Версия за печат

00184-2014-0001

BG-Пещера: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17, За: инж.Лилия Толева, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Място/места за контакт: Община Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача: www.peshtera.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/315мм, 400мм, 500 мм, 600мм, 800мм. SN8/,тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, ф160 PN10атм и фасонни части за изпълнение на канализационни колектори за обект: „Реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа в села Радилово и Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с.Капитан Димитриево, община Пещера, област Пазарджик, за следните подобекти: Подобект: „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – северна част и с.Капитан Димитриево, Община Пещера“; Подобект „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – южна част, Община Пещера“;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: франко складове на Възложителя на площадка на Стопански двор в с.Радилово, и площадка на Стопански двор в с.Капитан Димитриево, Община Пещера
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е “Доставка на гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/315мм, 400мм, 500 мм, 600мм, 800мм. SN8/,тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, ф160 PN10атм и фасонни части за изпълнение на канализационни колектори за обект:„Реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа в села Радилово и Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с.Капитан Димитриево, община Пещера, област Пазарджик, за следните подобекти: Подобект: „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – северна част и с.Капитан Димитриево, Община Пещера“; Подобект „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – южна част, Община Пещера“; Предметът на поръчката предвижда извършване на еднократна доставка чрез покупка на: 1. Тръби полиетилен висока плътност: - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, PN10атм.; - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф160, PN10атм 2. Гофрирани канализационни тръби от полипропилен: - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 315мм, SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 400мм,SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 500мм,SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 600мм,SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 800мм,SN8.; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 315мм, SN8; . - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 400мм, SN8; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 500мм, SN8.; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 600мм, SN8.; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 800мм, SN8; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 315; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 400; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 500 ; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 600; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 800; Доставените гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/315мм, 400мм, 500 мм, 600мм, 800мм. SN8/, тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, ф160 PN10атм и фасонни части за изпълнение на канализационни колектори да са нови и неупотребявани и да отговарят на минималните технически изисквания и параметри, подробно описани в Техническата спецификация и в Техническото предложение за изпълнение на поръчката. Изпълнителят на поръчката трябва да извърши доставките, предмет на поръчката в съответствие с обхвата и изискванията, посочени в раздел III „Техническа спецификация“ неразделна част от документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44130000

Описание:

Тръбопроводи на канализация за отпадни води

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката предвижда извършване на еднократна доставка чрез покупка на: 1. Тръби полиетилен висока плътност: - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, PN10атм.- 792м - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф160, PN10атм- 120м 2. Гофрирани канализационни тръби от полипропилен: - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 315мм, SN8.- 2544м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 400мм,SN8.- 558м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 500мм,SN8.- 726м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 600мм,SN8.- 234м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 800мм,SN8.- 330м - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 315мм, SN8- 20 бр. - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 400мм, SN8 - 3 бр - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 500мм, SN8. - 6 бр - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 600мм, SN8. - 3 бр - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 800мм, SN8.- 3 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 315 - 40 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 400 - 6 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 500 - 12 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 600 - 6 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 800 - 6 бр Изпълнителят на поръчката трябва да извърши доставките, предмет на поръчката в съответствие с обхвата и изискванията, посочени в раздел III „Техническа спецификация“ неразделна част от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
212000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

15


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в обществ.поръчка е в размер на 2000 лв./две хиляди лева/.Гаранц.за участие може да се внесе в брой,по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Уч-ците в процедурата избират сами формата на гаранц.за участие.Когато уч-кът избере да внесе гаранц.за участие в брой,това следва да стане в касата на ОЦУИГ в Община Пещера,гр. Пещера, ул.“Дойранска епопея” №17. Банк.гаранция за участие следва да бъде издадена по Обр.№13 или в др.форма,съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя.Когато уч-кът избере гаранц.за участие да бъде банкова гаранция,тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни,от датата опред.за краен срок за получаване на офертите. Когато уч-кът избере да внесе гаранц.за участие под формата на парична сума по банков път това следва да стане по следн.сметка на община Пещера:BG87SOMB91303332970201, BIC:SOMBBGSF при “Общинска банка” АД, Финансов център Пещера.При представяне на гаранц.за участие в плат.документ или в банков.гаранция изрично се посочва процедурата,за която се представя гаранцията.Уч-кът ще бъде отстранен от участие в процед.за възлаг.на наст.общ.поръчка,ако не представи завер.копие на плат.документ за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал.Уч-кът ще бъде отстранен от участие в процед.за възлаг.на наст.общ.поръчка,ако в представ.банкова гаранция не е изрично посочено,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на община Пещера,че е със срок на валидност 180 дни,от датата опред. за краен срок за получаване на офертите,и че е за наст.общ.поръчка.Когато уч-кът е обединение,което не е юрид.лице,всеки от членовете в него може да е наредител по банк.гаранция,съотв. вносител на сумата по гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за общ.поръчка е в размер на 3(три) % от стойността на договора за общ.поръчка без ДДС.Гаранц.за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Уч-ът определен за изп-ел избира свободно формата на гаранц.за изпълнение на договора за общ.поръчка. Когато уч-кът опред.за изп-ел на поръчката избере да внесе гаранц.за изпълнение под формата на парична сума по банков път,това следва да стане по следн.сметка на община Пещера: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF при “Общинска банка” АД,Финансов център Пещера. Уч-кът,определен за изп-ел на общ.поръчка,представя банк.гаранция в оригинал или плат.документ за внесената по банков път гаранция за изпълн.на договора при неговото сключване.Когато уч-кът избере гаранц.за изпълнение да бъде банкова гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на община Пещера,изискуема при първо писмено поискване,в което възложителят заяви,че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на общ.поръчка.Банковата гаранция за изпълн.на договора трябва да бъде със срок на валидност тридесет дни след приключване изпълн.на договора за общ.поръчка.Банк. гаранция за изпълн. на договора следва да бъде издадена по Обр.№14 или в др.форма съдържаща същите или по-добри условия за Възл-ля.При представяне на гаранцията в плат.нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва предмета на договора,за който се представя гаранцията.Банковата гаранция за изпълн.на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлаг.на общ.поръчка с Въз-ля. Когато уч-кът,опред.за изпълнител на поръчката е обединение,което не е юрид.лице,всеки от членовете в него може да е наредител по банк.гаранция,съотв.вносител на сумата по гаранцията. 3.Гаранцията за участие в процед.се задържа и усвоява по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава,съгл.изискв.на чл.62 от ЗОП. 4.Услов. и сроковете,при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобожд.са уредени в договора за възлаг.на общ.поръчка.Въз-лят освоб.гаранц.за изпълн. без да дължи лихви за периода,през който средств.законно са престояли при него

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на Изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на Договор за възлагане на обществена поръчка. Плащането по договора за обществена поръчка ще се извършва в български лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадената от него фактура. Плащането на възнаграждението ще се извършва след издаване и представяне от страна на Изпълнителя на фактура-оригинал, придружена с подписан двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ извършването на доставката в съответствие с изискванията на настоящия договор и документите придружаващи доставката, съгласно Техническата спецификация, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от получаване на фактурата. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай,че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка,на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица,договорът за обществена поръчка се сключва,след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай,ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица,те представят еквивалентен документ за регистрация в държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Няма изискване за създаване на юридическо лице,ако уч-кът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юрид.лица. В случай,че уч-кът участва като обединение/консорциум,което не е регистрир.като самостоятелно юридич.ице,тогава участниците в обединението/консорциума следва да сключат договор/споразумение,подписан от лицата в обединението. Договора/Споразумението между лицата,участващи в обединението,следва да отговаря на следните изисквания: - да е нотариално заверен; - да е определен представляващ обединението; - да е определен представител на обединението/консорциума,който ще подписва документите от името на обединението; -да е посочено разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност,която ще се изпълнява от членовете на обединението.; - да е отразено,че всички членове носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; - да е отразено,че всички членове са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; - да е отразено,че не може да бъдат приемани други членове в обединението по време на изпълнението на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато уч-кът е обединение/ консорциум,но не представи договор/споразумение за създаването на обединение/консорциум,или в представения договор/споразумение липсват клаузи,гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата–участникът ще бъде отстранен от уч-ие в процедурата за възлагане на наст.общ.поръчка. Съгл.изискв. на чл.47,ал.1,т.1, букви „а”, “б”, “в”, “г” и “д”, т.2 и т.3 от ЗОП,всеки уч-ник,при който е налице някое от следн. обстоят.се отстранява от уч-ие в процед.за общ.поръчка: а) е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран за: •престъпление против финансовата,данъчната или осигурителната система,включит.изпиране на пари,по чл. 253 - 260 от Наказ.кодекс; •подкуп по чл. 301 - 307 от Наказат.кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказат.кодекс; •престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказат.кодекс; •престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказат.кодекс. б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгл.национ.му закони и подзак.актове; Съгл.изискв.на чл.47,ал.2,т.1,т.3 и т.4 от ЗОП,всеки уч-ик,при който е налице някое от следн.обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за общ.поръчка: а) който е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търг.закон,а в случай че уч-кът е чуждестр.лице –се намира в подобна процедура съгл.националните му закони и подзаконови актове,вкл.когато неговата дейност е под разпорежд.на съда,или уч-кът е преустановил дейността си. б) който има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община,установени с влязъл в сила акт на компет.орган,освен ако е допусн.разсрочване или отср.на задължен.,или има задълж.за данъци,или вноски за соц.осиг.съгл. законодат.на държавата в която уч-ка е установен. в)който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Съгласно изискванията на чл.47,ал.5 от ЗОП, не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП,са свързани лица по смисъла на §1, т.23а от доп.разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик,съдържащ три отделни запечат.непрозр.и надписани плика,както следва: Плик„1”с надпис„Документи за подбор”,в който се поставят докум.съгл.чл.56, ал.1,т.1-6,8,12-14 от ЗОП,отнасящи се до критериите за подбор на уч-ците: 1)Списък на документите,съдържащи се в офертата,подписан от уч-ка–Обр.№1; 2)Писмо към офертата-Обр.№2; 3)Администрат.сведения-Обр.№3; 4)Дек-ия за запозн.с условията на общ.поръчка-Обр.№4; 5)Дек-ия за приемане на условията в проекта на договор-Обр.№5; 6)Регистр.документи на уч-ка:-копие на док.за регистрация или ЕИК,съгл.чл.23 от ЗТР,когато уч-ът е ЮЛ или ЕТ(Копието на документа да се зав.с подпис и печат на лицето,опред. по регистр. да представлява дружеството,за лица регистр.в България); -копие на документ за регистр. на чужд.лице,съобр.национ.му зак-во или екв.докум.на съд.или админстр.орган,изд.от държавата,в която е установ.,като докум.бъде преведен на бълг.език в офиц.превод по смисъла на §1,т.16 от ЗОП(за ЮЛ което не е регистр.в Б-ия);- удост.за акт.състояние(за ЮЛ или ЕТ)-представя се само в случаите,че уч-ка не е представил ЕИК,съгл. чл.23 от ЗТР.Чужд.лица предст. екв.док.на съд.или админ.орган от държавата,в която са установени.Документът следва да бъде изд.не по-късно от 3/три/месеца преди датата на предст. на офертата;-копие от докум.за самоличност,когато уч-ка е физ.лице; 7)Документ за внес.гаранция за участие–зав.копие на плат.документ или ориг.на банк.гаранц.за уч-ие–Обр.№13 или в др.форма,съдържаща същите или по-добри условия за Въз-ля, в случай на предст. на банкова гаранция; 8)Декл-ия за отсъствие на обстоят.по чл.47,ал.1,т.1,б„а”,"б","в","г" и „д” и чл.47,ал.5,т.1 от ЗОП-Обр.№6.Обстоят.се удостов.от лицата по чл.47,ал.4 от ЗОП,в съотв. със статута на съотв.уч-к. 9)Декл-ия за отсъствие на обстоят.по чл.47, ал.1,т.2 и т.3,чл.47,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и чл.47,ал.5,т.2 от ЗОП-Обр.№7.Обстоят.се удостов.от името на уч-ка от лицата,имащи право да го представляват.За удостов.на тези обстоят.,когато уч-ка е ЮЛ,е достат.подаване на декларация само от 1 от лицата,които могат самостоят.да го представляват; 10)Док-ства за иконом.и финанс.съст-ие на уч-ка по т.ІІІ.2.2 от обявл.; 11)Док-ва за технич.възможности и квалификация на уч-ка по т.ІІІ.2.3 от обявл.; 12)Нот.завер.пълномощно на лицето,подписващо офертата (оригинал),когато офертата (или някой друг документ от нея) не е подписана от управлялащия и представляващ участника, съгл. актуалната му регистрация,а от изрично упълномощен негов представител.(Представя се,когато уч-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгл.докум.за рег-ция); 13)Дек-ия за участие или неучастие на подизпълнители–Обр.№10; 14)Декл-ия за съгласие за участие като подизпълнител–Обр.№11; 15)При уч-к обединение,което не е ЮЛ-Нотар.завер.споразум./договор за създ.на обединение,в който е предв.разпред.на изпълн.на отделн.видове дейности между отд.уч-ци в обединението и е посочен представляващия обединението,с нот.заверка на подписите; 16)Декл-ия за оговорностите на член.на обединение/консорциума–Обр.№12 (ако е приложимо) Плик №2"Предложение за изпълнение на поръчката",в който се поставят докум.по чл.56,ал.1,т.7 и т.9 от ЗОП,свърз.с изпълн.на поръчката-„Техн.предлож.за изпълн.на поръчката"-Обр №16 и Дек-ия за срока на изп. на общ.поръчка-Обр.№15; Плик №3"Предлагана цена" Предлаг.цена се определя в бълг.лева без ДДС и се предлага от уч-ците в Обр.№17"Ценово предложение". от документ.за участие.Попълва се Обр.№17 "Ценово предложение".При изготвяне на предлаг.цена,уч-ците следва да се съобразят с прогнозната стойност на поръчката, която е максимално допустима стойност за офериране от участниците.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците следва да представят следните документи: 1.)Справка–декларация с информация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за оборота от доставки с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, общо за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. , 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си -попълва се Образец №8 В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи справка-декларация по отношение на оборот от доставки с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, общо за последните три години (2011г., 2012г. , 2013 г.) ,той следва да представи доказателства за размера на оборота от датата на регистрацията или започване на дейността си до 2013 г. включително. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите за доказване на изискванията за икономическо и финансово състояние се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на икономическото и финансово състояние, които са на чужд език се представят и в превод. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и за подизпълнителите.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.)Участникът трябва да е реализирал оборот от доставки с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, общо за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. , 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 500 000 лв. без ДДС (петстотин хиляди лева). Под „оборот от доставки с предмет, сходен на предмета на поръчката“ следва да се разбират доставки на тръби и фасонни части“ В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е юридическо лице минималните изисквания за икономическо и финансово състояние трябва да бъдат изпълнени от обединението/ консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние за подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. На основание чл. 69 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на минималните изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на изискванията за технически възможности участниците представят следните документи: 1.)Списък-декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за доставки с предмет, сходен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферта в настоящата процедура- попълва се Образец №9. Списък-декларацията трябва да съдържа най-малко: номер и дата на сключване на договора, стойност, период на изпълнение на договорите, предмет на доставка извършена по договора и възложителите. Към Списък-декларяцията задължително се прилагат заверени копия на референции/препоръки за добро изпълнение относими към всеки един договор посочен в списък-декларацията с който се покриват минималните изисквания на възложителя. Референциите/препоръките следва да съдържат информация за предмета и стойността на договора и предмета на доставка извършена по договора. Договори в процес на изпълнение или за които не са приложени заверени копия на препоръки/референции, отговарящи на изискванията на възложителя няма да бъдат признати за покриване на минималните изисквания за технически възможности. За изпълнени през посоченият от Възложителя период се считат и договори, които са започнали своето изпълнение преди него, но са приключени в рамките на трите години преди датата на подаване на оферта в настоящата процедура. В случай, че референциите/препоръките са издадени на името на изпълнител – обединение/консорциум, участникът следва да представи копие от договор/споразумение или протокол за разпределение на дейностите по съответната поръчка, за която е издадена референцията/препоръката, от който по безспорен начин да е видно изпълнението на съответната дейност от съответния участник, представящ референцията. Ако участникът не представи референции/препоръки за всеки един договор, с които се покриват минималните изисквания на Възложителя за технически възможности, договорите няма да бъдат признати за покриване на минималните изисквания. Когато участник в процедурата е обединение/ консорциум, което не е юридическо лице, документите за доказване на минималните изисквания за технически възможности се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на минималните изисквания за технически възможности се прилагат и за подизпълнителите. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на техническите възможности, които са на чужд език се представят и в превод.
Минимални изисквания: 1) Участникът в настоящата процедура трябва да има опит в изпълнение на доставки, сходни на предмета на настоящата обществена поръчка, като общо през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферта в настоящата процедура трябва да е изпълнил (самостоятелно или като член на обединение/консорциум) не по-малко от 2 (два) договора за доставки с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка и минимум 2 (две) референции/препоръки за добро изпълнение, относими към минимално изискуемия брой договори от съответните възложители. Под „договори за доставки с предмет, сходен на предмета на поръчката“ следва да се разбират доставки на тръби и фасонни части“ В случай, че участник в обществената поръчка е закупувал, доставял и влагал тръби и фасонни части за целите на осъществяване на предмета си на дейност -изпълнение на строително-монтажни дейности за реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежи, доставките ще бъдат зачетени за сходни с предмета на поръчката. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, което не е юридическо лице минималните изисквания за технически възможности се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата включени в него. При участие на подизпълнители минималните изисквания за технически възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката. На основание чл.69 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на минималните изисквания за технически възможности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Пещера, сградата на Община Пещера,ул."Дойранска епопея" №17, ет.2, стая №5- заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и отварянето и оповестяването на ценовите предложения е публично и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: 1.Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, букви „а“, „б“, „в“, „г“ и „д” (свидетелства за съдимост на лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП). 2. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т.1 и т.3 от ЗОП. В случай,че участникът е обединение,което не е юридическо лице, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата,в която е установен,не се издават документи по чл.48,ал.2 от ЗОП,или когато те не включват всички случаи по чл. 47,ал.1,т.1, букви "а","б","в","г" и "д",т.2 и т.3 и ал.2,т.1 и т.3 от ЗОП,участникът представя клетвена декларация,ако такава декл-ия има правно значение според законодателството на държавата,в която е установен.В случай,че клетвената декларация няма правно значение,участникът представя официално заявление,направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която е установен. Представените удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, или в случаите, когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, трябва да са издадени най-късно 1 (един) месец преди датата на подписване на договора. 3.Документ за внесена/учредена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойноста на договора без ДДС - банкова гаранция или платежен документ за преведена парична сума по банкова сметка на Възложителя. Договор не се сключва с участник определен за изпълнител,който при подписване на договора: •не изпълни задължението по чл.47,ал.10 и чл.48,ал.2 от ЗОП; •не представи определената гаранция за изпълнение на договора; •не извърши съответната регистрация,не представи документ или не изпълни др.изискване,което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица,договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възожителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация в държавата, в която са установени. В случай, че участникът определен за изпълнител в едномесечен срок след влизане в сила на решението за класиране на участниците не представи исканите документи или неоснователно откаже да сключи договора, възложителят може да определи за изпълнител участника класиран на второ място или да прекрати поръчката. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП обявяваме,че е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес както следва: www.peshtera.bg,профил на купувача от датата на публикуване на настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: •жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; •документацията не е публикувана едновременно с обявлението; •документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал. 6 и 7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Пещера, ул. "Дойранска епопея" №17, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/113/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165

Интернет адрес/и:

URL: www.peshtera.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ