Версия за печат

00606-2014-0002

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул. "Прилеп" №33, За: инж. Юлиян Трендафилов - главен енергетик, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 974204, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 740031

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vikvarna.com.

Адрес на профила на купувача: http://vikvarna.com/bg/profile/1.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул."Прилеп" №33, Централно управление, За: Деловодство, България 9010, Варна, Тел.: 052 746023

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на асинхронни електродвигатели с накъсо съединен ротор 800kW, 6kV.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на асинхронни електродвигатели с накъсо съединен ротор 800kW, 6kV, съгласно приложена техническа спецификация в документацията за участие в процедурата. Прогнозна стойност на поръчката – 180 000 лева без ДДС. Срок на изпълнение – една година, считано от датата на подписване на договора за изпълнение. Доставките ще се извършват след изпращане на писмена заявка до изпълнителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31110000

Описание:

Електрически двигатели

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност на поръчката - 180 000 лева без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят като парична сума или банкова гаранция. Гаранциите се внасят по банков път, с платежно нареждане по сметка BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна или се представя оригинал на неотменима безусловна банкова гаранция. 1. Гаранция за участие в процедурата: 1800лв; 2. Гаранция за изпълнение на договора: 3% от прогнозната стойност на договора в лева без ДДС; 3. Банковата гаранция за участие трябва да отговаря на изискванията по чл.61 от ЗОП и да покрива срока на валидност на офертата /180 календарни дни от крайния срок за получаване на офертите/. 4. Банковата гаранция за изпълнение на договора, трябва да се представи в оригинал и да има валидност минимум 13 /тринадесет/ месеца, считано от датата на сключването на договора. Условията за задържане и сроковете за освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в Проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане: в лева, по банков път, в срок до 30 /тридесет/ дни, считано от датата на представяне на подписан двустранен приемо-предавателен протокол за извършена доставка и фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Предлаганите електродвигатели трябва да имат гаранционен срок 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписан двустранен протокол за извършена доставка; 2. Участниците следва да разполагат със собствена или наета сервизна база за гаранционно и извънгаранционно обслужване на предлаганите електродвигатели; 3. Срок за доставка - до 90 /деветдесет/ дни, считано от датата на получаване на писмена заявка от възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Административни данни на участника – попълнено, подписано и подпечатано Приложение №14 от документацията за участие; 2. Списък на документите с подробно описани в него документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език - документът се представя от участник/член на обединение/подизпълнител; 4. Когато участникът е обединение, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 5. Документ за гаранция за участие в процедурата /парична сума или оригинал на банкова гаранция/, платена, преведена или депозирана не по-късно от крайния срок за представяне на оферти; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 /по образец/; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 2 /по образец/; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5 /по образец/; 9. Декларация за използване на подизпълнител /по образец/; 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор /по образец/; 11. Документ за закупена документация за участие в процедурата - копие заверено от участника; Забележки: 1. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за който са налице обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2а, 3, 4, 5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки; 2. Всички документи на чужд език в офертата на участника да бъдат придружени с превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участниците представят: 1. Списък на основните договори с предмет сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години (2011, 2012 и 2013г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /референции/; Минимално изискване: наличие на два успешно изпълнени договора със сходен предмет (доставка на асинхронни електродвигатели) за посочения период, доказани с референции, в които да бъде посочена информация за: предмет на договора; период на изпълнение; стойност на договора; качество на изпълнение. 2. Копие на оторизационно писмо (или друг еквивалентен документ) от производителя и/или от негов изключителен представител, (ако участника не е производител), че участникът е упълномощен да предлага оферираните електродвигатели; 3. Официален документ издаден от производителя, удостоверяващ стойността на коефициента на полезно действие при 100% натоварване на оферирания електродвигател - заверено копие от участника; 4. Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент) на фирмата производител на оферираните електродвигатели – заверено от участника копие; 5. Валиден сертификат за въведени системи за управление на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалент) на фирмата производител на оферираните електродвигатели – заверено от участника копие; 6. Инструкция за експлоатация на български език 7. Доказателства, че участникът разполага със собствена или наета специализирана сервизна база на територията на страната, за извършване на гаранционен и извънгаранционен ремонт на предлаганите електродвигатели.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 80
Показател: Коефициент на полезно действие; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №РШ-2 от 13.01.2014г. на управителя на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД за откриване на процедурата.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията за участие е с включен ДДС. Документация за участие в процедурата се получава от деловодството на "В и К - Варна" ООД, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер, срещу представен платежен документ. Плащането се извършва на касата на "В и К - Варна" ООД, гр. Варна, ул. Прилеп №33, ЦУ-партер или по банков път по сметка на възложителя BG83BUIN95611000160971; SWIFT: BUINBGSF; "Алианц Банк България" АД - клон Бизнес център "Владислав" - Варна. Комплект офертни документи може да бъде получен и чрез куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за закупуване на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "ВиК-Варна" ООД, гр. Варна, ул. "Прилеп" №33, ЦУ, зала Колегиум

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ