Версия за печат

00672-2014-0001

BG-Кнежа: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Кнежа, ул. Марин Боев 69, За: инж. Николай Дамяновски, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7007

Място/места за контакт: Община Кнежа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kneja.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ Изпълнение на част от допълваща водопроводна мрежа от общата ВК мрежа на град Кнежа в съответствие с Договор за БФП № DIR-51011116-С016 от Оперативна програма Околна среда по подробно описан списък". Обектът е обособен като самостоятелен и като такъв е възможно да бъде въведен самостоятелно в експлоатация.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: Територията на гр. Кнежа
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изпълнение на част от допълваща водопроводна мрежа от общата ВК мрежа на град Кнежа в съответствие с Договор за БФП № DIR-51011116-С016 от Оперативна програма Околна среда по подробно описан списък. Обектът е обособен като самостоятелен и като такъв е възможно да бъде въведен самостоятелно в експлоатация. За изпълнението на проекта са изготвени и процедирани работни проекти, организиран е цялостният инвестиционен проект с функциониране на всички необходими участници – възложител – община Кнежа, строителен надзор, авторски надзор, техническа помощ. За обхвата на обекта са издадени съответните документи за разрешаване на строителното изпълнение. Обектът представлява част от водопроводната мрежа на града, предвиден за изпълнение в действаща градска среда. За изпълнението на останалата част от проекта е създадена организация и се изпълнява с друг изпълнител на СМР. С оглед на горепосоченото, изпълнителят на настоящата обществена поръчка ще осъществява функциите на строител по реда на чл. 163 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който ще извършва всички необходими строително-монтажни работи за доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – град Кнежа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

В рамките на настоящата обществена поръчка се планират следните дейности по стоителство на водопроводната мрежа на град Кнежа: •Главни водопроводни клонове (удължаване) – 460 м (0.46 км), в т.ч.: Главен водопроводен клон 2 -173м. Главен водопроводен клон 1 -287м. •Второстепена водопроводна мрежа – 5240 м; •Сградни водопроводни отклонения (рехабилитация) – 2781 м (2.8 км) Трасетата, по които ще бъдат изпълнявани инвестиционните дейности по водопроводната мрежа в рамките на настоящата поръчка са подробно описани в техническата спецификация. 2. Пълно възстановяване на съществуващите настилки и тротоари.

Прогнозна стойност без ДДС
678434.39 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срок за изпълнение на поръчката е не по-късно от 01.09.2014 г.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е в размер на 6 780 (шест хиляди и седемстотин и осемдесет) лева.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Кнежа. IBAN: BG11IABG74943301620403;BIC: IABGBGSF;Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, филиал Кнежа. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Кнежа и, че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане в експлоатация на сроежа, предмет на настоящата поръчка; При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договора за изпълнение на настоящата поръчка се предвижда следната схема на плащане: 1. Авансовото плащане към Изпълнителя, в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора се осъществява в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Изпълнителят следва да използва авансовото плащане само за покриване на разходи за оборудване и строителни материали, които са му необходими за изпълнението на договора. Изпълнителят доказва, че е използвал авансовото плащане съгласно предназначението му чрез представяне на копия от фактури, други платежни документи и/или договори. 2.Междинно плащане за СМР в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора се извършва в срок от 30 (десет) дни от одобрението от страна на Възложителя на фактура за междинно плащане и представяне на КСС с наверижване на стойностите (Приложение №1 към Указания по ОПОС); Сметка-Опис за извършените строително монтажни работи (Приложение №2 към Указания по ОПОС);3. Доклад от Изпълнителя за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР;4. Доклад за извършените СМР, изготвен от консултанта/строителния надзор с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР;5. Междинен сертификат за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя /сметка 22 с акт образец 19 и приложения по ОПОС за изпълнени дейности, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрен от КОНСУЛТАНТА и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от страна на Възложителя. 3. Окончателно плащане в размер на 40 % (четиридесетпроцента) от стойността на договора. Окончателното плащане се извършва в срок от 30 (тридесет) дни от въвеждане в експлоатация на строежа, предмет на настоящата поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва:1. ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1-6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;ПЛИК „1” следва да съдържа:а.Писмо към Офертата на участника - Обр. № 1В него участникът декларира определени обстоятелства и посочва срокът на валидност на офертата ;б.Списък на документите, съдържащи се в офертата на основание чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП,подписан от участника – Обр. № 2;в.Административни сведения за участника - Обр. № 3;г.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – Обр. № 4;д.Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – Обр. № 5;е.Декларация, че участникът приема условията, заложени в проекта на договор – Обр. № 6;ж.Регистрационни документи на участника:Докум. за регистрация или ЕИК,съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър-когато участникът е юр.лице или ЕТ,регистриран в РБ.У-ние за актуално състояние,изд. от компетентен орган,когато не е представен ЕИК,съгл. чл.23 от ЗТР.У-нията за актуално състояние следва да са издадени не по-рано от 3 месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти за участие.Чуждестранните юр.лица или обединения на чуждестранни лица представят документ за регистрация,изд. от комп. орган в страната,в която са установени и съотв.документ за актуално състояние или еквивалент,изд. от съдебен или адм. орган в държавата,в която са установени.Документа за регистрация се представя в офиц. превод.Физ.лица представят копие от докум.за самоличност, като при участие на чужд. физ.лице, документа се представя в официален превод; з.Документ за закупена документация за участие – копие, заверено „вярно с оригинала”;и.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал ;к.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП – Обр. № 7 и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 и ал.5, т. 1 от ЗОП - Обр. № 7а (не се декларират обстоятелства, които са свързани с възлагане на обществени поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП). ;л.Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие);м.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника - посочени в поле ІІІ.2.2) ;н.Доказателства за техническите възможности - посочени в поле ІІІ.2.3);о.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата ( когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);п.Декларация за участието на подизпълнители, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие– Обр. № 17;р.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв, вида на работите, които ще извършва и дела на участие – Обр. № 18;с.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (ако участникът е обединение, което не е юридическо лице), с нотариална заверка на подписите;т.При участници обединения – нотариално заверен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението;у.Декларация за спазване на етичните клаузи на поръчката – Обр. № 19;ф.Декларация от членовете на обединението – Обр. № 20; Останалите изисквания са посочени в т.1 на поле 6.3) от настоящето обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1) Копие от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участника е установен, за всяка от предходните три финансови години – 2011 г., 2012 г., 2013 г. (с изключение на новорегистрирани участници и упражняващи свободна професия), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството (В случай, че участникът е представил ЕИК и балансите и отчетите са публикувани в търговския регистър е достатъчно само да се позове на това обстоятелство) и Декларация-справка за общия оборот от дейността и оборота от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката общо за последните три години – 2011 г., 2012 г. и 2013 г. или от датата на учредяване; Предвид фактът, че ГФО се изготвя до 31.03.2014 г., а се заверява до 30.06.2014 г., Възложителя ще приеме само справка за общия оборот за 2013 год. Забележка: В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи горепосочените справки по отношение на общ оборот от извършени услуги във връзка с предмета на поръчката за последните три години, той следва да демонстрира доказателства за размера на изискуемите обороти от датата на регистрацията си до датата на представянето на офертата; 2)Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, доказващо че е участникът е коректен клиент. 3) Копие от валидна застрахователна полица/и/, придружено от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застрахователна полица, отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1)Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012г., 2013г) (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) не по-малко от 1 600 000 лв. (един милион и шестотин хиляди лева), без включен ДДС; 2)Реализиран общ оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката общо за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 1 000 000 лв. (един милион лева), без включен ДДС. Обекти, сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни мрежи. 3)Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), отговарящ на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.. При участие на обединения, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1)Декларация - справка за основните договори със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертите, с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение и възложители, придружени с препоръки за добро изпълнение / в препоръките се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания/. Към справката се прилагат и копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите; 2) Копие от : a. валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (заверено от участника копие) или еквивалент; b. копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда (заверено от участника копие) или еквивалент; 3) Справка за инженерно-техническия състав, определен за изпълнението на обществената поръчка, придружена с професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи общия и специфичен опит; 4)Декларация-списък на техническо оборудване и механизация.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1)Участниците трябва да имат успешно изпълнени и въведени в експлоатация в рамките на последните 5 г., считано от крайния срок за подаване на офертите, договори за строителство на обекти с предмет, сходен на обекта на поръчката, които да доказват опит в изграждането и/или реконструкция и/или рехабилитация на поне 5 км водопроводна мрежа 2)Участниците трябва да притежава следните сертификати: По стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството;по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 3)Участникът трябва да със следния инженерен персонал: a.Ръководител на обект: висше образование, квалификация строителен инженер, специалност ВиК, ХТС, ХМС или еквивалентни специалности;най-малко 5 год. стаж по специалността;опит като Ръководител на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; b.Инженер – геодезия: висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Геодезия” или еквивалентна; най-малко 5 год. стаж по специалността и да е участвал като геодезист при изпълнението на поне 1 обект, сходен с този, предмет на настоящата обществена поръчка; c.Експерт - контрол на качеството: висше образование с квалификация строителен инженер; най-малко 3 год. стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР; да притежава удостоверение/ сертификат за вътрешен одитор по качество;d.Експерт - координатор по безопасност и здраве- най-малко 3 год. стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве;да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгл. Наредба № 2/2004 на МРРБ. 4) Съгласно т.3 в поле VI.3)Допълнит.инф.от настоящ. обявление При участие на обединения, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1.Финансова оценка; тежест: 40
Показател: 2. Техническа оценка; тежест: 60
Показател: 2.1. Срок за отстраняване на дефекти; тежест: 40
Показател: 2.2. Оценка на програмата за изпълнение; тежест: 60
Показател: 2.2.1. Технологична последователност на строителните процеси; тежест: 50
Показател: 2.2.2. Мерки за намаляване на затрудненията за местното население при СМР; тежест: 25
Показател: 2.2.3. Управление на риска; тежест: 25
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документацията е с включен ДДС. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена на касата на Община Кнежа или по банкова сметка:IBAN: BG 24 IABG 7494 8401 6205 00; ВIC: IABGBGSF; Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД; филиал Кнежа; Код за вид плащане: 447000. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в стая № 101 /Общински център за услуги и информация на граждани/ в сградата на Община Кнежа, намираща се в гр. Кнежа, ул. „Марин Боев № 69. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на разпечатана на хартия ведно с електронен носител документация за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено на факс 09132/ 7255, като в него трябва да се съдържат следните данни:име на участника, ЕИК, телефон, факс, и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията, копие от документа за внесена сума. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното закупуване или получаване. Възложителят е длъжен да отговори в (4) четиридневен срок от датата, на която е постъпило запитването. Възложителят изпраща разясненията до всички участници, които са закупили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция. Разясненията се прилагат и към документацията, която предстои да се купува от други участници. Електронен достъп до разясненията на Възложителя, ще бъде осигурен и на Профила на купувача на Възложителя на адрес http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

Сградата на община Кнежа, на адрес 5835 Кнежа, ул. „М. Боев“ № 69

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Настоящата поръчка се осъществява в рамките на инвестиционен проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа – І етап и изграждане на ПСОВ – гр. Кнежа”, който се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие/Кохезионния фонд.

VI.3) Допълнителна информация

1.Допълнения към поле III.2.1):х.Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на участника (ЦПРС) за изпълнение на строително-монтажни работи за четвърта група строежи от първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи, допускаща по закон изпълнението на обекти от вида, предмет на тази обществена поръчка или еквивалентен документ(декларация или удостоверение за наличие на регистрация), издаден от съответния компетентен орган съгласно националния закон на участника при участие на чуждестранните лица;2.ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят попълнен, подписан и подпечатан Обр. 22 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Обр. 21 Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката;3.ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена – попълва се Обр. 23 „Ценово предложение” и Приложенията към Обр. 23. 2.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП са намалени сроковете за изпращане на настоящето обявление за вписване в РОП- със 7 дни, поради публикуване на обявлението по електронен път . 3. Обстоятелството по чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП, които участникът следва да декларира е, че участникът не е лишен от правото да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Възложителят ще отстрани от участие участник, за който са налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 2-да упражнява професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;т. 3; т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП(не се декларират обстоятелства, които са свързани с възлагане на обществени поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП и същите не водят до отстраняване на участник). 4. В поле III.2.3), дясна част, т. 4) Изискваното минимално ниво: Участникът трябва да притежава специализирано техническо оборудване и механизация (собствено или наето), необходими за изпълнение на поръчката, които минимум: i.Машина за рязане на асфалт и бетон – 1 бр. ii.Багер с обем на кофата 0.25-0.5 м3 – 1 бр. iii.Челен товарач (фадрома) до 10 тона – 1 бр. iv.Транспортна техника – самосвал 20 тона – 1 бр. v.Валяк – Вибрационен – 1 бр. vi.Малка уплътнителна техника – виброплочи – 1 бр. vii.Машина за направа на безтраншеен изкоп- 1 бр. Посоченото минимално ниво се доказва с документа, посочен в поле III.2.3), лява част, т. 5). Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Кнежа, ул. Марин Боев № 69, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7255; 09132 7007

Интернет адрес/и:

URL: kneja.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ