Версия за печат

01922-2014-0002

BG-с.Царев брод: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЕБ ДП към Институт по земеделие с.Царев брод, ж.к. проф. Иван Иванов" административен блок, За: Илия Владимиров Стойчев, РБългария 9747, с.Царев брод, Тел.: 054 830453, E-mail: dp_exp@abv.bg, Факс: 054 830453

Място/места за контакт: Илия Владимиров Стойчев

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: dp_exp.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: животновъдство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: складовата база на ЕБ ДП към ИЗ с. Царев брод Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции" както следва: ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно/ на стойност - 32 400 лв. ВТОРА ПОЗИЦИЯ - доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/ на стойност - 66 500 лв.; Видовете, количествата и Изискванията към хранителния състав на продуктите, ще бъдат описани в техническата спецификация и приложени към документацията за участие./

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15610000

Описание:

Мелничарски продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции" както следва: ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно/ на стойност - 32 400 лв. ВТОРА ПОЗИЦИЯ - доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/ на стойност - 66 500 лв.; Видовете, количествата и Изискванията към хранителния състав на продуктите, ще бъдат описани в техническата спецификация и приложени към документацията за участие./

Прогнозна стойност без ДДС
98900 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в процедурата съгласно чл. 59, ал.2 и чл.60 от ЗОП както следва: І-ва позиция 324 лв.; II-ра позиция - 665 лв. ; Гаранция за изпълнение 2% от стойността на съответната обособена позиция /същата се представя при сключване на договора/ Гаранцията може да бъдат в една от съответните форми - парична сумана /платежно нареждане/ или банкова гаранция се внасят по избор на участника.; Когато гаранцията се представя във вид на парична сума, то тя се внася в касата на предприятието в брой или по - допълнително представена банкова сметка на възложителя, към момента на изтичане на крайният срок за подаване на оферта за участие.; Когато гаранцията за участие е банкова, се представя оригиналът който се поставя в плик № 1 и който е със срок на валидност + 30 дни по - дълъг от срока на валидност на самата оферта . Когато гаранцията за изпълнение по чл. 59, ал.3 и чл. 60 от ЗОП от договора е банкова, то тя е е със срок на валидност - срокът на изпълнение на договора + 45 дни след това. Условия на гаранция - гарантиращата банка следва да плати в срок от 3 /три/ дни след получаване на първо писмено искане от страна на възложителя, а в случай че кандидатът е извършил следните действия : 1. оттеглил е предложението си след изтичане на срока за подаване на предложения, 2. подал е жалба срещу решението за класиране /това важи до решението на спора/ 3. определен е за изпълнител но не е изпълнил задълженията си да сключи договора за обществена поръчка. Задължително участникът посочва банкова сметка и банков код за възтановяване на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът сам определя вида на гаранцията.; БАНКОВА СМЕТКА на в купувача /възложителя/ - ====================== Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода за гаранцията, включително и нейното възтановяване са за сметка на участника/изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1.Начин за образуване на предлаганата цена- Предложените цени да са в български лева. 2. Начин на плащане - в брой или чрез банков превод по посочената от изпълнителя банкова сметка срещу представена оригинална фактура

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР издаден или заверен от АВ не по- рано от един месец от датата на подаване на офертата, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Документ за регистрация на чуждестраннито лице съобразно националното му законодателство-/когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо ли юридическо лице или техни обидинения , офертата се подава на български език- документат по ал. 1, т.1 се представя в официален превод/ ; При участници обидинения - документ, подписан от лицата в обидинението, в който задължително се посочва представляващия/; Списък на приложените документи съдържащи се в документацията за участие; Образец Оферта за участие; Административни сведения; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2 и 5 от ЗОП.; Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 т.2 и т.3 и ал. 5 се отнасят и за управителите /когато управителните органина участника са еднолични/ или за членовете на управителните органи на участника /когато са колегиални/, а в случай че членовете са юредически лица - за техните представители, в съответния представителен орган.; Пълномощно с нотариална заверка на подписа на упълномощеното лице; В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението; Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура; Декларация за запознаване с предмета на поръчката; Декларация за участие на подизпълнители/ ако участникът предвижда такива, както и вида на работите които ще идвършва и дела на тяхното участие /декларацията се попълва задължително от подизпълнителя -. оригинал/; Декларация от подизпълнителя за запознаване с условията на процедурата /ако участникът ползва подизпълнител/; Срок за изпълнение на поръчката - Декларация за потвърждаване на възможностите за заплащане минималната цена на труда;Декларация за въведена система за здравословни и безопасни услувия на труд; Проект на договор; Декларация за приемане условията на договора; Техническо предложение; Техническа спецификация за хранителен състав на триците и хранителен състав на слънчогледовия щрот; Ценово предложение; Документ за закупена документация за участие (копие); Документ за внессена гаранция за участие /оригинал/; Офертите да отговарят на изискванията по 54 от ЗОП и чл. 56 от ЗОП; Отстранява се участник който попада в хипотезата на 69, ал. 1 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по чл. 50, ал. 1 от ЗОП : доказателсква за икономическото и финансово състояние на кандидатите или участниците
Минимални изисквания: 1. Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години.. 2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.; 3. удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документите, изискуеми съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за доставки и услуги, сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните три години, всючително стойностите, датите и получателите.; 2.Декларация, че участникът ще спазва всички условия за изпълнение на поръчката; 3.Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи на контрола на качество; 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и /или на ръководните му служители, или лицата които отговарят за доставката или услугата; 6. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите; 7. Образци описание и/или фотографски снимки на стоките които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана; 8.Описание на техничесто оборудване и на мерките за осигуряване на качество на стоката предмет на поръчката.; 9. Декларация за техническо предложение за изпълнение на поръчката; 10.Разрешение за работа с продукти от мелничарството /заверено копие от документа /
Минимални изисквания: 1. Копие от договори за доставки и услуги, придружени от припоръки за добро изпълнение /най - малко -3 бр./; 2.Доказателства за изпълнение на поръчката; 3.Техническите лица, свързани с доставката и контрола на качество на стоката предмет на обществената поръчка ; 4. Лицензи за работа с продукти от мелничарството/копие/ ; 5.Доказателстава /копия от дипломи и удостоверения/ на кандидата или участника или лицата които отговарят за доставката ; 6.Доказателства за наличния персонал по трудово-правни отношения ; 7. Снимков материал на стоката предмет на обществената поръчка.; 8. Доказателства за техническата база, техническото оборудване и складирането на стоката предмет на общ. поръчка /снимков материал/.;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена; тежест: 50
Показател: степен на съответствие; тежест: 30
Показател: срок на доставка; тежест: 10
Показател: разсрочено плащане; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

01922-2014-0002

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

документацията за участие може да се закупи всеки работен ден от седмицата от 9,00 ч до 16,00 ч в деловодството на EБ ДП към ИЗ с. Царев брод. Начин на плащане в брой в касата на преприятието или по банков път. В цената не е включено ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на ЕБ ДП към ИЗ с. Царев брод

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП /отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата, или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридечески лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции"
1) Кратко описание

"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции" както следва: ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно /

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15610000

Описание:

Мелничарски продукти

3) Количество или обем

ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно/ със следния хранителен състав; Суров протеин – минимум - 42 %; Сурови влакнини – минимум - 6,5 %; Фосфор – минимум - 1,2 %; Кръвни единици – 1,05 %,; Влажност – 10 %

Прогнозна стойност, без ДДС
32400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Хранителен състав на слънчогледов шрот съгласно техническата спецификация трябва да съдържа: Суров протеин – минимум - 42 % Сурови влакнини – минимум - 6,5 % Фосфор – минимум - 1,2 % Кръвни единици – 1,05 %, Влажност – 10 %


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции"
1) Кратко описание

"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции" ВТОРА ПОЗИЦИЯ:Доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/ със следния хранителен състав Суров протеин – 14,5 – 14.8 %; Сурови влакнини – 9,5 %; Фосфор – 1%; Кръвни единици – 0,75 %,; Влажност – 13 %

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15610000

Описание:

Мелничарски продукти

3) Количество или обем

ВТОРА ПОЗИЦИЯ:Доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/

Прогнозна стойност, без ДДС
66500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Хранителен състав на пшеничени трици съгласно техническата спецификация трябва да съдържа: Суров протеин – 14,5 – 14.8 % Сурови влакнини – 9,5 % Фосфор – 1% Кръвни единици – 0,75 %, Влажност – 13 %