Версия за печат

00087-2014-0004

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗРАБОТВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ „АДАПТАЦИЯ НА ЦЕНТРАЛНА МИНЕРАЛНА БАНЯ ЗА МУЗЕЙ НА СОФИЯ С АКТИВНО ПРИСЪСТВИЕ НА МИНЕРАЛНА ВОДА”, във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) BG161PO001/3.1-03/2010/009, сключен между Министерството на регионалното развитие и Столична община в рамките на схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура” на Приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма” на ОП „Регионално развитие” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 10
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработи маркетингова стратегия за развитие на музея със следните елементи: Изследване на наличния потенциал на туристическия ресурс; SWOT анализ; Оценка на пазара на предлагания туристически продукт, вкл. целеви пазар; Маркетингов план за действие; Изработване на рекламни брошури на музея – 1 вид в 2500 екземпляра; Изработване на кратък документален рекламен филм на музея с 3D визуализации – 1 брой, записан на DVD в 2500 екземпляра

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79342000

Описание:

Маркетингови услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Изработване на маркетингова стратегия - 1 брой; - Изработване на рекламни брошури на музея – 1 вид в 2500 екземпляра; - Изработване на кратък документален рекламен филм на музея с 3D визуализации – 1 брой, записан на DVD в 2500 екземпляра

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

16.03.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на 700 лева (седемстотин лева) представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси" (заверено копие на платежното нареждане), по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. 'Врабча' № 6, или банкова гаранция (примерен Образец № 17) със срок на валидност не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата (оригинал). При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП, има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП, има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 62 от ЗОП както следва: - на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; - на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. 'Врабча' № 6, или - банкова гаранция (примерен Образец № 18) със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора (оригинал). При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се представя преди сключване на договора. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за изпълнение на договора за настоящата обществената поръчка от обединението като цяло. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава до 30 (тридесет) календарни дни от датата на одобрение на договореното с последния по време констативен протокол, освен ако възложителят е усвоил същата преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на изпълнителя на някое от задълженията му. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възнаграждението се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за предоставените услуги, както следва: 1. Авансово плащане в размер на ................ % (..... на сто) от общата стойност на поръчката възлизащо в размер на ................................ (словом ......................) лева без ДДС. Авансовото плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на регистриране на подписания от двете страни Договор в деловодната система на Столична община и след представяне на оригинална данъчна фактура за дължимата сума. 2. Окончателно плащане в размер, равен на дължимата разлика между възнаграждението и изплатените авансово плащане и начислените неустойки, в случай че такива са дължими. Окончателното плащане се извършва след подписване на констативния протокол за одобрение изпълнението на дейностите по договора и е дължимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на представяне на Окончателния доклад за изпълнение на услугите, предмет на обществената поръчка и на оригинална данъчна фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: - Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, букви "а-д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а, т.3, и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. - Наличие на обстоятелства, съгласно членове 106 и 107 и 109, параграф 2, буква „а” от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; - Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда на чл.68, ал.9 - Представяне на оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя; - Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал. 2 от ЗОП; - Участник, за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; - Участник се отстранява от процедурата когато не отговаря на минималните и други изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участник в настоящата открита процедура може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят документи, удостоверяващи правосубектност както следва: - Заверено от участника копие на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация (или еквивалентен на него документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени) следва изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Документът се представя и в официален превод на български език; Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – ЮЛ или ЕТ прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено копие). Удостоверението за актуално състояние следва да е издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за представяне на оферти. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ; Заверено копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ, съгласно националното законодателство на държавата, в която участникът е учреден, ако съществува такъв; Когато участникът е обединение на юридически и/или физически лица се представя акта за създаването му (договор / споразумение) в оригинал с нотариална заверка на подписите или в нотариално заверен препис на оригинала (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език, съгласно изискванията на чл. 56, ал. 4 на ЗОП); Като минимум актът за създаване на обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане изпълнението на обществена поръчка; - всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане изпълнението на обществена поръчка; - Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица за срока на изпълнение на обществената поръчка, както и да определят наименованието на участника; Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата; В договора/споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнение на обществената поръчка; В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистриран в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация; Нотариално заверено пълномощно (оригинал), когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Декларациите по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 2. Документите по чл. 56, ал.1, т.1 и т. 6 на ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Документите по чл. 56, ал.1, т. 4 и 5 на ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени от участника копия на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите (ОПР) (копия от годишните данъчни декларации за участници физически лица) за последните 3 (три) финансово приключили години – 2010, 2011 и 2012 г., оформени съгласно Закона за счетоводството, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците не са длъжни да представят заверено копие от счетоводния баланс и ОПР в случаите, когато те са обявени в Търговския регистър. 2. Информация за общия оборот и за оборота от услуги, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 (три) финансово приключили години 2010, 2011, 2012 г., съобразно датата на учредяване или започване на дейността, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът следва да: 1.е реализирал общ оборот (приходи/доходи по отношение на физическите лица) за последните 3 (три) финансово приключили години – 2010, 2011 и 2012 г., съобразно датата на учредяване или започване на дейността си, в размер на не по-малко от 140 000,00 лв. (сто и четиридесет хиляди) лв. без ДДС, или тяхната левова равностойност, общо за трите години. В справката за оборота, участникът трябва да посочи оборота за всяка година поотделно. 2.е реализирал оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка (приходи/доходи по отношение на физическите лица) за последните 3 (три) финансово приключили години 2010, 2011, 2012 г., съобразно датата на учредяване или започване на дейността си, в размер на не по-малко от 70 000,00 лв. (седемдесет хиляди) лв. без ДДС, или тяхната левова равностойност, общо за трите години. В справката за оборота, участникът трябва да посочи оборота за всяка година поотделно. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При използване на подизпълнител, изискването към него се прилага според процентното участие на подизпълнителя, като стойността от 140 000,00 лв. и 70 000,00 лв. съответно, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира договори за разработване на маркетингови проучвания и/или анализи, и/или планове, и/или стратегии в областта на туризма, и/или за маркетинг на туристически продукти, включително изработка на информационни материали (брошури, флаери, плакати, видеофилми, клипове и пр.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на представяне на офертата. (Образец № 12). Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира договори за разработване на маркетингови проучвания и/или анализи, и/или планове, и/или стратегии в областта на туризма, и/или за маркетинг на туристически продукти, включително изработка на информационни материали (брошури, флаери, плакати, видеофилми, клипове и пр.). 2.Препоръки/референции за добро изпълнение на включени в списъка 3 (три) договора, с посочени предмет на договора, възложител, срок за изпълнение и стойност на договора. В случай че от препоръките не е видна цялата информация, може да бъдат представени други документи, от които по безспорен начин може да се докаже информацията, съдържаща се в списъка, напр. копия от договори, приемо-предавателни протоколи, фактури за плащане и др. 3.Документи за доказване на професионалната квалификация и опит за всеки от ключовите експерти: 3.1. Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 13); 3.2. Автобиография (Образец № 14), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт; 3.3. За доказване на образователно-квалификационна степен, професионална квалификация – копия на дипломи, сертификати, удостоверения, свидетелства и др. подобни; 3.4. За доказване на професионален опит един или повече от следните документи: копия от трудови, служебни, осигурителни книжки, договори (трудови, граждански), референции от работодатели, референции от възложители, и други аналогични документи, доказващи опита на експерта.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на представяне на офертата, да е изпълнил най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При използване на подизпълнител, същият следва да докаже наличие на опит в съответствие с изискванията на Възложителя, съобразно вида и дела на дейностите, които ще извършва. Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира договори за разработване на маркетингови проучвания и/или анализи, и/или планове, и/или стратегии в областта на туризма, и/или за маркетинг на туристически продукти, включително изработка на информационни материали (брошури, флаери, плакати, видеофилми, клипове и пр.). 2. Всеки участник следва да разполага с екип от 4 (четирима) ключови експерти, които трябва да отговарят на следните минимални изисквания: а) Ключов експерт 1: Ръководител на екип, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „Магистър” в областта на икономиката, управлението, маркетинга, туризма, историята или еквивалентна образователно-квалификационна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Специфичен професионален опит: o минимум 3 години опит в управлението и/или изпълнението на договори/проекти за разработване на маркетингови проучвания, и/или анализи, и/или планове, и/или стратегии. o опит като ръководител на изпълнението на минимум 1 договор/съответна на предмета на поръчката част от проект за разработване на маркетингови проучвания и/или анализи, и/или планове, и/или стратегии в областта на туризма, и/или за маркетинг на туристически продукти, включително изработка на информационни материали (брошури, флаери, плакати, видеофилми, клипове и пр.). Договорът/съответната част от проекта трябва да е завършен/изпълнен преди подаване на офертата. б) Ключов експерт 2: Експерт „Маркетинг”. Изисквания за образование, квалификация и опит: Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на икономиката, социологията, маркетинга или еквивалентна образователно-квалификационна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Специфичен професионален опит: o минимум 3 години опит в областта на маркетинга, рекламата или публичните комуникации. o опит в изпълнението на минимум един договор/съответна на предмета на поръчката част от проект за разработването на маркетингови проучвания и/или анализи, и/или планове, и/или стратегии в областта на туризма, и/или за маркетинг на туристически продукти.Договорът/съответната част от проекта трябва да е завършен/изпълнен преди подаване на офертата. в) Ключов експерт 3: Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка”, който отговаря за изработката на брошурите. Изисквания за образование, квалификация и опит: Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на графичен дизайн, информационни технологии или приложни изкуства, или еквивалентна образователно-квалификационна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Специфичен професионален опит: o минимум 3 години опит в дизайна и предпечатната подготовка на информационни и/или рекламни материали (брошури, флаери, плакати, и пр.). г) Ключов експерт 4: Експерт „Видеомонтаж и 3D визуализация”, който отговаря за изработката на документалния филм. Изисквания за образование, квалификация и опит: (продължава в поле VI.3) Допълнителна информация)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценова оферта; тежест: 60
Показател: Техническа оферта - Организация и методология за изпълнение на дейностите от обхвата на обществената поръчка ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 518819 от 17.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Ул. Париж №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне. Участниците ще бъдат уведомени предварително и по посочения в офертата електронен адрес и/или факс.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „АДАПТАЦИЯ НА ЦЕНТРАЛНА МИНЕРАЛНА БАНЯ ЗА МУЗЕЙ НА СОФИЯ С АКТИВНО ПРИСЪСТВИЕ НА МИНЕРАЛНА ВОДА”, финансиран по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/009, сключен между Министерството на регионалното развитие и Столична община в рамките на схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура” на Приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма” на ОП „Регионално развитие” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.3) Допълнителна информация

Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на аудиовизуални изкуства, режисура, операторско майсторство, или еквивалентна образователно-квалификационна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. Специфичен професионален опит: o минимум 3 години опит в разработването на концепции и/или сценарии за филми / клипове, видеозаснемане, видеомонтаж, озвучаване, включително използване на компютърна графика, 3D визуализации, специални ефекти и пр. o Опит в създаването на минимум един документален, игрален или рекламен филм в областта на туризма или историята

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ