Версия за печат

04186-2014-0001

BG-Виена: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202259999

ОМВ Офшор България ГмбХ – Клон Офис България КЧТ, ул. „Трабренщрасе” No. 6-8, За: Козиана Кручеру, Австрия 1020, Виена, Тел.: 0040 244548429, E-mail: coziana.cruceru@petrom.com, Факс: 0040 244549686

Място/места за контакт: ОМВ Офшор България ГмбХ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.omv.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.omv.com/portal/01/com/omv/OMV_Group/Corporate_Purchasing/Bid_Invitation.

Електронен достъп до информация: http://www.omv.com/portal/02/com/omv/OMV_Group/Corporate_Purchasing/Bid_Invitation.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на газ или нефт

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Предоставяне на услуга - извършване на контрол на качеството и осигуряване на качеството по отношение на ЗБОС при изследване на лентова батиметрия и опробване в площ „Блок 1-21 Хан Аспарух”, разположена в изключителната икономическа зона на Република България в Черно море, във връзка с търсене и проучване на нефт и природен газ.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Площ „Блок 1-21 Хан Аспарух”, разположена в изключителната икономическа зона на Република България в Черно Море.
Код NUTS: BGZZZ
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е на Дружеството да бъдат предоставени услуги по извършване на контрол на качеството и осигуряване на качеството по отношение на ЗБОС при изследване на лентова батиметрия и опробване за около 14200 кв. км. в площ „Блок 1-21 Хан Аспарух”, разположена в изключителната икономическа зона на Република България в Черно море. Очаква се операциите да започнат през второто тримесечие на 2014 г. (планиран старт за началото на месец май). Приключването на проучването се очаква да отнеме два месеца или повече. Работите ще се извършват на две фази. Първата фаза се състои от геофизическо изследване, което ще се извърши с плавателен съд OGS Explora (или еквивалентен такъв), а втората фаза е тази на опробването, която ще се извърши с плавателен съд MV Shark 1. За целия период на настоящото изследване Изпълнителят ще предостави следния представител („Консултант“), който трябва да владее английски език: 1. Един сеизмичен специалист по Здраве, безопасност и околна среда („ЗБОС”) За тази позиция от Изпълнителя трябва да бъдат предложени поне двама (2) Консултанти, за да покриват двете операции на плавателните съдове (ленова батиметрия и опробване) паралелно, вземайки предвид ротационните графици на персонала. Конкретните задължения на Консултанта за описани подробно в документацията за участие и проекта на договор, одобрени от Възложителя. Изпълнителят отговаря за координиране на ротационната схема на своя екипаж с графика за смяна на екипажа на Изпълнителя на Изследването на лентова батиметрия и опробване, тъй като транспортът между пристанище Варна и плавателните съдове на Изследването на лентова батиметрия и опробване е организиран от Изпълнителя на Изследването на лентова батиметрия и опробване и е отговорност на Изпълнителя. Трябва да се очаква и съответно да се планира ротационен период от 3-6 седмици, за да се осигурят непрекъснати операции и предаване между Консултантите. Настаняването и храната на плавателния съд е включено в ставките за придобиване на данните и е осигурено от Изпълнителя на Изследването на лентова батиметрия и опробване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71731000

Описание:

Услуги в областта на индустриалния контрол на качеството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят трябва да предоставя услугите на ЗБОС специалиста - Косултант, описани тук и в документацията за участие, за целия период до завършване на изследването на лентова батиметрия и опробване от около 14200 кв. км. в площ „Блок 1-21 Хан Аспарух” . Очаква се, но не е задължително, проучването да отнеме два или повече месеца.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

2

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1000 (хиляда) евро. Гаранция за изпълнение: 3% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията, предвидени в Проекта на договора и приложенията към него.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник следва да представи (съгласно изискванията в документацията за участие): 1. Начален документ на оферта, по образец; 2. Административни сведения за Участника, по образец; 3. Документи за правосубектност на Участника, ако е необходимо; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, ако е необходимо; 5. Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. а) до б. д), ал. 2, т.2 и ал. 5 т.1 от ЗОП и Декларация по чл.47, ал.1, т. 2 и т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, по образци; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, по образец; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, по образец; 8. Документ, удостоверяващ наличието на гаранция за участие; 9.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител, когато е необходимо, по образец; 10. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на Участника съгласно чл. 50 от ЗОП, както са посочени в т. III.2.2 по-долу; 11. Доказателства за технически възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, както са посочени в т. III.2.3 по-долу; 12. Документ за обединение - ако Участникът е обединение, което не е юридическо лице. Непредставянето на някой от документите е основание за отстраняване на кандидата. Вж. подробни условия в документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи: годишните финансови отчети за последните 2 (две) приключили финансови години (2011 и 2012 г.); Минимални изисквания: през последните 2 (две) приключили финансови години (2011 и 2012 г.), Участникът трябва да е реализирал общ оборот от поне 200 000 (двеста хиляди) евро.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изискуеми документи: Списък с договорите с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от Участника като изпълнител през последните три (3) години преди датата за подаване на оферти. Минимални изисквания: За последните три (3) години до момента на подаване на офертата Участникът трябва да е изпълнил поне 15 договора за контрол на качеството на ЗБОС при геофизични проучвания на позиция Консултант по ЗБОС. Вж. подробни условия в документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Технически; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
03.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
EN
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 10:30
Място

На посочения адрес за контакти на възложителя най-горе

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват лицата съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до Документацията за участие се предоставя на Интернет адрес на Възложителя - http://www.omv.com/portal/02/com/omv/OMV_Group/Corporate_Purchasing/Bid_Invitation и на хартиен носител на обявения адрес на Възложителя. Документацията за участие е безплатна. За да получи достъп до Документацията за участие, всяко лице трябва да подаде искане на адреса или факса на Възложителя, съгласно образец на искане, предоставяно от Възложителя при поискване, което е също достъпно на обявения горе адрес. Образецът на искане за получаване на Документацията за участие съдържа условията за опазване тайната на сведенията, съдържащи се в Документацията за участие, която лицето трябва да подпише, за да получи Документацията за участие. Възложителят ще предостави на лицето достъп до Документацията за участие на обявения Интернет адрес или на хартиено копие, ако това е поискано. Всяко лице може да иска и получи достъп до Документацията за участие до десет (10) дни преди крайния срок за получаване на офертите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ