Версия за печат

00500-2014-0001

BG-Габрово: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 107061359

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис в град Габрово, ул."Бодра смяна" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Електронен достъп до информация: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на консултант НАТУРА по Проект „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013” в изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В централния офис на възложителя - гр.Габрово, ул."Бодра смяна" № 3
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е част от изпълнението на Проект „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” и е с предмет: „ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТИ НАТУРА”. Обществената поръчка е иницирана от необходимостта от изпълнението на части от различни дейности по проекта, обединени от общ предмет: разработването/изпълнението на планове, програми, проекти или др. за опазване/поддържане/възстановяване на природни местообитания и видове, оценка на състоянието на абиотични компоненти на околната среда, разработване и прилагане на планове/ стратегии/програми за управление/охрана/контрол/противопожарно устройство на защитени територии.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90712400 (QB51) , 90713000 (QB51)

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси (Относо национални паркове )
Консултантски услуги по проблемите на околната среда (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Консултант Натура консултира и подпомага подготовката и изпълнението на следните дейности, предвидени за изпълнение по проект DIR 5113325-12-109 „ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН – ПАРК ЗА ВСИЧКИ”: Дейност 1.1. Опазване, поддържане и възстановяване на видове в НП Централен Балкан; Дейност 1.2. Възстановяване, опазване и поддържане на природни местообитания в НП Централен Балкан; Дейност 2.7. Отстраняване на стара и безстопанствена инфраструктура; Дейност 4.1. Разработване на Планове за управление на ПР Чамджа и Р Еленова гора; Дейност 4.2. Разработване на План/ проект за управление ползването на пътищата в НП; Дейност 4.3. Разработване на Стратегически насоки за развитие на охраната и контрола в НП. Определяне на необходимото специализирано оборудване и екипировка за опазване/ поддържане и/или възстановяване на природни местообитания и видове; Дейност 4.4. Разработване на Стратегически насоки за опазване/ поддържане и възстановяване на благоприятното състояние на природни местообитания в 11 моделни територии от безлесната зона (Пилотен проект) Дейност 4.6. Извършване на инвентаризация на горите; Дейност 4.7. Извършване на оценка на състоянието на компоненти на околната среда. Консултант Натура консултира Директора на ДНПЦБ и Екипа за управление на проекта с експертни становища и консултации, оказва методическа помощ, предлага, препоръчва и коментира различни методики, аналитични документи, експертни анализи, теренни и други проучвания, подход и стратегии. Инициира посещения на терен с цел уточняване на отделни детайли по предстоящите за изпълнение дейности. Консултантът се запознава с предоставените му документи, свързани проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”.

Стойност, без да се включва ДДС
483000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 4830 (четири хиляди осемстотин и тридесет ) лева. Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 180 дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (два на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” – Габрово и че е със срок на валидност минимум три седмици след приключване на изпълнението на договора, констатирано с окончателен двустранен приемо-предавателен протокол. При представяне на гаранция в платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената на договора, съгл.ценовото предлож.на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ представлява сбор от отд. цени за всяка от Дейностите,предмет на договора. Цената се заплаща, както сл.: А) Предварително плащане в размер на 10 000,00 лв. при сключване на договора. Б) Междинни плащания - цената за дейности 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4, 1.2.1, 1.2.2., 1.2.3,1.2.4, 1.2.5, 1.2.6, 1.2.7, 2.7, 4.6, 4,7, както и частта „Определяне на необходимото специализирано оборудване и екипировка за опазване/ поддържане и/или възстановяване на природни местообитания и видове” от дейностст 4.3 се заплаща на 3 части, както сл.: а) при предаване на техн. спецификация за процедура по ЗОП и приемането и без забележки от страна на Възложителя – 60 % от дължимата сума; б) при сключване на договор за възлагане на общ. поръчка с избрания изпълнител – 20% от сумата и в) при приключване на раб. по съответния договор за възлагане на общ поръчка – останалите 20% от дължимата сума. Б)Окончателно плащане – цената за останалите дейности се заплаща след приемане на работата и подписване на оконч приемо-предав. протокол без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. От всяко плащане по договора , ВЪЗЛО|ЖИТЕЛЯТ задържа стойността на предварително преведената сума до пълното й погасяване. Ако след изтичане на договорения срок или неговото предварително прекратяване, остане невъзстановена част от предварителното плащане , ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи връщането му на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Срок на плащане до 20 дни след представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Изпълнението на договора за обществената поърчка може да бъде спряно за определен срок едностранно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ако в резултат на обстоятелства, възникнали след сключването му, има последица обективна невъзможност за изпълнение на задълженията по договора (примерно: обвързаност с продукт от друг договор, промяна в срока на продължителност на проекта, временно спиране изпълнението на проекта, съдебни дела и др.). В този случай спирането е без дължими неустойки и обезщетения, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изпраща 10 дневно предизвестие и обосновка за обстоятелствата. Срокът, за който е спряно изпълнението, не се включва в определения в чл. 2 срок за изпълнение на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Участник в процедура за общ. поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения.Съгласно чл. 56. ал.3, т.1 и 2 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, вклю. в обединението, а документите по чл.56, ал.1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т. 6 от ЗОП. В случай, че уч. участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, тогава участниците в обед. (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обед. / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че лицето, представляващо обед./ консорциума е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обед./ консорциума, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия обед./ консорциума, и че всички членове на обед./ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обед. след подаването на офертата. Ако в споразум. не се съдържа информация относно представляващия, участникът обединение следва да представи документ, подписан от всички членове, в който е посочен представляващият.Когато не е приложено споразум. за създаването на обед./ консорциум, или в приложеното споразум. липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепосочените условия или състава на обедин. се е променил след подаването на офертата – уч. ще бъде отстранен от участие в процедурата след прилагане на изискванията на чл. 68, ал. 8 и 9 ЗОП. 1.2. Участн. са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. 1.3. Участниците се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата. 1.4. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.1.5. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 1.6. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлагането на работи на подизпълн. е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизп. като за свои действия, бездействия и работа. 1.7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка, участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т.1, б.“а“, б.“б“, б.“в“, б.“г“ и б.“д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.3, т.4, т.5 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП. 1.8. При подаването на офертата, обстоятелствата по т.1.7. се доказват с представянето на декларациите по образец към документацията за участие, като при подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удосто- веряване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и чл. 47, ал.2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП с изключение на документи относно обстоятелствата, вписани в търговския регистър в съответствие с чл.47, ал. 10 и ал.11 от ЗОП.1.9. Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по чл. 48 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверени копия на съставните части на годишните финансови отчети (счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите) за последните 3 финансови години (2011, 2012 и 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: За участниците вписани в Търговски регистър към Агенция по вписванията, посочили ЕИК и които съгласно изискванията на чл. 6 ал.3 от Закона за търговския регистър са публикували Годишен финансов отчет, във връзка с чл. 23, ал 3 от ЗТР изискването за представяне на копие от годишен финансов отчет не е задължително. 2. Информация за общия оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Предвид факта , че според чл.37, ал. 1 от Закона за счетоводството, годишният финансов отчет за 2013 г. се изготвя до 31.03.2014 г., възложителят ще приеме и само справка за общия оборот за последната година.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има общ оборот от дейността си за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 483 000 лв. (четиристотин осемдесет и три хиляди лева).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за подаване на оферти, в т.ч. изпълнени договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, придружен от препоръки за добро изпълнение/референции от възложители, с посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителят може да получи допълнителна информация. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на обществената поръчка , придружен с документи, удостоверяващи образованието и профес. квалификация, а за лицата, за които е наложено изискването за професионален опит, се прилагат документи, които да го удостоверят. За доказване на горните обстоятелства такива документи могат да бъдат копия от дипломи, удостоверения, трудови книжки или др., от които е видно съответствието с минималните изисквания. Изискваната образователна-квалификационна степен и професионално направление следва да са придобити в съответствие с изискванията и по реда на Наредба за държавните изисквания за придобиване на висше образование на образователно-квалификационните степени "бакалавър", "магистър" и "специалист" (приета с ПМС № 162 от 23.07.2002 г., обн., ДВ, бр. 76 от 6.08.2002 г., в сила от 6.08.2002 г., попр., бр. 85 от 5.09.2002 г., доп., бр. 79 от 5.09.2003 г.) и съгласно утвърдения класификатор от Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления (Обн., ДВ, бр. 64 от 2.07.2002 г., в сила от 2.07.2002 г.; изм. с Решение № 10827 от27.11.2003 г. на ВАС на РБ - бр. 106 от 5.12.2003 г., в сила от 5.12.2003 г.; изм., бр. 32 от 12.04.2005 г., доп., бр. 94 от 25.11.2005 г.) или да са еквивалентни на посочените при условията за взаимно признаване. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.Участниците трябва да докажат, че ще имат на свое разположение ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Уч.,за последните 3 год, считано от крайния срок за подаване на оферти да има изпълнен поне 1 договор, вкл. заедно или поотделно услуги в обл. на разраб. /изпълн. на планове, програми, проекти или др.за опазване/поддърж./ възстанов. на прир. местооб. или в-ве; оценка на съст. на абиот. комп. на ок.среда; разраб. /прилагане на планове/стратегии/ програми за управл. /охрана/контрол/ мониторинг/ противопож. устр.о на ЗТ.2. Участн. следва да осигури уч. в екипа на мин. сл. ключ. експерти/КЕ/ със сл. квалиф., опит:1.КЕ Орнитолог 1бр. 2.КЕ Едри бозайници 1бр.3.КЕСъоръже ния 1бр. 4.КЕ Ихтиофауна 1бр. 5.КЕ Възстановяване 1 бр.6.КЕ Флора 1 бр.7.КЕ Пътна инфрастр.1 бр.8.КЕ Охрана и контрол в защит. територии/ЗТ/1бр. 9.КЕ Пожари в ЗТ 1бр.10.КЕ Съвр. технологии за охрана, контрол и противопожа. меропр. 1 бр.11.КЕ Тревни съобщества 1бр.12.КЕ Гори 1бр.13КЕАбиота 1бр. 3. Участ. трябва да разполага с необх.техника: 2 бр. настолен компютър; 2бр.лаптоп;2бр.цифров фотоап. с резолюция мин. 12 Мpx; 1бр.GPSприемн.; 1бр. високопр. автом.Изисвания към експертите:1.КЕ.Орнитолог-Маг.степен поне в една от сл. обл. на висше образ/ОВО/.и проф. направл./ПН/ Съгл.ПМС125/24. 06.02г или придобил образ.квалиф. степен по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.за взаимно признав.: ОВО.: Прир. науки, матем. и информ., ПН.: Биолог.и науки или Науки за земята; ОВО: Агр.науки и ветер. медицина, ПН.:Горско стоп.Да има опит в обл на: изпълн. на планове/програми/техн. проекти за оценка на пригодността на местооб. за реинтродукция на глухар или ловен сокол; опазване или възстанов. на глухар или ловен сокол; отглеждане на птици за възстанов.в ест. среда; мониторинг и проследяване на птици с електронни техн. ср.; разселване и аклиматизиране на глухар или ловен сокол.Да има мин.3 год. опит в най-малко 2 от гореописаните обл. на дейност.2.КЕ.Едри бозайници-Маг.степен в сл. ОВО.и ПН или придобил образ.-квалиф.степен по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.за взаимно признаване: ОВО.–Агр.науки и ветер.мед., ПН.:Горско стоп.Да има опит в обл. на: изработв.и изп. на планове/програми/техн. проекти или др.за оценка на бонитета на местооб. и опред. на оптим.запас. опит в управл. и извършване на дивечо- въдни дейности. Да има мин.3 г. опит в най-малко 1 от гореописаните обл. на дейност.3. КЕ.Съоръжения-Маг.степен поне в една от сл. ОВО и ПН или придобил образ.-квалиф.степен по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.за взаимно призн.: ОВО:Техн.науки, проф. направл.: Арх.,строит.и геодезия или Общо инженерство; ОВО–Агр.науки и ветер. мед., ПН: Горско стоп.Да има опит в обл. на:проектир. и контрол на изпълн. на съоръж. за отглеждане и разселване на птици или подхран. едри бозайници; проект. и контрол на изпълн. на съоръж. за наблюд. на птици или едри бозайници.Да има мин. 3 г. опит в най-малко 1 от гореопис. обл. на дейност.4.КЕ Ихтиофауна- Маг.степен поне в една от сл. ОВО и ПН или придобил образ.квалиф. степен по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.за взаимно признаване: ОВО:Прир.науки, матем. и информ., ПН: Биол. науки или Науки за земята; ОВО–Агр.науки и ветер. медицина, ПН: Горско стоп.Да има опит в обл. на:оценка на качествата на речни местооб.;отглеждане и възстанов. на сладков. риби в ест. среда;мониторинг на сладк. риби или картиране и инвентаризация на рибните запаси и опред. на благопр. Съст. на сладк. риби.Да има мин. 3 год. опит в най-малко 1 от гореоп.Обл.на дейност. 5.КЕ. Възстановяване-Маг.степен в сл. ОВО и ПН или придобил образ.-квалиф.степен по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.за взаимно признаване: ОВО –Агр.науки и ветер. медицина, ПН: Горско стоп.или Растениев.Да има опит в обл. на изработв. и изпълн. на планове, програми, техн. проекти или др.за:биологична рекултивация на нарушени терени;събиране или добив на семенаи произв. на фиданки от дървесни, храстови и тревни видове;създав. на горски култури;залесяване,засаждане;изпълнение на възстан...-Продълж. в Доп. информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Централен Балкан - парк за всички" по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."

VI.3) Допълнителна информация

1. Продълж../..д-ти на прир. Местооб.;управл. и стоп.на тревни,ливадни и пасищни местооб.или в обл.на полевъдств. Мин.3 г. опит в мин. 2 от гореоп.област на дейност/ОД/.6. КЕ.Флора.Маг. степен/МС/ поне в 1 от сл. ОВО и ПН. или придобил образ.-квалиф.степ/ОКС/по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.завзаимно призн.: ОВО.: Прир.науки, матем. и информ.,ПН: Биол. науки; ОВО.–Агр.науки и ветер.мед., ПН.:Горско стоп.Да има опит в обл.на:опазв./поддърж./възстан. на флор. разнообр.; проучв.,съхран.,инвентар. и изсл. на флор.в-ве; опред. на благопр. Съст. на прир. Местооб.Мин.3 г. опит в мин. 1 от гореоп. ОД.7.КЕ.Пътна инфрастр.-МС в сл. ОВОи ПН или придобил ОКС., еквив.на посочените в съотв. с усл.за взаимно призн. ОВО: Техн. науки, проф. напр.: Арх., строит. и геодезия; Опит в обл. на планир. на дейности в пътното строит. Мин.3 г.опит в гореоп.Обл.на д-ст.8. КЕ Охрана и контрол в ЗТ. МС. поне в 1 от сл. ОВО и ПН или придобил ОКС по спец., еквив.на посочените в съотв.с усл.за взаимно признаване: ОВО: Сигурн. и отбрана, ПН: Нац. сигурност; ОВО–Агр.науки и ветер. медиц.,ПН Горско стоп.ОВО: Прир.науки,матем.и информ.,ПН:Биолог.или Науки за земята;Опит в обл на:подгот. и/или изпълн. на планове/прогр./ техн. проекти и др. за планир. и оптимиз.охраната и контрола в ЗТ.; управл. и организ. на охраната и контрола в нац., прир. паркове и резервати. Мин.3 г.опит в мин.1 от гореопис.ОД.9. КЕ Пожари в ЗТ. МС поне в 1 от сл. ОВОи ПН или придобил ОКС по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.за вз.призн: ОВО: Сигурн. и отбрана, ПН: Нац. сигурност; ОВО–Агр. науки и ветер. мед.,ПН.:Гор. стоп.;Опит в обл. на:изпълн.на противопож.планове/прогр./ техн. проекти и др.за противопож. устр. в горите или ЗТ.; изготв. на противопож. планове в горите или ЗТ.Мин.3 г.опит в мин.1 от гореопис.ОД.10. КЕ Съвр.технологии за охрана, контрол и противопож.меропр.-МС в сл. ОВО.и ПН. или придобил ОКС по спец., еквив.на посочените в съотв. с усл.за взаимно призн.: ОВО: Техн. науки, проф. напр.:Комуникац. и компют.техника илиЕлектротехн., електроника и автоматика;Опит в обл. на: планиране/изпълн.на техн.проекти, свързани с въвеждане на електрон.технологии за охрана и контрол в горите/ЗТ.;видео наблюд. за охрана и контрол в ЗТ/, горите или др.открити терит. с-ми за сигнализ. на чов. присъствие и произв. изстрели от огнестр. оръжия. С-ми за откр. и локализиране на възникнали пожарни огнища и дим. С-ми за превенция и възпиране на нарушители, както и с-ми за принуд. спиране на МПС и контрола.Мин.3 г.опит в мин 2 от гореопис. ОД.11.КЕ. Тревни съобщ.- МС поне в 1 от сл. ОВО.и ПН. или придобил ОКС.по спец., еквив.на пос. в съотв. с усл.за вз.призн.: ОВО.:Прир. науки,матем. и информ., ПН.:Биолог. или Науки за земята; ОВОнауки и ветер.мед.,проф.напр.:Гор. стоп. или растениев.;Опит в обл. на: израб. на планове,програми,техн.проекти или др.за оценка на възд. на пашата на дом. животни в/у биоразнообр.;опред.на благопр. съст. на тревни съобщ.а;изпълн. на възстанов./подд. дейности на прир. Местооб.;управл. и стопанисв. на тревни, ливадни и пасищни местооб.Мин. 3 г. опит в мин. 1 от гореоп.ОД.12.КЕ Гори МС в сл. ОВО и ПН или придобил ОКС по спец., еквив.на посоч. в съотв. с усл.за вз.признав.:Агр. науки и ветер.мед., ПН Гор.стоп. или Растениев. опит в обл. наизработв. на зад. за инвентар. на гори или сх.д-сти; изработв.или изпълн. на планове/програми/техн.проекти за инвентар. и картиране на гор. местооб.;израб. на планове за управл. на ЗТ.Мин.3 г.опит в мин 1 от гореопис.ОД.13.КЕАбиота-МС поне в 1 от сл.ОВО и ПН или придобил ОКС по спец.,екв.на посоч. в съотв. с усл. за вз.призн.:ОВО Пр.науки,матем.и информ,ПН:Биол.или Науки за земята;Агр.науки и ветер.мед., ПН: Гор. стоп.Опит в обл.на: подгот.и/или изпълн.на планове/прогр/проекти свързани с проучв./анализ/оценка на съст.на води и почви; мин.3 г. опит в гореоп.ОД 2.Достъп по ел. път до докум. за участие в процед.на centralbalkan.bg – (Администр /Упр./Обяви,кон.ОП/Общ пор)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ