РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
складовата база на ЕБ ДП към ИЗ с. Царев брод Шумен
Код NUTS:
BG333
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции" както следва: ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно/ на стойност - 32 400 лв.
ВТОРА ПОЗИЦИЯ - доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/ на стойност - 66 500 лв.; Видовете, количествата и Изискванията към хранителния състав на продуктите, ще бъдат описани в техническата спецификация и приложени към документацията за участие./
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15610000
Описание:
Мелничарски продукти
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции" както следва: ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно/ на стойност - 32 400 лв.
ВТОРА ПОЗИЦИЯ - доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/ на стойност - 66 500 лв.; Видовете, количествата и Изискванията към хранителния състав на продуктите, ще бъдат описани в техническата спецификация и приложени към документацията за участие./
Прогнозна стойност без ДДС
98900 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие в процедурата съгласно чл. 59, ал.2 и чл.60 от ЗОП както следва: І-ва позиция 324 лв.; II-ра позиция - 665 лв. ; Гаранция за изпълнение 2% от стойността на съответната обособена позиция /същата се представя при сключване на договора/ Гаранцията може да бъдат в една от съответните форми - парична сумана /платежно нареждане/ или банкова гаранция се внасят по избор на участника.; Когато гаранцията се представя във вид на парична сума, то тя се внася в касата на предприятието в брой или по - допълнително представена банкова сметка на възложителя, към момента на изтичане на крайният срок за подаване на оферта за участие.; Когато гаранцията за участие е банкова, се представя оригиналът който се поставя в плик № 1 и който е със срок на валидност + 30 дни по - дълъг от срока на валидност на самата оферта . Когато гаранцията за изпълнение по чл. 59, ал.3 и чл. 60 от ЗОП от договора е банкова, то тя е е със срок на валидност - срокът на изпълнение на договора + 45 дни след това. Условия на гаранция - гарантиращата банка следва да плати в срок от 3 /три/ дни след получаване на първо писмено искане от страна на възложителя, а в случай че кандидатът е извършил следните действия : 1. оттеглил е предложението си след изтичане на срока за подаване на предложения, 2. подал е жалба срещу решението за класиране /това важи до решението на спора/ 3. определен е за изпълнител но не е изпълнил задълженията си да сключи договора за обществена поръчка. Задължително участникът посочва банкова сметка и банков код за възтановяване на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът сам определя вида на гаранцията.;
БАНКОВА СМЕТКА на в купувача /възложителя/ - ====================== Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода за гаранцията, включително и нейното възтановяване са за сметка на участника/изпълнителя.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
1.Начин за образуване на предлаганата цена- Предложените цени да са в български лева. 2. Начин на плащане - в брой или чрез банков превод по посочената от изпълнителя банкова сметка срещу представена оригинална фактура
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР издаден или заверен от АВ не по- рано от един месец от датата на подаване на офертата, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Документ за регистрация на чуждестраннито лице съобразно националното му законодателство-/когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо ли юридическо лице или техни обидинения , офертата се подава на български език- документат по ал. 1, т.1 се представя в официален превод/ ; При участници обидинения - документ, подписан от лицата в обидинението, в който задължително се посочва представляващия/; Списък на приложените документи съдържащи се в документацията за участие; Образец Оферта за участие; Административни сведения; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,2 и 5 от ЗОП.; Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 т.2 и т.3 и ал. 5 се отнасят и за управителите /когато управителните органина участника са еднолични/ или за членовете на управителните органи на участника /когато са колегиални/, а в случай че членовете са юредически лица - за техните представители, в съответния представителен орган.; Пълномощно с нотариална заверка на подписа на упълномощеното лице; В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението; Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура; Декларация за запознаване с предмета на поръчката; Декларация за участие на подизпълнители/ ако участникът предвижда такива, както и вида на работите които ще идвършва и дела на тяхното участие /декларацията се попълва задължително от подизпълнителя -. оригинал/; Декларация от подизпълнителя за запознаване с условията на процедурата /ако участникът ползва подизпълнител/; Срок за изпълнение на поръчката - Декларация за потвърждаване на възможностите за заплащане минималната цена на труда;Декларация за въведена система за здравословни и безопасни услувия на труд; Проект на договор; Декларация за приемане условията на договора; Техническо предложение; Техническа спецификация за хранителен състав на триците и хранителен състав на слънчогледовия щрот; Ценово предложение; Документ за закупена документация за участие (копие); Документ за внессена гаранция за участие /оригинал/; Офертите да отговарят на изискванията по 54 от ЗОП и чл. 56 от ЗОП; Отстранява се участник който попада в хипотезата на 69, ал. 1 от ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по чл. 50, ал. 1 от ЗОП : доказателсква за икономическото и финансово състояние на кандидатите или участниците
Минимални изисквания: 1. Годишен финансов отчет, баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години.. 2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.; 3. удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документите, изискуеми съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за доставки и услуги, сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните три години, всючително стойностите, датите и получателите.; 2.Декларация, че участникът ще спазва всички условия за изпълнение на поръчката; 3.Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи на контрола на качество; 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и /или на ръководните му служители, или лицата които отговарят за доставката или услугата; 6. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите; 7. Образци описание и/или фотографски снимки на стоките които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана; 8.Описание на техничесто оборудване и на мерките за осигуряване на качество на стоката предмет на поръчката.; 9. Декларация за техническо предложение за изпълнение на поръчката; 10.Разрешение за работа с продукти от мелничарството /заверено копие от документа /
Минимални изисквания: 1. Копие от договори за доставки и услуги, придружени от припоръки за добро изпълнение /най - малко -3 бр./; 2.Доказателства за изпълнение на поръчката; 3.Техническите лица, свързани с доставката и контрола на качество на стоката предмет на обществената поръчка ; 4. Лицензи за работа с продукти от мелничарството/копие/ ; 5.Доказателстава /копия от дипломи и удостоверения/ на кандидата или участника или лицата които отговарят за доставката ; 6.Доказателства за наличния персонал по трудово-правни отношения ; 7. Снимков материал на стоката предмет на обществената поръчка.;
8. Доказателства за техническата база, техническото оборудване и складирането на стоката предмет на общ. поръчка /снимков материал/.;
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена; тежест: 50
Показател: степен на съответствие; тежест: 30
Показател: срок на доставка; тежест: 10
Показател: разсрочено плащане; тежест: 10
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
документацията за участие може да се закупи всеки работен ден от седмицата от 9,00 ч до 16,00 ч в деловодството на EБ ДП към ИЗ с. Царев брод. Начин на плащане в брой в касата на преприятието или по банков път. В цената не е включено ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.02.2014 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.02.2014 г. Час: 10:00
Място
административната сграда на ЕБ ДП към ИЗ с. Царев брод
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП /отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата, или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридечески лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции"
1)
Кратко описание
"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции" както следва: ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно /
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15610000
Описание:
Мелничарски продукти
3)
Количество или обем
ПЪРВА ПОЗИЦИЯ - доставка на слънчогледов шрот - 60 тона /в торби по 20-25 кг или насипно/ със следния хранителен състав; Суров протеин – минимум - 42 %; Сурови влакнини – минимум - 6,5 %; Фосфор – минимум - 1,2 %; Кръвни единици – 1,05 %,; Влажност – 10 %
Прогнозна стойност, без ДДС
32400 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5)
Допълнителна информация
Хранителен състав на слънчогледов шрот съгласно техническата спецификация трябва да съдържа:
Суров протеин – минимум - 42 %
Сурови влакнини – минимум - 6,5 %
Фосфор – минимум - 1,2 %
Кръвни единици – 1,05 %,
Влажност – 10 %
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции"
1)
Кратко описание
"Доставка на отпадъци от мелничарството и маслодобивната промишленост за нуждите на Експериментална База ДП към ИЗ-Шумен през 2014 год." в две обособени позиции"
ВТОРА ПОЗИЦИЯ:Доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/ със следния хранителен състав
Суров протеин – 14,5 – 14.8 %; Сурови влакнини – 9,5 %; Фосфор – 1%; Кръвни единици – 0,75 %,; Влажност – 13 %
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15610000
Описание:
Мелничарски продукти
3)
Количество или обем
ВТОРА ПОЗИЦИЯ:Доставка на пшенични трици - 190 тона- /в торби по 20-25 кг. или насипно/
Прогнозна стойност, без ДДС
66500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5)
Допълнителна информация
Хранителен състав на пшеничени трици съгласно техническата спецификация трябва да съдържа:
Суров протеин – 14,5 – 14.8 %
Сурови влакнини – 9,5 %
Фосфор – 1%
Кръвни единици – 0,75 %,
Влажност – 13 %