъци
Контейнери и кофи за отпадъци и смет
Кошчета за боклук

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозни количества на съдовете за битови отпадъци, които ще се доставят: - паркови и улични кошчета за битови отпадъци и кошчета за кучешки екскременти - 200 броя; - поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци 110 литра - 500 броя; - кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда - 50 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
80000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за всяка от позициите е, както следва: Позиция 1 - 230 (двеста и тридесет) лева Позиция 2 - 300 (триста) лева Позиция 3 - 270 (двеста и седемдесет) лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение за всяка от позициите е в размер на 2% от прогнозната стойност на съответната позиция, която е както следва: Позиция 1 - 23 000 (двадесет и три хиляди) лева Позиция 2 - 30 000 (тридесет хиляди) лева Позиция 3 - 27 000 (двадесет и седем хиляди) лева, като гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение, а разликата се довнася. Гаранцията за участие и за изпълнение може да бъде представена като парична сума или като банкова гаранция - безусловна и неотменима, с условия по нея, допълнително посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва според действително извършени работи по начин, отразен в проекта на договора, неразделна част от документацията. Възлагането на работите се осъществява само при условия на осигурено финансиране. Възнаграждението се изплаща в срок до 30 дни по банков път след приемане на възложеното с окончателен протокол, подписан от представителите на двете страни и одобряване на оригиналната фактура с включен ДДС. В случаите, когато са констатирани недостатъци по изпълнението, сумата се изплаща в срока, предложен от изпълнителя след отстраняването им. За извършените плащания, изпълнителят издава надлежно оформени фактури.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

При участие на обединение се представя - нотариално заверен договор за създаване на обединението за изпълнение на настоящата обществена поръчка, със срок на действие до приключване изпълнението на поръчката. Не се изисква създаване на юридическо лице преди сключване на договор, но участинкът е необходимо да представи заверено копие на удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденот обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. При участие на чуждестранно лице - копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение - заверено копие от договор за създаване на обединението. Участниците представят декларации за липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1 /от „а” до „д”/ и чл. 47, ал.5, т.1 и по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 и чл. 47, ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки и други документи, съгласно документацията за участие. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник при обстоятелствата, визирани в чл.47 ал.1, т.1 /от „а” до „д”/ и чл. 47, ал.5, т.1 и по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 и чл. 47, ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки, както и при условията на чл. 69 от ЗОП и в други предвидени в документацията за участие и ЗОП случаи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Съгласно чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП - Информация за общия оборот и за оборота на доставките, сходни с предмета на позицията, за която се участва през последните 3 (три) години - 2013, 2012, 2011, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Сходен предмет на доставка за нуждите на поръчката е както следва: За позиция 1 - доставка на паркови и улични кошчета за битови отпадъци и кошчета за кучешки екскременти; За позиция 2 - доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци 110 литра; За позиция 3 - доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минимално изискване: Минимален оборот на участника към 31.12.2013 г. от доставка на съдове за битови отпадъци в съответствие с позицията, за която участва, за последните 3 (три) години да е в размер не по-малко от: За позиция 1 - 46000 (четиридесет и шест хиляди) лева без ДДС; За позиция 2 - 60000 (шестдесет хиляди) лева; За позиция 3 - 54000 (петдесет и четири хиляди) лева без ДДС. При участие за няколко позиции изискването за оборот се доказва за всяка от тях. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Съгласно чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП - Списък на основните договори за доставки със сходен на съответната позиция предмет, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Участниците да представят снимков материал на предлаганите продукти (кофи и кошчета) в зависимост от позицията, за която участват. Сходен е предметът на доставка за нуждите на поръчката съгласно указанието в раздел ІІІ.2.2.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минимално изискване: Да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на минимум 1 договор със сходен предмет - доставка на съдове за битови отпадъци - съобразно позицията, за която участва, за последните три години, считано от датата на получаване на офертата, както следва: За позиция 1 - доставка на паркови и улични кошчета за битови отпадъци и кошчета за кучешки екскременти; За позиция 2 - доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци 110 литра; За позиция 3 - доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда. При участие за няколко позиции минималното изискване се отнася за всяка от тях. 2. Минимално изискване: Участникът да разполага със снимков материал на предлаганите продукти.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценови критерий; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок; тежест: 30
Показател: Срок за доставка (в работни дни); тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 317 в сградата на Община Велико Търново всеки работен ден до изтичане на срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 (двадесет и четири) лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG 36 SOMB 9130 31 24758000, BIC КОД: SOMBBGSF. Документацията за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинетресованото лице, след побучаване на писмено поискване на факс 062/619251 с посоченни данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, позицията, за която се участва, приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

7

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на Община Велико Търново

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на паркови и улични кошчета за битови отпадъци и кошчета за кучешки екскременти за нуждите на Община Велико Търново”
1) Кратко описание

“Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на Община Велико Търново, по позиции” Позиция 1: „Доставка на паркови и улични кошчета за битови отпадъци и кошчета за кучешки екскременти за нуждите на Община Велико Търново”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44613700

Описание:

Кошове за отпадъци

3) Количество или обем

Паркови и улични кошчета за битови отпадъци и кошчета за кучешки екскременти - 200 броя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
23000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци 110 литра”
1) Кратко описание

Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на община Велико Търново, по позиции: Позиция 2 - „Доставка на поцинковани кофи за събиране на битови отпадъци 110 литра”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34928480

Описание:

Контейнери и кофи за отпадъци и смет

3) Количество или обем

500 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
30000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда”
1) Кратко описание

“Доставка на съдове за битови отпадъци за нуждите на Община Велико Търново, по позиции” Позиция 2: „Доставка на кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39224340

Описание:

Кошчета за боклук

3) Количество или обем

Кошчета за разделно събиране на отпадъци в офис среда - 50 броя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
27000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36