Версия за печат

00398-2014-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на студентски общежития, предоставени за управление на База СОССБОС - Медицински университет - София и осигуряване на пропускателен режим в сградите за срок от две години”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
студентски общежития, предоставени за управление на СОССБОС - Медицински университет - София
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на студентски общежития, предоставени за управление на База СОССБОС - Медицински университет - София и осигуряване на пропускателен режим в сградите за срок от две години. Обществената поръчка се отнася за студентските общежития на База СОССБОС – Медицински университет - София, находящи се в гр. София, ул. „Плачковица” № 19, бл.6 и ж. к. „Студентски град” - бл.7, бл.11, бл.25, бл.40Б, бл.53А, бл.56А и бл.56Б.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79710000

Описание:

Услуги по безопасност

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с осигуряване на ежедневна и денонощна невъоръжена охрана на студентски общежития, предоставени за управление на База СОССБОС - Медицински университет - София и осигуряване на пропускателен режим в сградите и се отнася за студентските общежития на База СОССБОС – Медицински университет - София, находящи се в гр. София, ул. „Плачковица” № 19, бл.6 и ж. к. „Студентски град” - бл.7, бл.11, бл.25, бл.40Б, бл.53А, бл.56А и бл.56Б.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума по сметка на Възложителя или банкова гаранция в полза на Възложителя - оригинал. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, тя се внася по банков път по Банкова сметка на Ректората на Медицински университет – София в „ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД, BIC: BPBIBGSF, IBAN: BG78BPBI79403363987201.Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в заверено копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката. Гаранцията за участие е в размер на 3 900.00 /три хиляди и деветстотин/ лева. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Срокът на валидност на гаранцията за участие, следва да е не по-кратък от 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% без ДДС от стойността на обществената поръчка. Тя може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция-оригинал. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по Банкова сметка на Ректората на Медицински университет – София в „ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ” АД, BIC: BPBIBGSF, IBAN: BG78BPBI79403363987201.Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в заверено копие. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде „банкова гаранция”, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност 60 календарни дни след датата на изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията на настоящата документация. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници, а не само идентификация на един от тях. Възложителят освобождава внесенaта гаранция за изпълнение на договора в срок от 10 раб. дни след приключване срока на договора, при условие, че са внесени всички дължими обезщетения за щети по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 раб. дни от получаване на писмо-покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимите от Изпълнителя обезщетения се удържат от внесената гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва ежемесечно в български лева от звеното краен получател – База СОССБОС при Медицински университет - София, съгласно офертната цена в лв., по банков път, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура, издадена на името и с данните на База СОССБОС – МУ - София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и 2 броя заверени копия на адрес: гр. София, ж. к. „Студентски град”, бл.40Б, стая № 106

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ЕИК съгл. чл.23 ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ и подлежи на регистр-я в ТР към АВ. В този случай е достатъчно да се приложи деклар-я за регистр-я по ЗТР, образец (№2) от документацията, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, изд. от ТР към АВ; зав. от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС-оригинал, изд. не по-рано от 3мес. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистр-я в ТР към АВ, а при обединения-договор за създ. на обединението или друг еквивал. документ /оригинал или нот. зав. препис/, в който се посочва разпредел-то на участието на лицата при изпълн. на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обедин-то представляващия. Когато участник е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обединения, документът за регистр-я трябва да е изд. от комп. орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в офиц. превод на бълг. език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, документът за регистр-я се представя за всеки от подизпълнителите, съгласно чл.56, ал.2 ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, документите за регистр-я и/или Декл-ята за регистр-я по ЗТР се представят за всички членове на обединението, съгласно чл.56, ал.3,т.1 ЗОП; Зав. от участника копие от удостов-е с идентиф. № /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; Зав. от участника копие от удостов-е за регистр. с идентиф. № по ДДС (за регистр. по ЗДДС); Нот. зав. пълномощно на лицето, упълн. да представ. участника (когато участникът не се предст. от лицата, които имат право на това, съгл. док. му за регистр-я). Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на бълг. език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възл-лят отстранява от участие в процедурата участник:-при обстоят-вата, визирани в чл.47,ал.1 и ал.5ЗОП;-при наличие на обст-ва по чл.47,ал.2 ЗОП: участникът: -е в открито произв-во по несъст-ст, или е сключил извънсъд. спораз-е с кредиторите си по смисъла на чл.740 ТЗ, а в случай че участникът е чуждестр. лице - се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзак. актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -има зад-я по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 ДОПК към държавата и към община, установ. с влязъл в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разср. или отср. на задълж-ята, или има задълж-я за данъци или вноски за соц. осиг-не съгл. законодат-вото на д-вата, в която е установен;-е осъден с влязла в сила присъда за престъпл-е по чл.313 НК във връзка с провеждане на проц-ри за възлаг. на общ. поръчка;-не е представил някой от изиск. документи, съдърж. се в плик № 1 на офертата, съгл. изискв-ята на чл.68, ал.9 ЗОП-в случай, че участникът не е представил необх. и избр. в протокола по чл.68,ал.7 ЗОП документи в срок;-чието предлож-е е непълно или не отговаря на усл-ята предварит. обявени в наст. обявл-е и док-цията за участие;-при наличие на обст-ства по чл.69,ал.1 ЗОП, както и при липсата на др. документи или усл-я описани в док-ята или предвид. в ЗОП;-е представил невярна инф-я за доказване на съотв. му с обявените от възлож-ля критерии за подбор и това обст-во е установено по реда на чл.68,ал.11 ЗОП;-представената оферта не отговаря на изискв-ята на чл.57,ал.2 ЗОП-Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 “Документи за подбор”, в к/о се поставят документите, изисквани от възложителя съгл. чл.56,ал.1,т.1-6,8,12-14ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и т.9 ЗОП, свърз. с изпълн. на поръчката, съобр. избрания от възл-ля критерий и посоч. в док-ята изискв-я; Плик № 3 „Предлагана цена”, к/о съдържа ценовото предложение на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Оригинал или заверено от участника копие на актуален лиценз за извършване на частна охранителна дейност - лиценз за охрана на имуществото на физически и юридически лица със срок на валидност 60 /шестдесет/ календарни дни след датата на изтичане на договора; 2. Списък – декларация за изпълнени минимум 2 /два/ договора със сходен предмет общо за 2011 г., 2012 г. и 2013 г. с посочени възложители, стойности и период, като в това число се включват и договорите за охранителни услуги на обществени, административни и офис сгради със специфичен пропускателен режим, придружени от препоръки за добро изпълнение (Образец № 8); 3. Декларация от участника (свободен текст), че разполага с денонощна дежурна част и дежурен екип, който при нужда да реагира за обезпечаване сигурността на охраняваните обекти и че охраняваните обекти ще са оборудвани с радиостанции за надеждна връзка с дежурната на Изпълнителя; 4. Декларация от участника (свободен текст), съдържаща списък на техническото оборудване, съоръжения и сили за реагиране, с които ще изпълнява поръчката, като всички предложени технически средства са включени в общата цена и ползването им не се заплаща допълнително; 5. Декларация от участника (свободен текст), че ще снабди за собствена сметка наетите от него охранители с лична идентификационна карта със снимка, отличителен знак и униформено облекло, лични предпазни и защитни средства. Към декларацията участникът следва да приложи доказателства (снимки и/или други) за вида на личната идентификационна карта, отличителния знак, униформеното облекло, както и личните предпазни и защитни средства, които ще предостави на наетите от него охранители; 6. Декларация от участника (свободен текст), че персоналът, които ще изпълнява поръчката, отговаря на всички изисквания на чл.27 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД); 7. Справка – декларация за ръководния състав и служителите, които ще изпълняват поръчката, включително и на тези, които ще контролират и ръководят екипа (Образец № 9) с приложени документи, доказващи образованието, квалификацията и опита на лицата; 8. Декларация от участника (свободен текст), че поема задължение да предотвратява извършването на действия, които целят причиняването на вреди на Възложителя.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да притежава актуален лиценз за извършване на частна охранителна дейност /лиценз за охрана на имуществото на физически и юридически лица/ със срок на валидност 60 /шестдесет/ календарни дни след датата на изтичане на договора; 2. Участникът следва да представи Списък – декларация за изпълнени минимум 2 /два/ договора със сходен предмет общо за 2011 г., 2012 г. и 2013 г. с посочени възложители, стойности и период, като в това число се включват и договорите за охранителни услуги на обществени, административни и офис сгради със специфичен пропускателен режим, придружени от препоръки за добро изпълнение (Образец № 8); 3. Участникът следва да представи декларация (свободен текст), че разполага с денонощна дежурна част и дежурен екип, който при нужда да реагира за обезпечаване сигурността на охраняваните обекти и че охраняваните обекти ще са оборудвани с радиостанции за надеждна връзка с дежурната на Изпълнителя; 4. Участникът следва да представи декларация (свободен текст), съдържаща списък на техническото оборудване, съоръжения и сили за реагиране, с които ще изпълнява поръчката, като всички предложени технически средства са включени в общата цена и ползването им не се заплаща допълнително; 5. Участникът следва да представи декларация (свободен текст), че ще снабди за собствена сметка наетите от него охранители с лична идентификационна карта със снимка, отличителен знак и униформено облекло, лични предпазни и защитни средства. Към декларацията участникът следва да приложи доказателства (снимки и/или други) за вида на личната идентификационна карта, отличителния знак, униформеното облекло, както и личните предпазни и защитни средства, които ще предостави на наетите от него охранители; 6. Участникът следва да представи декларация (свободен текст), че персоналът, които ще изпълнява поръчката, отговаря на всички изисквания на чл.27 от Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД); 7. Участникът следва да представи Справка – декларация за ръководния състав и служителите, които ще изпълняват поръчката, включително и на тези, които ще контролират и ръководят екипа (Образец № 9) с приложени документи, доказващи образованието, квалификацията и опита на лицата; 8. Участникът следва да представи декларация (свободен текст), с която поема задължение да предотвратява извършването на действия, които целят причиняването на вреди на Възложителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.8 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на Ректората на Медицински университет - София, на адрес: гр. София - 1431, бул. „Акад. Ив. Евст. Гешов” № 15, ет.10, ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет – София – Ректорат: IBAN BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. В платежното нареждане или в приходния ордер се посочва номерът на решението за откриване на поръчката. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на ЮЛ с нестопанска цел. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти, информацията за това ще бъде обявена на сайта на МУ-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя финансов лимит в размер на 399 360 (триста деветдесет и девет хиляди и триста и шестдесет) лева без ДДС. Ценова оферта, която надвишава финансовия лимит, ще бъде отстранена от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ