Версия за печат

00307-2014-0001

BG-Козлодуй: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, За: Марио Милов, директор на дирекция "Международни проекти и обществени поръчки", Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kozloduy.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Kанализация по ул. "Георги Димитров" в гр. Козлодуй”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Козлодуй, община Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на проекта е изграждане на канализационна мрежа по ул. “Георги Димитров”, която да събере отпадъчните битови и дъждовни води, които спадат към водосбора на улицата и се насочат към изградената до момента мрежа. Новопроектирания колектор по ул. “Георги Димитров” се явява основен събирател на канализацията на източната част на града и с неговото изграждане се дава възможност да се реши благоустрояването на основната пътна връзка на града. Общата дължина на канализационната мрежа, която се изгражда е 2083 м, от които главен колектор – 1873 м. с тръби от 500/433 до 1200. Изборът на диаметрите на тръбите е съобразен с оразмерителните водни количества и с надлъжните допустими наклони за гравитачно отвеждане на водите. За правилното функциониране на мрежата са предвидени ревизионни шахти, дъждоприемни шахти (оттоци), сградни отклонения. 1. Ревизионни шахти – Такива трябва да се построят в началото на всеки участък, при събиране на два или повече канали, при промяна на диаметрите, при вертикални и хоризонтални чупки и при дълги участъци в права линия. Шахтите ще се изпълняват по приложените техноложки и конструктивни чертежи, които са: • Кръгла събирателна шахта с диаметър 1,0м от сглобяеми елементи при канални профили с диаметър 300 и 400 мм; • Кръгла събирателна шахта с диаметър 1,2м от сглобяеми елементи при канални профили с диаметър 500 и 600; • Кръгла събирателна шахта с диаметър 1,0м със скок от сглобяеми елементи; • Детайли на стоманобетонен пръстен за входна част на РШ и преходни плочи за сглобяеми РШ; • Индивидуални събирателни шахти, които са 25 на брой. 2. Дъждоприемни шахти (оттоци) - Същите се предвиждат на уличните кръстовища, както и на междинни разстояния между тях, с което се цели протичащата по уличните ригули вода да се поеме от тях. 3. Сградни отклонения - За сградните канализационни отклонения ще се изготвят индивидуални проекти. В настоящия проект е даден само детайл на заустване на сградните отклонения в канализационните профили.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44141000

Описание:

Канализация

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Новопроектирания колектор по ул. “Георги Димитров” се явява основен събирател на канализацията на източната част на града и с неговото изграждане се дава възможност да се реши благоустрояването на основната пътна връзка на града. Общата дължина на канализационната мрежа, която се изгражда е 2083 м, от които главен колектор – 1873 м. с тръби от 500/433 до 1200. Изборът на диаметрите на тръбите е съобразен с оразмерителните водни количества и с надлъжните допустими наклони за гравитачно отвеждане на водите. Пълно и детайлно описание на конкретните видове работи и съответното, необходимото количество за изпълнение на поръчката е отразено в количествената сметка към работният проект, приложение към документацията за участие в процедурата. Съгласно приложените към документацията за участие в процедурата количествена сметка и техническа спецификация. Мястото за изпълнение на поръчката е гр. Козлодуй, община Козлодуй, област Враца, Република България. Срокът за изпълнение на договорените видове СМР, приети със съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството е съгласно предложените срокове от участниците (в месеци), но не повече от o 8 /осем/ месеца За начало на изпълнението на договора ще се счита датата на съставяне на протокол обр. 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво. Максимална стойност на поръчката: Общия максимален одобрен бюджет на поръчката е на стойност 1 827 417,00 лева (един милион осемстотин двадесет и седем хиляди четиристотин и седемнадесет лева и нула стотинки) без включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
1827417 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: .01, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 1827417 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Документ за внесена гаранция за участие в размер на 18 274,00 (осемнадесет хиляди двеста седемдесет и четири) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя във формата по приложеният образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: IBAN: BG68 SOMB 9130 3336 5415 01, BIC код: SOMB BGSF. Банка: „Общинска банка” АД – клон Козлодуй В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Kанализация по ул. "Георги Димитров" в гр. Козлодуй”. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на минимум валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя по образец; Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 30 календарни дни от окончателно приемане на изпълнението по договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно договорите за изпълнение на поръчката се предвижда: 1. Авансово плащане по договора не се предвижда. 2. Окончателно плащане в размер на 100% (сто процента) от стойността на договора се заплаща след приемане на окончателното изпълнение на обекта, след представянето на съответните протоколи и актове за изпълнените СМР-та съгласно Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, след приемане и въвеждане на обекта в експлоатация. 3. Плащането ще се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след действително извършените и приетите от строителния надзор и от инвеститорския контрол работи и след представяне на фактура от страна на Изпълнителя, съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. Открита процедура чрез прилагане на опростени правила за възлагане на обществена поръчка, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта. Заинтересовани лица може да бъдат български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки, Правилникът за прилагането му, обявлението за поръчка и документацията на Възложителя условия; 2. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на обединението/консорциума; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединението/консорциум кандидатите задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25, ал. 8 от ЗОП. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по ал.2 или когато те не включват всички случаи по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП, Участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, Участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Когато Участникът е посочил ЕИК-то си, документите за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП може да не ги представи на възложителя, ако обстоятелствата са вписани в търговския регистър. Документите се представят в оригинал или заверено от Участника копие “Вярно с оригинала”. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без включен ДДС. 2. Лицето, определено за изпълнител включително и декларираните в офертата подизпълнители, членове на обединението, трябва да отговаря на изискванията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Ако при разглеждането на офертите от възложителя бъде установена сума или елементи свързани с ценовото предложение поставени извън плик №3 с надпис „Предлагана цена“, офертата ще бъде отхвърлена като неотговаряща на изискванията, а участникът който я е подал отстранен от по-нататъшно участие в процедурата по смисъла на чл.69, ал.1, т.4 от ЗОП. 4. Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ по точка 1 Съдържание на офертата от Указанията за участие и подготовка на офертата към документацията, точка ІІІ.2.1, точка ІІІ.2.2, точка ІІІ.2.3 от настоящето обявление, включително и след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл.69, ал.1, т.1 от ЗОП. 5. Всеки участник може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие. Писмени искания за разяснения по същество относно документация за участие и/или реда за провеждане на процедурата могат да бъдат подавани от лицата, всеки работен ден между 8:00ч. и 17:00ч., в деловодството на Община Козлодуй най-късно до 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Възложителят предоставя исканите разяснения в четири дневен срок от постъпване на искането.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка участник, който е: 1.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 1.2. обявен в несъстоятелност; 1.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка кандидат или участник, който: 1.4.1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 1.4.2. който е лишен от правото да упражнява строително-монтажни дейности съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, съгласно чл. 16 от ЗАНН; 1.4.2.а) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 1.4.3. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 1.4.4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 1.4.5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 (пет) години. Когато участниците са юридически лица, изискванията по т. 4.1 , т. 5.2 и 5.4. се отнасят за лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП, както следва: а) при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал.1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; б) при командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; г) при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; д) при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал.4 от Търговския закон; е) при едноличен търговец – за физическото лице – търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника; з) в случаите по предходните букви – и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларация се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 1.6. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 1.6.1. при които лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, е „свързано лице” с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация по смисъла на § 1, точка 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки; 1.6.2. които са сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени копия на баланса и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.) – когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен – за юридическите лица, в зависимост от датата си на регистрация или на която е започнал дейността си. Участник може да не представи изисканите документи по т.1, ако е посочил ЕИК-то си и те са достъпни чрез него в търговския регистър. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат подпис и печат на участника. 2. Информация за оборота от дейността му по изпълнение на сходни договори с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си по образец №6; Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (като допустим документ възложителят ще приеме копие от данъчна декларация, служебни бележки за доходи и други подобни) за всяка една от последните 3 години (2011г., 2012г. и 2013г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 3. Участникът следва да покаже достъп до минимални свободни собствени средства (достъп до свободни средства по кредитна линия), чрез извлечения от банкови сметки и/или банкови референции за достъп до кредитни линии. 4. Участникът прилага към офертата си заверено копие от застраховка „Професионална отговорност”, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, която да е валидна не по-малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, след крайния срок за подаване на офертите.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има през последните 3 (три) години – 2011г., 2012г. и 2013г., а за новорегистрирани участници – от датата на учредяване или от датата на която е започнал дейността си – оборот от извършени строително-монтажни работи сходни с предмета на поръчката, както следва: минимум – 3 500 000,00 (три милиона и петстотин хиляди) лева без включен ДДС. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. Съгласно чл.56, ал.3 от ЗОП, когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по икономическото и финансовото си състояние. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице изискването за оборот от строителството се прилага за обединението като цяло, като образец се попълва веднъж сумарно за цялото обединение, след това само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си. Съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представя от всеки от тях. Основните участници не могат да доказват и допълват своя оборот от строителство сумирайки и оборота за строителство на своите подизпълнители, тоест последните нямат функция на самостоятелен участник, а само подпомагат основния участник. 2. Участникът следва да покаже достъп до минимални свободни собствени средства (достъп до свободни средства по кредитна линия) на стойност – 1 800 000,00 лева (един милион и осемстотин хиляди лева). 3. Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност”, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, която да е валидна не по-малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, след крайния срок за подаване на офертите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с изпълнени договори за строителство през последните до 5 (пет) години назад, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от крайния срок за подаване на оферти. Списъкът да съдържа информация стойностите, датите и получателите (възложителите) – по образец №7. 2. Списъкът по т.1 следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение на договорите сходни с предмета на поръчката от предишни Възложители от строителство, сходни с предмета на поръчката, а именно – Изграждане, ремонт, реконструкция и/или рехабилитация на канализация. В препоръките се посочва стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (20011г., 2012г. и 2013г.) – по образец №8. 4. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката, собствено, наето или друго, (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) – по образец №9. 5. За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини и техническото оборудване участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг, декларация за съгласие, договор под условие или други еквивалентен документ. Документите удостоверяващи ползването на техническото оборудване трябва да са със срок не по-малък от срока за изпълнение на обществената поръчка, предложен от участника. 6. Валиден Сертификат по ISO 9001:2000 /2008/ за система за управление на качеството в строителството с възможност за представяне на еквивалентни мерки, доказващи съответствие с поставените изисквания или еквивалент - заверено от участника копие. 7. Валиден Сертификат по ISO 14001:2004 за опазване на околната среда с възможност за представяне на еквивалентни мерки, доказващи съответствие с поставените изисквания или еквивалент - заверено от участника копие. 8. Валиден Сертификат OHSAS 18001:2002 /2007/ за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството с възможност за представяне на еквивалентни мерки, доказващи съответствие с поставените изисквания или еквивалент - заверено от участника копие. 9. Участниците представят заверено копие на валиден документ за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на ІV-та група, ІІ-ра категория или еквивалентен документ, удостоверяващ правото за извършване на аналогична дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по споразумението по ЕИП, съответстващ на статута на обекта, а именно: да притежават регистрация в Камарата на строителите в България, удостоверяваща обстоятелства във връзка с чл. 137 от Закона за устройство на територията – строително монтажни работи на спортни обекти и съоръженията към тях за обособена позиция №1 и строително монтажни работи на сгради за обособена позиция №2 или еквивалент на тази регистрация за чуждестранните участници. В случай, че участват чуждестранни физически или юридически лица вписването в съответен регистър* на държавата, в която е установен - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (ЕИП), има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 10. Заверено копие на Удостоверението на отговорника по контрола на качеството. 11. Заверено копие на Удостоверението на координатора по безопасност и здраве.
Минимални изисквания: 1. През последните до 5 (пет) години назад, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от крайния срок за подаване на оферти да има изпълнен не по-малко от 1 (един) обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка. ЗАБЕЛЕЖКА: Под „предмет, сходен с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира: Изграждане, ремонт, реконструкция и/или рехабилитация на канализация. 2. Притежава специализирано техническо оборудване и механизация (собствено, наето или друго), необходими за изпълнение на поръчката, от които минимум: - Машина за рязане на асфалт и бетон – 3 бр. - Багер с обратна кофа с обем на кофата 1 м3 – 2 бр. - Багер с обратна кофа с обем на кофата – 0.5 м3 – 2 бр. - Челен товарач (фадрома) до 10 тона – 2бр. - Малка уплътнителна техника – виброплочи – 3 бр. - Транспортна техника – самосвали до 10 т – 5 бр. - Вибрационен валяк – 1 бр. На основание чл.51а от ЗОП участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси, като представят документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг, декларация за съгласие, договор под условие или други еквивалентен документ. Документите удостоверяващи ползването на техническото оборудване трябва да са със срок не по-малък от срока за изпълнение на обособената позиция за която участника кандидатства. 3. Че е сертифициран по ISO 9001:2000 /2008/ за управление на качеството в строителството с възможност за представяне на еквивалентни мерки, доказващи съответствие с поставените изисквания или еквивалент. 4. Че има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 с възможност за представяне на еквивалентни мерки, доказващи съответствие с поставените изисквания или еквивалент; 5. Че е сертифициран по OHSAS 18001:2002 /2007/ за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството с възможност за представяне на еквивалентни мерки, доказващи съответствие с поставените изисквания или еквивалент. 6. Че е сертифициран по OHSAS 18001:2002 /2007/ за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството с възможност за представяне на еквивалентни мерки, доказващи съответствие с поставените изисквания или еквивалент. При участие на обединение/консорциум сертификатите или техни еквиваленти, се представя всички членове на обединението (чл.25, ал.8 от ЗОП). Обхвата на посочените сертификати трябва да е идентичен с дейностите, които ще извършват всички членове на обединението/консорциума при изпълнение на обществената поръчка (напр.: за извършане на строителни дейности, транспортни дейности, счетоводни услуги и др.). Когато участник предвижда участие на подизпълнители, сертификати по ISO 9001:2000 /2008/ или еквивалентен, ISO 14001:2004 или еквивалентен и OHSAS 18001:2002 /2007/ или еквивалент, се представят от всеки подизпълнител, който се предвижда да извършва строителството и има такова право. 5. Участниците трябва да са вписвани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на ІV-та група, ІІ-ра категория или еквивалентен документ. 6. Да има определен специалист отговорник по контрола на качеството, притежаващ съответното удостоверение и координатор по безопасност и здраве. 7. Да има определен специалист координатор по безопасност и здраве, притежаващ съответното удостоверение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технология и организация за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Предлаган гаранционен срок ; тежест: 10
Показател: Цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Място, срок и цена за получаване на документацията за участие 1. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Козлодуй, гр. Козлодуй 3320, ул. “Христо Ботев” №13. 2. Документацията за участие може да се закупува до 7 /седем/ дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Заплащането се извършва в касата на Информационния център на общината. 3. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. 4. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. 5. Документация за участие се предоставя от дирекция „Международни проекти и обществени поръчки” след представяне на платежно нареждане (квитанция), че документацията е заплатена. Цена на документацията за участие и начин на плащане. - Цената на документацията е 9.00 (девет) лева с включен ДДС. Цената на документацията може да бъде заплатена и по банков път по сметката на Община Козлодуй: IBAN: BG84 SOMB 9130 8436 5415 44 BIC: SOMB BGSF Вид плащане: 44 70 00 Банка: „Общинска банка” АД – клон Козлодуй

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Козлодуй

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл.68, ал.3 от ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №08/10.01.2014 г. на Кмета на община Козлодуй. Възложителят ще обявяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на интернет сайта на община Козлодуй – www. kozloduy.bg. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Пълен електронен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет сайта на Община Козлодуй - www.kozloduy.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко от лицата по чл.120, ал.8 и 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл.120, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисия за защита на конкуренцията (КЗК) и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред КЗК. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя с което се възпрепятства достъпът или участието в процдурата.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" №13, Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Интернет адрес/и:

URL: www.kozloduy.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ