Версия за печат

00567-2014-0003

BG-Монтана: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация"ООД, ул."Александър Стамболийски"№11, За: инж.Петър Ценов-главен инженер; Камелия Петкова-юрисконсулт, Р България 3400, Монтана, Тел.: 096 383222; 096 383216, E-mail: vikzop@optilinkbg.com, Факс: 096 303522

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikmontana.com.

Адрес на профила на купувача: www.vikmontana.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на спирателни кранове и В и К арматура по спецификация"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: производствено-складова база на Възложителя в гр.Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е доставка на спирателна арматура с ръчно и електро задвижване, възвратни клапи, пожарни хидранти, въздушници, удароубиватели, регулатори на налягане и ниво, електромагнитни вентили, филтри и смукатели, подробно описани в техническите изисквания на Възложителя и в ценовото предложение. Изделията, предмет на обществената поръчка се влагат при изграждане, поддържане и ремонт на водоснабдителните и канализационни системи и инсталации. Изделията, обект на поръчката са описани в Таблица №1 от образеца на ценово предложение в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131270, 42131120, 42131160

Описание:

Спирателни кранове
Шибърни кранове
Хидранти

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на поръчката ще се определя от производствените нужди и възможности на Дружеството.

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка-1 000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора - 2% от стойността на обществената поръчка . Гаранциите се представят както следва:1.Като парична, внесена в касата на Възложителя на посочения в т.І.1 адрес или по сметка: BG39BUIB78901097634800 и банков код:BUIBBGSF -"Сибанк"АД; 2. Като банкова. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за участие са определени в чл.61 и чл.62 от ЗОП, а условията и сроковете по задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора ще се уточнят в самия договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е от Възложителя. Плащането ще бъде в лева, по банков път и след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол при всяка доставка и оформяне на данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да , съгласно посоченото в чл. 25 , ал.3 , т. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по чл.56 ал.1т.2 и ал.3 т. 1 и т.2 от ЗОП се представят съобразно посочените разпоредби.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Документацията за участие в процедурата ще бъде предоставена за достъп по електронен път и може да бъде намерена на Интернет адреса на дружеството: www.vikmontana.com , в профила на купувача. Желаещите да участват трябва да закупят документацията. След превеждане на сумата да се свържат с отдел"Правен" на тел: 096 383216 за получаване на код за достъп до документите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност когато участникът е физическо лице; 2.Документ за регистрация по ЗДДС. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, което се отнася и за лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП във връзка с чл.47, ал.1 т.1 и ал.2 т.2 и т.5 от ЗОП. 4.При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят съгласно чл.56, ал.3, т.1 и 2 от ЗОП. Кандидат, който не е дал предложение за всеки вид от изделията, обект на поръчката, ще бъде отстранен. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка , съгласно чл.47, ал.2, т.1,2,3 и 5 от ЗОП, кандидат или участник: 1. (доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. (изм. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 3. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; и 5. (Нова - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

5. Заверено копие от годишния баланс 2012 г.и от отчета за приходи и разходи или отчета за доходи. Участници, чиито годишни финансови отчети подлежат на независим финансов одит, да са заверени и от одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството ;

ІІІ.2.3) Технически възможности

6.Списък на основните договори, за доставка на изделия, предмет на поръчката, изпълнени през последните три години /2010,2011,2012/, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 7.Документ, че участникът е производител, пряк вносител или ото-ризиран дистрибутор на продуктите, предмет на поръчката; 8.Сертификати, удостоверяващи наличие и поддържане на система за управление на качеството, съгласно стандарти ISO 9001:2008 на производителя на продуктите, предмет на поръчката или еквивалентно; 9. За продуктите, които са в контакт с вода за човешко потребление –ЕО декларация на производителя или на негов упълномощен представител за съответствие въз основа на ЕО сертификат на продукта, съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. 10.Писмо от производителя за гаранционния срок на предлаганите изделия ;11.Каталог на български език с пълни технически данни и характеристики на изделията;12.Инструкция за монтаж и експлоатация;13.Всички арматури да имат трайна маркировка с името на произ-водителя, DN и PN;14.Декларация за участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват , и дела на тяхното участие/ за тях следва да се представят документи съгласно чл.56, ал.1, т.1,4,5 и 6 от ЗОП/ или декларация, че няма да се използват такива. Когато участниците предвиждат подизпълнители при изпълнението на поръчката изискванията по чл.47 ал.1,5 и 2 се прилагати за тях;15.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 16.Документ за внесена гаранция за участие и документ за закупена документация.17. Срок на доставка след заявка до 3 /три/ дни ;18.Срок за плащане след доставка и фактура -30 / тридесет / дни ;19.Валидност на офертата - 90 дни;20.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника. Само Участник, отговарящ на изискванията на Възложителя ще се допуска до оценка и участие в класирането. Посочените документи трябва да са оригинални или заверени с печат на участника. Декларацията по т.3 следва да бъдат издадени към датата на представяне на предложението, но не по- късно от един месец. Ако участникът представи документи за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП, те следва да са валидни към датата на представяне на предложението, но не по-късно от два месеца от датата на издаването им. Документите по точки 4,6,13,15,17 и 18 следва да са издадени към датата на представяне на предложението, но не по-късно от един месец. Документите по точки 7,8,9,10,11,14 и 19 следва да са валидни към датата на представяне на предложението.Документите на чужд език да се представят съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП, които да са заверени с печат на участника. Офертата се представя в административната сграда, стая 201- отдел Обществени поръчки в запечатан непрозрачен и надписан плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика задължително се посочва предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон,по възможност- факс и електронен адрес. Пликът трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва: 1.Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който да се поставят документите, изисквани от Възложителя по точки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 19 и 20, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите;2.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания, трябва да съдържа документи по точка 10 ;3.Плик №3 с надпис „Предлагана цена” да съдържа ценовото предложениена участника с приложен диск.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 70
Показател: гаранционен срок на продуктите; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е без вкл.ДДС. Заплаща се в касата на Дружеството в гр.Монтана - адрес, съгласно т.І.1. и се получава в стая 404 - счетоводство всеки работен ден от 8.00 до 12.00ч. и от 13.00 до 17.00ч. При желание да се получи документацията по пощата или електроне път, да се изпрати до Възложителя писмо по факс или поща с наименование, телефон, факс, данни за фактура, адрес, на който да се изпрати и копие от документ за платена сума по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД . Документацията за участие в процедурата ще бъде предоставена за достъп по електронен път и може да бъде намерена на Интернет адреса на дружеството: www.vikmontana.com. Желаещите да участват трябва да закупят документацията. След превеждане на сумата да се свържат с отдел"Правен" на тел: 096 383216 за получаване на код за достъп до документите.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Административна сграда на “В и К ” ООД, гр.Монтана, бул.Ал.Стамболийски №11, стаята на главния инженер, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и лицата по чл.68 ал.3от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Декември 2014г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ