00184-2014-0001
Технически редакции | ||
17.01.2014 16:47 ч. : | 17/01/2014 16:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.01.2014 16:47 ч. : | 17/01/2014 16:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пещера: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17, За: инж.Лилия Толева, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Място/места за контакт: Община ПещераИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.
Адрес на профила на купувача: www.peshtera.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка на гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/315мм, 400мм, 500 мм, 600мм, 800мм. SN8/,тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, ф160 PN10атм и фасонни части за изпълнение на канализационни колектори за обект: „Реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа в села Радилово и Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с.Капитан Димитриево, община Пещера, област Пазарджик, за следните подобекти: Подобект: „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – северна част и с.Капитан Димитриево, Община Пещера“; Подобект „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – южна част, Община Пещера“;
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е “Доставка на гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/315мм, 400мм, 500 мм, 600мм, 800мм. SN8/,тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, ф160 PN10атм и фасонни части за изпълнение на канализационни колектори за обект:„Реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа в села Радилово и Капитан Димитриево и изграждане на ПСОВ в с.Капитан Димитриево, община Пещера, област Пазарджик, за следните подобекти: Подобект: „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – северна част и с.Капитан Димитриево, Община Пещера“; Подобект „Строително-монтажни работи по изпълнение на Реконструкция и рехабилитация на канализационна мрежа в с. Радилово – южна част, Община Пещера“; Предметът на поръчката предвижда извършване на еднократна доставка чрез покупка на: 1. Тръби полиетилен висока плътност: - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, PN10атм.; - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф160, PN10атм 2. Гофрирани канализационни тръби от полипропилен: - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 315мм, SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 400мм,SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 500мм,SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 600мм,SN8.; - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 800мм,SN8.; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 315мм, SN8; . - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 400мм, SN8; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 500мм, SN8.; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 600мм, SN8.; - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 800мм, SN8; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 315; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 400; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 500 ; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 600; - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 800; Доставените гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/315мм, 400мм, 500 мм, 600мм, 800мм. SN8/, тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, ф160 PN10атм и фасонни части за изпълнение на канализационни колектори да са нови и неупотребявани и да отговарят на минималните технически изисквания и параметри, подробно описани в Техническата спецификация и в Техническото предложение за изпълнение на поръчката. Изпълнителят на поръчката трябва да извърши доставките, предмет на поръчката в съответствие с обхвата и изискванията, посочени в раздел III „Техническа спецификация“ неразделна част от документацията.
44130000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката предвижда извършване на еднократна доставка чрез покупка на: 1. Тръби полиетилен висока плътност: - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф200, PN10атм.- 792м - Тръби полиетилен висока плътност /HDPE100/ ф160, PN10атм- 120м 2. Гофрирани канализационни тръби от полипропилен: - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 315мм, SN8.- 2544м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/OD 400мм,SN8.- 558м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 500мм,SN8.- 726м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 600мм,SN8.- 234м - Гофрирани канализационни тръби от полипропилен / PP/DN/ID 800мм,SN8.- 330м - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 315мм, SN8- 20 бр. - Свързващи двойни муфи PP/ DN/OD 400мм, SN8 - 3 бр - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 500мм, SN8. - 6 бр - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 600мм, SN8. - 3 бр - Свързващи двойни муфи PP/ DN/ID 800мм, SN8.- 3 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 315 - 40 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/OD 400 - 6 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 500 - 12 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 600 - 6 бр - Уплътнителен пръстен EPDM- DN/ID 800 - 6 бр Изпълнителят на поръчката трябва да извърши доставките, предмет на поръчката в съответствие с обхвата и изискванията, посочени в раздел III „Техническа спецификация“ неразделна част от документацията.
НЕ
15
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие в обществ.поръчка е в размер на 2000 лв./две хиляди лева/.Гаранц.за участие може да се внесе в брой,по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Уч-ците в процедурата избират сами формата на гаранц.за участие.Когато уч-кът избере да внесе гаранц.за участие в брой,това следва да стане в касата на ОЦУИГ в Община Пещера,гр. Пещера, ул.“Дойранска епопея” №17. Банк.гаранция за участие следва да бъде издадена по Обр.№13 или в др.форма,съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя.Когато уч-кът избере гаранц.за участие да бъде банкова гаранция,тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни,от датата опред.за краен срок за получаване на офертите. Когато уч-кът избере да внесе гаранц.за участие под формата на парична сума по банков път това следва да стане по следн.сметка на община Пещера:BG87SOMB91303332970201, BIC:SOMBBGSF при “Общинска банка” АД, Финансов център Пещера.При представяне на гаранц.за участие в плат.документ или в банков.гаранция изрично се посочва процедурата,за която се представя гаранцията.Уч-кът ще бъде отстранен от участие в процед.за възлаг.на наст.общ.поръчка,ако не представи завер.копие на плат.документ за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал.Уч-кът ще бъде отстранен от участие в процед.за възлаг.на наст.общ.поръчка,ако в представ.банкова гаранция не е изрично посочено,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на община Пещера,че е със срок на валидност 180 дни,от датата опред. за краен срок за получаване на офертите,и че е за наст.общ.поръчка.Когато уч-кът е обединение,което не е юрид.лице,всеки от членовете в него може да е наредител по банк.гаранция,съотв. вносител на сумата по гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за общ.поръчка е в размер на 3(три) % от стойността на договора за общ.поръчка без ДДС.Гаранц.за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Уч-ът определен за изп-ел избира свободно формата на гаранц.за изпълнение на договора за общ.поръчка. Когато уч-кът опред.за изп-ел на поръчката избере да внесе гаранц.за изпълнение под формата на парична сума по банков път,това следва да стане по следн.сметка на община Пещера: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF при “Общинска банка” АД,Финансов център Пещера. Уч-кът,определен за изп-ел на общ.поръчка,представя банк.гаранция в оригинал или плат.документ за внесената по банков път гаранция за изпълн.на договора при неговото сключване.Когато уч-кът избере гаранц.за изпълнение да бъде банкова гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на община Пещера,изискуема при първо писмено поискване,в което възложителят заяви,че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на общ.поръчка.Банковата гаранция за изпълн.на договора трябва да бъде със срок на валидност тридесет дни след приключване изпълн.на договора за общ.поръчка.Банк. гаранция за изпълн. на договора следва да бъде издадена по Обр.№14 или в др.форма съдържаща същите или по-добри условия за Възл-ля.При представяне на гаранцията в плат.нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва предмета на договора,за който се представя гаранцията.Банковата гаранция за изпълн.на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлаг.на общ.поръчка с Въз-ля. Когато уч-кът,опред.за изпълнител на поръчката е обединение,което не е юрид.лице,всеки от членовете в него може да е наредител по банк.гаранция,съотв.вносител на сумата по гаранцията. 3.Гаранцията за участие в процед.се задържа и усвоява по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава,съгл.изискв.на чл.62 от ЗОП. 4.Услов. и сроковете,при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобожд.са уредени в договора за възлаг.на общ.поръчка.Въз-лят освоб.гаранц.за изпълн. без да дължи лихви за периода,през който средств.законно са престояли при него
Редът и условията за плащане на възнаграждението на Изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на Договор за възлагане на обществена поръчка. Плащането по договора за обществена поръчка ще се извършва в български лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в издадената от него фактура. Плащането на възнаграждението ще се извършва след издаване и представяне от страна на Изпълнителя на фактура-оригинал, придружена с подписан двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ извършването на доставката в съответствие с изискванията на настоящия договор и документите придружаващи доставката, съгласно Техническата спецификация, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от получаване на фактурата. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството.
В случай,че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка,на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица,договорът за обществена поръчка се сключва,след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай,ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица,те представят еквивалентен документ за регистрация в държавата, в която са установени.
Няма изискване за създаване на юридическо лице,ако уч-кът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юрид.лица. В случай,че уч-кът участва като обединение/консорциум,което не е регистрир.като самостоятелно юридич.ице,тогава участниците в обединението/консорциума следва да сключат договор/споразумение,подписан от лицата в обединението. Договора/Споразумението между лицата,участващи в обединението,следва да отговаря на следните изисквания: - да е нотариално заверен; - да е определен представляващ обединението; - да е определен представител на обединението/консорциума,който ще подписва документите от името на обединението; -да е посочено разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност,която ще се изпълнява от членовете на обединението.; - да е отразено,че всички членове носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; - да е отразено,че всички членове са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; - да е отразено,че не може да бъдат приемани други членове в обединението по време на изпълнението на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато уч-кът е обединение/ консорциум,но не представи договор/споразумение за създаването на обединение/консорциум,или в представения договор/споразумение липсват клаузи,гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата–участникът ще бъде отстранен от уч-ие в процедурата за възлагане на наст.общ.поръчка. Съгл.изискв. на чл.47,ал.1,т.1, букви „а”, “б”, “в”, “г” и “д”, т.2 и т.3 от ЗОП,всеки уч-ник,при който е налице някое от следн. обстоят.се отстранява от уч-ие в процед.за общ.поръчка: а) е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран за: •престъпление против финансовата,данъчната или осигурителната система,включит.изпиране на пари,по чл. 253 - 260 от Наказ.кодекс; •подкуп по чл. 301 - 307 от Наказат.кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказат.кодекс; •престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказат.кодекс; •престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказат.кодекс. б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгл.национ.му закони и подзак.актове; Съгл.изискв.на чл.47,ал.2,т.1,т.3 и т.4 от ЗОП,всеки уч-ик,при който е налице някое от следн.обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за общ.поръчка: а) който е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търг.закон,а в случай че уч-кът е чуждестр.лице –се намира в подобна процедура съгл.националните му закони и подзаконови актове,вкл.когато неговата дейност е под разпорежд.на съда,или уч-кът е преустановил дейността си. б) който има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община,установени с влязъл в сила акт на компет.орган,освен ако е допусн.разсрочване или отср.на задължен.,или има задълж.за данъци,или вноски за соц.осиг.съгл. законодат.на държавата в която уч-ка е установен. в)който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Съгласно изискванията на чл.47,ал.5 от ЗОП, не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП,са свързани лица по смисъла на §1, т.23а от доп.разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр.Пещера, сградата на Община Пещера,ул."Дойранска епопея" №17, ет.2, стая №5- заседателна зала
Отварянето на офертите и отварянето и оповестяването на ценовите предложения е публично и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: 1.Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, букви „а“, „б“, „в“, „г“ и „д” (свидетелства за съдимост на лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП). 2. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т.1 и т.3 от ЗОП. В случай,че участникът е обединение,което не е юридическо лице, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата,в която е установен,не се издават документи по чл.48,ал.2 от ЗОП,или когато те не включват всички случаи по чл. 47,ал.1,т.1, букви "а","б","в","г" и "д",т.2 и т.3 и ал.2,т.1 и т.3 от ЗОП,участникът представя клетвена декларация,ако такава декл-ия има правно значение според законодателството на държавата,в която е установен.В случай,че клетвената декларация няма правно значение,участникът представя официално заявление,направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата,в която е установен. Представените удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, или в случаите, когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, трябва да са издадени най-късно 1 (един) месец преди датата на подписване на договора. 3.Документ за внесена/учредена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойноста на договора без ДДС - банкова гаранция или платежен документ за преведена парична сума по банкова сметка на Възложителя. Договор не се сключва с участник определен за изпълнител,който при подписване на договора: •не изпълни задължението по чл.47,ал.10 и чл.48,ал.2 от ЗОП; •не представи определената гаранция за изпълнение на договора; •не извърши съответната регистрация,не представи документ или не изпълни др.изискване,което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица,договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възожителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация в държавата, в която са установени. В случай, че участникът определен за изпълнител в едномесечен срок след влизане в сила на решението за класиране на участниците не представи исканите документи или неоснователно откаже да сключи договора, възложителят може да определи за изпълнител участника класиран на второ място или да прекрати поръчката. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП обявяваме,че е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес както следва: www.peshtera.bg,профил на купувача от датата на публикуване на настоящото обявление.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: •жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; •документацията не е публикувана едновременно с обявлението; •документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал. 6 и 7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.
Община Пещера, ул. "Дойранска епопея" №17, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/113/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Интернет адрес/и:
URL: www.peshtera.bg.
17.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ