Версия за печат

01135-2014-0001

BG-Банско: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Пирин", ул. "България" 4, За: Страхил Христов, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88203, E-mail: pirin_noe@abv.bg, Факс: 0749 88202

Място/места за контакт: гр. Банско, ул. "България" 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pirin-np.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.pirin-np.com/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на следните дейности от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”: Дейност № 1.1.4. „Дейности по опазване и поддържане популациите на глухаря (Tetrao urogallus)”, Дейност № 1.1.5. „Дейности по опазване и поддържане популациите на лещарка (Bonasa bonasia)”, Дейност № 1.1.6. „Дейности по опазване и поддържане популациите на трипръст кълвач (Picoides tridactylos)”, Дейност № 1.1.7. „Дейности по опазване и поддържане популациите на белогръб кълвач (Dendrocopus leucotus)”, Дейност № 1.1.10 „Дейности по опазване и поддържане популациите на пернатонога кукумявка (Aegolius funereus)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 26
Място на изпълнение: На територията на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на следните дейности от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”: Дейност № 1.1.4. „Дейности по опазване и поддържане популациите на глухаря (Tetrao urogallus)”, Дейност № 1.1.5. „Дейности по опазване и поддържане популациите на лещарка (Bonasa bonasia)”, Дейност № 1.1.6. „Дейности по опазване и поддържане популациите на трипръст кълвач (Picoides tridactylos)”, Дейност № 1.1.7. „Дейности по опазване и поддържане популациите на белогръб кълвач (Dendrocopus leucotus)”, Дейност № 1.1.10 „Дейности по опазване и поддържане популациите на пернатонога кукумявка (Aegolius funereus)” . Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническaта спецификация на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92534000

Описание:

Услуги по опазване на дивата природа

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В изпълнение на подейност № 1.1.4 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за глухаря. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на доклад за лимитиращите фактори за популацията на глухаря, обобщаващ събраната чрез провеждане на анкети информация. 4. Подготовка на доклад за оценка на въздействието на туризма /вкл. ски туризма/ и други евентуални заплахи върху местообитанието на глухаря и даващ препоръки за управлението на тези фактори 5. Мерки за ограничаване на бракониерството – провеждане на не по-малко от 5 броя акции в райони с токовища по време на размножителния сезон на вида. 6. Извършване на ГИС хабитатно моделиране на подходящите местообитания за местообитанията на вида и определяне на най-важните зони важни за опазване на видовете.7. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследванетои препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.5 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за лещарката. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.6 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за трипръстия кълвач. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Извършване на изследване на предпочитанията към местообитанията на трипръстия кълвач. 5. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.7 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за белогръб кълвач. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Извършване на изследване за предпочитаните от белогърбия кълвач местообитания. 5. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”.; Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

Прогнозна стойност без ДДС
95575 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 900 лв. /деветстотин лева/, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие, тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност 25 (двадесет и пет) работни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по сметка на Дирекция Национален парк „Пирин”: Банка: УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК Банско IBAN: IBAN: BG 41 UNCR 70003319 6830 03 BIC: UNCRBGSF Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя, при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България”, одобрен със заповед № РД-532/02.07.2012 г. Начин на плащане : 1. Авансово плащане в размер на 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след сключване на Договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Междинно плащане – след представяне на Междинен доклад до 07.07.2014 г., за работата, свършена от подписването на договора до 30.06.2014 г. Междинното плащане в размер 50 % (петдесет процента) от цената по договора се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приемане с двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на работата, отчетена с междинния доклад и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Окончателно плащане - окончателното плащане в размер на 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приемане с окончателен двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата се отстранява всеки участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица,както и техни обединения,които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя,посочени в документацията за участие,както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове,свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1. Оферта за участие, съдържаща декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3.Копие, заверено с подпис и печат на участника, на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците -юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени/копие заверено с подпис и печат на участника. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност/копието се заверява с подпис на участника/. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение-за всеки един член на обединението. При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника- съгласно III.2.3 от настоящото обявление; 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б. "а - д",ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; 7.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; 8.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител, в случай, че е приложимо; 9.Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие; 10.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (представя се в случай, че офертата е подписана от лице, което не е законен представител на участника); Когато предвижда участие на подизпълнители, участникът представя в плик №1 документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП и за подизпълнителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1,т.1 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал. 2, т. 6 от ЗОП. Ако участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът е юридическо лице, за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Плик № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката. Плик № 3–“Предлагана цена”, съдържащ ценовата оферта на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката, подписан от участника, в оригинал, с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит (автобиография по образец, заверени от участника копия от трудови/осигурителни книжки, дипломи, референции и други документи, доказващи съответствието с изискванията на възложителя, както и декларация за ангажираност с изпълнението на настоящия договор, съдържаща се в автобиографията, подписана от всеки един експерт).
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на поръчката. В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: Експерт „№ 1” – 2 бр. Изисквания за образование, квалификация и опит : Образование – Магистърска или бакалавърска степен в областта на Биологията, Екологията, Горското стопанство или друга еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 (пет) години в областта на опазването и/или управлението на популациите на застрашени/защитени видове птици; Опит в сходни дейности – работа по минимум 2 проекта (или договора) за изследване или опазване на застрашени/защитени видове птици. Участие в минимум един проект за изследване или опазване на глахаря (Tetrao urogallus) Експерт „№ 2” – 2 бр. Изисквания за образование, квалификация и опит : Образование – Магистърска или бакалавърска степен в областта на Биологията, Екологията, Горското стопанство или друга еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 (пет) години в областта на опазването и/или управлението на застрашени/защитени видове птици; Опит в сходни дейности – работа по минимум 1 проект (или договор) за изследване или опазване на застрашени/защитени видове птици. Участникът следва да предложи различни експерти за изпълнение на дейностите включени в предмета на поръчката. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискванията посочени по-горе се прилагат за обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискванията съобразно вида и дела на участието си. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 30
Показател: Методология и организация за изпълнение на поръчката ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 570022 от 15.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 12:00
Място

в сградата на Дирекция Национален парк "Пирин" в гр. Банско

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България”, одобрен със заповед № РД-532/02.07.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Продължение от раздел II.2.1.) Общо количество или обем - В изпълнение на подейност № 1.1.10 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за пернатонога кукумявка. 2. подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Поставяне на 30 броя къщички (изкуствени гнездилки) в добри и субоптимални местообитания (млади гори) за вида и изследване на гнездовия успех в поставените гнездилки. 5. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на Дирекция Национален парк "Пирин" http://www.pirin-np.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Национален парк Пирин", ул. "България" 4, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88203, E-mail: pirin_noe@abv.bg, Факс: 0749 88202

Интернет адрес/и:

URL: http://www.pirin-np.com/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ